Telenor vil ha betaling for e-post-kontoer

Svar
Helloween

Re: Telenor vil ha betaling for e-post-kontoer

Legg inn av Helloween »

fargerik skrev: tir apr 18, 2023 2:53 pm Hvorfor lever denne tråden fremdeles?
De som ikke vil ha Telenor Online har vel sagt opp nå?
Og dermed er det ikke mer å diskutere.
Nei denne saken har så vidt begynt, man kan ikke si opp en epost som ett Netflix abonnement. Fatter ikke at dette skal være så vanskelig å forstå hvis man er i stand til å tenke lenger enn sin egen nesetipp.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

peraleks skrev: tir apr 18, 2023 2:35 pm
izzet2015 skrev: tir apr 18, 2023 2:32 pm Det er uhørt uansett å ta betaling for e-post kontoer. Det er grådighet av det lite sjarmerende slaget. Mye skal ha mer!
Nei det er det ikke, det er en tjeneste Telenor tilbyr og som de selvfølgelig kan ta betalt for om de skulle ønske det.
Du mener det, jeg mener noe annet. Det er greit. Kan ikke være enige i alt.

FjodorDVD

Legg inn av FjodorDVD »

Det er mange år siden jeg kuttet ut Telenor. Det har jeg gjort så snart anledningen har kommet som følge av monopolets fall. Jeg har hatt et anstrengt forhold til Telenor helt fra første dag jeg fikk min første fasttelefon. Det var i 1988. Det var jo litt stas å få sitt eget telefonnummer og ett moderne apparat for veggfeste med plass til ti nummer i minnet pluss siste oppringte nummer.

Problemet var at telefonnummeret jeg fikk hadde tidligere tilhørt noe som het Fosterhjemsentralen. Fort skjønte vi at dette må vi endre, men det ville koste oss en halv måneds husleie. 900 spenn ca. Helt sykt. Siste rest av Sovjet i den frie verden. Norske Telenor.

peraleks

Legg inn av peraleks »

izzet2015 skrev: tir apr 18, 2023 6:00 pm
peraleks skrev: tir apr 18, 2023 2:35 pm
izzet2015 skrev: tir apr 18, 2023 2:32 pm Det er uhørt uansett å ta betaling for e-post kontoer. Det er grådighet av det lite sjarmerende slaget. Mye skal ha mer!
Nei det er det ikke, det er en tjeneste Telenor tilbyr og som de selvfølgelig kan ta betalt for om de skulle ønske det.
Du mener det, jeg mener noe annet. Det er greit. Kan ikke være enige i alt.
Nei det er ikke noe å mene noe om, Telenor leverer en tjeneste som koster dem penger igjen både å drifte og vedlikeholde.
De kan selvfølgelig ta betalt for denne tjenesten om de ønsker det.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

return_of_drakkar skrev: lør apr 15, 2023 8:16 am
Kul_Djevel skrev: lør apr 15, 2023 8:09 am Og det er ikke noe stress å gi beskjed om ny mailadresse.
Det kan være det.
Der man kan rette det selv er det jo helt greit, men ikke alle og alt man gir beskjed til får med seg tingene.

Da kjerringa kjøpte ny mobil for litt tilbake fikk hun like godt nytt nummer, og jeg tok over det gamle.
Det gikk en god tid før alle. endog alle som burde, fikk det med seg.

Men jeg ser jo poenget ditt.
Er da verken vanskelig eller det tar "mye" tid for å varsle om ny mail-adresse eller telefonnummer. Får ikke venner, bekjente, firmaer o.l. med seg dette når du varsler de første gangen, så er de ikke mye interessert i å opprettholde kontakten.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Mange gjerrigknarker her på forumet.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

FjodorDVD skrev: tir apr 18, 2023 6:04 pm Det er mange år siden jeg kuttet ut Telenor. Det har jeg gjort så snart anledningen har kommet som følge av monopolets fall. Jeg har hatt et anstrengt forhold til Telenor helt fra første dag jeg fikk min første fasttelefon. Det var i 1988. Det var jo litt stas å få sitt eget telefonnummer og ett moderne apparat for veggfeste med plass til ti nummer i minnet pluss siste oppringte nummer.

