NBA Offseason 2023

Svar
Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Re: NBA Offseason 2023

Legg inn av Mr.Meep »

Litt mye show på han altså!


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: man jun 19, 2023 9:54 am Vet ikke jeg altså, men Ayton må jo trades.
Så feil kan man ta, såfremt ikke rapporten fra Chris Haynes om at Suns planlegger å gå videre med Ayton sammen med Durant, Booker og Beal er feil.

Var vel ikke en god trade der ute, personlig kan jeg ikke se dette funke. Mulig det rett og slett ikke var et marked for ham heller.

hgb

Legg inn av hgb »

Jeg kan ikke se at de får noe veldig interessant for Ayton. Alle laga veit at Suns har ~0 å bruke på nye spillere bortsett fra Ayton, og det er ikke noe godt utgangspunkt for en handel.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

hgb skrev: søn jun 25, 2023 7:50 pm Jeg kan ikke se at de får noe veldig interessant for Ayton. Alle laga veit at Suns har ~0 å bruke på nye spillere bortsett fra Ayton, og det er ikke noe godt utgangspunkt for en handel.
Alt går an i NBA, vi har sett det som har vært sett på som NBAs dårligste kontrakter er blitt flyttet gang etter gang. Aytons kontrakt er dårlig, men ikke håpløs. Fyren er om ikke annet fortsatt ganske ung, så overrasker meg null om noen biter på. Ja, jeg har også lest det fra Chris Haynes, men tipper Suns holder alle muligheter åpne.
Alternativ 1: få byttet han i 2-3 rollespillere som Suns desperat trenger.
Alternativ 2: Vogel har god erfaring med bigs, og han er en god coach når det gjelder forsvarsspill. Satse på at Ayton kan fungere greit innenfor den rammen.

Naz Reid med nesten irriterende kontrakt med T-Wolves. Irriterende fordi det er nok mange som kunne tenkt seg han for full MLE, som ligger i overkant av 12 mill, og han signerte altså for 14 pr år.

For vi som nerder rundt dette her inne, og ser på hva lagene har mulighet til i free agency, så er den nye CBAen noe som det her:

Cap: $136,021,000
Tax: $165,294,000
First Apron: $172,294,000
Second Apron: $182,794,000
Nontax MLE: $12,404,000
Taxpayers MLE: $7,723,000
Bi annual: $4,516,000


Er du over 2nd apron så mister du altså ALLE unntakene fra og med 1.juli om jeg har forstått det rett. Så for Suns del så er vel tenkningen at er du over second apron så gjelder det å få gjort mest mulig før 1.juli.

hgb

Legg inn av hgb »

Team Ingebrigtsen skrev: man jun 26, 2023 7:07 am Er du over 2nd apron så mister du altså ALLE unntakene fra og med 1.juli om jeg har forstått det rett. Så for Suns del så er vel tenkningen at er du over second apron så gjelder det å få gjort mest mulig før 1.juli.
Starter ikke free agency 1. juli? Eller er det kanskje et par dager før?

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

hgb skrev: man jun 26, 2023 8:13 am
Team Ingebrigtsen skrev: man jun 26, 2023 7:07 am Er du over 2nd apron så mister du altså ALLE unntakene fra og med 1.juli om jeg har forstått det rett. Så for Suns del så er vel tenkningen at er du over second apron så gjelder det å få gjort mest mulig før 1.juli.
Starter ikke free agency 1. juli? Eller er det kanskje et par dager før?
30., da er det sikkert samtidig de nye reglene trer i kraft!

Er jo etter hvert få lag som har capspace til å signere store kontrakter, så nå for tiden er det vel like mye trades i forbindelse med free agency som skjer. Håper på S&T med DLo, og at Beasley og Bamba kan brukes om det er noen bra trades der ute for Lakers del. Men høyst realistisk så bruker Lakers penger på Reaves og Rui, og dermed er det vel TPMLE som Lakers eventuelt har å bruke. Rapporteres i alle fall at Houston er klar med solid kontrakt for Reaves, noe som Lakers kommer til å matche.

