Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Svar
taknina

Re: Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Legg inn av taknina »

Eller at det er en håndfull lag pluss nå som kjemper om pallplass CL plasser og da er det en naturlov at ett lag eller tre er nødd til å underprestere ut fra eget håp og forutsetninger.

startelver

Legg inn av startelver »

Conte er ikke skuffet over innsatsen


Number4

Legg inn av Number4 »






trønderen

Legg inn av trønderen »

Det er synd hvis man må ha en rik eier som spytter inn milliarder til nye spillerkjøp for at man skal kjempe i toppen. Men så er det ikke sånn at Tottenham ikke har brukt penger heller. I sommer brukte vi 170 millioner euro på nye spillere. Forrige sesong 96 millioner euro. Sesongen før der 110 millioner euro. Tallene er hentet fra transfermarkt. På 3 sesonger har vi altså brukt 376 millioner pund på nye spillere! Jeg vil av denne karusellen hvis man skal klage på det. Ja, det var en sommer der vi ikke hentet noe spillere, noe som ikke burde ha skjedd. Men å påstå at det har vært mangel på pengebruk er helt idiotisk. I tillegg har vi bygget et av verdens fineste stadioner.

Jeg har til tider klaget på Levy jeg også, så vi kan godt få nye eiere. Men jeg vil ikke at vi skal bli en klubb med styrtrike eiere fra USA, Midtøsten eller Kina som spytter inn titalls milliarder. Jeg vil ikke bli et nytt Chelsea, City eller Newcastle. Det håper jeg ingen andre ønsker at vi skal bli heller.

Raggen

Legg inn av Raggen »

Jeg er nå kommet dithen at jeg håper sterkt - og inderlig - at Jim Ratcliffe kjøper opp klubben. La oss derfor også håpe at Glazers klistrer seg til United en stund til.

Poenget er at det spiller liten rolle hvilke manager som kommer inn. Sålenge ENIC er ved roret vil alltid "profit before glory"-kulturen regjere. Har holdt med klubben siden 91'.. vi trenger endringer. Store drastiske endringer. Første bud er at ENIC må selge.
Sist redigert av Raggen den søn jan 01, 2023 10:02 pm, redigert 1 gang totalt.

Everenga

Legg inn av Everenga »

trønderen skrev: søn jan 01, 2023 9:15 pm Jeg vil ikke bli et nytt Chelsea, City eller Newcastle. Det håper jeg ingen andre ønsker at vi skal bli heller.
Det finnes et verre alternativ. Et nytt Everton, massiv pengebruk på bare ræl.

Number4

Legg inn av Number4 »

trønderen skrev: søn jan 01, 2023 9:15 pm I tillegg har vi bygget et av verdens fineste stadioner.
Du glemte beste treningsanlegg.


Number4

Legg inn av Number4 »

Raggen skrev: søn jan 01, 2023 9:58 pm Jeg er nå kommet dithen at jeg håper sterkt - og inderlig - at Jim Ratcliffe kjøper opp klubben. La oss derfor også håpe at Glazers klistrer seg til United en stund til.

Poenget er at det spiller liten rolle hvilke manager som kommer inn. Sålenge ENIC er ved roret vil alltid "profit before glory"-kulturen regjere. Har holdt med klubben siden 91'.. vi trenger endringer. Store drastiske endringer. Første bud er at ENIC må selge.



startelver

Legg inn av startelver »

Ja dette var jo festlig. Tenk å sitte med Englands fineste stadion og ikke ha passion for fotballen.

startelver

Legg inn av startelver »

Dagens lag i cupen, ser jo på papiret ganske sterkt ut.


trønderen

Legg inn av trønderen »

Kontrollert, uten å imponere. Men det er vel som forventet. Det viktigste er at vi gikk videre.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Bortekamp mot Preston i 4. runde. Grei trekning det. Mange PL-lag har røket ut allerede, noe som bør øke våre sjanser. Vi bør virkelig gå all in denne sesongen.

