Star Wars Jedi:Survivor
Star Wars Jedi:Survivor
Kommer fredag 28 april. Altså om litt under en uke.
SW Jedi: Fallen Order syntes jeg var veldig bra,og dette skal etter forhåndsomtaler,og anmeldelser være litt mer av det samme,pluss litt nye ting,og et større spill.
Jeg syntes Fallen Order var litt kort,så jeg tror dette kan bli bra.
Jeg er ikke noen Star Wars geek,og har kun sett filmene èn gang,og ikke i rekkefølge,så jeg føler ikke jeg på noen måte kan gå god for hvor nøyaktig de følger "orginaluniverset",men har ikke sett at det har vært noen overveldende klaging om ting rundt det fra forrige spill hvertfall.
SW Jedi: Fallen Order syntes jeg var veldig bra,og dette skal etter forhåndsomtaler,og anmeldelser være litt mer av det samme,pluss litt nye ting,og et større spill.
Jeg syntes Fallen Order var litt kort,så jeg tror dette kan bli bra.
Jeg er ikke noen Star Wars geek,og har kun sett filmene èn gang,og ikke i rekkefølge,så jeg føler ikke jeg på noen måte kan gå god for hvor nøyaktig de følger "orginaluniverset",men har ikke sett at det har vært noen overveldende klaging om ting rundt det fra forrige spill hvertfall.
Noen timer inn i dette,og det er ganske gøy. Tror den anmeldelsen fra NRK stemmer godt med det jeg har erfart så langt. Syntes fortsatt parry-systemet her er verre å forholde seg til enn i From Softwaregames. Kan vel komme av at det er de jeg er mest vant til.
Bortsett fra Assasins Creed Valhalla er kanskje dette det spillet med mest bugs jeg har spilt. Ikke plagsomt de første timene,men litt uti spillet ble det merkbart. Startet spillet opp i dag,og det krasjet,og all progresjon er borte. Veldig demotiverende.
Spiller du det på PC eller konsoll (i så fall, hvilken)?
-
- Innlegg: 5307
Når de fikk fikset bugs,så ble dette et bra spill. Passe stort,og passe vanskelig (på Jedi Knight vanskelighetsgrad).
Forrige spill syntes jeg hadde litt for mange "skli nedover en fjellside,og hoppe hit,og dit over hindre"-sekvenser. Disse var heldigvis fjernet omtrent helt. Skal de endre noe til neste spill,så håper jeg det blir at de boksene man finner rundt om inneholder noe litt mer spennende enn en bart,hårsveis,jakke,føtter til BD-1,eller hva nå man enn skulle få som man aldri kommer til å bruke.
Jeg driter i hva Cal har på seg,hvordan håret ser ut,og om han har skjegg,bart,eller whatever.
Jeg likte det forrige spillet veldig godt,og ville vel gitt det 8.5 av 10. Dette var større som sagt,mer av det som var bra med det forrige,og mindre av det jeg helst ville luket bort fra det forrige spillet.
Så et sted mellom 9,og 9,5 ville jeg gitt dette. Det ble fort noen timer når jeg først satte igang å spille
Forrige spill syntes jeg hadde litt for mange "skli nedover en fjellside,og hoppe hit,og dit over hindre"-sekvenser. Disse var heldigvis fjernet omtrent helt. Skal de endre noe til neste spill,så håper jeg det blir at de boksene man finner rundt om inneholder noe litt mer spennende enn en bart,hårsveis,jakke,føtter til BD-1,eller hva nå man enn skulle få som man aldri kommer til å bruke.
Jeg driter i hva Cal har på seg,hvordan håret ser ut,og om han har skjegg,bart,eller whatever.
Jeg likte det forrige spillet veldig godt,og ville vel gitt det 8.5 av 10. Dette var større som sagt,mer av det som var bra med det forrige,og mindre av det jeg helst ville luket bort fra det forrige spillet.
Så et sted mellom 9,og 9,5 ville jeg gitt dette. Det ble fort noen timer når jeg først satte igang å spille
Jeg takler fortsatt ikke at Cal er ginger, for å si det slik. Hadde vært en fordel å kunne forandre hårfargen hans.Hedning skrev: ↑fre mai 19, 2023 2:32 pm Når de fikk fikset bugs,så ble dette et bra spill. Passe stort,og passe vanskelig (på Jedi Knight vanskelighetsgrad).
Forrige spill syntes jeg hadde litt for mange "skli nedover en fjellside,og hoppe hit,og dit over hindre"-sekvenser. Disse var heldigvis fjernet omtrent helt. Skal de endre noe til neste spill,så håper jeg det blir at de boksene man finner rundt om inneholder noe litt mer spennende enn en bart,hårsveis,jakke,føtter til BD-1,eller hva nå man enn skulle få som man aldri kommer til å bruke.
Jeg driter i hva Cal har på seg,hvordan håret ser ut,og om han har skjegg,bart,eller whatever.
Jeg likte det forrige spillet veldig godt,og ville vel gitt det 8.5 av 10. Dette var større som sagt,mer av det som var bra med det forrige,og mindre av det jeg helst ville luket bort fra det forrige spillet.
Så et sted mellom 9,og 9,5 ville jeg gitt dette. Det ble fort noen timer når jeg først satte igang å spille
Ellers så synes jeg at parry var noe av det jævligste med det første spillet.