Problemet var at telefonnummeret jeg fikk hadde tidligere tilhørt noe som het Fosterhjemsentralen. Fort skjønte vi at dette må vi endre, men det ville koste oss en halv måneds husleie. 900 spenn ca. Helt sykt. Siste rest av Sovjet i den frie verden. Norske Telenor.
Fy F1! Jeg og, var trofast Telenorkunde og hadde mobil, kabel-TV og fasttelefon gjennom de. Men det var jo et forbannede svindel selskap, som du eksemplifiserer. Husker du opplysningen, 180 som kostet en formue å ringe og så stod den ene etter den andre frem - som hadde jobbet på opplysningen 180 - og vitnet om at de hadde fått ordre om å hale ut samtalene og avlevere de etterspurte numrene - treeeeegest mulig? For at samtalen&svaret skulle koste flest mulig tellerskritt?
Telenor&Fjordkraft var Norges minst likte selskaper i årevis og -med GOD! grunn.
Sist redigert av Fordomsfull den tir apr 18, 2023 7:25 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Planck
Innlegg: 72

Legg inn av Planck »

Helloween skrev: tir apr 18, 2023 5:37 pm Hør her smartass hvis det er så forbanna lett å bytte epost adresse så gjør det selv da.
Har heldigvis ikke epost hos Telenor.
Heller ikke sagt at det er lett å bytte, men det er dessverre prisen man bør betale for å ha gjort seg avhengig av Televerket.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Planck skrev: tir apr 18, 2023 7:24 pm
Helloween skrev: tir apr 18, 2023 5:37 pm Hør her smartass hvis det er så forbanna lett å bytte epost adresse så gjør det selv da.
Har heldigvis ikke epost hos Telenor.
Heller ikke sagt at det er lett å bytte, men det er dessverre prisen man bør betale for å ha gjort seg avhengig av Televerket.
Jeg hadde en annen internettleverandør tidligere og så skiftet jeg og da ble også min e-postadresse der, stengt. Jeg ville jeg gjerne opprettholde den da, men fikk grei beskjed; om jeg ikke var kunde der, kunne jeg heller ikke ha en e-postadresse der.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

peraleks skrev: tir apr 18, 2023 7:02 pm
izzet2015 skrev: tir apr 18, 2023 6:00 pm
peraleks skrev: tir apr 18, 2023 2:35 pm

Nei det er det ikke, det er en tjeneste Telenor tilbyr og som de selvfølgelig kan ta betalt for om de skulle ønske det.
Du mener det, jeg mener noe annet. Det er greit. Kan ikke være enige i alt.
Nei det er ikke noe å mene noe om, Telenor leverer en tjeneste som koster dem penger igjen både å drifte og vedlikeholde.
De kan selvfølgelig ta betalt for denne tjenesten om de ønsker det.
Skal du bestemme hva jeg skal mene? Jeg mener det er uhørt og det står jeg på. Du må mene hva du vil for meg. Flott at du er glad for å betale for slike tjenester. Bra vi er forskjellige.

peraleks

Legg inn av peraleks »

izzet2015 skrev: tir apr 18, 2023 8:04 pm
peraleks skrev: tir apr 18, 2023 7:02 pm
izzet2015 skrev: tir apr 18, 2023 6:00 pm
Du mener det, jeg mener noe annet. Det er greit. Kan ikke være enige i alt.
Nei det er ikke noe å mene noe om, Telenor leverer en tjeneste som koster dem penger igjen både å drifte og vedlikeholde.
De kan selvfølgelig ta betalt for denne tjenesten om de ønsker det.
Skal du bestemme hva jeg skal mene? Jeg mener det er uhørt og det står jeg på. Du må mene hva du vil for meg. Flott at du er glad for å betale for slike tjenester. Bra vi er forskjellige.
Finnes ingenting uhørt i at Telenor faktisk tar seg betalt for en tjeneste som koster dem penger å opprettholde.
Ikke er jeg glad for å betale for en slik tjeneste heller, men jeg forstår hvorfor de tar seg betalt. Det er ikke noe annerledes enn at jeg betaler for hver vare jeg handler i butikken hos Meny f.eks.