Av andre ting:
-Går vel mer i retning av at Harden kommer til å fortsette i Sixers, som i sin tur ser ut til å være villig til å trade vekk Tobias Harris.
-Boston kommer til å tilby Porzingis forlengelse med 2y/77
-Draymond nesten sikker med ny kontrakt hos Warriors, spørsmålet er 3 eller 4 år.
-Brooklyn vil gi Bridges forlengelse, og gjøre han til hjørnesteinen i deres nye satsing
-Så det skikkelig store spørsmålet er hva som skjer med Dame?

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Team Ingebrigtsen skrev: man jun 26, 2023 11:03 am
-Så det skikkelig store spørsmålet er hva som skjer med Dame?
Hvem er mulig avtakere her? Portland vil vel ha talenter eller picks tilbake? Samt at de vel må ta kontrakten til en høytlønnet spiller med kort kontrakt for at dette skal gå i balanse?

hgb

Legg inn av hgb »

Team Ingebrigtsen skrev: man jun 26, 2023 11:03 am
hgb skrev: man jun 26, 2023 8:13 am
Team Ingebrigtsen skrev: man jun 26, 2023 7:07 am Er du over 2nd apron så mister du altså ALLE unntakene fra og med 1.juli om jeg har forstått det rett. Så for Suns del så er vel tenkningen at er du over second apron så gjelder det å få gjort mest mulig før 1.juli.
Starter ikke free agency 1. juli? Eller er det kanskje et par dager før?
30., da er det sikkert samtidig de nye reglene trer i kraft!
Det pleier jo å være en periode hvor de kan forhandle, men ikke signere. Har ikke hørt om det er sånn nå også, men det virker vel som om man ikke kan snike inn noen signeringer før de nye reglene gjelder.
Er jo etter hvert få lag som har capspace til å signere store kontrakter, så nå for tiden er det vel like mye trades i forbindelse med free agency som skjer. Håper på S&T med DLo, og at Beasley og Bamba kan brukes om det er noen bra trades der ute for Lakers del. Men høyst realistisk så bruker Lakers penger på Reaves og Rui, og dermed er det vel TPMLE som Lakers eventuelt har å bruke. Rapporteres i alle fall at Houston er klar med solid kontrakt for Reaves, noe som Lakers kommer til å matche.
Regner med at Reaves havner på en 4/100 (ca)-kontrakt, ja, og at Lakers matcher uansett.
Av andre ting:
-Går vel mer i retning av at Harden kommer til å fortsette i Sixers, som i sin tur ser ut til å være villig til å trade vekk Tobias Harris.
Jeg så det, men så også at de skulle ha veldig mye for ham. Det får de ikke.
-Boston kommer til å tilby Porzingis forlengelse med 2y/77
-Draymond nesten sikker med ny kontrakt hos Warriors, spørsmålet er 3 eller 4 år.
-Brooklyn vil gi Bridges forlengelse, og gjøre han til hjørnesteinen i deres nye satsing
-Så det skikkelig store spørsmålet er hva som skjer med Dame?
Så også noen som mente Kings kanskje ville kaste endel penger på Draymond. Lurer på om de gjør det, og i såfall hvor høyt Warriors vil gå.
Tipper Dame fortsetter i Portland. Kan ikke helt se at noen vil bruke veldig mye ressurser på å ta den gamblen som kontrakten, skadehistorikken og alderen hans utgjør. Han spilte jo collegeball i Utah og har tidligere sagt at om han skulle forlate Blazers så var Jazz et lag han kunne ønske seg, men jeg går ut fra at Portland ville hatt en haug med picks.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Skjønner ingenting om Blazers starter sesongen med Dame, Simons, Sharpe og Scoot. Det går jo rett og slett ikke, minst en av dem må trades bort og tipper det blir Simons. Skal ikke bli helt KOC, Mr. Blow It Up, men det kule hadde vært om de tradet både Dame og Simons og gikk for full rebuild med Scoot og Sharpe og en drøss med picks. Lillard fortjener tittelsjanse, noe jeg ikke tror han får i Blazers.

