VM SNOOKER 2023

Svar
CrazyHorse

Re: VM SNOOKER 2023

Legg inn av CrazyHorse »

Eurosport kan ta seg en bolle. Avbryter matchen mellom Allen og Jones på stillingen 7 -6 for å vise et gammelt Formel -E løp.

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

Herregud som Sullivan er off i denne sesjonen. Forsøker jo på håpløse ting og absolutt ingenting stemmer. Kan fort ryke om han har den dagen.

CrazyHorse

Legg inn av CrazyHorse »

Worldsport skrev: ons apr 26, 2023 4:31 pm Herregud som Sullivan er off i denne sesjonen. Forsøker jo på håpløse ting og absolutt ingenting stemmer. Kan fort ryke om han har den dagen.
Helt borte vekk av Rocket. Synes jeg så noe av det samme i går kveld, men da klarte ikke Brecel å straffe han for feilene. Håoer pausen hjelper, men liker ikke kroppsspråket hans i dag

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

CrazyHorse skrev: ons apr 26, 2023 4:44 pm
Worldsport skrev: ons apr 26, 2023 4:31 pm Herregud som Sullivan er off i denne sesjonen. Forsøker jo på håpløse ting og absolutt ingenting stemmer. Kan fort ryke om han har den dagen.
Helt borte vekk av Rocket. Synes jeg så noe av det samme i går kveld, men da klarte ikke Brecel å straffe han for feilene. Håoer pausen hjelper, men liker ikke kroppsspråket hans i dag
Enig i det du sier. Syntes han egentlig ikke spilte bra under noen av sesjonene i går men som du sier er gan heldig med at Brecel ikke straffet han hardere. Kan se for meg at han ryker nå,men håper pausen kan hjelpe. Får ikke til noe utpå der i dag og enten spiller han for langt,eller kort så feelingen er helt off.

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

Og han misser igjen så utrolig grovt. Det er misser på nivå med hva jeg gjør. Totalt off og er ikke i nærheten. Brecel tar nok dette er jeg redd.
Brecel tar dette partiet lett.

Og går i forløp. Fra 10-6 til 10-11.

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

Brecel to partier fra å slå ut Sully.

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

Forsøker igjen noe håpløst og straffes. Kan lett tape 7 partier på rad og exit vm med dette spillet.

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

Tror aldri jeg har sett Sullivan så dårlig. Takk og farvel.

CrazyHorse

Legg inn av CrazyHorse »

Ja , dette er Ronnie på et absolutt bunnivå. Hadde uansett fått juling i en evt semifinale eller finale med dette spillet han har prestert i går og i dag. Det får være trøsten

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

CrazyHorse skrev: ons apr 26, 2023 5:11 pm Ja , dette er Ronnie på et absolutt bunnivå. Hadde uansett fått juling i en evt semifinale eller finale med dette spillet han har prestert i går og i dag. Det får være trøsten
Ja denne kvartfinalen har han spilt langt under pari og at han står med 10 partier er et under. Ny miss og der er nok matchen over. Brecel får også goklapsene og ikke en eneste ting stemmer for Sullivan.

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

Da var det over. Fra 10-6 til 10-13. Bare en arrogant Sullivan som kan få til slikt.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Litt av en flopp. Da går jeg over til den unge kineseren.

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

Da var det over. Fra 10-6 til 10-13. Bare en arrogant Sullivan som kan få til slikt.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Wow, det var litt av en sprekk. Ikke akkurat spillehumør på Sølvi i dag.

PowersIave

Legg inn av PowersIave »

Helt ufattelig hvor dårlig O'Sullivan var i dag.

Selby storfavoritt til gullet?

Centrist

Legg inn av Centrist »

Jeg heier på Si, men disse hjørnehullene er helt på jordet. Heldigvis for Si denne gangen!

Mange misser der ute nå. Kan bli en lang kveld.

Tormund

Legg inn av Tormund »

PowersIave skrev: ons apr 26, 2023 10:08 pm
Selby storfavoritt til gullet?
Ja, det tenker jeg. Han er så stødig og kalkulert at jeg klarer ikke se for meg noen annen.

Men det var en pundit på Twitter som argumenterte sterkt for at Si var en sånn type som kunne vippe Selby av pinnen. Vi får se :)

Centrist

Legg inn av Centrist »

Uvirkelig støt av Allen akkurat.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Jeg har hatt Mark Allen langt oppe i vranghalsen siden han choket i British Open-finalen mot Ryan Day, så jeg håper virkelig Selby leverer varene nå. Btw, British Open-finalen, det er noe av det verste jeg har sett av snooker, så ut som to fulle pub-spillere som møttes. Ryan Day så full ut hele eventen, men snøvlet seg videre gang på gang, Mark Allen var god inntil finalen...noe av det rareste jeg har sett...

