Rare ting du gjør på damamaskinen

Svar
Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Rare ting du gjør på damamaskinen

Legg inn av Jonasar »

De som ikke kan forklares, men bare er der :P

Jeg for min del bruker Musa veldig ofte når jeg leserordene, ikke peiling på hvorfor...

Hva med deg, hva er din lille rare greie?

SlimWhitman

Legg inn av SlimWhitman »

Jonasar skrev: søn aug 15, 2021 5:58 pm De som ikke kan forklares, men bare er der :P

Jeg for min del bruker Musa veldig ofte når jeg leserordene, ikke peiling på hvorfor...

Hva med deg, hva er din lille rare greie?
Du bruker ‘musa’ mye på damamaskinen?
Dette er ikke sexforumet. Og du har et forkastelig kvinnesyn som bruker kvinner slik og kaller dem maskiner.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jonasar skrev: søn aug 15, 2021 5:58 pm
Hva med deg, hva er din lille rare greie?
Åpner x-antall faner med youtube-videoer jeg skal se, men som bare blir liggende der helt til jeg ser den en uke etterpå å begynner å lukke de igjen, for jeg innser jo at jeg aldri kommer til å se dem. Og det gjør plass til en ny runde.

Og sånn går no dagan.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Jonasar skrev: søn aug 15, 2021 5:58 pm
Jeg for min del bruker Musa veldig ofte når jeg leserordene, ikke peiling på hvorfor...
Du bruker ikke musa riktig! :)

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Chromeback skrev: søn aug 15, 2021 6:01 pm Åpner x-antall faner med youtube-videoer jeg skal se, men som bare blir liggende der helt til jeg ser den en uke etterpå å begynner å lukke de igjen, for jeg innser jo at jeg aldri kommer til å se dem. Og det gjør plass til en ny runde.

Og sånn går no dagan.
Kjenner meg igjen i det ja. Åpnes eks antall faner/sider, men rekker jo aldri å lese/skumme seg gjennom alle, og blir til slutt i at man bare lukker alt sammen og går ut.

Pleier også alltids å sjekke volumet/lydnivået (skal stå på en bestemt antall prosent) ikke for lavt, ikke for høyt, men akkurat passe. Likevel, hender en skvetter skikkelig til, når en ei gang i blant glemmer seg, og har sett film eller hørt på musikk kvelden i forkant (med varierende volum/kvalitet) og man får noe pop-up skit med meget høyt lyd/volum nivå i retur, og da blir en selvsagt rimelig stressa og mute funksjonen blir raskt benyttet.

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Astonstian skrev: søn aug 15, 2021 6:03 pm
Jonasar skrev: søn aug 15, 2021 5:58 pm
Jeg for min del bruker Musa veldig ofte når jeg leserordene, ikke peiling på hvorfor...
Du bruker ikke musa riktig! :)
det er vel heldigvis en av tingene dama mi ikke sier til meg :P

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Chromeback skrev: søn aug 15, 2021 6:01 pm
Jonasar skrev: søn aug 15, 2021 5:58 pm
Hva med deg, hva er din lille rare greie?
Åpner x-antall faner med youtube-videoer jeg skal se, men som bare blir liggende der helt til jeg ser den en uke etterpå å begynner å lukke de igjen, for jeg innser jo at jeg aldri kommer til å se dem. Og det gjør plass til en ny runde.

Og sånn går no dagan.
samme her, jeg jeg legger de til i mapper jeg lager, så nå har jeg 50 videor i en mappe, og 13 fuglevideor fordelt på 3 andre :P

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

SlimWhitman skrev: søn aug 15, 2021 6:00 pm
Jonasar skrev: søn aug 15, 2021 5:58 pm De som ikke kan forklares, men bare er der :P

Jeg for min del bruker Musa veldig ofte når jeg leserordene, ikke peiling på hvorfor...

Hva med deg, hva er din lille rare greie?
Du bruker ‘musa’ mye på damamaskinen?
Dette er ikke sexforumet. Og du har et forkastelig kvinnesyn som bruker kvinner slik og kaller dem maskiner.
Burde jeg skaffe meg Mac og touchpad, litt bedre kvinnesyn da?