Samtidig er det jo ikke ofte vi får toppspillere som kjører hele karrieren i samme klubb uten titler. Det er noe fint med lojaliteten hans, emm er vi der at Dame burde få velge selv hva han gjør. Om han gir tommel opp for trade burde han få velge destinasjon, men da må man selvsagt få tilbake en god pakke.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Lew_Ashby skrev: man jun 26, 2023 11:29 am Skjønner ingenting om Blazers starter sesongen med Dame, Simons, Sharpe og Scoot. Det går jo rett og slett ikke, minst en av dem må trades bort og tipper det blir Simons. Skal ikke bli helt KOC, Mr. Blow It Up, men det kule hadde vært om de tradet både Dame og Simons og gikk for full rebuild med Scoot og Sharpe og en drøss med picks. Lillard fortjener tittelsjanse, noe jeg ikke tror han får i Blazers.

Samtidig er det jo ikke ofte vi får toppspillere som kjører hele karrieren i samme klubb uten titler. Det er noe fint med lojaliteten hans, emm er vi der at Dame burde få velge selv hva han gjør. Om han gir tommel opp for trade burde han få velge destinasjon, men da må man selvsagt få tilbake en god pakke.
De burde jo bytte vekk Lillard. Aldri i verden om de er en contender selv med ham, og de vil ha større mulighet for å få assets tilbake nå enn senere. Han er jo 33. Det blir ikke enklere når han blir 34 eller 35. Men det kan ikke være mange lag som kan være aktuelle? Er overrasket om det kan være mer enn et par stykker?

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

KongOlav2 skrev: man jun 26, 2023 11:06 am
Team Ingebrigtsen skrev: man jun 26, 2023 11:03 am
-Så det skikkelig store spørsmålet er hva som skjer med Dame?
Hvem er mulig avtakere her? Portland vil vel ha talenter eller picks tilbake? Samt at de vel må ta kontrakten til en høytlønnet spiller med kort kontrakt for at dette skal gå i balanse?
Miami. Sies at de kunne gitt Wizzards bedre tilbud på Beal enn Phoenix, men at Heat valgte å se om Dame ber om å trades. I så fall en pakke med picks, Herro, Robinson og Oladipo . Tipper Miami er villig til å gi hvem som helst som ikke heter Bam eller Jimmy.
hgb skrev: man jun 26, 2023 11:17 am
Det pleier jo å være en periode hvor de kan forhandle, men ikke signere. Har ikke hørt om det er sånn nå også, men det virker vel som om man ikke kan snike inn noen signeringer før de nye reglene gjelder.
Er jo etter hvert få lag som har capspace til å signere store kontrakter, så nå for tiden er det vel like mye trades i forbindelse med free agency som skjer. Håper på S&T med DLo, og at Beasley og Bamba kan brukes om det er noen bra trades der ute for Lakers del. Men høyst realistisk så bruker Lakers penger på Reaves og Rui, og dermed er det vel TPMLE som Lakers eventuelt har å bruke. Rapporteres i alle fall at Houston er klar med solid kontrakt for Reaves, noe som Lakers kommer til å matche.
Regner med at Reaves havner på en 4/100 (ca)-kontrakt, ja, og at Lakers matcher uansett.
Av andre ting:
-Går vel mer i retning av at Harden kommer til å fortsette i Sixers, som i sin tur ser ut til å være villig til å trade vekk Tobias Harris.
Jeg så det, men så også at de skulle ha veldig mye for ham. Det får de ikke.
-Boston kommer til å tilby Porzingis forlengelse med 2y/77
-Draymond nesten sikker med ny kontrakt hos Warriors, spørsmålet er 3 eller 4 år.
-Brooklyn vil gi Bridges forlengelse, og gjøre han til hjørnesteinen i deres nye satsing
-Så det skikkelig store spørsmålet er hva som skjer med Dame?
Så også noen som mente Kings kanskje ville kaste endel penger på Draymond. Lurer på om de gjør det, og i såfall hvor høyt Warriors vil gå.
Tipper Dame fortsetter i Portland. Kan ikke helt se at noen vil bruke veldig mye ressurser på å ta den gamblen som kontrakten, skadehistorikken og alderen hans utgjør. Han spilte jo collegeball i Utah og har tidligere sagt at om han skulle forlate Blazers så var Jazz et lag han kunne ønske seg, men jeg går ut fra at Portland ville hatt en haug med picks.
Er vel 30.juni det er lov å bli enige om kontrakter, lov å undertegne en uke senere.
Høres veldig ut som Dunleavy kommer å gi markedspris til Dray, med CP3 har de jo også en stor utgående kontrakt neste sommer i forhold til 2nd apron.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

