Paris-Roubaix 2023

Svar
Higgs Boson

Paris-Roubaix 2023

Legg inn av Higgs Boson »

Det vakreste av alle sykkelritt har startet. Kampen om å komme i brudd er i gang. UNO-X og Boasson Hagen er aktive.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

TV2 har ikke livebilder før kl 1325, noen som vet hvorfor?

HarryH

Legg inn av HarryH »

KingKongHalvor skrev: søn apr 09, 2023 11:52 am TV2 har ikke livebilder før kl 1325, noen som vet hvorfor?
Det skyldes sikkert økonomiske prioriteringer. TV2 har jo svidd av mye penger på Eliteserien.

Higgs Boson

Legg inn av Higgs Boson »

Eurosportabonnement funker som ei kule alltid. Sykkelritt uten reklame er gull.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Jeg har Eurosport i pakken fra Telenor. Dessverre kommer det reklame akkurat i det Edvald har satt inn det avgjørende bruddet.

Higgs Boson

Legg inn av Higgs Boson »

Jeg streamer. Da slipper du reklame.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Er det ikke lett å bli bortskjemt på den måten?

Higgs Boson

Legg inn av Higgs Boson »

🤣🤣

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

HarryH skrev: søn apr 09, 2023 11:55 am
KingKongHalvor skrev: søn apr 09, 2023 11:52 am TV2 har ikke livebilder før kl 1325, noen som vet hvorfor?
Det skyldes sikkert økonomiske prioriteringer. TV2 har jo svidd av mye penger på Eliteserien.


Oki, visste ikke at ma kunne kjøpe senderettigheter til halve rittet. De satser jo veldig på sykkel, også i dag, 2,5 time studiosending tyder på det. Men de mister mange seere vil jeg tro. Jeg liker Thor godt, Henrik også, men vil da heller se sykkelløp enn å høre dem fortelle meg hva som skjer. Blir som «Sofa»-versjonen av Paris-Roubaix.

HarryH

Legg inn av HarryH »

God beskrivelse, KingKongHalvor.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Eurosport N viser i sin helhet

Higgs Boson

Legg inn av Higgs Boson »

De har sykla 6 mil, og ingen er avgårde.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Herlig å se verdensmesteren i slalåm i studio. Henrik har jo stålkontroll på sykling.

Luchs

Legg inn av Luchs »

Men faktisk ikke helt uinteressante paralleller han trekker mellom sportene ang det mentale og memorering. Henrik virker veldig interessert i sykkel. Kult. (Men jeg holder meg likevel hovedsakelig på Eurosport..)

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Synd med Sagan

Higgs Boson

Legg inn av Higgs Boson »

Synd at Ingen fra UNO-X kom med i bruddet.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Uno X skulle hatt en i bruddet, ellers har de vel kjørt som forventet så langt.

Higgs Boson

Legg inn av Higgs Boson »

De sitter godt plassert nå. Der må de være når kampen før Arenberg begynner.

emin

Legg inn av emin »

Arenberg tar nok ut minst en av outsiderne.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Et lite favorittangrep før Arenberg her nå

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Der var Kristoff ferdig

Genial

Legg inn av Genial »

Sodajr skrev: søn apr 09, 2023 2:41 pm Der var Kristoff ferdig
Sitter vel i gruppa rett bak med blant annet Mads Pedersen, så ikke helt ute enda.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Går hardt ut over hjulene her

Genial

Legg inn av Genial »

Mads Pedersen er utrolig sterk. Kanskje den jeg har som størst favoritt i dag.

Skuffende at ingen fra Uno-X er med i Ganna-gruppen. Virker som de er ferdig for dagen.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Van Der Poel favoritt nå

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Uno-X skulle ha vært med i et av bruddene, hadde de ikke krefter når WvA og gjengen satte fart eller sov de litt på vakt? Kristoff, Wærenskiold og Tiller var jo bra plassert i feltet.

Ikke nok med at det er mange kjøresterke ryttere foran der, men de fleste lag er jo representert så det er ikke så mange å samarbeide med bak der heller for Uno-X. Så løpet er nok kjørt ja, tror ikke Jumbo-Visma sitter å kjører bak der men heller kontrollerer hovedfeltet.

Genial

Legg inn av Genial »

Jumbo-Visma støter fra hovedfeltet og ingen henger seg på? Utrolig passiv kjøring.

Higgs Boson

Legg inn av Higgs Boson »

Om de ikke kvitter seg med Degenkolb før velodromen er jeg jaggu ikke sikker på hvem som vinner.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Higgs Boson skrev: søn apr 09, 2023 4:04 pm Om de ikke kvitter seg med Degenkolb før velodromen er jeg jaggu ikke sikker på hvem som vinner.
Hvor god er egentlig han som spurter lenger? Det er jo i utgangspunktet 5 sterke spurtere i tetgruppen. Tror fort han kan være den svakeste.

De som "må" prøve noe er jo Ganna og særskilt Küng. Han tror jeg ikke har noe å stille opp med på velodromen.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

For øvrig en helt uvanlig sterk tetgruppe så sent i rittet. Alle favorittene utenom Laporte. Og også uvanlig lite uhell også utenom nevnte Laporte.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sykkel»