Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Svar
startelver

Re: Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Legg inn av startelver »

Siste nytt fra Spurs ! Humøret er på topp.

Hugo Lloris returns to training!

trønderen

Legg inn av trønderen »

Da har Conte fått sparken. Stellini tar over ansvaret ut sesongen med Mason som assistent.

GoldenTeacher

Legg inn av GoldenTeacher »

Spennende om Tottenham nå gjør det jeg mener de alltid burde ha gjort. Ansette en lagbygger som kjøper ungt og får 3-5 år på å skape noe. Ikke for å disse men Levi har hatt alt for store tanker om sin egen klubb og trodd at store trenernavn skal gi suksess på kort tid ala Chelsea osv. De må legge av seg denne holdningen.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

trønderen skrev: søn mar 26, 2023 11:46 pm Da har Conte fått sparken. Stellini tar over ansvaret ut sesongen med Mason som assistent.
Når du ber om sparken på det viset, da får du jo også sparken.
Var ingen vei tilbake etter det utblåsingen mot eiere og kultur og spillere.
Var en trener som hadde fått nok

startelver

Legg inn av startelver »


GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Denne er nokså forutsigbar. Tottenham henter nå en nok en ny trener som skal være klar for et nytt overambisiøst prosjekt der Spurs, i følge Levys tidligere uttalelser, skal spille underholdende fotball og vinne. Spursfansen er positive over en lengre periode med en trener som liksom skal spille underholdende fotball, men holder seg stort sett til at laget skal ha høyt ballinnehav. Så går halvannen til to sesonger og Spurs er tilbake der de er nå.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Er vel på tide at Glenn Hoddle overtar nå.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Folk_flesk skrev: man mar 27, 2023 1:43 am Er vel på tide at Glenn Hoddle overtar nå.
Tim Sherwood er også ledig, muligens også Terry Venables.

Wellé

Legg inn av Wellé »

GoldenTeacher skrev: søn mar 26, 2023 11:51 pm Spennende om Tottenham nå gjør det jeg mener de alltid burde ha gjort. Ansette en lagbygger som kjøper ungt og får 3-5 år på å skape noe. Ikke for å disse men Levi har hatt alt for store tanker om sin egen klubb og trodd at store trenernavn skal gi suksess på kort tid ala Chelsea osv. De må legge av seg denne holdningen.
Det er to ting som gjør at jeg tror Tottenham vegrer seg for en slik strategi, og det er Kane og Son. De er hhv 29 og 30 år. Skal du få maks ut av dem så må du "gå for det", og det er jo derfor de også har hatt trenere som Mourinho og Conte.

Personlig ville jeg solgt dem i år, reinvistert yngre og hentet en trener ala det du snakker om. Det er en veldig risky strategi, men hvis de noen gang skal bli mer enn det de er nå så må de starte mer fra scratch.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Wellé skrev: man mar 27, 2023 8:37 am Det er to ting som gjør at jeg tror Tottenham vegrer seg for en slik strategi, og det er Kane og Son. De er hhv 29 og 30 år. Skal du få maks ut av dem så må du "gå for det", og det er jo derfor de også har hatt trenere som Mourinho og Conte.

Personlig ville jeg solgt dem i år, reinvistert yngre og hentet en trener ala det du snakker om. Det er en veldig risky strategi, men hvis de noen gang skal bli mer enn det de er nå så må de starte mer fra scratch.
Levy opptrer mest på innfallsmetoden. Jeg var imponert i noen år under Poch. Ikke bare av manageren, men også at de traff veldig bra på spillerkjøp og fikk usedvanlig god valuta for pengene. Når tror jeg mest at det var tilfeldigheter. Ingenting i ettertid tyder på noe annet.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

