Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Svar
startelver

Re: Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Legg inn av startelver »

TrueBlue81 skrev: man aug 02, 2021 12:39 pm Romano melder på Twitter at Harry Kane ikke har møtt opp til trening i dag.
Det kan bety mye rart , familie, sykdom etc.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

startelver skrev: man aug 02, 2021 2:14 pm
Det kan bety mye rart , familie, sykdom etc.
Absolutt. Det blir selvsagt slått veldig opp i engelske medier, men det kan være en god grunn til at han ikke er der. Vi får tro at han ikke starter med noe streik. Det er ikke noe særlig.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ministeren skrev: man aug 02, 2021 1:19 pm
guru skrev: man aug 02, 2021 12:53 pm Håper ikke det stemmer, men alt tyder på at Kane er i gang med å streike seg til en overgang. I såfall særdeles skuffende av en klubblegende og sympatisk type.
Vil Kane forbli en klubblegende, dersom han nå går til en konkurrerende klubb i England?

Personlig synes jeg dette bare er trist. Jeg hadde håpet på at den manglende interessen rundt City, selv med deres enorme spill og trofesanking, ville ha en innvirkningen på klubbspillere som Kane og Grealish. De må da få med seg den likegyldige holdningen som den store majoritet har til jukseklubben?
Det kan jo skyldes andre ting, vi får vente med å dømme Kane til det kommer mer ut. Grealish har for øvrig møtt opp på trening med Villa i dag, og ser ut til å håndtere City-interessen på en fin måte. Om Kane faktisk har hatt en avtale med Tottenham om å få kunne gå dersom det kom et godt tilbud, så skjønner jeg jo at det er fortvilende om klubben ikke respekterer denne avtalen.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Synes, vel og merke om dette stemmer, at det er fryktelig synd både for dere som supportere, Tottenham og fotballen generelt at Kane gjentar det som har blitt en fryktelig ukultur i the beautiful game.
Det er på tide at klubbene tar makten tilbake og kontraktene bør i fremtiden inneholde klausuler som gjør spillerstreiker svært lite lukrativt.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Kane har levert lenge uten annet enn pen målprotokoll å vise til. Aldri lagt skjul på at han ønsker å vinne noe. Englands finale-tap var sikkert en akselerator for en evt avgjørelse om å dra, og man vet jo ikke hva han og Levy kan ha snakket om/avtalt, men hvis dette stemmer er måten han ser t til å presse seg ut på ikke noe fin.

Det sagt, så er det kanskje ikke lett å få Levy til å selge hvis han ikke vil :?

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Det er for sent å dra nå. Vi får ikke på plass en fullverdig erstatter. Bedre å la han dra neste år, så kan vi få god tid til å planlegge hva vi skal gjøre med pengene og hvem som skal erstatte Kane. Dessuten er han verdt langt mer enn en milliard denne sommeren.

toolshed

Legg inn av toolshed »

The Kane Game is on, ja. Spennende. Levy vinner alltid slikt.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Ohlaien skrev: man aug 02, 2021 12:59 pm Ekkel type, som hadde passet som hånd i hanske i en ekkel klubb.
Enig. Fyren viser sitt sanne ansikt, møter ikke opp og prøver å sippe seg til en direkte rival drøyt to uker før seriestart. Slike sjelløse leiesoldater passer hånd i hanske med klubben han nå vil til, ja.

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

Herregud jeg håper det er noe annet enn streik som gjør at han ikke trener. Hvis det stemmer at han streiker er jo min helt, Harry Kane en komplett idiot. Fy faen. Stemmer det så blir det tungt og forklare dette til guttungen min...

Dette "jeg er så god at jeg må vinne noe syndromet" ergrer meg noe helt forferdelig.

Han har blitt satt opp til smash en rekke ganger, uten at han SELV har prestert i finalene.
Verken EM finalen, CL finalen, 2 x Ligacup finaler og en rekke semifinaler her i blant i VM 2018 og i Bronsefinalen i VM samme år, har han ikke vært spesielt god i banespillet og ei heller scoret mål.

Noe av arbeidet med å vinne må han jo også gjøre selv?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Kane ut frigjør midler til Haaland inn?

Number4

Legg inn av Number4 »

Leoparden skrev: man aug 02, 2021 9:05 pm Herregud jeg håper det er noe annet enn streik som gjør at han ikke trener. Hvis det stemmer at han streiker er jo min helt, Harry Kane en komplett idiot. Fy faen. Stemmer det så blir det tungt og forklare dette til guttungen min...

