Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Svar
startelver

Re: Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Legg inn av startelver »

Hva var positivt med dagen i dag ?

Eneste jeg kan se er at Kulusevski er tilbake. Startet altså fra benken, vi spiller en shit 1. omgang, men vinner 2. omgangen etter en Kulusevski assist til Kane.

Med Son ute er det bare å håpe både Kulusevski og Ricarlison er tilbake friske og raske etter VM-pausen.

Conte sin kjedelige antifotball er i ferd med å overta, men det funket jo bra de første månedene når Conte overtok med trioen Kane, Son og Kulusevski, da var vi gode.

Myrvangen

Legg inn av Myrvangen »

startelver skrev: søn nov 06, 2022 10:51 pm Hva var positivt med dagen i dag ?

Eneste jeg kan se er at Kulusevski er tilbake. Startet altså fra benken, vi spiller en shit 1. omgang, men vinner 2. omgangen etter en Kulusevski assist til Kane.

Med Son ute er det bare å håpe både Kulusevski og Ricarlison er tilbake friske og raske etter VM-pausen.

Conte sin kjedelige antifotball er i ferd med å overta, men det funket jo bra de første månedene når Conte overtok med trioen Kane, Son og Kulusevski, da var vi gode.
Conte sin kjedelige anti-fotball vil virke så lenge alle er med på det og vi virkelig fölger opp og ser til at vi får et prosjekt som ihvertfall varer noen år. Siden har det värt fantastiske fotballstunder med Conte og det föles som det eneste vi mangler egentlig er et ordentlig midbaneledd. Med det sagt skjönner jeg deg delvist: Det smerter å se Spurs spille slik de gjör nå. Vi burde nok gått for Potter istedenfor Mourinho men nå er vi her, og Conte er nok det absolutt beste vi kan ha med tanke på at vi tydeligvis skal spille defensivt.

Edit: COYS

Spursmann

Legg inn av Spursmann »

Spurs er klubben som alltid er gaven som gir, gir og gir snakk om å drite seg ut og gir bort 3 gratis poeng til Liverpool. Samtidig så er stopperproblematikken så problematisk at det slett ikke var noen overraskelse. Eric Dier kommer til å koste England dyrt i VM hvis han får spille for England😅 Uansett prosjekt langt fra ferdigstilt enten får han pengene til å forsterke laget ytterligere i de to neste vinduene eller så er han borte til sommern. Hvis han forsvinner så gud bedre vite at ikke finnes noen toppmanager i verden som vil ta over og jobe under ENIC og Levy. Ellers Spillere som Dier og Emerson er ikke coachbare og de er de de er håpløse. Men per nå har ikke Conte alle de spillerne han trenger for å gjøre klubben til et ordentlig topplag sånn er det bare.

startelver

Legg inn av startelver »


trønderen

Legg inn av trønderen »

Vi er så skandaløst dårlige. Hva er det som har skjedd med oss?

trønderen

Legg inn av trønderen »

Vi stiller med et sterk lag til å være vår første kamp i Ligacupen. Likevel presterer vi så dårlig. Da har vi allerede mistet det som trolig var vår største mulighet til tittel denne sesongen. Vi vinner ikke PL og CL, så nå MÅ vi gå all in på FA-cupen.

startelver

Legg inn av startelver »

Hele London ryker ut i kveld, West Ham, Chelsea, Arse og Spurs.

Conte stikker nok til sommeren, topp 4 er vel eneste som kan redde sesongen, cuper har vi ikke peiling på.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Dette er vel den svakeste kampen jeg har sett av Spurs iår. Vi skaper nada mot bunnlaget i PL. Og selv om de blir redusert til 10 man siste kvarteret, så skaper vi fortsatt nada.

Number4

Legg inn av Number4 »

startelver skrev: ons nov 09, 2022 11:33 pmConte stikker nok til sommeren
Håper han tar med seg Levy og ENIC.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Hvis Levy og ENIC forsvinner (noe som jeg tviler på at skjer), hvem håper man skal ta over?