trønderen skrev: tor mar 23, 2023 10:17 pm Nå som Nagelsmann er ledig, er det ingen tvil om hvem som er drømmemanageren min til neste sesong.
Jeg tipper han venter til sommeren, og så får han Real Madrid-jobben.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Tror Poch er riktig vei å gå nå. Han var ihvertfall flink med unge spillere og få mest mulig ut av det han hadde. Spillere som Bissouma og Richarlison har ikke plutselig «blitt dårlige». Conte fikk allfor lite ut av disse.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Koskinen skrev: man mar 27, 2023 9:17 am Tror Poch er riktig vei å gå nå. Han var ihvertfall flink med unge spillere og få mest mulig ut av det han hadde. Spillere som Bissouma og Richarlison har ikke plutselig «blitt dårlige». Conte fikk allfor lite ut av disse.
Jeg vil oså tro at Poch er noe av det bedre dere kan få langsiktig, men jeg kan ikke helt se at det funker med Kane og Son. Fotballen hans falt igjennom da de to og Eriksen begynte å løpe mindre. Kane sine ankler tåler ikke å være en pressmaskin lenger, og jeg tror ikke motoren til Son er det den en gang var. Poch sin fotball var i hvert fall tuftet på intensivt press høyt i banen og gode gjenvinninger. Mulig man kan bære en av de to, men begge har jeg null tro på at vil fungere.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Koskinen skrev: man mar 27, 2023 9:17 am Tror Poch er riktig vei å gå nå. Han var ihvertfall flink med unge spillere og få mest mulig ut av det han hadde. Spillere som Bissouma og Richarlison har ikke plutselig «blitt dårlige». Conte fikk allfor lite ut av disse.
Jeg vil oså tro at Poch er noe av det bedre dere kan få langsiktig, men jeg kan ikke helt se at det funker med Kane og Son. Fotballen hans falt igjennom da de to og Eriksen begynte å løpe mindre. Kane sine ankler tåler ikke å være en pressmaskin lenger, og jeg tror ikke motoren til Son er det den en gang var. Poch sin fotball var i hvert fall tuftet på intensivt press høyt i banen og gode gjenvinninger. Mulig man kan bære en av de to, men begge har jeg null tro på at vil fungere.

Kulusevski virker å være litt skadeutsatt, men hadde prøvd å bygge neste Tottenham-angrep rundt han og Richarlison. Dere trenger også desperat en midtbanespiller med noe kreativitet. Bissouma, Bentancur, Skipp og Bissouma er alle gode midtbanespillere, men de tilbyr veldig mye av det samme.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Bissouma x2 blir iallefall mye av det samme:)

Wellé

Legg inn av Wellé »

Megapixsel skrev: man mar 27, 2023 10:06 am Bissouma x2 blir iallefall mye av det samme:)
Ah, trodde jeg hadde skrevet Højbjerg først.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Kan ikke være noen seriøse managere der ute som vil ha denne jobben. Begge de siste managerne har offentlig hudflettet eierne og angrepet taperkulturen som gjennomsyrer klubben. I motsetning til Liverpool pre-Klopp og United har vi ingen historie å vise til heller. Tror kanskje vi klarer å lokke Pochettino pga. at han er en sentimental fyr med bånd til klubben. Nagelsmann venter nok på at Real-jobben skal bli ledig.

Edit: Lol, glemte at Nuno Santos også trente klubben mellom Mourinho og Conte.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Kærlighed skrev: man mar 27, 2023 11:49 am Kan ikke være noen seriøse managere der ute som vil ha denne jobben. Begge de siste managerne har offentlig hudflettet eierne og angrepet taperkulturen som gjennomsyrer klubben. I motsetning til Liverpool pre-Klopp og United har vi ingen historie å vise til heller. Tror kanskje vi klarer å lokke Pochettino pga. at han er en sentimental fyr med bånd til klubben. Nagelsmann venter nok på at Real-jobben skal bli ledig.

Edit: Lol, glemte at Nuno Santos også trente klubben mellom Mourinho og Conte.
Leyv må iallfall bestemme seg for hva han vil nå. De siste managerne har jo vært utelukkende kortsiktige satsinger med tanke på å få titler. Skal han fortsette med dette, eller skal dere satse mer langsiktig. Mourinhoansettelse var håpløs og likeså Nuno. Og Conte ville egentlig gitt mening om det var rett etter Poch, men ikke etter begge de to portugiserne.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Wellé skrev: man mar 27, 2023 9:24 am
Koskinen skrev: man mar 27, 2023 9:17 am Tror Poch er riktig vei å gå nå. Han var ihvertfall flink med unge spillere og få mest mulig ut av det han hadde. Spillere som Bissouma og Richarlison har ikke plutselig «blitt dårlige». Conte fikk allfor lite ut av disse.
Jeg vil oså tro at Poch er noe av det bedre dere kan få langsiktig, men jeg kan ikke helt se at det funker med Kane og Son. Fotballen hans falt igjennom da de to og Eriksen begynte å løpe mindre. Kane sine ankler tåler ikke å være en pressmaskin lenger, og jeg tror ikke motoren til Son er det den en gang var. Poch sin fotball var i hvert fall tuftet på intensivt press høyt i banen og gode gjenvinninger. Mulig man kan bære en av de to, men begge har jeg null tro på at vil fungere.

