OBOS-Ligaen 2021

Svar
Investor

Re: OBOS-Ligaen 2021

Legg inn av Investor »

Nå vinner flakselaget dette. Ferdig snakka.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Elvebakken skrev: man des 06, 2021 8:35 pm Tåje eller hva han heter.
Den judasen fortjener ikke å få stavet navnet sitt riktig uansett.

Investor

Legg inn av Investor »

Bom FFK. Sjokk.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Grusom straffe

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

FFK er grusomme.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Heia Jerv i neste runde.

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Mye klemming der. Nakstad blir nok bekymret.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Citano skrev: man des 06, 2021 8:32 pm 3-3 på 120 +3. For et drama
Vilt å slippe til den sjansen der så kort før slutt.
Da gikk lufta ut, og kåffa fikk fordelen inn i straffene. Synd

MadBum

Legg inn av MadBum »

Investor skrev: man des 06, 2021 8:25 pm Forundrer meg ikke et sekund om flakselaget klarer å utligne her, og vinne på straffer
Er dem synsk?

Investor

Legg inn av Investor »

MadBum skrev: man des 06, 2021 8:50 pm
Investor skrev: man des 06, 2021 8:25 pm Forundrer meg ikke et sekund om flakselaget klarer å utligne her, og vinne på straffer
Er dem synsk?
Trenger ikke være synsk for å spå dette, med den sinnssyke flyten dette laget har.

lund

Legg inn av lund »

Investor skrev: man des 06, 2021 8:55 pm
MadBum skrev: man des 06, 2021 8:50 pm
Investor skrev: man des 06, 2021 8:25 pm Forundrer meg ikke et sekund om flakselaget klarer å utligne her, og vinne på straffer
Er dem synsk?
Trenger ikke være synsk for å spå dette, med den sinnssyke flyten dette laget har.
Det er ikke flyt at FFK har et rævva forsvar (og har hatt det i hele året). Da hjelper det ikke å ha ligaens mest spennende spiller.

Citano

Legg inn av Citano »

Blir spennende å se om det blir Levermyr eller Sparebanken Sør Arena hvor Jerv - KFUM blir spilt.

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

KFUM vant da fortjent. Var bedre i 1. omgang enn hva FFK var i 2. omgang. Var også det førende laget i 20 av 30 minutter i ekstraomgangene.

Om FFK hadde husket på at man faktisk må dekke motstanderne på defensiv dødball på overtid, hadde de slått Aalesund og tatt 3. plassen. Om de hadde husket på det i kveld ville de gått videre.

Er ikke noen superklubber som kommer ned fra Eliteserien så målsetningen nå må være å bygge på det man har oppnådd i år og gå for topp 2 i 2022.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Tenk at KFUM eller Jerv skal få spille om muligheten til Eliteserien.

Håper jo da på KFUM for et Oslo-lag, men klubben kan vel umulig ha økonomi for dette her? Eller stadion?

Everenga

Legg inn av Everenga »

ElGuaje skrev: man des 06, 2021 10:28 pm Tenk at KFUM eller Jerv skal få spille om muligheten til Eliteserien.

Håper jo da på KFUM for et Oslo-lag, men klubben kan vel umulig ha økonomi for dette her? Eller stadion?
Kommer KFUM opp har de selvfølgelig fortjent det men hva bidrar de egentlig med. Blir Oslos Ranheim. Ikke har de fans, ikke har de penger og jeg tror ikke de har mye til ambisjoner heller, fornuftig nok. Jerv kommer i hvertfall fra en by de representerer så heller dem, selv om jeg mener både Stabæk og Brann er å foretrekke.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Everenga skrev: man des 06, 2021 10:34 pm
ElGuaje skrev: man des 06, 2021 10:28 pm Tenk at KFUM eller Jerv skal få spille om muligheten til Eliteserien.

Håper jo da på KFUM for et Oslo-lag, men klubben kan vel umulig ha økonomi for dette her? Eller stadion?
Kommer KFUM opp har de selvfølgelig fortjent det men hva bidrar de egentlig med. Blir Oslos Ranheim. Ikke har de fans, ikke har de penger og jeg tror ikke de har mye til ambisjoner heller, fornuftig nok. Jerv kommer i hvertfall fra en by de representerer så heller dem, selv om jeg mener både Stabæk og Brann er å foretrekke.
Uansett hvem det blir av Jerv eller KFUM som kommer til playoff så ønsker jeg at nummer 14 samme hvem det måtte bli blir værende i Eliteserien. Men dersom KFUM mot formodning rykker opp må de dele bane med Vålerenga?

Everenga

Legg inn av Everenga »

Korgutt skrev: man des 06, 2021 10:40 pm
Everenga skrev: man des 06, 2021 10:34 pm
ElGuaje skrev: man des 06, 2021 10:28 pm Tenk at KFUM eller Jerv skal få spille om muligheten til Eliteserien.