return_of_drakkar
Innlegg: 4969

Legg inn av return_of_drakkar »

peraleks skrev: tir apr 18, 2023 8:07 pm Finnes ingenting uhørt i at Telenor faktisk tar seg betalt for en tjeneste som koster dem penger å opprettholde.
Ikke er jeg glad for å betale for en slik tjeneste heller, men jeg forstår hvorfor de tar seg betalt. Det er ikke noe annerledes enn at jeg betaler for hver vare jeg handler i butikken hos Meny f.eks.
Nei, det er ikke det, men mange reagerer selvsagt hvis det har vært kostnadsfritt i mange mange år.
Så de har altså ikke foretatt oppdateringer / utvikling i løpet av alle år - ettersom de ikke har tatt betalt før?
Jeg vet ikke om de har hatt utviklere fra egen stab eller leid inn dyre fra annet - det siste er jo en mulig forklaring da - erfaringsmessig sett :D

peraleks

Legg inn av peraleks »

return_of_drakkar skrev: ons apr 19, 2023 7:45 am
peraleks skrev: tir apr 18, 2023 8:07 pm Finnes ingenting uhørt i at Telenor faktisk tar seg betalt for en tjeneste som koster dem penger å opprettholde.
Ikke er jeg glad for å betale for en slik tjeneste heller, men jeg forstår hvorfor de tar seg betalt. Det er ikke noe annerledes enn at jeg betaler for hver vare jeg handler i butikken hos Meny f.eks.
Nei, det er ikke det, men mange reagerer selvsagt hvis det har vært kostnadsfritt i mange mange år.
Så de har altså ikke foretatt oppdateringer / utvikling i løpet av alle år - ettersom de ikke har tatt betalt før?
Jeg vet ikke om de har hatt utviklere fra egen stab eller leid inn dyre fra annet - det siste er jo en mulig forklaring da - erfaringsmessig sett :D
Det koster å drifte en tjeneste, både å holde på server, ansatte som sørger for drift etc.
Ulempen her er at fordi det har vært gratis så lenge, så innbiller folk seg at dette skal være gratis til evig tid. Man kunne snudd på det og heller sett fordelen ved at de ikke tok seg betalt for tjenesten allerede fra starten av.

obban

Legg inn av obban »

Jonasar skrev: fre apr 14, 2023 9:25 pm Hatt Gmail i alle år, holder meg unna telenor.
Da jeg opprettet min online.no adresse eksisterte ikke gmail.
Mener det var Scandinavia Online jeg registrerte adressen hos (mulig jeg husker feil).

RamGuy

Legg inn av RamGuy »

peraleks skrev: ons apr 19, 2023 9:25 am
return_of_drakkar skrev: ons apr 19, 2023 7:45 am
peraleks skrev: tir apr 18, 2023 8:07 pm Finnes ingenting uhørt i at Telenor faktisk tar seg betalt for en tjeneste som koster dem penger å opprettholde.
Ikke er jeg glad for å betale for en slik tjeneste heller, men jeg forstår hvorfor de tar seg betalt. Det er ikke noe annerledes enn at jeg betaler for hver vare jeg handler i butikken hos Meny f.eks.
Nei, det er ikke det, men mange reagerer selvsagt hvis det har vært kostnadsfritt i mange mange år.
Så de har altså ikke foretatt oppdateringer / utvikling i løpet av alle år - ettersom de ikke har tatt betalt før?
Jeg vet ikke om de har hatt utviklere fra egen stab eller leid inn dyre fra annet - det siste er jo en mulig forklaring da - erfaringsmessig sett :D
Det koster å drifte en tjeneste, både å holde på server, ansatte som sørger for drift etc.
Ulempen her er at fordi det har vært gratis så lenge, så innbiller folk seg at dette skal være gratis til evig tid. Man kunne snudd på det og heller sett fordelen ved at de ikke tok seg betalt for tjenesten allerede fra starten av.
Dette er jo en veldig forenkelt tankegang. Nå vet jeg ikke hvordan det står til med inntjeningen til Telenor, men de går vel neppe i minus? At en selskap skal gå i pluss på hver minste lille ting de driver med er jo ikke noen selvfølge og det er heller ingen logikk i det.

Forstår ikke helt denne tankegangen at vi som forbrukere skal sitte å ha medlidenhet med selskaper som normalt hover inn millioner av kroner hver år? Kapitalismen spinner jo helt ut av kontroll for tiden. Det evig jaget etter kontinuerlig vekst i det uendelige. Det er viktig at vi som forbrukere faktisk stiller litt krav her også, for et selskap som Telenor er naturligvis bare interessert i å tjene mest mulig for minst mulig.