KongOlav2 skrev: man jun 26, 2023 11:47 am De burde jo bytte vekk Lillard. Aldri i verden om de er en contender selv med ham, og de vil ha større mulighet for å få assets tilbake nå enn senere. Han er jo 33. Det blir ikke enklere når han blir 34 eller 35. Men det kan ikke være mange lag som kan være aktuelle? Er overrasket om det kan være mer enn et par stykker?
Som sagt mener jeg Lillard burde få velge selv, lojalitet bør belønnes. Utenom de $95m han kommer til å tjene de kommende 2 sesongene selvsagt.

Håper imidlertid han ønsker seg bort, per nå holder Blazers og Lillard hverandre tilbake emm. Det blir en sånn halvveissituasjon der man ikke helt klarer å rebuilde og ikke klarer å bygge et lag som faktisk har noe i type WCF å gjøre. Heat hadde vært fint - da med Herro, Robinson, C.Martin, Jovic og 2 førsterundepicks+swaps. Tror kanskje Blazers hadde akseptert det, særlig mtp at Lillard har vært så lojal mot Portland.

Nets kan matche lønn men ikke særlig med talenter. Men de har en del picks som kan trades nå. Spørsmålet er jo hvor contenders de vil bli med en Bridges+Lillard-kombo (som emm riktignok passer sykt bra) sammen med en million 3&D-guys som evt kunne blitt tradet mot mer solide brikker.

Edit, fant en artikkel med potensielle pakker nå, riktignok fra før draften. Jeg liker egentlig ingen av disse (Knicks-traden litt kul) men Heat mest realistisk i mine øyne. Da trades Simons også bort tipper jeg for noen picks:

Heat: Damian Lillard and Kevin Knox II for Tyler Herro, Duncan Robinson, Haywood Highsmith, Nikola Jovic, 2023 first-round pick, 2028 first-round pick - emm realistisk, særlig om Blazers ønsker å takke Dame for lojaliteten

Nets: Damian Lillard and Jusuf Nurkic for Ben Simmons, Nicolas Claxton, Cameron Johnson, Cam Thomas, 2025 first-round pick, 2027 first-round pick, 2029 first-round pick - tja, kunne skjedd, deilig å få bort Nurkic-kontrakten også. Simmons-kontrakten frem til 2025 er blæh men betyr lite i situasjonen de er i nå.

Celtics: Damian Lillard for Jaylen Brown, Danilo Gallinari, 2026 first-round pick (denne går ikke nå etter Porzingis-traden men de kunne gjort justeringer) - tror ikke Celtics trader Jaylen Brown.

Grizzlies: Damian Lillard for Ja Morant and Luke Kennard - Grizz trader ikke Morant mot 33 år gammel Dame, uansett hvor mye idioti han driver med på frititden.

Hawks: Damian Lillard for Trae Young, Onyeka Okongwu, 2024 first-round pick, 2029 first-round pick - kunne skjedd, men hva skal Blazers med Young? Scoot all the way, han skal ha ballen i hendene sine, Young vist han ikke klarer å justere spillet sitt i så henseende. Ser ikke helt hvor Hawks tar veien med Murray/Lillard/Capela.

Knicks: Damian Lillard for RJ Barrett, Immanuel Quickley, Obi Toppin, Derrick Rose, 2025 first-round pick, 2026 first-round pick, 2029 first-round pick - denne liker jeg faktisk litt, har ikke dobbeltsjekket hvordan lønnen er nå. Brunson klarer å storspille sammen med annen, balldominant spiller. Problemet er jo at Brunson+Lillard sammen på gulvet sannsynligvis ikke funker defensivt i et sluttspill. Offensivt tror jeg de kunne vært gull sammen.

For Blazers hadde det vært konge med Scoot og Sharpe sammen med Barrett, Quickley og Toppin.

https://www.sportingnews.com/us/nba/new ... 4sufjcwvti

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Lew_Ashby skrev: man jun 26, 2023 12:01 pm
KongOlav2 skrev: man jun 26, 2023 11:47 am De burde jo bytte vekk Lillard. Aldri i verden om de er en contender selv med ham, og de vil ha større mulighet for å få assets tilbake nå enn senere. Han er jo 33. Det blir ikke enklere når han blir 34 eller 35. Men det kan ikke være mange lag som kan være aktuelle? Er overrasket om det kan være mer enn et par stykker?
Som sagt mener jeg Lillard burde få velge selv, lojalitet bør belønnes. Utenom de $95m han kommer til å tjene de kommende 2 sesongene selvsagt.