Number4

Legg inn av Number4 »

De forsvinner nok ikke med det første nei, bare ren ønsketenkning fra min side. Først må Lewis dø før det blir aktuelt.

Håpet er at det kommer eiere inn som vil investere i laget, enkelt og greit.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

startelver skrev: ons nov 09, 2022 11:33 pm Hele London ryker ut i kveld, West Ham, Chelsea, Arse og Spurs.

Conte stikker nok til sommeren, topp 4 er vel eneste som kan redde sesongen, cuper har vi ikke peiling på.
Det overrasker litt at Conte ikke er bedre til å få lag til å prestere i cuper. Han virker jo i utgangspunktet som en taktisk god manager.

Hadde jeg vært Spurs-supporter ville jeg, per dags dato, akseptert en mer taktisk tilnærming og litt "kjipere" fotball i minst 2-3 sesonger om det kunne innbrakt noen titler i cupene, f.eks. FA-cup og EL. Og om nødvendig med nedprioritering av ligaen. Det har vært altfor mange år uten titler. Såfremt manageren som styrte laget i denne perioden samtidig klarte å bygge lag. Det var jo alltid utfordringen med f.eks. Mourinho. Selv om han har blitt en dårligere manager med årene, klarte han ofte å klore klubbene sine til noen titler. Problemet var jo at han overhodet ikke var i stand til å bygge lag samtidig.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Koskinen skrev: tor nov 10, 2022 9:09 am Vi skaper nada mot bunnlaget i PL.
Hva slags formasjon var det i går? Så en Spurs-fyr kalle det 8-1-1 :S

startelver

Legg inn av startelver »

KongOlav2 skrev: tor nov 10, 2022 10:11 am
startelver skrev: ons nov 09, 2022 11:33 pm Hele London ryker ut i kveld, West Ham, Chelsea, Arse og Spurs.

Conte stikker nok til sommeren, topp 4 er vel eneste som kan redde sesongen, cuper har vi ikke peiling på.
Det overrasker litt at Conte ikke er bedre til å få lag til å prestere i cuper. Han virker jo i utgangspunktet som en taktisk god manager.

Hadde jeg vært Spurs-supporter ville jeg, per dags dato, akseptert en mer taktisk tilnærming og litt "kjipere" fotball i minst 2-3 sesonger om det kunne innbrakt noen titler i cupene, f.eks. FA-cup og EL. Og om nødvendig med nedprioritering av ligaen. Det har vært altfor mange år uten titler. Såfremt manageren som styrte laget i denne perioden samtidig klarte å bygge lag. Det var jo alltid utfordringen med f.eks. Mourinho. Selv om han har blitt en dårligere manager med årene, klarte han ofte å klore klubbene sine til noen titler. Problemet var jo at han overhodet ikke var i stand til å bygge lag samtidig.
Men den kyniske spillestilen han prøver på funker jo ikke. Hadde vi hatt et pottetett forsvar kunne man vel i teorien slåss om cuptitler, med Harry Kane på topp, men når man faktisk går inn for å skape minst mulig de første 45 minuttene mot dårligere lag får jeg en flau smak i munnen.

Isteden for å hoppe ut av startboksen triller vi ball til det kjedsommelige og håper det dukker opp noen sjanser på et innlegg eller to etter pause.
Det var ikke sånn i fjor faktisk , vi spilte bedre fotball under Conte da, så skjønner ikke hva han driver med.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Lezah skrev: tor nov 10, 2022 3:16 pm
Koskinen skrev: tor nov 10, 2022 9:09 am Vi skaper nada mot bunnlaget i PL.
Hva slags formasjon var det i går? Så en Spurs-fyr kalle det 8-1-1 :S
Ikke langt unna nei. I teorien var det vel en 3-5-2 med Kane og Perišić på topp.

startelver

Legg inn av startelver »

Kamptråd her :

viewtopic.php?t=4666

startelver

Legg inn av startelver »

Ikke godt for helsa dette her.
Slippe inn 3 mål hjemme, og la Leeds score først pga mye surr bakover på banen.