Kostnaden for drift av slike tjenester er jo heller ikke helt A4 å måle. Tviler på at Telenor har e-posttjenestene sine på dedikert utstyr. Det er vel en eller annen virtualisert innstans på en server som brukes til mye annet rart. Tviler sterkt på at kostnadsnivået for selve e-posttjenesten isolert sett tilsier at de skal ta såpass mye per bruker, per mnd for at det regnestykket skal gå opp.

Mia

Legg inn av Mia »

Nå vet jeg ikke så mye om telenor og hva dem eventuelt tilbyr i sine mobilabonnement, men det er jo begrenset hva dem forskjellige teleselskapene kan tilby med ett mobilabonnement. Alle har vell gratis sms, ringeminutter, snart fri data osv. Forskjellen er bare pris. Da må man jo kunne tilby noe for å lokke kunder.
Mulig dette er noe som kommer som "gratis" om du har abonnement hos telenor. At dem lokker med, Få gratis sikker mail eller noe.

bigwin

Legg inn av bigwin »

Har en online.no adresse som jeg har hatt i bortimot 20 år nå. Sa opp bredbånd fra TN for en del år siden, men beholdt epost adressen gratis siden da.

At jeg nå må betale 4-500 kr pr år for å beholde den plager meg i grunnen ikke, snakker om ca 1 krone og 50 øre pr dag.
Fungerer bra, og det nye spamfilteret ser ut til å ta bort irriterende spam/reklame i stor grad.
Synes det er verdt de kronene i stedet for å bytte epost , men det er min mening :)

Men dersom prisen etterhvert økes mer så blir det kanskje an annen vurdering

return_of_drakkar
Innlegg: 4969

Legg inn av return_of_drakkar »

peraleks skrev: ons apr 19, 2023 9:25 am
return_of_drakkar skrev: ons apr 19, 2023 7:45 am
peraleks skrev: tir apr 18, 2023 8:07 pm Finnes ingenting uhørt i at Telenor faktisk tar seg betalt for en tjeneste som koster dem penger å opprettholde.
Ikke er jeg glad for å betale for en slik tjeneste heller, men jeg forstår hvorfor de tar seg betalt. Det er ikke noe annerledes enn at jeg betaler for hver vare jeg handler i butikken hos Meny f.eks.
Nei, det er ikke det, men mange reagerer selvsagt hvis det har vært kostnadsfritt i mange mange år.
Så de har altså ikke foretatt oppdateringer / utvikling i løpet av alle år - ettersom de ikke har tatt betalt før?
Jeg vet ikke om de har hatt utviklere fra egen stab eller leid inn dyre fra annet - det siste er jo en mulig forklaring da - erfaringsmessig sett :D
Det koster å drifte en tjeneste, både å holde på server, ansatte som sørger for drift etc.
Ulempen her er at fordi det har vært gratis så lenge, så innbiller folk seg at dette skal være gratis til evig tid. Man kunne snudd på det og heller sett fordelen ved at de ikke tok seg betalt for tjenesten allerede fra starten av.
Det er helt normalt at mange kan reagere når noe som har vært gratis skal koste.
Mange startet vel også med Telenor for internett en gang i tiden, og da følgelig kanskje "automatisk" med e-posten der.
Jeg var bevisst sen med internett hjemme og hadde derfor min epost sammen med jobb-posten, men kuttet ut dette da vi i borettslaget fikk felles internett med jo mye bedre tilbud enn det andre. Man hadde knapt noen meldinger da, så det var først etter egen epost (privat) at dette tok av, av mange grunner, inklusive slik ting jo endret seg.

I utgangspunktet har vi her en felles fart i borettslaget, men man kan selvsagt velge sin egen og selv da er jo prisene på dette mye bedre (tror jeg) på grunn av en avtale. Men selv denne prisen økte de for litt tilbake, men det meste stiger jo sånn sett.

Jo, men om dette med pris på epostkonto kan sies å være forventet, så ja, jeg forstår reaksjoner.