Håper imidlertid han ønsker seg bort, per nå holder Blazers og Lillard hverandre tilbake emm. Det blir en sånn halvveissituasjon der man ikke helt klarer å rebuilde og ikke klarer å bygge et lag som faktisk har noe i type WCF å gjøre. Heat hadde vært fint - da med Herro, Robinson, C.Martin, Jovic og 2 førsterundepicks+swaps. Tror kanskje Blazers hadde akseptert det, særlig mtp at Lillard har vært så lojal mot Portland.

Nets kan matche lønn men ikke særlig med talenter. Men de har en del picks som kan trades nå. Spørsmålet er jo hvor contenders de vil bli med en Bridges+Lillard-kombo (som emm riktignok passer sykt bra) sammen med en million 3&D-guys som evt kunne blitt tradet mot mer solide brikker.

Edit, fant en artikkel med potensielle pakker nå, riktignok fra før draften. Jeg liker egentlig ingen av disse men Heat mest realistisk i mine øyne. Da trades Simons også bort tipper jeg for noen picks:

Heat: Damian Lillard and Kevin Knox II for Tyler Herro, Duncan Robinson, Haywood Highsmith, Nikola Jovic, 2023 first-round pick, 2028 first-round pick - emm realistisk, særlig om Blazers ønsker å takke Dame for lojaliteten

Nets: Damian Lillard and Jusuf Nurkic for Ben Simmons, Nicolas Claxton, Cameron Johnson, Cam Thomas, 2025 first-round pick, 2027 first-round pick, 2029 first-round pick - tja, kunne skjedd, deilig å få bort Nurkic-kontrakten også. Simmons-kontrakten frem til 2025 er blæh men betyr lite i situasjonen de er i nå.

Celtics: Damian Lillard for Jaylen Brown, Danilo Gallinari, 2026 first-round pick (denne går ikke nå etter Porzingis-traden men de kunne gjort justeringer) - tror ikke Celtics trader Jaylen Brown.

Grizzlies: Damian Lillard for Ja Morant and Luke Kennard - Grizz trader ikke Morant mot 33 år gammel Dame, uansett hvor mye idioti han driver med på frititden.

Hawks: Damian Lillard for Trae Young, Onyeka Okongwu, 2024 first-round pick, 2029 first-round pick - kunne skjedd, men hva skal Hawks med Young? Scoot all the way, han skal ha ballen i hendene sine, Young vist han ikke klarer å justere spillet sitt i så henseende.

Knicks: Damian Lillard for RJ Barrett, Immanuel Quickley, Obi Toppin, Derrick Rose, 2025 first-round pick, 2026 first-round pick, 2029 first-round pick - denne liker jeg faktisk kjempegodt, har ikke dobbeltsjekket hvordan lønnen er nå. Brunson klarer å storspille sammen med annen, balldominant spiller. Problemet er jo at Brunson+Lillard sammen på gulvet sannsynligvis ikke funker defensivt i et sluttspill.

https://www.sportingnews.com/us/nba/new ... 4sufjcwvti
Er vel omtrent bare Heat som er plausible her? Et annet lag må vel nesten ha den nytten at Lillard kan løfte dem til virkelig contendernivå. Og ha assets å trase tilbake som Portland kunne ønsket. Kan ikke forestille meg at Hawks eller Grizzlies vil ønske seg en 33 år gammel Lillard i så måte. Den mot Celtics ville jo vært bra for Portland, men for Celtics? Da tror jeg mer på den med Heat. Usikker på Knicks. Hvor mye kunne Lillard hevet dem? Og er det du skisserer der bra nok assets tilbake for Portland?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