Allen har åpnet dagens sesjon litt på samme vis...


Edit: Men så var det Selby som gjorde dagens første brøler og slapp Allen til...

Edit:2: Der inviterer Allen Selby inn igjen med en enda større brøler....
Sist redigert av Tormund den fre apr 28, 2023 3:51 pm, redigert 2 ganger totalt.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Tormund skrev: tor apr 27, 2023 8:36 pm
PowersIave skrev: ons apr 26, 2023 10:08 pm
Selby storfavoritt til gullet?
Ja, det tenker jeg. Han er så stødig og kalkulert at jeg klarer ikke se for meg noen annen.

Men det var en pundit på Twitter som argumenterte sterkt for at Si var en sånn type som kunne vippe Selby av pinnen. Vi får se :)
Ingenting hadde vært bedre enn det. Dvs. Si-Allen i finalen hadde vært hakket bedre. Men regner med at Allen choker før vi kommer så langt.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Heia Selby!

Tormund

Legg inn av Tormund »

40 minutters frame og parti til Allen, og helt på viddene med errors fra Selby, kanskje ikke psyken hans er så sterk som det ble hevdet tidligere i tråden..?Tenker han for mye på å ta igjen Hendry og O´Sullivan? Har favorittstemplet blitt en hemsko for den ellers så stødige Selby?

Tormund

Legg inn av Tormund »

45+++ minutters frame og parti til Selby.... 4-6 i favør Allen. Herregud så langdrygt...

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Mark Slowby.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Og noen elsker å se på dette.😅

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Mark Selby, snookerens svar på Øyvind Leonhardsen - best uten ball.

Utvilsomt en utrolig dyktig snookerspiller, men psyken er hans store force, derav dette «uten ball». Men gud bedre hvor kjedelig dette er å se på, frames på 40-45 min, når det er over 20 frames igjen, det er helt drøyt. Greit når det drar seg til på 15-15, nervene ligger utenpå både spillere og publikum, men faen ikke underholdende på stillingen 3-6 i best av 33.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

KingKongHalvor skrev: fre apr 28, 2023 5:26 pm Mark Selby, snookerens svar på Øyvind Leonhardsen - best uten ball.

Utvilsomt en utrolig dyktig snookerspiller, men psyken er hans store force, derav dette «uten ball». Men gud bedre hvor kjedelig dette er å se på, frames på 40-45 min, når det er over 20 frames igjen, det er helt drøyt. Greit når det drar seg til på 15-15, nervene ligger utenpå både spillere og publikum, men faen ikke underholdende på stillingen 3-6 i best av 33.
Var det ikke pga Selby at de måtte endre reglene til at man ikke kan bruke mer enn 2 minutter per slag? Mener det var etter at han en gang sto og klødde seg i hodet i 6 minutter før han slo.

Tormund

Legg inn av Tormund »

5-6 nå, har Selby slitt ut Allen med sitt utmattende spill?

Jeg håper det.

Tormund

Legg inn av Tormund »

KingKongHalvor skrev: fre apr 28, 2023 5:21 pm Og noen elsker å se på dette.😅
Hell no, altså jeg har sansen for Selby, men noen ganger blir det for mye av det gode.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Folk_flesk skrev: fre apr 28, 2023 5:32 pm
KingKongHalvor skrev: fre apr 28, 2023 5:26 pm Mark Selby, snookerens svar på Øyvind Leonhardsen - best uten ball.

Utvilsomt en utrolig dyktig snookerspiller, men psyken er hans store force, derav dette «uten ball». Men gud bedre hvor kjedelig dette er å se på, frames på 40-45 min, når det er over 20 frames igjen, det er helt drøyt. Greit når det drar seg til på 15-15, nervene ligger utenpå både spillere og publikum, men faen ikke underholdende på stillingen 3-6 i best av 33.
Var det ikke pga Selby at de måtte endre reglene til at man ikke kan bruke mer enn 2 minutter per slag? Mener det var etter at han en gang sto og klødde seg i hodet i 6 minutter før han slo.
Hehe, kunne man ønsket seg, men i vanlig snooker, som i VM, er det ingen time limit. Man kan få en advarsel av dommeren om han syns det tar unødvendig lang tid, men selv har jeg ikke sett det.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Biljardsport»