Real Madrid - Chelsea

Svar
Lew_Ashby

Re: Real Madrid - Chelsea

Legg inn av Lew_Ashby »

Chelsea sin beste angriper gjør en god figur der utpå idag.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Trolljegeren skrev: ons apr 12, 2023 9:32 pm
GatlingGun skrev: ons apr 12, 2023 9:29 pm
Men vi skaper store sjanser som brennes. En god spiss hadde satt minst en av dem statistisk sett.
Hvem skal vi kjøpe? Du har sterke meninger om at vi kun trenger en spiss. Da må du ha en formening om hvem vi skal kjøpe.

Det har null verdi å identifisere problemer uten å tilby et forslag til en løsning. Det er kun en håndfull klubber i verden som ikke mangler en klinisk stjernespiss nemlig.
Chelsea trenger en keeper i verdensklasse, en spiss i verdensklasse og en ving i verdensklasse. Hadde også vært fint med en manager i verdensklasse. Da tror jeg vi er der.
Sist redigert av Lew_Ashby den ons apr 12, 2023 9:34 pm, redigert 1 gang totalt.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Det spørs om man ikke trenger Mount eller Havertz der framme for å skape trøkk i 2. omgang. Vi taper for mange framspill.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Trolljegeren skrev: ons apr 12, 2023 9:32 pm
GatlingGun skrev: ons apr 12, 2023 9:29 pm
Men vi skaper store sjanser som brennes. En god spiss hadde satt minst en av dem statistisk sett.
Hvem skal vi kjøpe? Du har sterke meninger om at vi kun trenger en spiss. Da må du ha en formening om hvem vi skal kjøpe.

Det har null verdi å identifisere problemer uten å tilby et forslag til en løsning. Det er kun en håndfull klubber i verden som ikke mangler en klinisk stjernespiss nemlig.
Hadde jeg visst nøyaktig hvem så hadde jeg hatt en helt annen jobb. Jeg kan mene ditten og datten, men nøyaktig hvem kan jeg ikke vite.

Jeg ville kjøpt en spiss med gode avslutteregenskaper, høy fart, god posisjoneringsevne, ro med ballen, luftsterk og teknisk god med ball. 😅

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Knax skrev: ons apr 12, 2023 9:32 pm
Lolzalot skrev: ons apr 12, 2023 9:30 pm Fofana sliter stort med Vini
Få spillere som ikke sliter mot Vini.
Jeg vurderte å svare nesten nøyaktig det samme. Finnes det egentlig noen forsvarspillere i verden per i dag som ville kunne ha kontroll på ham i defensiv 1 mot 1? Ekstremt eksplosiv og direkte, men har også et mer en decent finteregister. Skal man stoppe sånne spillere, må man nesten hindre at ballen kommer frem til ham.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

James har virkelig vært dårlig på å utfordre etter han kom tilbake fra skaden sin. Vi trenger at han bomber nedover høyreflanken utover i andreomgangen.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

GatlingGun skrev: ons apr 12, 2023 9:35 pm Hadde jeg visst nøyaktig hvem så hadde jeg hatt en helt annen jobb. Jeg kan mene ditten og datten, men nøyaktig hvem kan jeg ikke vite.

Jeg ville kjøpt en spiss med gode avslutteregenskaper, høy fart, god posisjoneringsevne, ro med ballen, luftsterk og teknisk god med ball. 😅
Jeg ber deg ikke komme med fasit, jeg ber deg komme med et forslag. Du mener du kan «se» at en spiller er riktig, så da har du vel sett noen som kan passe inn hos oss og som det er mulig å få tak i.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Enzino skrev: ons apr 12, 2023 9:36 pm
Jeg vurderte å svare nesten nøyaktig det samme. Finnes det egentlig noen forsvarspillere i verden per i dag som ville kunne ha kontroll på ham i defensiv 1 mot 1? Ekstremt eksplosiv og direkte, men har også et mer en decent finteregister. Skal man stoppe sånne spillere, må man nesten hindre at ballen kommer frem til ham.
Savner da vi hadde Hazard. Var aldri noen som hadde ham i lomma heller.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Irriterende upresis den siste pasningen i dag.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Å se på Modric spille fotball er kunst, så vakkert er det. Helt ellevilt hvilken nivå han holder i en alder av 37 år.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Trolljegeren skrev: ons apr 12, 2023 9:27 pm
GatlingGun skrev: ons apr 12, 2023 9:25 pm Jammen bra vi ikke har behov for en spiss, men heller å forbedre grunnspillet.
Hvem skal vi kjøpe?

Vi ligger bakpå og kontrer. Dette er ikke noe grunnspill.
Ahh, 'The Chelsea way' vil jeg tro.....!

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Trolljegeren skrev: ons apr 12, 2023 9:39 pm
Enzino skrev: ons apr 12, 2023 9:36 pm
Jeg vurderte å svare nesten nøyaktig det samme. Finnes det egentlig noen forsvarspillere i verden per i dag som ville kunne ha kontroll på ham i defensiv 1 mot 1? Ekstremt eksplosiv og direkte, men har også et mer en decent finteregister. Skal man stoppe sånne spillere, må man nesten hindre at ballen kommer frem til ham.
Savner da vi hadde Hazard. Var aldri noen som hadde ham i lomma heller.
Han var også rimelig umulig å stoppe på peak. Merkelig at det er mulig å forfalle totalt så fort, fra et sånn toppnivå.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

GatlingGun skrev: ons apr 12, 2023 9:35 pm
Trolljegeren skrev: ons apr 12, 2023 9:32 pm
GatlingGun skrev: ons apr 12, 2023 9:29 pm
Men vi skaper store sjanser som brennes. En god spiss hadde satt minst en av dem statistisk sett.
Hvem skal vi kjøpe? Du har sterke meninger om at vi kun trenger en spiss. Da må du ha en formening om hvem vi skal kjøpe.

