Ære Være på TV2play

Svar
Zanick
Innlegg: 3982

Ære Være på TV2play

Legg inn av Zanick »

Følger VIF gjennom sesongen. Unggutta til VIF og ikke minst Joacim Jonsson er bra TV. Fagermo er allerede sur og vanskelig å ha med å gjøre for TV-teamet, kan bli interessant om resultatene uteblir...

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Synd de ikke fikk filme praten mellom Fagermo og Strandberg etter hjemmepremieren.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Fagermo styrer hva som tillates å filme. Det blir ikke god TV av slikt. Skal de første være i garderoben må de få lov til å filme alt.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Henningsen skrev: fre apr 21, 2023 6:39 pm Synd de ikke fikk filme praten mellom Fagermo og Strandberg etter hjemmepremieren.
:D

opplett

Legg inn av opplett »

Det som slår meg når jeg ser den siste episoden er at jeg skjønner jo Strandberg litt. Mye guttastemning i den garderoben der.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Hoppidioten skrev: fre apr 21, 2023 6:40 pm Fagermo styrer hva som tillates å filme. Det blir ikke god TV av slikt. Skal de første være i garderoben må de få lov til å filme alt.
Enig, merket det spesielt denne episoden, ble jo bare fjas og klipp fra vanlige sportssendinger. Fagermo fremstår ikke særlig karismatisk i denne serien…heller.

Brukeravatar
Trakksjekk
Innlegg: 274
Sted: Somewhere in Time

Legg inn av Trakksjekk »

Av TV2, for VIF-fans og resten av bøndene.

Er det noen fra Oslo over der?

Assi

Legg inn av Assi »

Fagermoe har samme pre-match tale som jeg hadde med 11-åringene mine. Moro !

eman

Legg inn av eman »

Til humorserie å være, synes jeg den var svært lite morsom....
Heller ingen sammenheng mellom tittel og innhold. Slurvete arbeid av både TV2 og skuespillere.

Champis

Legg inn av Champis »

Gleder meg til de neste par episodene, merker jeg.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Dette er sånne ting som kunne vært interessant et sted mellom 1980- 2000 da det var en del typer i norsk fotball. Nå er det totalt uinteressant.

chatin

Legg inn av chatin »

Det at klubben sa ja til denne serien i år sier litt om hvor fjern de er og virkelig hadde tro på at dette skulle bli en bra sesong. At de ikke enset at det etter 3-5 serierunder fort kunne være skralt med poeng og et enormt press på Fagermo. Og at det TV-prosjektet fort også kan bli gjenstand for kritikk.

fata_morgana

Legg inn av fata_morgana »

Var vel ikke fiks nok på håret før kampen, ref. innslaget på NRK tidligere i uken.

Uansett, jeg så denne kampen, må si jeg er rystet over utviklingen i VIF, både sportslig og økonomisk. Tror dette fort kan bli en svært tung sesong. Håper Thiago kommer seg til en klubb der han får en rolle som passer ham.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

chatin skrev: lør apr 22, 2023 10:58 pm Det at klubben sa ja til denne serien i år sier litt om hvor fjern de er og virkelig hadde tro på at dette skulle bli en bra sesong. At de ikke enset at det etter 3-5 serierunder fort kunne være skralt med poeng og et enormt press på Fagermo. Og at det TV-prosjektet fort også kan bli gjenstand for kritikk.
Kan det bli tidenes best dokumenterte treneravgang..?

Eivinder80

Legg inn av Eivinder80 »

Noen som kan hjelpe meg med med noe fra denne serien? Lurer på hva slags musikk som spilles fra 19:00 i episode 3...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»