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

SlimWhitman skrev: søn aug 15, 2021 6:00 pm
Du bruker ‘musa’ mye på damamaskinen?
Dette er ikke sexforumet. Og du har et forkastelig kvinnesyn som bruker kvinner slik og kaller dem maskiner.


som sagt, kan ikke forklares...

men jeg følger ordene med musepeker når jeg leser

(skulle kansje vært nevnt litt tidligere) :P

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Jonasar skrev: søn aug 15, 2021 6:56 pm
SlimWhitman skrev: søn aug 15, 2021 6:00 pm
Du bruker ‘musa’ mye på damamaskinen?
Dette er ikke sexforumet. Og du har et forkastelig kvinnesyn som bruker kvinner slik og kaller dem maskiner.


som sagt, kan ikke forklares...

men jeg følger ordene med musepeker når jeg leser

(skulle kansje vært nevnt litt tidligere) :P
Du har en aldri så liten skrivefeil i overskriften, Jonasar - damamaskin i stedet for datamaskin :D

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Dere kan ikke forestille dere hvordan jeg føler meg akkurat nå...

:p

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

På jobb har damaskinen min en spesialmus, slik at jeg gjerne må bruke begge hendene når jeg trakterer den.

Bill_Babba

Legg inn av Bill_Babba »

SlimWhitman skrev: søn aug 15, 2021 6:00 pm
Jonasar skrev: søn aug 15, 2021 5:58 pm De som ikke kan forklares, men bare er der :P

Jeg for min del bruker Musa veldig ofte når jeg leserordene, ikke peiling på hvorfor...

Hva med deg, hva er din lille rare greie?
Du bruker ‘musa’ mye på damamaskinen?
Dette er ikke sexforumet. Og du har et forkastelig kvinnesyn som bruker kvinner slik og kaller dem maskiner.
Det er kun sexister som vil se dem skrivefeilen på en slik måte.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Kjenner meg igjen med det å lagre til senere bruk. For meg gjelder det artikler om artister og band som jeg skal lytte på, men selvsagt rekker jeg ikke alle og sletter før jeg starter på nytt med å finne artikler på nettsteder. P.S bruker mobi, har ikke datamaskin

Strider

Legg inn av Strider »

Lagrer nesten alle YouTube videor jeg liker. Ofte er det verdt det siden mange blir fjernet etter 1-3 år. Er litt unødvendig å lagre men så enkelt. Copier link og trykk DL

Mehell

Legg inn av Mehell »

Chromeback skrev: søn aug 15, 2021 6:01 pm
Jonasar skrev: søn aug 15, 2021 5:58 pm
Hva med deg, hva er din lille rare greie?
Åpner x-antall faner med youtube-videoer jeg skal se, men som bare blir liggende der helt til jeg ser den en uke etterpå å begynner å lukke de igjen, for jeg innser jo at jeg aldri kommer til å se dem. Og det gjør plass til en ny runde.

Og sånn går no dagan.
Jeg gjorde også dette før, men nå legger jeg dem bare til i "se senere"-listen. Før eller senere skal jeg begynne å gå gjennom den..

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Ctrl shift + T så åpner du nylige lukkede faner

Brukeravatar
Zpiff
Innlegg: 663

Legg inn av Zpiff »

Jonasar skrev: søn aug 15, 2021 5:58 pm Hva med deg, hva er din lille rare greie?
Jeg leser (og svarer på visse) innlegg på fridiskusjon.no (vanlig bekjennelse i foreningen for AD (Anonyme Debattanter)).
En enda rarere greie, var jeg tidligere gjorde tilsvarende på VGD.
Jada, det er bare innrømme at problemene (de rare greiene) er overveldende..

😏

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

Jonasar skrev: søn aug 15, 2021 5:58 pm
Jeg for min del bruker Musa veldig ofte når jeg leserordene, ikke peiling på hvorfor...
Det er nok for å ha fokus på akkurat det du skal få med deg der og da, ikke uvanlig dette.

FabrizioMiccoli

Legg inn av FabrizioMiccoli »

Åpner nye tabs hele tiden. Helt til jeg har sånn 30..

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Nattevakt skrev: tir jan 11, 2022 2:58 pm Ctrl shift + T så åpner du nylige lukkede faner
Hvor mange hender og fingre har du:-)

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Chromeback skrev: søn aug 15, 2021 6:01 pm
Jonasar skrev: søn aug 15, 2021 5:58 pm
Hva med deg, hva er din lille rare greie?
Åpner x-antall faner med youtube-videoer jeg skal se, men som bare blir liggende der helt til jeg ser den en uke etterpå å begynner å lukke de igjen, for jeg innser jo at jeg aldri kommer til å se dem. Og det gjør plass til en ny runde.

Og sånn går no dagan.
Samt har et kaos uten sidestykke med favoritter man aldri får "tatt hull på"?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Bruker rullemusen veldig mye. Klikker opp rullelåsen og ruller i vei.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Data & Internett Generelt»