Håper jo da på KFUM for et Oslo-lag, men klubben kan vel umulig ha økonomi for dette her? Eller stadion?
Kommer KFUM opp har de selvfølgelig fortjent det men hva bidrar de egentlig med. Blir Oslos Ranheim. Ikke har de fans, ikke har de penger og jeg tror ikke de har mye til ambisjoner heller, fornuftig nok. Jerv kommer i hvertfall fra en by de representerer så heller dem, selv om jeg mener både Stabæk og Brann er å foretrekke.
Uansett hvem det blir av Jerv eller KFUM som kommer til playoff så ønsker jeg at nummer 14 samme hvem det måtte bli blir værende i Eliteserien. Men dersom KFUM mot formodning rykker opp må de dele bane med Vålerenga?
Leie bane av Vålerenga heter det ;) Kjekt å kunne være ovenpå etter 100 år uten eget stadion.

Uansett blir ikke det så enkelt for Vålerenga kvinner bruker også Intility og de kommer ikke til å flyttes på av KFUM herrer med mindre man ønsker et sinnsykt leven.

lund

Legg inn av lund »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: man des 06, 2021 9:04 pm KFUM vant da fortjent. Var bedre i 1. omgang enn hva FFK var i 2. omgang. Var også det førende laget i 20 av 30 minutter i ekstraomgangene.

Om FFK hadde husket på at man faktisk må dekke motstanderne på defensiv dødball på overtid, hadde de slått Aalesund og tatt 3. plassen. Om de hadde husket på det i kveld ville de gått videre.

Er ikke noen superklubber som kommer ned fra Eliteserien så målsetningen nå må være å bygge på det man har oppnådd i år og gå for topp 2 i 2022.
Ingen superlag, men Brann vil selvsagt ha den soleklart beste stallen og elleveren om de rykker ned. Uten at det er ensbetydende med opprykk, det så man jo på et lag som Sogndal i år (som etter min mening hadde den nest beste stallen etter Aalesund).

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

lund skrev: man des 06, 2021 11:05 pm Ingen superlag, men Brann vil selvsagt ha den soleklart beste stallen og elleveren om de rykker ned. Uten at det er ensbetydende med opprykk, det så man jo på et lag som Sogndal i år (som etter min mening hadde den nest beste stallen etter Aalesund).
Enig men jeg har mentalt konkludert at Brann holder seg oppe etter hva som skjedde på søndag. Stabæk er en interessant case siden de har penger på bok for første gang på lang tid. De burde klare å sette sammen et godt Obos-lag med det de allerede har men vil ikke være megafavoritt i motsetning til Brann. Mjøndalen tror jeg mister de få spennende spillerne de har og blir et middels lag mellom 5. og 8. plass.

Sogndal med TA Flo i manesjen blir spennende å følge. Sandnes Ulf og Start kommer alltid til å ha potensialet til å utfordre. Jerv ser ut som ethvert lag som faller sammen etter en overraskende sesong.

Om det blir "kun" blir Stabæk og Mjøndalen som rykker ned så mener jeg at FFK bør være meget misfornøyde om de ikke kjemper om direkte opprykk hele veien inn.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Kan bli kamp på Sandnes hvis ikke Levermyr blir godkjent til kamp.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Soccermannen skrev: tir des 07, 2021 7:22 pm Kan bli kamp på Sandnes hvis ikke Levermyr blir godkjent til kamp.
Det tar kun rundt tre-fire timer med bil, så det er jo som nabolaget å regne.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Everenga skrev: man des 06, 2021 10:52 pm Uansett blir ikke det så enkelt for Vålerenga kvinner bruker også Intility og de kommer ikke til å flyttes på av KFUM herrer med mindre man ønsker et sinnsykt leven.
Det blir garantert Intility Arena på KFUM hvis de rykker opp. Bankers. Det er ingen andre baner i Oslo som er aktuelle eller er innenfor NFFs krav for arenaer i Oslo. Det blir selvfølgelig ikke Ullevaal eller Bislett.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

KFUM er vel mindre rigget for Eliteseriespill enn nesten samtlige på øvre halvdel i OBOS ligaen?
Litt sykt om de skulle ta opprykket.

lund

Legg inn av lund »

De andre lagene vil visst nok ikke spille på Intility hvis det blir KFUM.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Veldig gøy med Kåffa om de rykker opp!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Må slå Jerv først da


De er meget gode offensivt

Taururu

Legg inn av Taururu »

lund skrev: tor des 09, 2021 2:59 pm De andre lagene vil visst nok ikke spille på Intility hvis det blir KFUM.
Det er så dumt som det går an. Intility er da for faen ikke hjemmebanen til Kåffa, selv om de har spilt noen kamper der pga flomlys. Er som å si const arena - Mjøndalen er hjemmebanen til Grorud fordi at de spilte der pga flomlys.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

lund skrev: tor des 09, 2021 2:59 pm De andre lagene vil visst nok ikke spille på Intility hvis det blir KFUM.
Hvor har du det fra? Så vidt jeg kan se er dette ganske uproblematisk både for Mjøndalen og Stabæk.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

mogandisu skrev: tor des 09, 2021 2:57 pm KFUM er vel mindre rigget for Eliteseriespill enn nesten samtlige på øvre halvdel i OBOS ligaen?
Litt sykt om de skulle ta opprykket.
Sier litt om den strålende jobben det gjøres på Ekeberg og den ditto ræva jobben som gjøres hos de andre lagene.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»