VM SNOOKER 2023

Svar
Folk_flesk

Re: VM SNOOKER 2023

Legg inn av Folk_flesk »

Tormund skrev: fre apr 28, 2023 10:17 pm
Folk_flesk skrev: fre apr 28, 2023 9:00 pm Kinesern punkterer kampen med 3 raske. Den fyren kan vinne hele sulamitten.
Tre på rad nå for Luca, kineseren spiller plutselig mye mer defensivt nå. Vi kan absolutt få en spennende avslutningssesjon på denne matchen.
Glemmer at han er 20 år og i en stor sammenheng. Artig at det blir en fight igjen, men Si har fortsatt kampen i lomma på sin sølvgrå vest.

storpeder

Legg inn av storpeder »

MadBum skrev: fre apr 28, 2023 7:10 pm
LeSorcier skrev: fre apr 28, 2023 6:04 pm Var det ikke Peter Ebdon som alltid var så rask?
Graeme Dott var også et råskinn med køen. Rakk såvidt å tenke før det smalt. Ronnie fremsto som en skilpadde ved siden av Dott.
Glemmer aldri VM-finalen i 2006. Tidenes korteste, som vel var forventet med de to rakettene Dott og Ebdon i finalen. Skuffende for de som hadde gledet seg til å sitte oppe til langt på natt for å se snooker.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

storpeder skrev: fre apr 28, 2023 10:42 pm
MadBum skrev: fre apr 28, 2023 7:10 pm
LeSorcier skrev: fre apr 28, 2023 6:04 pm Var det ikke Peter Ebdon som alltid var så rask?
Graeme Dott var også et råskinn med køen. Rakk såvidt å tenke før det smalt. Ronnie fremsto som en skilpadde ved siden av Dott.
Glemmer aldri VM-finalen i 2006. Tidenes korteste, som vel var forventet med de to rakettene Dott og Ebdon i finalen. Skuffende for de som hadde gledet seg til å sitte oppe til langt på natt for å se snooker.
Apropos de super-raske: Selby spilte i fjor det lengste framet i snooker-VM på 45 år i en kamp mot Yan Bingtao. Tid: 85 minutter og 22 sekunder. Tror neppe noen her husker det framet, da ingen kan ha holdt seg våkne gjennom det.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Si bottler dette fullstendig nå. Kan fort tape resten slik han holder på nå.

Skal sies at Brecel har spilt veldig bra.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Aaaah, spennende utvikling her ja.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Tormund skrev: lør apr 29, 2023 5:16 pm Aaaah, spennende utvikling her ja.
Ikke så altfor spennende når Brecel snart går opp 16-14.

11 frames på rad, har vi noengang sett noe liknende i Crucibel?

Bordet nå bør være mulig for Si å klarere til 16-15.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Centrist skrev: lør apr 29, 2023 5:52 pm
Tormund skrev: lør apr 29, 2023 5:16 pm Aaaah, spennende utvikling her ja.
Ikke så altfor spennende når Brecel snart går opp 16-14.

11 frames på rad, har vi noengang sett noe liknende i Crucibel?

Bordet nå bør være mulig for Si å klarere til 16-15.
Spennende i at jeg ikke fikk sett starten av dagens sesjon, hadde jo et håp om at Brecel skulle spise inn ledelsen, men hadde liten tro i går, selv med momentum på slutten.

11 på rad i en semi er sikkert en form for rekord i VM, jammen ikke sikkert at det holder heller.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Selv om han taper kampen på det, hyller jeg Si for at han går for den siste der. Så nærme hill hill!

Tormund

Legg inn av Tormund »

Overraskende mange feil fra Selby her, virker som han viker litt fra safety-stilen sin pga den aggressive spillingen til Brecel, som hittil har vært dyktig og samtidig hatt mye flyt.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Kult å oppleve den 147-en der!

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Historiske Selby!


Tormund

Legg inn av Tormund »

Skraevadottir skrev: søn apr 30, 2023 11:13 pm Kult å oppleve den 147-en der!
Artig at det var den første 147 i en finale i the Crucible :) hyll hyll

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Luca Brecel, som kom til VM med dart som forberedelser, han leder 15-10 før kveldens siste sesjon. Han trenger altså kun 3/10 for å bli tidenes første belgiske verdensmester. Det blir noen spennende timer, forhåpentligvis.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Da er vi straks i gang. Stor oppgave Selby har foran seg, han må vinne 8 av de 10 siste framene. Det tror jeg ikke han klarer, men det kommer nok til å bli en lang kveld.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

KingKongHalvor skrev: man mai 01, 2023 8:09 pm Da er vi straks i gang. Stor oppgave Selby har foran seg, han må vinne 8 av de 10 siste framene. Det tror jeg ikke han klarer, men det kommer nok til å bli en lang kveld.
Det blir nok litt for tøft å ta igjen, dessverre.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Luca Brecel spiller på samme måte også i kveld, han angriper. Virker ikke som om han har nerver i det hele tatt.

Tormund

Legg inn av Tormund »

KingKongHalvor skrev: man mai 01, 2023 5:59 pm Luca Brecel, som kom til VM med dart som forberedelser, han leder 15-10 før kveldens siste sesjon. Han trenger altså kun 3/10 for å bli tidenes første belgiske verdensmester. Det blir noen spennende timer, forhåpentligvis.
Det er så drøyt det Luca driver med, null nerver og respekt, virker det som. Det som er så kult er måten han vinner på, han tar sjanser og setter dem, gang på gang.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Wow, Mark Selby angriper også!

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Selby gir seg ikke. 12-16 nå.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Viser en annen side nå Selby, han går på og tar sjanser. Og det gir uttelling! Blir nok 13-16 nå, 3 strake frames for Mark.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

13-16!

Centrist

Legg inn av Centrist »

Utrolig hvis Brecel skal ryke på et fantastisk comeback etter et uvirkelig comeback selv i semien.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Jeg tror at Selby har det psykologiske overtaket nå, dette har han vært med på før, Luca har begynt å tenke på seieren, nå kommer nervene...

...og jeg må gå å legge meg snart, har tidligvakt i morgen og må ha min sårt tiltrengte skjønnhetssøvn.

Kos dere med avslutningen på en spennende finale.

PowersIave

Legg inn av PowersIave »

Brecel kjenner presset nå.

PowersIave

Legg inn av PowersIave »

Lukter total kollaps. Selby tar det her 18-16.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Det var virkelig tidspunktet å få den berømte gummi-arma på!

MadBum

Legg inn av MadBum »

Blir 16-15 dette.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Hva er stillinga nå?

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Selby er en mester i dette spillet. Han så skaket ut ide to første framene i dag, nå har han full kontroll. Jeg blir overrasket om han ikke vinner dette nå, ingen behersker dette bedre enn ham.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Skraevadottir skrev: man mai 01, 2023 10:24 pm Hva er stillinga nå?
16-14 til Luca, Selby 43-0 i dette framet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Biljardsport»