Everenga

Legg inn av Everenga »

peraleks skrev: tir apr 18, 2023 8:07 pm

Finnes ingenting uhørt i at Telenor faktisk tar seg betalt for en tjeneste som koster dem penger å opprettholde.
Ikke er jeg glad for å betale for en slik tjeneste heller, men jeg forstår hvorfor de tar seg betalt. Det er ikke noe annerledes enn at jeg betaler for hver vare jeg handler i butikken hos Meny f.eks.
Uhørt er det ikke, men det er jo temmelig meningsløst å fortsette kundeforholdet når samme produktet tilbys gratis av andre. Men det er klart, finnes det nok sløvinger som bare betaler så er det jo genialt. Online.no er vel også en klassisk gamlisgreie slik at de får nok inn en del fakturagebyrer også.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

return_of_drakkar skrev: ons apr 19, 2023 7:45 am Nei, det er ikke det, men mange reagerer selvsagt hvis det har vært kostnadsfritt i mange mange år.
Så de har altså ikke foretatt oppdateringer / utvikling i løpet av alle år - ettersom de ikke har tatt betalt før?
Jeg vet ikke om de har hatt utviklere fra egen stab eller leid inn dyre fra annet - det siste er jo en mulig forklaring da - erfaringsmessig sett :D
Aviser på nett var også gratis i mange år. Nå har vel de fleste innført betaling. Ikke at man kan sammenlige det å lage en avis med det å tilby epostkonto, men noe som var gratis koster nå penger.

Brukeravatar
Planck
Innlegg: 72

Legg inn av Planck »

Snart 24 år gammel artikkel. Når Telenor måtte gi opp å ta betalt for epost.
Og mer nostalgi fra nettavisen som også beskriver problemene de hadde med å omstille seg fra Televerkets glansdager:
Dette fikk fart på internett

peraleks

Legg inn av peraleks »

RamGuy skrev: ons apr 19, 2023 11:53 am
peraleks skrev: ons apr 19, 2023 9:25 am
return_of_drakkar skrev: ons apr 19, 2023 7:45 am

Nei, det er ikke det, men mange reagerer selvsagt hvis det har vært kostnadsfritt i mange mange år.
Så de har altså ikke foretatt oppdateringer / utvikling i løpet av alle år - ettersom de ikke har tatt betalt før?
Jeg vet ikke om de har hatt utviklere fra egen stab eller leid inn dyre fra annet - det siste er jo en mulig forklaring da - erfaringsmessig sett :D
Det koster å drifte en tjeneste, både å holde på server, ansatte som sørger for drift etc.
Ulempen her er at fordi det har vært gratis så lenge, så innbiller folk seg at dette skal være gratis til evig tid. Man kunne snudd på det og heller sett fordelen ved at de ikke tok seg betalt for tjenesten allerede fra starten av.
Dette er jo en veldig forenkelt tankegang. Nå vet jeg ikke hvordan det står til med inntjeningen til Telenor, men de går vel neppe i minus? At en selskap skal gå i pluss på hver minste lille ting de driver med er jo ikke noen selvfølge og det er heller ingen logikk i det.

Forstår ikke helt denne tankegangen at vi som forbrukere skal sitte å ha medlidenhet med selskaper som normalt hover inn millioner av kroner hver år? Kapitalismen spinner jo helt ut av kontroll for tiden. Det evig jaget etter kontinuerlig vekst i det uendelige. Det er viktig at vi som forbrukere faktisk stiller litt krav her også, for et selskap som Telenor er naturligvis bare interessert i å tjene mest mulig for minst mulig.

Kostnaden for drift av slike tjenester er jo heller ikke helt A4 å måle. Tviler på at Telenor har e-posttjenestene sine på dedikert utstyr. Det er vel en eller annen virtualisert innstans på en server som brukes til mye annet rart. Tviler sterkt på at kostnadsnivået for selve e-posttjenesten isolert sett tilsier at de skal ta såpass mye per bruker, per mnd for at det regnestykket skal gå opp.
Telenor går i pluss, men dette er ikke akkurat relevant for hvorvidt de ønsker å gjøre en endring i forhold til kostnadsbildet. Jeg vil tro her at kost/nytte i forhold til å det å holde på en gratis epost-tjeneste for deres del er pdd. såpass lavt at de derfor slenger på en liten avgift.

Er ingen som har sagt at man skal ha medlidenhet for Telenor.

