Masters 2023

Svar
Belzone

Re: Masters 2023

Legg inn av Belzone »

Eller så er det noen av dem trærne som er flyttet på, og dermed ikke har slått skikkelig rot.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Belzone skrev: fre apr 07, 2023 10:55 pm Eller så er det noen av dem trærne som er flyttet på, og dermed ikke har slått skikkelig rot.
Det må jo nesten ha vært det. Slike trær, med de røttene, detter ikke overende med de vindkastene som har blitt rapportert ihvertfall. Virker helt absurd isåfall.

Belzone

Legg inn av Belzone »

Centrist skrev: fre apr 07, 2023 10:56 pm
Belzone skrev: fre apr 07, 2023 10:55 pm Eller så er det noen av dem trærne som er flyttet på, og dermed ikke har slått skikkelig rot.
Det må jo nesten ha vært det. Slike trær, med de røttene, detter ikke overende med de vindkastene som har blitt rapportert ihvertfall. Virker helt absurd isåfall.
Ut ifra tv-bilder, så kan ikke vinden ha vært mer enn 20 m/sek, da skal ikke disse trærne falle nei.

startelver

Legg inn av startelver »

Har ikke råd til å tape noe mer nå Viktor, skal ta par igjen på hull 11 hvis putten sitter,.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Den nye vinkelen viser hvertfall hvor heldig man har vert. Flere som er cm unna døden. Er altså folk som ender opp mellom trærne etter de har falt ned.

startelver

Legg inn av startelver »

Noen må jo ha blitt skadet der.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Da går Viktor i gang igjen fra kl 14.00. Dette blir en lang dag!

startelver

Legg inn av startelver »

Får dessverre ikke sett, må i noe familiegreier.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Hvis man ser på yr.no så ser det ut som pissregn og 7 m/s det meste av lørdag. Men blir iallefall likt for alle denne gangen.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Perfekt innspill på hull 17. Legger seg 3-4 fot fra hullet. Tenker at nå er han tilbake på -7,men misser selvfølgelig. Vanskelige forhold i dag,men har ikke vært i nærheten på puttingen i dag.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Får trøste seg med at han forsatt er T-5 da og woods ser ut til å klare cut!

Centrist

Legg inn av Centrist »

Mr.Meep skrev: lør apr 08, 2023 3:54 pm Får trøste seg med at han forsatt er T-5 da og woods ser ut til å klare cut!
Woods misser cutten dessverre.

Synes for øvrig alltid at det er merkelig hvordan så mange golfspillere nekter å ha på seg regntøy. Sikkert nordmannen i meg som prater, men for meg er det ihvertfall mer ubehagelig å være klissvåt enn å bruke klær som tåler regn.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Centrist skrev: lør apr 08, 2023 3:55 pm
Mr.Meep skrev: lør apr 08, 2023 3:54 pm Får trøste seg med at han forsatt er T-5 da og woods ser ut til å klare cut!
Woods misser cutten dessverre.

Synes for øvrig alltid at det er merkelig hvordan så mange golfspillere nekter å ha på seg regntøy. Sikkert nordmannen i meg som prater, men for meg er det ihvertfall mer ubehagelig å være klissvåt enn å bruke klær som tåler regn.
Ouch.... 1 slag unna cut isåfall

Centrist

Legg inn av Centrist »

Mr.Meep skrev: lør apr 08, 2023 3:58 pm
Centrist skrev: lør apr 08, 2023 3:55 pm
Mr.Meep skrev: lør apr 08, 2023 3:54 pm Får trøste seg med at han forsatt er T-5 da og woods ser ut til å klare cut!
Woods misser cutten dessverre.

Synes for øvrig alltid at det er merkelig hvordan så mange golfspillere nekter å ha på seg regntøy. Sikkert nordmannen i meg som prater, men for meg er det ihvertfall mer ubehagelig å være klissvåt enn å bruke klær som tåler regn.
Ouch.... 1 slag unna cut isåfall
En viss sjanse fortsatt, Thomas eller Im må gå +1 sine siste 5. Absolutt mulig, men synes ikke det er så stor sjanse som studio skal ha det til.

Edit: Ser DataGolf mener det er 80% sjanse for at cutten går på 80%, så da må jeg nok spise mine egne ord.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Haha Thomas gjør jobben Woods inne atm!

ablegøye

Legg inn av ablegøye »

På sky driver de med bare fjas og intervjuer når det faktisk er folk som har begynt på 3. runde. Helt håpløst.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Cantlay med 3 under etter 4 på tredje runde. Melder seg inn topp 10 muligens?

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Åpner selvfølgelig med bogey.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Spiller seg dessverre ut av det nå.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Ingen Hovland direkte på Discovery nå??

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Koskinen skrev: lør apr 08, 2023 7:38 pm Ingen Hovland direkte på Discovery nå??
Ikke i en FG, så da er det ikke stort de kan gjøre.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Birdie på hull 3,men etterfulgt av et horribelt utslag på hull 4,par 3 hull. Lukter bogey lang vei og ned til -5 igjen.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

En fin chip in på greenen,men to fot for kort. Gir seg en ok mulighet for par,men redd han misser den 5 fot putten.

daoooo

Legg inn av daoooo »

Sportsidiot skrev: lør apr 08, 2023 7:55 pm En fin chip in på greenen,men to fot for kort. Gir seg en ok mulighet for par,men redd han misser den 5 fot putten.
Trodde han var langt ut i skauen jeg, men ser han slo fra rough kanten. Satser på han redder par, jeg fryktet dobbel bogey etter utslaget.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Jaggu mej par!

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

En virkelig sterk par der. Få lite moment å sett noe. Birdies nå så kan det bli gøy.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Nå vil Rahm gå på en bogey. Koepka vil stikke litt ifra.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Og ny bogey på Viktor. Det sitter dårlig i dag. Sliter med å bedømme avstand og ender ofte opp med 5-7-8 fots putter for par. Det er for dårlig. Er 1 av 2 på negativ score til nå denne runden av de helt i toppen. Spiller seg ut av tetkampen på movingday. Moving the wrong way.

startelver

Legg inn av startelver »

Triste greier.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Synd at man skal ha søndagsavslutning, nærmest koste hva det koste vil. Synes ikke det er helt rettferdig dette, selv om det selvfølgelig er utendørs-idrett. Se på enkelte av greenene! Dessverre blåser det opp kraftig på mandag.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Golf»