Kulusevski virker å være litt skadeutsatt, men hadde prøvd å bygge neste Tottenham-angrep rundt han og Richarlison. Dere trenger også desperat en midtbanespiller med noe kreativitet. Bissouma, Bentancur, Skipp og Bissouma er alle gode midtbanespillere, men de tilbyr veldig mye av det samme.
Bygge rundt Richarlison der altså. Det hørtes smart ut. Ville begynt intervjuet med mulige managere med spørsmålet, vil du ha med Richarlison videre? og så umiddelbart sendt alle som svarte ja på dør.

startelver

Legg inn av startelver »

De to heteste tipsene er Julian Nagelsman og Pochettino.

Men jeg vet sannelig ikke om vi kan få i gang et nytt langtidsprosjekt. Daniel Levy er ingen fotballmann, hans businessmodell er kjempehappy med topp 4 og inntekter fra stadion og være med i CL.

Hadde du spurt han om han kunne velge mellom et trofe eller topp 4, hvis topp 4 gir en større inntekt til klubben ville han valgt det siste.
Så henter han Conte inn i den tro at han kan lykkes med begge deler, og at fansen får sitt etterlengtede trofe. Isteden renner alt bare ut i dass som det pleier.

Å velge å starte med et svekket lag i FA-cupen når man endelig var nær en finale er så rart at man skulle tro Conte gjorde det med vilje for å hevne seg.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

startelver skrev: man mar 27, 2023 12:18 pm De to heteste tipsene er Julian Nagelsman og Pochettino.

Men jeg vet sannelig ikke om vi kan få i gang et nytt langtidsprosjekt. Daniel Levy er ingen fotballmann, hans businessmodell er kjempehappy med topp 4 og inntekter fra stadion og være med i CL.

Hadde du spurt han om han kunne velge mellom et trofe eller topp 4, hvis topp 4 gir en større inntekt til klubben ville han valgt det siste.
Så henter han Conte inn i den tro at han kan lykkes med begge deler, og at fansen får sitt etterlengtede trofe. Isteden renner alt bare ut i dass som det pleier.

Å velge å starte med et svekket lag i FA-cupen når man endelig var nær en finale er så rart at man skulle tro Conte gjorde det med vilje for å hevne seg.
Er det noen som tenker annerledes egentlig? PL og CL gull gir CL, så da er spørsmålet egentlig om FA cup-trofe trumfer topp fire? Mulig supportere kan si at det trofeet henger høyere, men det er bare akkurat der og da det vinnes er jeg redd.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »


Tinkler

Legg inn av Tinkler »


Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Vi sparket Mourinho våren 2021 og ga Mason caretaker-jobben frem til sommeren. Man skulle tro klubben hadde god tid på seg til å finne en ny manager til sommeren. Hvor mange managere snakket vi med før vi endte opp med Nuno Santos? Ti?

Blir ny reprise. Klarer ikke dette mer.

startelver

Legg inn av startelver »

Ingen som vet om Nagelsmann tar overgangen til PL heller, han mistet vel garderoben litt når han var manager i Leipzig.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Og der forsvant Paratici. Blir spennende å se Levy løse managerfloken nå

https://www.theguardian.com/football/20 ... are_btn_tw

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

startelver skrev: ons mar 29, 2023 1:36 pm Ingen som vet om Nagelsmann tar overgangen til PL heller, han mistet vel garderoben litt når han var manager i Leipzig.
Tror ikke engang Pep hadde vunnet noe med Tottenham uansett. Klubben er gjennomsyret av taper mentalitet hvor hele klubbens mål er topp 4 i serien og that's it. Så lenge ikke det ryddes opp i tror jeg ikke at det blir annet enn lidelse for dere de neste ti årene også.

startelver

Legg inn av startelver »

Det er en merkelig sesong dette.
Nå er vi altså i den situasjonen at vi kan klatre til 3. plass i morgen med seier over Everton.

Det kommer jo aldri til å gå mot et heltent Everton, men er jo lov å drømme.

Det må jo være noe motivasjon igjen for å klare topp 4 når vi tross alt er der.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Der røk det bittelillet håpet jeg hadde om Nagelsmann.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Hvor Spursy hadde det ikke vært om Nagelsmann og Pochettino havnet i hver sin klubb av Real og Chelsea, og vi endte opp med noen langt nede på ønskelista.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»