Telenor hoster egen serverpark hvor det blant annet må knyttes resurser til å hoste epost-tjenesten.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Everenga skrev: ons apr 19, 2023 3:03 pm
peraleks skrev: tir apr 18, 2023 8:07 pm

Finnes ingenting uhørt i at Telenor faktisk tar seg betalt for en tjeneste som koster dem penger å opprettholde.
Ikke er jeg glad for å betale for en slik tjeneste heller, men jeg forstår hvorfor de tar seg betalt. Det er ikke noe annerledes enn at jeg betaler for hver vare jeg handler i butikken hos Meny f.eks.
Uhørt er det ikke, men det er jo temmelig meningsløst å fortsette kundeforholdet når samme produktet tilbys gratis av andre. Men det er klart, finnes det nok sløvinger som bare betaler så er det jo genialt. Online.no er vel også en klassisk gamlisgreie slik at de får nok inn en del fakturagebyrer også.
Kommer nok litt an på, jeg ser store fordeler i det å holde en epost-tjeneste på norske servere.
Med det sagt har man såpass mange andre alternativer som man fint kan benytte seg av, noe som Telenor igjen selvfølgelig og er klar over.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Everenga skrev: ons apr 19, 2023 3:03 pm
peraleks skrev: tir apr 18, 2023 8:07 pm

Finnes ingenting uhørt i at Telenor faktisk tar seg betalt for en tjeneste som koster dem penger å opprettholde.
Ikke er jeg glad for å betale for en slik tjeneste heller, men jeg forstår hvorfor de tar seg betalt. Det er ikke noe annerledes enn at jeg betaler for hver vare jeg handler i butikken hos Meny f.eks.
Uhørt er det ikke, men det er jo temmelig meningsløst å fortsette kundeforholdet når samme produktet tilbys gratis av andre. Men det er klart, finnes det nok sløvinger som bare betaler så er det jo genialt. Online.no er vel også en klassisk gamlisgreie slik at de får nok inn en del fakturagebyrer også.
Vi gamliser har autotrekk på telenor regninga, så det skal gå greit uten ekstra gebyrer. 39 kr i måneden er nærmest null og niks..skal snart si opp premier leauge abbonementet, der er det atskillig mer penger å spare.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Alt som er gratis er jo veldig bra, mange er glade for det. Men det er vel slutt på det snart.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Hardy-guttene skrev: lør apr 15, 2023 9:04 am
Kul_Djevel skrev: lør apr 15, 2023 8:23 am Jeg mener seriøst at folk som i det hele tatt betaler 39 kroner til telenor for en tjeneste man finner gratis MANGE steder er dum. Rett og slett dum. Det må jeg da få mene. De som betaler 39 kroner i måneden for noe man får gratis er enten ekstremt late eller har null økonomisk peiling.
There is no such thing as a free lunch. Hvis du ikke betaler i rene penger, så betaler du på en annen måte.
I dette tilfellet betaler du ved å fortelle Google alt om hvem du er, hva du gjør, hva du liker, hvor du er, hvem dine venner er, etc.
Man trenger da ikke det for å opprette en epostkonto.
At man får en del reklame er sant (via Google), men det er ikke mye.

Brukeravatar
Planck
Innlegg: 72

Legg inn av Planck »

John Garfield skrev: tor apr 20, 2023 3:07 pm 39 kr i måneden er nærmest null og niks..skal snart si opp premier leauge abbonementet, der er det atskillig mer penger å spare.
Så fordi fotball er dyrt betaler du også for epost hos Televerket?

Brukeravatar
Planck
Innlegg: 72

Legg inn av Planck »

Hvilken epost-tjeneste er bedre enn Gmail og hvorfor?

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Planck skrev: lør apr 22, 2023 1:35 pm
John Garfield skrev: tor apr 20, 2023 3:07 pm 39 kr i måneden er nærmest null og niks..skal snart si opp premier leauge abbonementet, der er det atskillig mer penger å spare.
Så fordi fotball er dyrt betaler du også for epost hos Televerket?
Ingen betaler for epost hos telenor.

Brukeravatar
Planck
Innlegg: 72

Legg inn av Planck »

John Garfield skrev: lør apr 22, 2023 2:52 pm Ingen betaler for epost hos telenor.
De 39/mnd kommer i tillegg til det du, og andre Televerket-kunder, alltid har betalt for å ha online.no adresse.
Televerket lever fortsatt på de som ikke sjekker alternativer, de du kaller gamliser. Kunder fordi de har vært det siden totalmonopolets tid.

Som aldri frivillig Televerket-kunde er det iallfall min forståelse, korriger meg om jeg tar feil.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»