Sevilla - Manchester United

Svar
tbb
Innlegg: 3376

Re: Sevilla - Manchester United

Legg inn av tbb »

greyserpent skrev: tor apr 20, 2023 10:06 pm
Tinkler skrev: tor apr 20, 2023 10:04 pm DDG har blitt vant med at stoppere løser sånne situasjoner:

Jammen, Maguire var jo omringet av spillere leste jeg her inne.
Det at Martinez løste den situasjonen som han gjorde betyr ikke at det var en fornuftig ball av de Gea. At Maguire ber om den er heller ikke formildende.

Vi kan gjerne ha de Gea i mål. Men da må vi spille Mourinho-ball fremover.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Skudd på målet hvert fall.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Vi har definitivt ikke god nok stall til å spille i tre turneringer så lenge

daoooo

Legg inn av daoooo »

Henter to og to øl av gangen nå. Se hva dere gjør med meg!!

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Foreslår at vi nedprioriterer e-cupen nå.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Guarnere skrev: tor apr 20, 2023 10:43 pm England bør kun få en CL plass neste år. Og den tilhører Arsenal.
Ja, de er jo helt rå i CL..

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

startelver skrev: tor apr 20, 2023 10:48 pm
daoooo skrev: tor apr 20, 2023 10:45 pm
startelver skrev: tor apr 20, 2023 10:43 pm

Han har scoret et par mål så vidt jeg husker.
På hue??
Nei , bare nevner han ikke er helt ubrukelig. Han er eller var en måltyv, både i Wolfsburg og Burnley.
2 mål på 20 kamper for Burnley er vel ikke helt måltyv :lol:

Men har solide tall alle andre steder han har vært, også Wolfsburg hvor han snittet et mål annenhver kamp.
Sist redigert av ElGuaje den tor apr 20, 2023 10:53 pm, redigert 1 gang totalt.

pigg

Legg inn av pigg »

Når blir det klart hvem som er den nye eieren av United, tror dere?

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

pigg skrev: tor apr 20, 2023 10:53 pm Når blir det klart hvem som er den nye eieren av United, tror dere?
Tipper Putin/Trump.
Sist redigert av nottimagiche den tor apr 20, 2023 10:54 pm, redigert 2 ganger totalt.

startelver

Legg inn av startelver »

ElGuaje skrev: tor apr 20, 2023 10:52 pm
startelver skrev: tor apr 20, 2023 10:48 pm
daoooo skrev: tor apr 20, 2023 10:45 pm

På hue??
Nei , bare nevner han ikke er helt ubrukelig. Han er eller var en måltyv, både i Wolfsburg og Burnley.
2 mål på 20 kamper er ikke akkurat måltyv for Burnley :lol:

Men har solide tall alle andre steder han har vært, også Wolfsburg hvor han snittet et mål annenhver kamp.
Ja var visst 70 mål på 144 kamper i Bundesliga, tro det eller ei.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

dalagubbe skrev: tor apr 20, 2023 10:51 pm Vi har definitivt ikke god nok stall til å spille i tre turneringer så lenge
Var høy gambling. Lenge forfektet at man burde nedprioritert noe. Nå har skadene kommet som perler på en snor samt at det er tydelig at spillerne er mentalt slitne.
Ryker nok på Søndag får bare håpe man har stort nok forsprang i topp4 å tære på og at man ender topp4. Da har sesongen vært bra.
Så får man håpe ETH får den backingen han trenger i sommer. Får må nok bruke et par milliarder netto og treffe på kjøpene for å være i nærheten av toppen neste sesong.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Spillerne fortjener å sykle hjem til England. Skammelig!

Corvus

Legg inn av Corvus »

Jokkemedkniven skrev: tor apr 20, 2023 10:47 pm
UK1902 skrev: tor apr 20, 2023 10:42 pm Har Weghorst vunnet en eneste hodeduell siden han kom til United?
Tviler, men jeg har hørt at han løper veldig mye!
Han er kjempeflink til å jogge rett frem

pigg

Legg inn av pigg »

Blir vel Leverkusen eller Sevilla som tar det nå.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Komikveld bak, håpløst på midten og tannløst foran.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Vakre scener fra Sevilla, angrer på at jeg ikke tok toget ned.

pigg

Legg inn av pigg »

Canucks skrev: tor apr 20, 2023 10:59 pm Vakre scener fra Sevilla, angrer på at jeg ikke tok toget ned.
Er du en globetrotter? Hvor mange land har du vært i?

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

daoooo skrev: tor apr 20, 2023 10:43 pm Et av få svenske ord jeg liker er besviken. Jeg er så jævelig besviken.
Topp-4 er vel bortimot sikret, og det er vel det som er det viktigste. Å vinne trofeer i turneringer de beste lagene ikke engang får lov til å være med i, kan vel ikke være noe særlig....