Dette "jeg er så god at jeg må vinne noe syndromet" ergrer meg noe helt forferdelig.

Han har blitt satt opp til smash en rekke ganger, uten at han SELV har prestert i finalene.
Verken EM finalen, CL finalen, 2 x Ligacup finaler og en rekke semifinaler her i blant i VM 2018 og i Bronsefinalen i VM samme år, har han ikke vært spesielt god i banespillet og ei heller scoret mål.

Noe av arbeidet med å vinne må han jo også gjøre selv?
Støttes. Kane på vei til å bli en liten Sol Campbell!

startelver

Legg inn av startelver »

Kanskje vente med å dømme en av Englands og Spurs beste spiller gjennom en årrekke før man vet noe mer?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ryktes jo også at Spurs kommer til å bøtlegge Kane for å ikke ha møtt opp.


startelver

Legg inn av startelver »

Chromeback skrev: tir aug 03, 2021 12:48 am Ryktes jo også at Spurs kommer til å bøtlegge Kane for å ikke ha møtt opp.

Og det kommer fra en tabloidavis som heter Evening Standard. Dumt å se på alle slike kilder som fakta faktisk før det er bekreftet.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

startelver skrev: tir aug 03, 2021 1:07 am
Chromeback skrev: tir aug 03, 2021 12:48 am Ryktes jo også at Spurs kommer til å bøtlegge Kane for å ikke ha møtt opp.

Og det kommer fra en tabloidavis som heter Evening Standard. Dumt å se på alle slike kilder som fakta faktisk før det er bekreftet.
Du forstår ikke ordet ‘ryktes’..? La oss bruke Sky Sport i stedet for da. Men de er kanskje heller ikke troverdige.


startelver

Legg inn av startelver »

Sky News er nok mer kredibel ja, men jeg velger å vente på fakta.

Hvis det er en tvist mellom han og Levi om 100 millioner pund som det ryktes om til City , mens Levi krever 150 mill, vel så har vel Kane en god grunn til å ikke møte opp hvis han virkelig har bestemt seg.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Dersom Sam Lee sin The Athletic-sak stemmer (han er City-insider som ofte har god kontroll på kildene sine) kan det se ut til at dette ikke er en liten greie, og at Kane er klar på at han ønsker seg til City. Skuffende fra en spiller jeg trodde ikke hadde denne mentaliteten i seg. Kan bli en lengre saga dette, får se hvem som vinner maktkampen til slutt. Det hadde vært nydelig om Spurs bare ga faen og fortsatte å bøtelegge Kane for å ikke oppfylle sine plikter etter kontrakten, men man vil jo som klubb sjelden tjene på en slik tilnærming på lang sikt. Det er snakk om mye penger her, og mye støy for resten av laget og trenerapparat.


TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Er det 31 aug deadline er? Denne kommer nok til å dra ut. Foreløpig vet vi lite om det faktisk foreligger noen avtale som nå gjør Kane litt forbanna eller om han rett og slett bare vil vekk og prøver å presse gjennom en overgang. Kane slo meg ikke som typen til å være idiot på dette området.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TrueBlue81 skrev: tir aug 03, 2021 9:57 am
Kane slo meg ikke som typen til å være idiot på dette området.
Hadde noen sagt før sommeren at Kane og Grealish begge var ønsket av City, og at en av dem møtte opp på treningsfeltet og den andre ikke, så hadde jeg tippet motsatt av hva man ser i dag. Veldig overraskende.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Chromeback skrev: tir aug 03, 2021 10:16 am
Hadde noen sagt før sommeren at Kane og Grealish begge var ønsket av City, og at en av dem møtte opp på treningsfeltet og den andre ikke, så hadde jeg tippet motsatt av hva man ser i dag. Veldig overraskende.
Ja enig

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Det er såpass, ja.


mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

Håper virkelig Levy er så tøff som det sies, og nekter å selge.

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

Rapporter sier at Kane vil starte treningen med klubben til helgen, etter at han da har "protestert" i "arbeidsuken". Det sies at han har ikke et ønske om at dette skal trekke ut og bli langvarig.

For en idiot. Lurer på om det er manager broren som ber han gjøre dette, eller om det er hans eget oppkok...

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Leoparden skrev: tir aug 03, 2021 12:32 pm Rapporter sier at Kane vil starte treningen med klubben til helgen, etter at han da har "protestert" i "arbeidsuken". Det sies at han har ikke et ønske om at dette skal trekke ut og bli langvarig.

For en idiot. Lurer på om det er manager broren som ber han gjøre dette, eller om det er hans eget oppkok...
Vil han ha både pose og sekk?

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

mrmanutd skrev: tir aug 03, 2021 12:14 pm Håper virkelig Levy er så tøff som det sies, og nekter å selge.
Kan godt leie han ut til Millwall igjen...

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


Mia

Legg inn av Mia »

Spillere har altfor mye makt. Dem har en kontrakt og burde forholde seg til den, ikke prøve å presse en overgang som dette.
Om det hadde vært omvendt, klubben føler spiller er så ræva, og vill bli kvitt han, men spiller vet at om jeg forlater klubben så får jeg mye mindre betalt så jeg velger å bare være ræva i denne klubben. Elendig sammenligning, men poenget mitt er at spillerne har jo all makt uansett.

Hva kan egentlig klubben gjøre?

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Mia skrev: tir aug 03, 2021 1:06 pm Spillere har altfor mye makt. Dem har en kontrakt og burde forholde seg til den, ikke prøve å presse en overgang som dette.
Om det hadde vært omvendt, klubben føler spiller er så ræva, og vill bli kvitt han, men spiller vet at om jeg forlater klubben så får jeg mye mindre betalt så jeg velger å bare være ræva i denne klubben. Elendig sammenligning, men poenget mitt er at spillerne har jo all makt uansett.

Hva kan egentlig klubben gjøre?
Burde vært en løsning hvor tid/perioden en spiller streiket automatisk ble lagt til eksisterende kontrakt. Altså at kontrakttiden kun gikk så lenge en spiller faktisk oppfylte kravene i kontrakten. Så hvis en spiller satte seg på bakbeina i to måneder, så ble kontrakten automatisk forlenget med to måneder

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TheOpiate skrev: tir aug 03, 2021 2:31 pm
Mia skrev: tir aug 03, 2021 1:06 pm Spillere har altfor mye makt. Dem har en kontrakt og burde forholde seg til den, ikke prøve å presse en overgang som dette.
Om det hadde vært omvendt, klubben føler spiller er så ræva, og vill bli kvitt han, men spiller vet at om jeg forlater klubben så får jeg mye mindre betalt så jeg velger å bare være ræva i denne klubben. Elendig sammenligning, men poenget mitt er at spillerne har jo all makt uansett.

Hva kan egentlig klubben gjøre?
Burde vært en løsning hvor tid/perioden en spiller streiket automatisk ble lagt til eksisterende kontrakt. Altså at kontrakttiden kun gikk så lenge en spiller faktisk oppfylte kravene i kontrakten. Så hvis en spiller satte seg på bakbeina i to måneder, så ble kontrakten automatisk forlenget med to måneder
Burde det da bli konsekvenser for klubben om en spiller ikke ønsker å bli solgt eller leid ut, og må trene med reservene?

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Lew_Ashby skrev: tir aug 03, 2021 2:33 pm
TheOpiate skrev: tir aug 03, 2021 2:31 pm
Mia skrev: tir aug 03, 2021 1:06 pm Spillere har altfor mye makt. Dem har en kontrakt og burde forholde seg til den, ikke prøve å presse en overgang som dette.
Om det hadde vært omvendt, klubben føler spiller er så ræva, og vill bli kvitt han, men spiller vet at om jeg forlater klubben så får jeg mye mindre betalt så jeg velger å bare være ræva i denne klubben. Elendig sammenligning, men poenget mitt er at spillerne har jo all makt uansett.

Hva kan egentlig klubben gjøre?
Burde vært en løsning hvor tid/perioden en spiller streiket automatisk ble lagt til eksisterende kontrakt. Altså at kontrakttiden kun gikk så lenge en spiller faktisk oppfylte kravene i kontrakten. Så hvis en spiller satte seg på bakbeina i to måneder, så ble kontrakten automatisk forlenget med to måneder
Burde det da bli konsekvenser for klubben om en spiller ikke ønsker å bli solgt eller leid ut, og må trene med reservene?
Mulig, men igjen så vil vel spilleren fortsatt få betalt den kontraktfestede lønnen. Når det motsatte skjer så blir klubben gjerne sittende med store utgifter på en spiller som nekter å spille. Kontraktsanliggende er komplisert juss, og man måtte nok justert i begge ender for å fått en god løsning, men per nå er nok spillernes makt overlegen klubbenes makt

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»