VM SNOOKER 2023

Svar
LeSorcier

Re: VM SNOOKER 2023

Legg inn av LeSorcier »

Heia Selby!

Tormund

Legg inn av Tormund »

40 minutters frame og parti til Allen, og helt på viddene med errors fra Selby, kanskje ikke psyken hans er så sterk som det ble hevdet tidligere i tråden..?Tenker han for mye på å ta igjen Hendry og O´Sullivan? Har favorittstemplet blitt en hemsko for den ellers så stødige Selby?

Tormund

Legg inn av Tormund »

45+++ minutters frame og parti til Selby.... 4-6 i favør Allen. Herregud så langdrygt...

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Mark Slowby.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Og noen elsker å se på dette.😅

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Mark Selby, snookerens svar på Øyvind Leonhardsen - best uten ball.

Utvilsomt en utrolig dyktig snookerspiller, men psyken er hans store force, derav dette «uten ball». Men gud bedre hvor kjedelig dette er å se på, frames på 40-45 min, når det er over 20 frames igjen, det er helt drøyt. Greit når det drar seg til på 15-15, nervene ligger utenpå både spillere og publikum, men faen ikke underholdende på stillingen 3-6 i best av 33.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

KingKongHalvor skrev: fre apr 28, 2023 5:26 pm Mark Selby, snookerens svar på Øyvind Leonhardsen - best uten ball.

Utvilsomt en utrolig dyktig snookerspiller, men psyken er hans store force, derav dette «uten ball». Men gud bedre hvor kjedelig dette er å se på, frames på 40-45 min, når det er over 20 frames igjen, det er helt drøyt. Greit når det drar seg til på 15-15, nervene ligger utenpå både spillere og publikum, men faen ikke underholdende på stillingen 3-6 i best av 33.
Var det ikke pga Selby at de måtte endre reglene til at man ikke kan bruke mer enn 2 minutter per slag? Mener det var etter at han en gang sto og klødde seg i hodet i 6 minutter før han slo.

Tormund

Legg inn av Tormund »

5-6 nå, har Selby slitt ut Allen med sitt utmattende spill?

Jeg håper det.

Tormund

Legg inn av Tormund »

KingKongHalvor skrev: fre apr 28, 2023 5:21 pm Og noen elsker å se på dette.😅
Hell no, altså jeg har sansen for Selby, men noen ganger blir det for mye av det gode.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Folk_flesk skrev: fre apr 28, 2023 5:32 pm
KingKongHalvor skrev: fre apr 28, 2023 5:26 pm Mark Selby, snookerens svar på Øyvind Leonhardsen - best uten ball.

Utvilsomt en utrolig dyktig snookerspiller, men psyken er hans store force, derav dette «uten ball». Men gud bedre hvor kjedelig dette er å se på, frames på 40-45 min, når det er over 20 frames igjen, det er helt drøyt. Greit når det drar seg til på 15-15, nervene ligger utenpå både spillere og publikum, men faen ikke underholdende på stillingen 3-6 i best av 33.
Var det ikke pga Selby at de måtte endre reglene til at man ikke kan bruke mer enn 2 minutter per slag? Mener det var etter at han en gang sto og klødde seg i hodet i 6 minutter før han slo.
Hehe, kunne man ønsket seg, men i vanlig snooker, som i VM, er det ingen time limit. Man kan få en advarsel av dommeren om han syns det tar unødvendig lang tid, men selv har jeg ikke sett det.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Var det ikke Peter Ebdon som alltid var så rask?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

LeSorcier skrev: fre apr 28, 2023 6:04 pm Var det ikke Peter Ebdon som alltid var så rask?
Raskeste spilleren jeg har sett iallefall. Husker O'Sullivan så ut som en sinke når han satte igang fyrverkeriet.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Faen, for en masete kommentator. Til og med Trikkvik er jo behagelig i forhold til han her.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Dette partiet varte jo lenger enn et ondt år…

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

De har spilt 12 partier, dette er så grøvt kjedelig at jeg står over.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Ser frem til å gå tilbake til den andre semifinalen etter dette.

MadBum

Legg inn av MadBum »

LeSorcier skrev: fre apr 28, 2023 6:04 pm Var det ikke Peter Ebdon som alltid var så rask?
Graeme Dott var også et råskinn med køen. Rakk såvidt å tenke før det smalt. Ronnie fremsto som en skilpadde ved siden av Dott.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Kinesern punkterer kampen med 3 raske. Den fyren kan vinne hele sulamitten.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Folk_flesk skrev: fre apr 28, 2023 6:35 pm
LeSorcier skrev: fre apr 28, 2023 6:04 pm Var det ikke Peter Ebdon som alltid var så rask?
Raskeste spilleren jeg har sett iallefall. Husker O'Sullivan så ut som en sinke når han satte igang fyrverkeriet.
Var ikke Ebdon tidlig i karrieren faktisk kjent for å være relativt rask, for så å bli helt ekstremt treig på sine voksne dager?