Ja,det parry-systemet hadde hatt godt av å ta enda mer lærdom av Sekiro. Det føltes veldig random om man treffer med en parry,og ikke.Harduetforslag skrev: ↑tor jun 08, 2023 9:10 amJeg takler fortsatt ikke at Cal er ginger, for å si det slik. Hadde vært en fordel å kunne forandre hårfargen hans.Hedning skrev: ↑fre mai 19, 2023 2:32 pm Når de fikk fikset bugs,så ble dette et bra spill. Passe stort,og passe vanskelig (på Jedi Knight vanskelighetsgrad).
Forrige spill syntes jeg hadde litt for mange "skli nedover en fjellside,og hoppe hit,og dit over hindre"-sekvenser. Disse var heldigvis fjernet omtrent helt. Skal de endre noe til neste spill,så håper jeg det blir at de boksene man finner rundt om inneholder noe litt mer spennende enn en bart,hårsveis,jakke,føtter til BD-1,eller hva nå man enn skulle få som man aldri kommer til å bruke.
Jeg driter i hva Cal har på seg,hvordan håret ser ut,og om han har skjegg,bart,eller whatever.
Jeg likte det forrige spillet veldig godt,og ville vel gitt det 8.5 av 10. Dette var større som sagt,mer av det som var bra med det forrige,og mindre av det jeg helst ville luket bort fra det forrige spillet.
Så et sted mellom 9,og 9,5 ville jeg gitt dette. Det ble fort noen timer når jeg først satte igang å spille
Ellers så synes jeg at parry var noe av det jævligste med det første spillet.
Mye de kunnet tatt lærdom av. Parry, bevegelsene, ble ofte låst inne av fiender og da var det jo omtrent klink umulig med parry, måtte bare spamme på rulle knappen i håp om å komme seg unna.Hedning skrev: ↑tor jun 08, 2023 10:25 amJa,det parry-systemet hadde hatt godt av å ta enda mer lærdom av Sekiro. Det føltes veldig random om man treffer med en parry,og ikke.Harduetforslag skrev: ↑tor jun 08, 2023 9:10 amJeg takler fortsatt ikke at Cal er ginger, for å si det slik. Hadde vært en fordel å kunne forandre hårfargen hans.Hedning skrev: ↑fre mai 19, 2023 2:32 pm Når de fikk fikset bugs,så ble dette et bra spill. Passe stort,og passe vanskelig (på Jedi Knight vanskelighetsgrad).
Forrige spill syntes jeg hadde litt for mange "skli nedover en fjellside,og hoppe hit,og dit over hindre"-sekvenser. Disse var heldigvis fjernet omtrent helt. Skal de endre noe til neste spill,så håper jeg det blir at de boksene man finner rundt om inneholder noe litt mer spennende enn en bart,hårsveis,jakke,føtter til BD-1,eller hva nå man enn skulle få som man aldri kommer til å bruke.
Jeg driter i hva Cal har på seg,hvordan håret ser ut,og om han har skjegg,bart,eller whatever.
Jeg likte det forrige spillet veldig godt,og ville vel gitt det 8.5 av 10. Dette var større som sagt,mer av det som var bra med det forrige,og mindre av det jeg helst ville luket bort fra det forrige spillet.
Så et sted mellom 9,og 9,5 ville jeg gitt dette. Det ble fort noen timer når jeg først satte igang å spille
Ellers så synes jeg at parry var noe av det jævligste med det første spillet.
Noen av de sekvensene med hopping var jo også et mareritt i det første spillet. Skulle hoppe mellom to søyler, var oppe i noen titalls forsøk før det endelig gikk. Kan bli irritert av mindre.
Kommer nok til å plukke opp oppfølgeren på et senere tidspunkt, absurd høy pris for øyeblikket
Disse skli-hoppe-skli-hoppe sekvensene er hvertfall utelatt. Det hjalp veldig. Det er jo fortsatt hopping i massevis,men det fungerer mye bedre da dette er i wall-run sekvenser,og annen traversal.. Og i forrige spill var det vel heller ikke fast-travel mellom meditaion points. Det er det nå. Kartet er like knotete da. Bra spill uansett,men har forståelse for at man venter. Det begynner å bli litt vel stiv pris på nye spill. Spesielt når man ser at de ofte ikke er ferdige,og trenger en update,eller to for å fungere som tenkt.Harduetforslag skrev: ↑tor jun 08, 2023 11:16 amMye de kunnet tatt lærdom av. Parry, bevegelsene, ble ofte låst inne av fiender og da var det jo omtrent klink umulig med parry, måtte bare spamme på rulle knappen i håp om å komme seg unna.Hedning skrev: ↑tor jun 08, 2023 10:25 amJa,det parry-systemet hadde hatt godt av å ta enda mer lærdom av Sekiro. Det føltes veldig random om man treffer med en parry,og ikke.Harduetforslag skrev: ↑tor jun 08, 2023 9:10 am
Jeg takler fortsatt ikke at Cal er ginger, for å si det slik. Hadde vært en fordel å kunne forandre hårfargen hans.
Ellers så synes jeg at parry var noe av det jævligste med det første spillet.
Noen av de sekvensene med hopping var jo også et mareritt i det første spillet. Skulle hoppe mellom to søyler, var oppe i noen titalls forsøk før det endelig gikk. Kan bli irritert av mindre.
Kommer nok til å plukke opp oppfølgeren på et senere tidspunkt, absurd høy pris for øyeblikket
Dette hadde masse bugs i starten. Den mest irriterende var at hele save-filen bli slettet,og all progresjon de første fem,seks timene ble borte,og man måtte begynne forfra igjen. Noe som endte opp med at jeg rushet gjennom til dit jeg var,og da endte opp på samme sted,men med mindre skills,og power enn jeg egentlig hadde.
Create an account or sign in to join the discussion
You need to be a member in order to post a reply
Create an account
Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute