Jeg er ikke en mann, jeg er en gutt. Og gutter er bedre enn menn. Jenter er bedre enn damer (I mentaliteten)

Svar
Kabla92
Innlegg: 41

Jeg er ikke en mann, jeg er en gutt. Og gutter er bedre enn menn. Jenter er bedre enn damer (I mentaliteten)

Legg inn av Kabla92 »

Fordi i voksen livet så må du snakke om politikk, de eksisterer ikke i en gutteverden. Der handler det om å være best. Sexisme eksisterer ikke, det handler om å være rå og god i det man kan.

Voksne er motbydelige, men gutter er gode! Så jeg mener ikke at du fysisk er en gutt, men å være barn i sinn er bedre enn å være en "Kardashian" seer som ser på folk som river folk ned i filler som er det damer liker. Eller å snakke nedlatendes om andre som voksne gjør.

Uansett, jeg vil bruke bakover caps, jeg vil bruke pannebånd og se kul ut som Rambo. Jeg vil like det, og hate livsløse voksne

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Så du er en, godt voksen, mann på 31 som nekter å innse realitetene? Som er barnslig i sinn, foretrekker unge jenter og tror alle voksne helst river hverandre i fillebiter? Ok

Kabla92
Innlegg: 41

Legg inn av Kabla92 »

DuncanE skrev: tir apr 25, 2023 2:11 am Så du er en, godt voksen, mann på 31 som nekter å innse realitetene? Som er barnslig i sinn, foretrekker unge jenter og tror alle voksne helst river hverandre i fillebiter? Ok
Hva lærte du av Pinnochio filmen? En dukke, masterpuppet gjør mye dumme ting som er voksen greier. Men blir ordntlig gutt når han innser sitt mot og godhet

Men tror du forveksler barn i sinn for pedofili

Mehell

Legg inn av Mehell »

Kabla92 skrev: tir apr 25, 2023 1:06 am Fordi i voksen livet så må du snakke om politikk, de eksisterer ikke i en gutteverden. Der handler det om å være best. Sexisme eksisterer ikke, det handler om å være rå og god i det man kan.

Voksne er motbydelige, men gutter er gode! Så jeg mener ikke at du fysisk er en gutt, men å være barn i sinn er bedre enn å være en "Kardashian" seer som ser på folk som river folk ned i filler som er det damer liker. Eller å snakke nedlatendes om andre som voksne gjør.

Uansett, jeg vil bruke bakover caps, jeg vil bruke pannebånd og se kul ut som Rambo. Jeg vil like det, og hate livsløse voksne
Var det kjekt på fest i går?

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Kabla92 skrev: tir apr 25, 2023 3:02 am
DuncanE skrev: tir apr 25, 2023 2:11 am Så du er en, godt voksen, mann på 31 som nekter å innse realitetene? Som er barnslig i sinn, foretrekker unge jenter og tror alle voksne helst river hverandre i fillebiter? Ok
Hva lærte du av Pinnochio filmen? En dukke, masterpuppet gjør mye dumme ting som er voksen greier. Men blir ordntlig gutt når han innser sitt mot og godhet

Men tror du forveksler barn i sinn for pedofili
Jeg trekker primært lærdom av egne erfaringer, ikke barnefilmer.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Et 'ordtak' jeg har hørt sier at forskjellen mellom gutter og menn er prisen på leketøyet :lol:

Men en del av det å være en mann er å ta ansvar, ofte ikke bare for en selv, men for flere. Både for seg selv og sitt og egen økonomi, jobb, familie med kone og barn, frivillige verv osv.
Samtidig så lærer man mye, får masse erfaringer og livsvisdom.
På samme tid så er det viktig å ha med seg litt av gutten i seg, og kunne fleipe og le med venner, og ikke minst så kan jeg glemme alt rundt meg når jeg er ute i skogen med fluestanga og sniker meg innpå en ørret som vaker eller når jeg ser den første døgnflua i starten av en klekking...

Jeg ville aldri i verden vært ansvaret og den personlige veksten foruten, og jeg tror det at jeg har det med meg gjør at jeg kan ha mer glede av de situasjonene hvor guttungen i meg får slippe fri.
Man må ha en kombinasjon av begge deler.

Jeg var en gutt. Nå er jeg mann. Utviklingen hører med i livet.
Voks opp!

Queenie

Legg inn av Queenie »

🙈🙈🙈

Det er så sexy med voksne menn som verken er menn eller voksne.

.......

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Bilde

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Frank.N.Steen skrev: tir apr 25, 2023 3:57 pm Bilde
:lol: :lol: :lol:

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

Henningsen skrev: tir apr 25, 2023 3:17 pm

Jeg var en gutt. Nå er jeg mann. Utviklingen hører med i livet.
Voks opp!
Jeg var en gutt. Så ble jeg mann. Nå er jeg gubbe.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Luna_mendax skrev: tir apr 25, 2023 4:13 pm
Henningsen skrev: tir apr 25, 2023 3:17 pm

Jeg var en gutt. Nå er jeg mann. Utviklingen hører med i livet.
Voks opp!
Jeg var en gutt. Så ble jeg mann. Nå er jeg gubbe.
He he, ja det er en naturlig del av utviklingen det også.
Jeg kommer dit jeg også, men det er en stund til.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Frank.N.Steen skrev: tir apr 25, 2023 3:57 pm Bilde
Hehehe, her tar du trådstarter på kornet 👍

Kabla92
Innlegg: 41

Legg inn av Kabla92 »

DuncanE skrev: tir apr 25, 2023 3:03 pm
Kabla92 skrev: tir apr 25, 2023 3:02 am
DuncanE skrev: tir apr 25, 2023 2:11 am Så du er en, godt voksen, mann på 31 som nekter å innse realitetene? Som er barnslig i sinn, foretrekker unge jenter og tror alle voksne helst river hverandre i fillebiter? Ok
Hva lærte du av Pinnochio filmen? En dukke, masterpuppet gjør mye dumme ting som er voksen greier. Men blir ordntlig gutt når han innser sitt mot og godhet

Men tror du forveksler barn i sinn for pedofili
Jeg trekker primært lærdom av egne erfaringer, ikke barnefilmer.
Men kan du gjøre det om du er låst i en kjeller av en ond stemor?

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Du er en mann med liten "m" med andre ord...

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Queenie skrev: tir apr 25, 2023 3:27 pm 🙈🙈🙈

Det er så sexy med voksne menn som verken er menn eller voksne.

.......
Menn blir ikke voksne vi blir bare eldre :-p

Queenie

Legg inn av Queenie »

Rainmaker skrev: ons apr 26, 2023 9:53 am
Queenie skrev: tir apr 25, 2023 3:27 pm 🙈🙈🙈

Det er så sexy med voksne menn som verken er menn eller voksne.

.......
Menn blir ikke voksne vi blir bare eldre :-p
Vel :)

startelver

Legg inn av startelver »

Alle burde gått med caps og hettegenser og sett guttete ut, uansett alder. Da hadde vi hatt fred på jord.

Bilde

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

Da jeg var gutt, var alle gutter gutter. Alt var så mye enklere den gang da. Jesus ble født av jomfru Maria, og kongen var så rik at han kunne spise bløtkake og drikke brus hver eneste dag.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»