startelver

Legg inn av startelver »

Ja vi kan jo satse på heldige trekninger for å komme til en finale.


trønderen

Legg inn av trønderen »

Jeg leste dette i går og ble kvalm. Selv om det er bare som minoritetseier det er snakk om, så er - hvis det blir noe av - nok til at interessen min kommer til å dabbe av.

startelver

Legg inn av startelver »

Er nok mest rykter, kjenner jeg Levy rett ønsker han å ha full kontroll så han kan ta ut det han pleier å gjøre i utbytte.

startelver

Legg inn av startelver »

Hvis Qatar og Saudi tror de kan kjøpe opp hele ligaen etterhvert så må noen snart sette en stopper for hele denne galskapen.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Bale la offisielt opp idag.

Forrykende spiller i Spurs-tiden, og litt av en utvikling han hadde fra en eksplosiv venstreback og venstrekant, til en måfarlig og hodesterk innover-kant.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Er vel bare å hylle Bale, enorm spiller på sitt beste da han endelig klarte å tilbakelegge seg den tapsrekka han hadde med dere.

Vanskelig å velge høydepunktet fra karrieren hans, om det er sprinten i CdR-finalen mot Barca, finalemålene i CL eller noe annet spektakulært han holdt på med.

Men uansett hvordan man vrir og vender på det kommer man aldri utenom denne kampen her.


startelver

Legg inn av startelver »

Vil vel for alltid være kjent for å vinne 5 CL-titler med Real Madrid, men takk for tiden her.


Number4

Legg inn av Number4 »


Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

trønderen skrev: man jan 09, 2023 1:50 pm Jeg leste dette i går og ble kvalm. Selv om det er bare som minoritetseier det er snakk om, så er - hvis det blir noe av - nok til at interessen min kommer til å dabbe av.
Det er jo det verste av to verdener. Både får dere feil folk inn på eiersiden, og samtidig får dere ikke nyte godt av enorme kapital-innsprøytninger. Da er faktisk det siste bedre (eller mindre jævlig om man vil), selv om man må holde seg for nesen. Skjønt man kan vel se for seg at et sånt minoritets-eierskap kommer med en romslig sponsor-program.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Nei, da vil jeg heller fortsette å være Tottenham som aldri vinner noe. Kommer til å si takk for meg om noe sånt skulle bli en realitet. Først suppa med Super League, så kommer dette her. Det er helt natta.

T-Bag

Legg inn av T-Bag »

Blir en lang pause fra PL dersom dette blir noe av.
Må si jeg er skuffet over hvor mange som virker positiv på diverse fora.

dynamo

Legg inn av dynamo »

Orker ikke følge Spurs lenger vertfall om dette oppkjøpet finner sted. Vil heller være middelmådig og beholde æren i dette sirkuset, enn å selge sjelen sin som de fleste andre. Om utviklingen fortsetter finnes det ingen lokal tilhørighet noen sted.

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg følger nok Spurs uansett, men skjønner selvsagt protestene. Uansett ser jeg ikke noen sportslig verdi for Levy ved å gå denne veien.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Moura sin kontrakt blir ikke forlenget. Det betyr han enten blir solgt i januar eller at han går gratis til sommeren. Like greit tror jeg.

startelver

Legg inn av startelver »

I morgen kan rekorden til klubblegenden Jimmy Greaves sprekke.

Hvis Harry Kane scorer sitt 266 mål for Spurs vil han tangere rekorden til Greaves.

Bilde

MadBum

Legg inn av MadBum »

Number4 skrev: søn nov 13, 2022 7:54 am
MadBum skrev: søn nov 13, 2022 7:38 am På tide med en ny keeper? Er jo bare å treffe mål for motstanderlaget. Lloris har tapt seg stort.
Lloris sin høstsesong har ikke vært bra. Men å avskrive ham er jeg ikke med på. Dessverre husker jeg Barry Daines og alt det der altfor godt.

Jeg avskriver han.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»