KongOlav2 skrev: man jun 26, 2023 12:19 pm Er vel omtrent bare Heat som er plausible her? Et annet lag må vel nesten ha den nytten at Lillard kan løfte dem til virkelig contendernivå. Og ha assets å trase tilbake som Portland kunne ønsket. Kan ikke forestille meg at Hawks eller Grizzlies vil ønske seg en 33 år gammel Lillard i så måte. Den mot Celtics ville jo vært bra for Portland, men for Celtics? Da tror jeg mer på den med Heat. Usikker på Knicks. Hvor mye kunne Lillard hevet dem? Og er det du skisserer der bra nok assets tilbake for Portland?
Personlig tror jeg Knicks sin pakke ville vært fin for Blazerz. Heat sin pakke gir dem lite mtp picks, Heat har vel vært i lotteriet sånn 2 ganger på 20 år. Kommer an på hva man tror om Jovic/Herro sitt potensiale.

Tipper Nets og Knicks er de tradene Blazers ville vært mest fornøyd med isolert sett. Grizz funker ikke etter at man tok Henderson i draften. Samme med Hawks. Celtics-trade kunne vært ok, men da må man betale Jaylen Brown $50-60m i året i sånn ørten år (om de får på plass deal om ny kontrakt). Usikker på om Blazers ønsker det, men om forsvaret kommer opp på tidligere nivå igjen hadde han vært en fin fit med Henderson/Sharpe.

Så er jo spørsmålet hvilke lag som ville hatt Lillard nå - det er ikke vits i å trade til seg en 32/33-åring om man ikke skal vinne som du sier. Tror faktisk Nets har håp om å bli en utfordrer i øst, de har en ganske ok spillerstall med brikkene til å trade seg bedre. Kommer an på hvem man hadde inkludert i en potensiell Lillard-trade. Knicks, tja tror som sagt ikke at Dame/Brunson-komboen vil funke for dem i sluttspillet.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

John Collins endelig tradet, og da til Jazz for Rudy Gay og et 2.rundepick.

Collins endte altså med å bli dumpet for ingenting slik at Hawks har fleksibilitet. Og Jazz da, haha. For et kult lag, en drøss med lange spillere med gode ferdigheter. Markkanen, Kessler, Collins, Hendricks.

hgb

Legg inn av hgb »

Lew_Ashby skrev: man jun 26, 2023 10:03 pm John Collins endelig tradet, og da til Jazz for Rudy Gay og et 2.rundepick.

Collins endte altså med å bli dumpet for ingenting slik at Hawks har fleksibilitet. Og Jazz da, haha. For et kult lag, en drøss med lange spillere med gode ferdigheter. Markkanen, Kessler, Collins, Hendricks.
Målet må jo være å rulle ut Olynyk, Hendricks, Markkanen, Collins, Kessler på et tidspunkt.
Jazz er farlige sterke i front-courten, men det er litt mer spørsmålstegn rundt guardene. Uansett er dette en flott gamble. Collins har hatt to dårlige år, men skøyt brukbart etter all-star, og er bare 25 år.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Det der er drømmetrade for Collins. Kontrakten er litt stor, men de er i rebuild og får en spiller med stor oppside for slikk og ingenting

hgb

Legg inn av hgb »

KTBFFH skrev: tir jun 27, 2023 6:20 am Det der er drømmetrade for Collins. Kontrakten er litt stor, men de er i rebuild og får en spiller med stor oppside for slikk og ingenting
Jeg tror planen til Jazz er å komme til sluttspillet i år, eller hvertfall playin, og så være contender neste år eller året etter. Hvis Collins' finger klarer seg sånn noenlunde, så har jeg stor tro på at Hardy & co kan få karriera hans tilbake på sporet også, som med Markkanen. Blei jo i tillegg kvitt kontrakten til Rudy Gay.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

hgb skrev: tir jun 27, 2023 10:41 am
KTBFFH skrev: tir jun 27, 2023 6:20 am Det der er drømmetrade for Collins. Kontrakten er litt stor, men de er i rebuild og får en spiller med stor oppside for slikk og ingenting
Jeg tror planen til Jazz er å komme til sluttspillet i år, eller hvertfall playin, og så være contender neste år eller året etter. Hvis Collins' finger klarer seg sånn noenlunde, så har jeg stor tro på at Hardy & co kan få karriera hans tilbake på sporet også, som med Markkanen. Blei jo i tillegg kvitt kontrakten til Rudy Gay.
Danny Leroux og Nate Duncan var ikke like fornøyd med Collins-traden for Jazz. Mener det gjør dem mindre spennende og hadde håpet de ville gjøre noe annet pga Collins ikke løfter dem særlig i et potensielt sluttspill. Leser også at han har en ødelagt finger som gjør at skytingen hans i fremtiden er usikker.

Vi får se, hadde ikke blitt overrasket om Jazz forsøker å få opp verdien til Collins og kanskje til og med få noen assets for ham i en midseason trade eller noe. Pr nå er det vel bare Markkanen, Hendricks og Kessler som ikke er på bordet for dem i en potensiell trade. Sensabaugh også spennende. Alle andre er nok på blokken om det skulle komme et tilbud Ainge er fornøyd med.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Det har dessverre ikke ledet til sluttspillsuksess, men holy hell som Gobert har beskyttet kurven siste 7 årene. Dette er en annen idrett enn alle andre rim protectors i ligaen, og den viktigste faktoren til at Jazz faktisk hadde blant den beste recorden samlet over store deler av denne perioden.

Morsomt med Jokic forresten. Han er i nærheten av en trilliard avslutninger rundt kurven, men stanser ikke allverden. La oss sin han gjør opp for det, mildt sagt, med å være en av tidenes beste offensive centere.



hgb

Legg inn av hgb »

Så akkurat at hvis Jordan Clarkson skulle forsvinne (han har en player-option han må ta stilling til) så vil Walker Kessler være den på Jazz-laget som har vært der lengst (traden var 6. juli i fjor).

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »



Expected, blir jo å runne det back.. Vet ikke hva jeg synes om en Vooch som er 35 på slutten av kontrakten tho

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Mye dustete NBA-fans der ute, men Lakers har en betydelig høyere andel enn de fleste andre fanbasene.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »




KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Tipper han går til Clippers og de danner en ny supertrio.

Phila bør kreve Mann, Powell og Morris i retur

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Når starter galskapen i aften?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

KTBFFH skrev: fre jun 30, 2023 8:01 pm Når starter galskapen i aften?
Vi er godt igang allerede. Ingen blockbuster, men kan være begynnelsen på at Nets går for noe større:

Joe Harris ($19.9m) til Pistons sammen med 2 andrerundepicks. Nets rydder cap space, det er vel for å signere Cam Johnson eller kunne de det allerede? Hørt 100 FA podcaster og har null kontroll.

Sendingene begynner vel snart. Ser Shams har livestream fra kl 2330.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Dray returnerer som ventet til GS 4 år 100m
Kuzma 4 år 102m for å bli i Wash

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

2y 45m (!!!) for Bruce Brown fra Pacers. Fyren fikk en vill payday, skikkelig kult når slike spillere får lønn for hardt arbeid. Et skudd for baugen i Denver, var en viktig del av rotasjonen. Men de var jo ikke i nærheten av å kunne matche det der, fikk mye mer enn jeg trodde.

Kuz blir kanskje tradet for picks og dårlige kontrakter nå?

Kult at Green kjører en siste dans med GSW-kjernen. Kunne nok fått en del mer andre steder, men er lojal.

Jerami Grant 5y 160m resignering med Blazers. Sykt mye penger det da?

Unicorn 2y 60m med Celtics.

Landale ut, mens Eubanks signerer med Suns. Lee forlenger med 1 år. Bate-Diop 2y 5m. Metu 1y deal. Suns jobber med dybden nå, det lille de har til rådighet.

Prince til Lakers for 1y 4.5m må Lebronfansen her inne like vel. Fin pickup. Jobbes visstnok med Eric Gordon for MLE.

Wow, Strus 4y 62m til Cavs. De er desperat på leting etter skyting, og fikk det der. Ikke ideelt for Heat men de ordner seg. Lavert 2y 33m med Cavs.
Sist redigert av Lew_Ashby den lør jul 01, 2023 12:36 am, redigert 2 ganger totalt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Reggie Jackson returnerer til Nuggets for 2y 10.5m, helt ok det.

White fortsetter i Bulls for 3y 33m. Woj hadde 40m med insentiver.

Jevon Carter 3y 20m med Bulls, forlater da rotasjonen til Bucks.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»