Det har null verdi å identifisere problemer uten å tilby et forslag til en løsning. Det er kun en håndfull klubber i verden som ikke mangler en klinisk stjernespiss nemlig.
Hadde jeg visst nøyaktig hvem så hadde jeg hatt en helt annen jobb. Jeg kan mene ditten og datten, men nøyaktig hvem kan jeg ikke vite.

Jeg ville kjøpt en spiss med gode avslutteregenskaper, høy fart, god posisjoneringsevne, ro med ballen, luftsterk og teknisk god med ball. 😅
Her vil jeg så ydmykt påpeke at du beskriver meg 8-)

Lezah

Legg inn av Lezah »

Kan få en bra spiss til 6mrd.

Modric er så nydelig. Sukk. En liten ære vil forsvinne med ham, vært klasse i snart 20 år.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Vi kommer til å slite når Kanté har løpt seg tom rundt 60-70 min. Tross alt bare spilt et par kamper siden han kom tilbake fra skade. Utenkelig at han spiller 90.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Enzino skrev: ons apr 12, 2023 9:43 pm
Trolljegeren skrev: ons apr 12, 2023 9:39 pm
Enzino skrev: ons apr 12, 2023 9:36 pm
Jeg vurderte å svare nesten nøyaktig det samme. Finnes det egentlig noen forsvarspillere i verden per i dag som ville kunne ha kontroll på ham i defensiv 1 mot 1? Ekstremt eksplosiv og direkte, men har også et mer en decent finteregister. Skal man stoppe sånne spillere, må man nesten hindre at ballen kommer frem til ham.
Savner da vi hadde Hazard. Var aldri noen som hadde ham i lomma heller.
Han var også rimelig umulig å stoppe på peak. Merkelig at det er mulig å forfalle totalt så fort, fra et sånn toppnivå.
Fra det han var til tidenes verste signering for Real Madrid, not bad.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Fytti som Fofana har vært dårlig i dag.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Trolljegeren skrev: ons apr 12, 2023 9:46 pm Fytti som Fofana har vært dårlig i dag.
Fyfana?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Fofana nærmer seg OBOS-nivå.
Sist redigert av Folk_flesk den ons apr 12, 2023 9:48 pm, redigert 1 gang totalt.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Fofana drar en Upamecano i kveld

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Bare å ta av Fofana i pausen. Trenger ikke samme skjebne som Bayern i går.

Jack

Legg inn av Jack »

Upamecano i går, Fofana i dag. Det går rett og slett for fort for franskmannen. :lol:

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Vi spiller med wing backer som ikke ønsker å være breddeholdere i dag

Ghost

Legg inn av Ghost »

Grei omgang, men for upresist. Bra kontroll defensivt etter hvert.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Irriterer meg at James ikke angriper Camavinga i større grad.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Helt ok omgang. Vi skaper som vanlig for lite i etablert angrepsspill.

James må bli tøffere med å utfordre. Enormt med rom.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Her må nok Frank inn i garderoben og coache litt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Trolljegeren skrev: ons apr 12, 2023 9:38 pm
GatlingGun skrev: ons apr 12, 2023 9:35 pm Hadde jeg visst nøyaktig hvem så hadde jeg hatt en helt annen jobb. Jeg kan mene ditten og datten, men nøyaktig hvem kan jeg ikke vite.

Jeg ville kjøpt en spiss med gode avslutteregenskaper, høy fart, god posisjoneringsevne, ro med ballen, luftsterk og teknisk god med ball. 😅
Jeg ber deg ikke komme med fasit, jeg ber deg komme med et forslag. Du mener du kan «se» at en spiller er riktig, så da har du vel sett noen som kan passe inn hos oss og som det er mulig å få tak i.
Per dags dato har vi ingen spisser. Broha er skader, Aubameyang er ikke god nok og Fofana er ikke registrert.

Det fins en god spiss i Napoli og i Benfica for eksempel.

Det fins en god spiss i Brentford.

Skjønner ikke hvor du vil. Chelsea mangler en målsnik. Om du ikke er enig i det så er nå det greit.

Jack

Legg inn av Jack »

Foruten et par halvsjanser til The Yanks i starten har det vært total enveiskjøring. Det hadde vært 2-0 om ikke dommeren hadde gått på jukset til Silva mot slutten av omgangen. Var det i det hele tatt kontakt med Benzema før han kastet seg selv i bakken? Synd at Real Madrid ikke har klart å sette flere, for vi vet alle hva Chelsea er i stand til å flakse seg til.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Jack skrev: ons apr 12, 2023 9:51 pm Foruten et par halvsjanser til The Yanks i starten har det vært total enveiskjøring. Det hadde vært 2-0 om ikke dommeren hadde gått på jukset til Silva mot slutten av omgangen. Var det i det hele tatt kontakt med Benzema før han kastet seg selv i bakken? Synd at Real Madrid ikke har klart å sette flere, for vi vet alle hva Chelsea er i stand til å flakse seg til.
Tja, tror ikke akkurat på noe mer sprut fra Chelsea i andre omgang.
Sliter veldig med det kollektive hos Chelsea, virker som det er mye enmannspress + fantastisk lite samhandling.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»