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

pigg skrev: tor apr 20, 2023 10:59 pm
Canucks skrev: tor apr 20, 2023 10:59 pm Vakre scener fra Sevilla, angrer på at jeg ikke tok toget ned.
Er du en globetrotter? Hvor mange land har du vært i?
Bor i Madrid, og med AVE så er det ikke lange turen med toget ned.

startelver

Legg inn av startelver »

pigg skrev: tor apr 20, 2023 10:56 pm Blir vel Leverkusen eller Sevilla som tar det nå.
Glemt Juventus? Den gamle damen er videre.

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

pigg skrev: tor apr 20, 2023 10:56 pm Blir vel Leverkusen eller Sevilla som tar det nå.
Det er vel absolutt ingenting som tilsier at disse lagene er noe bedre enn Roma, Juventus eller Feyenoord.

taknina

Legg inn av taknina »

Det som burde bekymre Unitedsupportere mer enn enkeltfeil som det jo selvsagt var alt for mange av i denne kampen er det generelle høy skuldre og planløse totale mangel på samhandlingsmønster som dreper all kreativitet både som enkeltspillere og lag.

daoooo

Legg inn av daoooo »

Guttorm123 skrev: tor apr 20, 2023 11:00 pm
daoooo skrev: tor apr 20, 2023 10:43 pm Et av få svenske ord jeg liker er besviken. Jeg er så jævelig besviken.
Topp-4 er vel bortimot sikret, og det er vel det som er det viktigste. Å vinne trofeer i turneringer de beste lagene ikke engang får lov til å være med i, kan vel ikke være noe særlig....
Poenget er jo at United spillerne tjener så godt at jeg burde kunne spore innsats og et visst nivå rent prestasjonsmessig. Men vi har med jevne mellomrom noen så bekmørke kamper at vi ser ut som et eliteserie lag. Topp 4 vil være fint, og EL exit svir ikke så mye. Men å sitte en kveld å se det pisset her. Huff.

milanB

Legg inn av milanB »

Huff. Dommeren sin skyld dette her. Et svakt Sevilla skal ikke ha sjans mot Man Utd, men dommeren altså!! Da kan selv et av verdens beste lag slite.

Gir ut kort i hytt og pine til Man Utd spillere som aldri gjør noe galt. Dommerfaen!

pigg

Legg inn av pigg »

Canucks skrev: tor apr 20, 2023 11:02 pm Bor i Madrid, og med AVE så er det ikke lange turen med toget ned.
Trodde du var stasjonert i Canada, jfr. nicket.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Rexwiller skrev: tor apr 20, 2023 11:03 pm
pigg skrev: tor apr 20, 2023 10:56 pm Blir vel Leverkusen eller Sevilla som tar det nå.
Det er vel absolutt ingenting som tilsier at disse lagene er noe bedre enn Roma, Juventus eller Feyenoord.
Jevnt mellom Roma (hvis de går videre), Juventus og Sevilla. Leverkusen får da finne seg i å være turneringens Benjamin.
Sist redigert av Folk_flesk den tor apr 20, 2023 11:12 pm, redigert 2 ganger totalt.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

daoooo skrev: tor apr 20, 2023 11:05 pm

Poenget er jo at United spillerne tjener så godt at jeg burde kunne spore innsats og et visst nivå rent prestasjonsmessig. Men vi har med jevne mellomrom noen så bekmørke kamper at vi ser ut som et eliteserie lag. Topp 4 vil være fint, og EL exit svir ikke så mye. Men å sitte en kveld å se det pisset her. Huff.
Disse to kampene sett under ett, kan en vel med rette kalle uflaks. Dessuten er vel noen nøkkelspillere ute.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

:P
pigg skrev: tor apr 20, 2023 11:08 pm
Canucks skrev: tor apr 20, 2023 11:02 pm Bor i Madrid, og med AVE så er det ikke lange turen med toget ned.
Trodde du var stasjonert i Canada, jfr. nicket.
Bodde i Canada for 10-15 år siden når jeg studerte i BC, forlot Canada etter studiene.

Hodor

Legg inn av Hodor »

milanB skrev: tor apr 20, 2023 11:07 pm Huff. Dommeren sin skyld dette her. Et svakt Sevilla skal ikke ha sjans mot Man Utd, men dommeren altså!! Da kan selv et av verdens beste lag slite.

Gir ut kort i hytt og pine til Man Utd spillere som aldri gjør noe galt. Dommerfaen!
Dette var et veldig sofistikert og matnyttig bidrag. Du må være litt av en ressurssterk debbatant
Sist redigert av Hodor den tor apr 20, 2023 11:17 pm, redigert 1 gang totalt.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Krysser fingrene for at dette gjør at United kollapser på slutten av sesongen, selv om jeg tviler :(

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»