Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Re: Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Legg inn av Jolla »

Maguire er da en grei stopper alle andre plasser enn i Manchester.

Winston

Legg inn av Winston »

Jolla skrev: tir jun 06, 2023 4:45 pm Maguire er da en grei stopper alle andre plasser enn i Manchester.
Kritikken kan ofte bli litt overdrevet. Han er som regel veldig god for England og får ut sitt beste i den fotballstilen Southgate står for. Aner ikke hvilken stil Postecoglou står for.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Var fryktelig god i Hull og Leicester. Vært god for England. Funker bare ikke sammen med DDG og Lindeløf

Blir vel en Harry i alle ledd. Maguire, Winks og Kane. Blodharry faktisk

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Koskinen skrev: tir jun 06, 2023 9:20 pm Var fryktelig god i Hull og Leicester. Vært god for England. Funker bare ikke sammen med DDG og Lindeløf

Blir vel en Harry i alle ledd. Maguire, Winks og Kane. Blodharry faktisk
Var strengt tatt god i ett par år sammen med disse også. Fikk seg en knekk på et tidspunkt. Aldri løftet seg etter det.

Spilt ca 1000 min denne sesongen. Har ikke vært mye å pirke, men synes fortsatt han fremstår usikker i noen situasjoner.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Har slått meg at Maguire har fremstått best når han har hatt to defensive midtbanespillere foran seg. Det er noe jeg helst ikke ser for meg.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Det er det West Ham opplevde i går kveld som gjør at jeg irriterer meg over at vi ikke tok 7.plassen.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Har lest meg godt opp på big Ange. Sett intervjuer med tidligere spillere han har hatt, podcaster, analyser, pep talks, spillklipp fra Celtic osv. Har blitt overbevist. Er akkurat den manageren Spurs trenger.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Koskinen skrev: tor jun 08, 2023 12:42 pm Har lest meg godt opp på big Ange. Sett intervjuer med tidligere spillere han har hatt, podcaster, analyser, pep talks, spillklipp fra Celtic osv. Har blitt overbevist. Er akkurat den manageren Spurs trenger.
Enig.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Koskinen skrev: tor jun 08, 2023 12:42 pm Har lest meg godt opp på big Ange. Sett intervjuer med tidligere spillere han har hatt, podcaster, analyser, pep talks, spillklipp fra Celtic osv. Har blitt overbevist. Er akkurat den manageren Spurs trenger.
Enig.

Edit: Vil presisere at dette sier jeg uten at jeg personlig har kjørt analyse av alle kampene hans, for jeg ser ikke på Celtic annet enn når de møter Rangers. Men jeg klarer ikke finne noen klare svakheter i tallgrunnlaget, og de folkene jeg har snakket med (og som jeg respekterer) som har fulgt ham i Japan og Skottland er overbeviste.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Koskinen skrev: tir jun 06, 2023 9:20 pm Var fryktelig god i Hull og Leicester. Vært god for England. Funker bare ikke sammen med DDG og Lindeløf

Blir vel en Harry i alle ledd. Maguire, Winks og Kane. Blodharry faktisk
Tottenham Harryspur

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Jolla skrev: tor jun 08, 2023 2:31 pm
som har fulgt ham i Japan og Skottland er overbeviste.
Ange who? :lol:


(håper folk skjønner at dette er en joke på "Arsene Who?" overskriftene i engelsk presse da vi hentet Wenger fra Japan, og ikke noen burn av Tottenham)

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Wa11in skrev: tor jun 08, 2023 6:16 pm Tipper at den klubben som henter Maguire gjør et av sommerens smarteste kjøp jeg.
Win win for alle parter om OGS storkjøp drar nå. Får vi penger for han så er jeg greit fornøyd.
Vet ikke om han er god nok til å bli en fast brikke for et lag som vil nå CL plass, tviler sterkt. Tror han må lenger ned på tabellen for å bli så viktig.

startelver

Legg inn av startelver »

Maguire sin topphastighet er blant de dårligste i PL. .Han trenger støtte så den kabalen må settes sammen først.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Det er lett å glemme hvor god Maguire faktisk har vært i United også. Fram til EL finalen med Solskjær, og EM påfølgende sommer, så var han kanskje en av de beste spillerne den perioden. Jeg husker fremdeles alt hysteriet om at Maguire kanskje ble med til finalen etter en skade, og hvor viktig det var å ha han med for vinnersjansene. Så viktig at han var med Solskjær på benken, men ikke som spiller. Poenget mitt er at det finnes en latterlig god spiller i Maguire et sted. Problemet er bare at han ikke har vist det de siste årene i United. Hvis Maguire stikker til Tottenham, så kan det være et kupp. Det finnes bare en oppside. Fra der han er nå.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

startelver skrev: lør jun 10, 2023 2:15 am Maguire sin topphastighet er blant de dårligste i PL. .Han trenger støtte så den kabalen må settes sammen først.
Iallefall i United i 22/23 og han var ikke den samme fra sesongstart i 21/22 og fram til i dag.
Formasjon er en ting, arroganse og selvtillit, eller mangel på sistnevnte noe annet.
Skal ikke peke på hva som ikke funker og bare synser.

startelver

Legg inn av startelver »

Den som lever får se som det så fint heter. Blir ihvertfall noen spennende måneder fremover.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


trønderen

Legg inn av trønderen »

Er meget positiv til Raya. Så håper jeg som sagt at Lloris får en verdig avskjed.

startelver

Legg inn av startelver »

Raya er min favorittkeeper i FPL, dette var moro, velkommen til Spurs !