Tror imidlertid at den treigeste ever må være Rory McLeod?

Tormund

Legg inn av Tormund »

Folk_flesk skrev: fre apr 28, 2023 9:00 pm Kinesern punkterer kampen med 3 raske. Den fyren kan vinne hele sulamitten.
Tre på rad nå for Luca, kineseren spiller plutselig mye mer defensivt nå. Vi kan absolutt få en spennende avslutningssesjon på denne matchen.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Tormund skrev: fre apr 28, 2023 10:17 pm
Folk_flesk skrev: fre apr 28, 2023 9:00 pm Kinesern punkterer kampen med 3 raske. Den fyren kan vinne hele sulamitten.
Tre på rad nå for Luca, kineseren spiller plutselig mye mer defensivt nå. Vi kan absolutt få en spennende avslutningssesjon på denne matchen.
Glemmer at han er 20 år og i en stor sammenheng. Artig at det blir en fight igjen, men Si har fortsatt kampen i lomma på sin sølvgrå vest.

storpeder

Legg inn av storpeder »

MadBum skrev: fre apr 28, 2023 7:10 pm
LeSorcier skrev: fre apr 28, 2023 6:04 pm Var det ikke Peter Ebdon som alltid var så rask?
Graeme Dott var også et råskinn med køen. Rakk såvidt å tenke før det smalt. Ronnie fremsto som en skilpadde ved siden av Dott.
Glemmer aldri VM-finalen i 2006. Tidenes korteste, som vel var forventet med de to rakettene Dott og Ebdon i finalen. Skuffende for de som hadde gledet seg til å sitte oppe til langt på natt for å se snooker.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

storpeder skrev: fre apr 28, 2023 10:42 pm
MadBum skrev: fre apr 28, 2023 7:10 pm
LeSorcier skrev: fre apr 28, 2023 6:04 pm Var det ikke Peter Ebdon som alltid var så rask?
Graeme Dott var også et råskinn med køen. Rakk såvidt å tenke før det smalt. Ronnie fremsto som en skilpadde ved siden av Dott.
Glemmer aldri VM-finalen i 2006. Tidenes korteste, som vel var forventet med de to rakettene Dott og Ebdon i finalen. Skuffende for de som hadde gledet seg til å sitte oppe til langt på natt for å se snooker.
Apropos de super-raske: Selby spilte i fjor det lengste framet i snooker-VM på 45 år i en kamp mot Yan Bingtao. Tid: 85 minutter og 22 sekunder. Tror neppe noen her husker det framet, da ingen kan ha holdt seg våkne gjennom det.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Si bottler dette fullstendig nå. Kan fort tape resten slik han holder på nå.

Skal sies at Brecel har spilt veldig bra.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Aaaah, spennende utvikling her ja.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Tormund skrev: lør apr 29, 2023 5:16 pm Aaaah, spennende utvikling her ja.
Ikke så altfor spennende når Brecel snart går opp 16-14.

11 frames på rad, har vi noengang sett noe liknende i Crucibel?

Bordet nå bør være mulig for Si å klarere til 16-15.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Centrist skrev: lør apr 29, 2023 5:52 pm
Tormund skrev: lør apr 29, 2023 5:16 pm Aaaah, spennende utvikling her ja.
Ikke så altfor spennende når Brecel snart går opp 16-14.

11 frames på rad, har vi noengang sett noe liknende i Crucibel?

Bordet nå bør være mulig for Si å klarere til 16-15.
Spennende i at jeg ikke fikk sett starten av dagens sesjon, hadde jo et håp om at Brecel skulle spise inn ledelsen, men hadde liten tro i går, selv med momentum på slutten.

11 på rad i en semi er sikkert en form for rekord i VM, jammen ikke sikkert at det holder heller.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Selv om han taper kampen på det, hyller jeg Si for at han går for den siste der. Så nærme hill hill!

Tormund

Legg inn av Tormund »

Overraskende mange feil fra Selby her, virker som han viker litt fra safety-stilen sin pga den aggressive spillingen til Brecel, som hittil har vært dyktig og samtidig hatt mye flyt.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Kult å oppleve den 147-en der!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Biljardsport»