Årets lag i Premier League

Svar
markantovertak

Re: Årets lag i Premier League

Legg inn av markantovertak »

DuncanE skrev: ons mai 10, 2023 2:48 am
markantovertak skrev: tir mai 09, 2023 3:01 pm
DuncanE skrev: tir mai 09, 2023 2:09 pm

Om et par tre svake kamper gjør deg uegnet, hva da med Salah som kun har levert (til forventet standard) i et par tre?
Skyhøy forventet standard da.
Jeg tror den potensielt skyhøye forventede standarden forvitrer nå. Tatt et betydelig kutt denne sesongen. Tror nok du har sett det beste av godgutten, herfra går det bare en vei.
Slik er det med alle. Fornøyd med det vi har fått.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Synes ikke Zinchenko har vært så fantastisk, men er kanskje mangel på alternativer på venstreback i ligaen?

Han er jo relativt svakt defensivt.

----------------------------------------------Allison---------------------------------------------
Trippier------------------Botman-------------Gabriel---------------------Martinez
---------------------------------------------Rodri-------------------------------------------------
Salah-----------------------Ødegaard--------KdB-----------------------Martinelli
-----------------------------------------Haaland------------------------------------------------

Satte opp en naturlig formasjon, og kun Martinez jeg tok med som ikke er på sin naturlige plass.

Kanskje litt rart at jeg bare har med tre fra City, men de har så forbanna jevn tropp.
Gabriel over Saliba er kanskje ufortjent, men tok høyde for skaden, og at jeg er usikker på hvordan Saliba hadde gjort det uten Gabriel.
Tok Martinelli i stedet for Saka, da jeg ville ha med Salah. Synes Saka og Martinelli har vært jevngode.

Casemiro tok jeg ikke med siden han har misset så mange kamper. Tror han kunne gitt Rodri veldig hard kamp om den defensive plassen hvis han ikke hadde vært ute i mange kamper.

Elllers vanskeligst å ikke ta med Kane, Bruno, eller noen fra Brighton.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»