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Raya ville vel vært en bra start på transfervinduet for Spurs. Det gjelder vel å være ganske raske på labben i tiden fremover slik at de kan få hentet flere av spillerne som blir gratis eller går for en lavere pris enn de normalt ville gjort. Tipper de fleste av denne typen spillere vil forsvinne ganske fort fra markedet.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Mye tyder på at Raya blir vår nye keeper. Som sagt tror jeg at det er et godt valg. Klubben bekreftet også i dag at Langlet ikke blir med videre. Helt greit det kjenner jeg.

startelver

Legg inn av startelver »

Slik starter sesongen :

13.08 Brentford borte
19.08 Man U hjemme
26.08 Bournemouth borte
02.09 Burnley borte
16.09 Sheffield U hjemme

Kan egentlig ikke be om et bedre program, med unntak av United.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Må få inn noen spillere nå.

Kilman og Maddison bør kommeniløpet av en uke eller to.

(シ)
Innlegg: 180

Legg inn av (シ) »

Er skeptisk til Kilman nå når vi ikke er et tre backs lag lenger.
Men håper det skjer noe snart ja, vil tro Maddison ønsker å få til noe mellom landslagsspill og ferietur.
Selv ønskede spillere ut hadde vært greit å se nå.

startelver

Legg inn av startelver »

Maddison er en trofast spiller når han først bytter klubb, bør være et bra kjøp. Og har god kjemi med Kane fra landslaget. Men er jo umulig å si hvem som blir i klubben enda.

https://www.football.london/tottenham-h ... u-27147314

Bilde

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

(シ) skrev: tir jun 20, 2023 6:31 pm Er skeptisk til Kilman nå når vi ikke er et tre backs lag lenger.
Men håper det skjer noe snart ja, vil tro Maddison ønsker å få til noe mellom landslagsspill og ferietur.
Selv ønskede spillere ut hadde vært greit å se nå.
Kilman er den neste store stopperen spør du meg. Venstrebeint, ekstremt god med ballen i bena. Har faktisk en latterlig god teknikk til midtstopper å være. Stor og sterk, har også brukbar fart.

Klarer å holde hodet kaldt, og kan dermed lære Romero litt om det. Er faktisk mitt førstevalg av realistiske transfer mål. Har PL erfaring, så bør gå rett inn uten noe problem.

Nå som Vicario er klar, så bør Kilman og Maddison være de to neste

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

startelver skrev: søn jun 18, 2023 11:08 am Slik starter sesongen :

13.08 Brentford borte
19.08 Man U hjemme
26.08 Bournemouth borte
02.09 Burnley borte
16.09 Sheffield U hjemme

Kan egentlig ikke be om et bedre program, med unntak av United.
Nyopprykka lag er absolutt verdt å unngå de første rundene. Bedre å møte de når de har fått løpt fra seg litt.

(シ)
Innlegg: 180

Legg inn av (シ) »

Koskinen skrev: fre jun 23, 2023 4:11 pm
(シ) skrev: tir jun 20, 2023 6:31 pm Er skeptisk til Kilman nå når vi ikke er et tre backs lag lenger.
Men håper det skjer noe snart ja, vil tro Maddison ønsker å få til noe mellom landslagsspill og ferietur.
Selv ønskede spillere ut hadde vært greit å se nå.
Kilman er den neste store stopperen spør du meg. Venstrebeint, ekstremt god med ballen i bena. Har faktisk en latterlig god teknikk til midtstopper å være. Stor og sterk, har også brukbar fart.

Klarer å holde hodet kaldt, og kan dermed lære Romero litt om det. Er faktisk mitt førstevalg av realistiske transfer mål. Har PL erfaring, så bør gå rett inn uten noe problem.

Nå som Vicario er klar, så bør Kilman og Maddison være de to neste
Har lenge ønsket Kilman mens vi har hatt Conte og Nuno, men jeg er ikke happy med han nå. Synes han er langt mer komfortabel i en forsvars treer. Wolves fansen skriver mye om at de godt kunne tenke seg å kvitte seg med han, en tankegang som har kommet etter endring til en bakre firer hos dem også.
Langt mer ivrig på å lande Tapsoba som nå er linket. Han og Tosin fra Fulham hadde gitt oss et godt utvalg sammen med Romero. Uten Europaspill tror jeg ikke det blir spilletid for flere (skadeavhengig).

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Tapsoba blir vel svindyr.

startelver

Legg inn av startelver »

Koskinen skrev: fre jun 23, 2023 4:16 pm
startelver skrev: søn jun 18, 2023 11:08 am Slik starter sesongen :

13.08 Brentford borte
19.08 Man U hjemme
26.08 Bournemouth borte
02.09 Burnley borte
16.09 Sheffield U hjemme

Kan egentlig ikke be om et bedre program, med unntak av United.
Nyopprykka lag er absolutt verdt å unngå de første rundene. Bedre å møte de når de har fått løpt fra seg litt.
Blir en fin test for Australias store sønn.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»