Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Svar
startelver

Re: Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Legg inn av startelver »

Mere jevnspilt kamp i 2. omgang, burde faktisk ledet .

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

startelver skrev: ons aug 04, 2021 10:23 pm Mere jevnspilt kamp i 2. omgang, burde faktisk ledet .
Jevnere affære nå ja, selv om vi har gitt dere to mål. Hvem er ryktet inn som Kane-erstatter?

Raggen

Legg inn av Raggen »

Vlahovic.

startelver

Legg inn av startelver »

Lite med rykter for tiden, annet enn at spissen er "borte".

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Raggen skrev: ons aug 04, 2021 10:29 pmVlahovic.
Vlahovic ville vært en strålende signering. En spiss med et bredt ferdighetsspekter.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

To rimelig billige mål i kveld, men man tar det med seg. Viktig å ikke tape mot Chelsea selv om det bare var en oppkjøringskamp. Tar med seg at Lucas er on fire. Forventer at han fortsetter gjennom hele neste sesong.

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

Nuno kjørte vel en 4231 i første.
Foruten at Chelsea byttet hele førstelaget sitt, så vi jo bedre ut i andre. Men kjørte vi samme formasjon hele veien?

Og eksisterer denne N’dombele lenger?

Gåra

Legg inn av Gåra »

Leoparden skrev: tor aug 05, 2021 12:17 am
Og eksisterer denne N’dombele lenger?
Er vel ikke fit nå heller. Har også trøbbel hvordan med å se hvordan han passer inn i spillestilen til Nuno.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Føler vi trenger noe mer power på midten. Vi ble utklasset av Chelsea der i første omgang. Kante lekte seg. Kan ikke skjønne at Skipp holder mål. Syns han var direkte svak. Det samme kan vi si om Tanganga og Doherty. Dier som er alle Tottenham supporteres huggestabbe var vår beste forsvarspiller igår. Reggie syns jeg fortsatt gjør mye rart.

startelver

Legg inn av startelver »

Rykter om Coutinho til Spurs hvis Kane blir solgt for 120 mill+, det hadde vært noe.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... e-24686109

"Tottenham are weighing up a sensational bid for Philippe Coutinho after they were offered the Barcelona outcast by agent Kia Joorabchian, according to reports in Spain."

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Utrolig lættis om City nå velger Messi, så har Kane gjort seg til rævhøl for ingenting.

Med tiden vil han uansett bli tilgitt, men litt deilig ville det jo vært.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

WaltonBR skrev: tor aug 05, 2021 8:37 pm Utrolig lættis om City nå velger Messi, så har Kane gjort seg til rævhøl for ingenting.

Med tiden vil han uansett bli tilgitt, men litt deilig ville det jo vært.
Hehe denne var faktisk litt festlig :)

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Harry Kane har endelig begynt å snakke igjen. Uttaler at han ikke har nektet å trene, og vil være tilbake i trening veldig snart. Spent på hva som kommer frem her, men det er vel bare å forberede seg på mer shitshow. Eventuelt, om det er mulig, sette seg ned sammen i et møte og komme med en felles uttalelse. Rydde opp i det surret her så fort som mulig.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

WaltonBR skrev: tor aug 05, 2021 8:37 pm Utrolig lættis om City nå velger Messi, så har Kane gjort seg til rævhøl for ingenting.

Med tiden vil han uansett bli tilgitt, men litt deilig ville det jo vært.
Dette hadde jo uten tvil vært det morsomste innen fotballverdenen på mange, mange år.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Kane ute med tidenes værste BS melding. Legger faktisk skyld på egne supportere. Og sier at han kommer tilbake imorgen som planlagt. Hvis det var avtalt med Spurs at det var imorgen han skulle først møte opp. Hvorfor kom han ikke med denne uttalelsen på mandag.

Mista all respect for han. Nå er det bare å gå for Vlahovic, og forsøke å skvise ut så mye som mulig for Kane.

Number4

Legg inn av Number4 »

Ingen varme i den meldingen der, bare meg meg. Også et par timer etter Pep the prick sine uttalelser. Neppe tilfeldig.

Gåra

Legg inn av Gåra »

Kane lurer selvsagt ingen. Bullshit å komme ut med den meldingen nå.

Number4

Legg inn av Number4 »

Gåra skrev: lør aug 07, 2021 12:38 am Kane lurer selvsagt ingen. Bullshit å komme ut med den meldingen nå.
Bare trist alt sammen. Den mest populære spiller siden Hoddle, alt ødelagt på 1-2-3. Vitner om total mangel på dømmekraft.

startelver

Legg inn av startelver »

Orker ikke å dømme Kane, hvis han virkelig gir alt i Spurs-trøya når første kamp setter i gang og hjelper oss til en god start er han fortsatt en av de største.

Gåra

Legg inn av Gåra »

Skal ikke legge så mye i Instram-likes. Men også litt komisk at ingen av spillerne i klubben har likt posten til Kane.
Normalt er de veldig på hugget.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Lautaro Martinez inn?