Av en eller annen grunn er vi topp 4 fortsatt.

startelver

Legg inn av startelver »


startelver

Legg inn av startelver »


Number4

Legg inn av Number4 »

Kulu er kul. Viktig seier, kun boxing day igjen dette året. Bare å håpe at laget har vært i en slags dvale så langt i sesongen og at det klikker når PL starter igjen etter VM.

COYS

Gåra

Legg inn av Gåra »

Det er mye bra i dette laget. Men det er også en del som er skikkelig elendig.
Conte kommer alltid til å spille med 5 bak, og når halvparten knapt holder championship nivå er det trøbbel.
For at Conte-ball skall fungere må man ha midtstoppere som klarer å behandle en fotball. Per nå er det kun Romero og delvis Davies som makter dette.

På høyresiden er det kanskje enda verre. Vingbackene er muligens de viktigste spillerne i dette systemet, og Royal er den dårligste jeg har sett i Spurs på mange år.

Number4

Legg inn av Number4 »

Doherty må virkelig være dårlig på trening.

MadBum

Legg inn av MadBum »

På tide med en ny keeper? Er jo bare å treffe mål for motstanderlaget. Lloris har tapt seg stort.

Number4

Legg inn av Number4 »

MadBum skrev: søn nov 13, 2022 7:38 am På tide med en ny keeper? Er jo bare å treffe mål for motstanderlaget. Lloris har tapt seg stort.
Lloris sin høstsesong har ikke vært bra. Men å avskrive ham er jeg ikke med på. Dessverre husker jeg Barry Daines og alt det der altfor godt.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

I en tittelkamp mellom Arsenal og City, er det gitt at vi håper på City? Kjenner litt på at jeg unner Arsenal dette mer, men at det kjennes galt.

Number4

Legg inn av Number4 »

Kærlighed skrev: søn nov 13, 2022 12:53 pm I en tittelkamp mellom Arsenal og City, er det gitt at vi håper på City? Kjenner litt på at jeg unner Arsenal dette mer, men at det kjennes galt.
Stikk til helvete.

startelver

Legg inn av startelver »

Det er et svakhetstegn at dette laget hever seg bare pga en eller to spillere. Med Son ute så var det Kulusevski som våknet og vi hadde ikke vunnet kampen uten hans løp og glimrende pasningsspill. Han er sikker som banken i det meste han foretar seg.
Og da hever han også resten av laget, det er mange gode spillere utpå der, men det ser bare ikke sånn ut i perioder.

Må selvsagt ta med Bentancur som spilte en av sine beste kamper.
Davies også, mens Dier og Royal var katastrofe.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Vi har trukket Portsmouth hjemme i FA-cupens 3. runde. Det er rart å tenke på at etter VM skal sesongen fortsette med CL, cup og serie.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Dere har en Paratici som muligens blir med i dragsuget til Juventus.

Uten at jeg 100% har satt meg inn i hvor involvert han har vært i den økonomiske triksingen.

Juventus vil vel kanskje være interesserte i å fremstille det som om det er 100% Paratici sin skyld, og at klubben er uskyldig.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Jolla skrev: fre des 02, 2022 6:09 pm Dere har en Paratici som muligens blir med i dragsuget til Juventus.

Uten at jeg 100% har satt meg inn i hvor involvert han har vært i den økonomiske triksingen.

Juventus vil vel kanskje være interesserte i å fremstille det som om det er 100% Paratici sin skyld, og at klubben er uskyldig.
Jeg så det var noen Arsenal-brukere som spekulerte i om det ville påvirke Kulusevski og Bentancur-avtalene hvis det kommer frem at det har vært shady dealings der.
Kan ikke helt se for meg at det skulle påvirkes, men HVIS det gjør det så ville det vært rimelig krise for Tottenham om spesielt Kulu-opsjonen ryker og han kommer ut på det "frie markedet". Han har definitivt spilt opp prisen sin i løpet av lånet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»