Det betyr vel at Kane får viljen sin etterhvert. Kjøpene dere gjør virker i alle fall å være veldig spennende. Christian Romero var vel kanskje Argentinas beste i Copa America. Vet ikke så mye om Brian Gil, men han har helt sikkert mye talent.

RamsherE

Legg inn av RamsherE »

WaltonBR skrev: søn aug 08, 2021 2:36 pm Lautaro Martinez inn?
Romano meldte nettopp at Inter har "no intention" av å selge han, men med den summen Spurs potensielt kan få for Kane kan jo ting selvsagt snu. Merkelig av Inter å selge spissparet deres som var en stor grunn til at de vant serien.

Reddington

Legg inn av Reddington »

RamsherE skrev: søn aug 08, 2021 2:51 pm
WaltonBR skrev: søn aug 08, 2021 2:36 pm Lautaro Martinez inn?
Romano meldte nettopp at Inter har "no intention" av å selge han, men med den summen Spurs potensielt kan få for Kane kan jo ting selvsagt snu. Merkelig av Inter å selge spissparet deres som var en stor grunn til at de vant serien.
De skal vel være i økonomiske vansker. Hakimi er jo også solgt for €60m. Conte ville gi seg grunnet manglende støtte i form av spillerkjøp/salg.

Verdt å merke seg at Lukaku var «untouchable» for noen uker siden også. Så økte Chelsea budet med en god del euro - og vipps var saken en annen. Nå vet jeg ikke all verden om økonomien til Spurs, men dersom Kane drar tror jeg at man må erstatte han etter beste evne, og ikke bare etter beste økonomiske evne. Lautaro er i mine øyne veldig, veldig spennende. En litt råere Aguero-type.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

RamsherE skrev: søn aug 08, 2021 2:51 pm
WaltonBR skrev: søn aug 08, 2021 2:36 pm Lautaro Martinez inn?
Romano meldte nettopp at Inter har "no intention" av å selge han, men med den summen Spurs potensielt kan få for Kane kan jo ting selvsagt snu. Merkelig av Inter å selge spissparet deres som var en stor grunn til at de vant serien.
De har vel garasjesalg i sommer etter litt pengetrøbbel tror jeg? Mener å ha lest at alle er "til salgs" for den rette prisen. Så om Kane selges ser jeg for meg at de får til en overgang for Martinez, om det er han de faktisk vil ha da. Med tanke på at Fabio Paratici har tatt styringa i Tottenham gir jo den overgangen mye mening.

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

Noen som vet om en strømmetjeneste til kampen? Gratis?

Cyril

Legg inn av Cyril »

Leoparden skrev: søn aug 08, 2021 3:11 pm Noen som vet om en strømmetjeneste til kampen? Gratis?
https://live-c348a30.rmbl.ws/slot-8/ngr ... ylist.m3u8

Litt svak kvalitet, men sånn blir det fort med gratis rask.

Gåra

Legg inn av Gåra »

Ser bortimot identisk ut som under Mourinho. Hadde trodd vi skulle se tre midtstoppere. Men virker som det fortsatt vil være fire bak.
Blir nok enda en sesong der vi kommer til å ligge lavt å håpe på kontringer eller enkeltmannsprestasjoner.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Vi var enige om pris med Inter, men så solgte Inter Lukaku, og nå er verken klubb eller spiller interessert i overgang.

Ifølge Gold så er tanken at Martinez skal spille sammen med Kane. Tror det ikke før jeg ser det. Ville isåfall betydd en helt ny formasjon. Ser for meg at Nuno kunne likt en 3-4-3-formasjon eller liknende, men det er helt annerledes enn hvordan vi har stilt opp til nå i pre-season.

Mye mer logisk at vi skal selge Kane, men benekter slik at prisen ikke blir skrudd opp på potensielle erstattere.

startelver

Legg inn av startelver »

Spurs - Arsenal i gang

Her er stream til Spurs TV : (bruk helst ad blocker for å unngå popups , eller Brave)
http://mazystreams.xyz/event/tottenham- ... ort=soccer

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Kærlighed skrev: søn aug 08, 2021 3:37 pm Vi var enige om pris med Inter, men så solgte Inter Lukaku, og nå er verken klubb eller spiller interessert i overgang.

Ifølge Gold så er tanken at Martinez skal spille sammen med Kane. Tror det ikke før jeg ser det. Ville isåfall betydd en helt ny formasjon. Ser for meg at Nuno kunne likt en 3-4-3-formasjon eller liknende, men det er helt annerledes enn hvordan vi har stilt opp til nå i pre-season.

Mye mer logisk at vi skal selge Kane, men benekter slik at prisen ikke blir skrudd opp på potensielle erstattere.
Garantert det siste du skriver, ja. Det er i alle fall mest logisk. Både i forhandlinger ved salg av Kane, og kjøp av Martinez.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»