Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Svar
startelver

Re: Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Legg inn av startelver »


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Fin den


startelver

Legg inn av startelver »

Kostholdet til gutta er ihvertfall i orden


FROG

Legg inn av FROG »

startelver skrev: lør mai 20, 2023 3:41 pm Når man hiver innpå Lucas Moura for å redde Spurs så skjønner man hvordan ståa er. Følte at dette var en kamp som vi ville tape og det stemte jo bra.

Da sier vi farvel til Europa og så kan vi jo prøve å rydde opp litt i sommer.
Spurs har gjort en enorm feil ! De hadde et enormt godt lag. Men ingenting varer evig. Verken trenere eller spillere! Et fotballag må hele tiden fornye seg, hver eneste sesong ! Det nytter ikke å hvile på tidligere suksess. Spurs gjorde denne tabben flere sesonger! Det stolte på Kane, Alli og et par andre spillere. Fornyet seg ikke, og traff i alle fall ikke på nye signeringer. Da går det en vei! Den veien høna sparker. Liverpool havnet også der. Arsenal var nede i bølgedalen og kom seg ut av den. Men de havner fort der igjen om de ikke leter med lys og lupe etter forsterkninger hver eneste sesong og treffer med kjøpene sine. Bare City slipper unna dette. De kjøper i hytt og pine, bommer og treffer i hytt og pine. Fordi de har en utømmelig pengebinge som de bruker for alt det er verdt. Og de får lov til det.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jeg har ikke hørt noe om dette, eller sett noen skrevet om det, men Tottenham kan kjøpe Marcus Edwards fra Sporting Club Portugal for "kun" €39 millioner hvis dere ønsker det.

Han har en klausul på €60 mill, og Tottenham mottar 35% av overgangssum, altså €21 mill.

Jeg synes egentlig at det er litt snodig at det aldri har vært noe særlig skriverier om Edwards hverken denne sesongen eller forrige sesong.

Det skal sies at han ikke er verdt €60 mill enda, så det kan jo være at Tottenham bare venter enda en sesong for å se om han utvikler seg mer til en toppspiller i Portugal. Akkurat nå så er han et hakk under de aller beste i ligaen, men kun ett hakk.

startelver

Legg inn av startelver »

Rette mannen ?


Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Mulig han er rett mann. Med Simon i Talksports er kompisen til Levy. Så syns mye av det han sier rundt Spurs preges stort av det.

Genial

Legg inn av Genial »

Som Celtic-supporter håper jeg dere har like stor suksess med å signere Ange som dere har i å vinne titler. Men ser han er storfavoritt på oddsmarkedet så virker vel sannsynlig.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Spurs burde jo virkelig få på plass manager i løpet av svært kort tid. Det er mye som bør og kan gjøres for å fornye Spurs-mannskapet i sommer, og samtidig er det også tilsynelatende en god del spillere til salgs for relativt moderate summer akkurat nå. En ny manager bør jo involveres i dette, og da kan det ikke ta for lang tid slik at mange av spillerne er forsvunnet fra markedet før Spurs får ut fingern og har på plass den nye manageren.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Genial skrev: lør jun 03, 2023 2:51 pm Som Celtic-supporter håper jeg dere har like stor suksess med å signere Ange som dere har i å vinne titler. Men ser han er storfavoritt på oddsmarkedet så virker vel sannsynlig.
Kan du fortelle litt om hvilken managertype han er? Mener jeg leste på Twitter at han har en spillestil som Pep, og en attitude som Dyche.

Genial

Legg inn av Genial »

trønderen skrev: lør jun 03, 2023 4:03 pm
Genial skrev: lør jun 03, 2023 2:51 pm Som Celtic-supporter håper jeg dere har like stor suksess med å signere Ange som dere har i å vinne titler. Men ser han er storfavoritt på oddsmarkedet så virker vel sannsynlig.
Kan du fortelle litt om hvilken managertype han er? Mener jeg leste på Twitter at han har en spillestil som Pep, og en attitude som Dyche.
Det skal sies at jeg ikke har sett ekstremt mange kamper de siste to årene, men han står for en veldig offensiv fotball. Gjør et googlesøk på "Angeball" så får du mye info. Han har veldig god kontakt med supporterne og krever full lojalitet fra spillere. Hvis du hinter til at du vil vekk fra klubben så må du enten trekke uttalelsen ellers blir du fort satt ut av laget. Han har bygd et Celtic-lag som lå nede i grøfta til å bli et av de beste på mange år i løpet av to sesonger. Har hentet mye spillere fra Japan hvor han tidligere var trener, men er sannsynligvis ikke mange i J-League som vil forsterke dere.

Han er veldig glad i å vinne titler så hvis han får tid til å bygge et lag rundt sin filosofi tror jeg dere blir fornøyd. Han vil uansett bringe mye entusiasme.

startelver

Legg inn av startelver »

Har også lest mye positivt om han , ble vel nærmest headhuntet fra Australsk klubbfotball.
Var Australias landslagscoach og kvalifiserte de til VM 2018 før han havnet i Japan og deretter Celtic.

En samlende coach er vel det vi trenger. Spesielt når/hvis Kane stikker og laget blir desto viktigere.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Det er på tide å oppsummere sesongen og se mot neste sesong. Jeg har aldri vært noe stor fan av Conte`s fotball, men etter at han tok oss til en sterk 4. plass forrige sesong var jeg litt optimistisk før denne sesongen. Skulle vi endelig vinne en tittel igjen? Naiv som jeg var trodde jeg at det var mulig. Jeg burde ha visst bedre. Det startet riktignok bra, med 7-2-1 på de 10 første kampene, der tapet irriterende nok kom mot Arsenal. Men så i perioden før og etter VM-pausen falt vi sammen. Det har kanskje ikke en sammenheng, men rett før den dårlige formen døde vår fysiske trener Gian Piero. Det var i alle fall en tydelig preget Conte før første kamp etter dødsfallet. I denne perioden tapte vi også mot Nottingham Forrest i Ligacupen. 1 av 2 realistiske muligheter for en pokal var allerede tapt. Vi tok oss likevel videre i CL i denne perioden.

Februar ble en bedre måned, med hjemmeseire mot både City, West Ham og Chelsea. Ting så litt lysere ut, i alle fall på tabellen. Topp 4 var fortsatt mulig. Men så røk vi på to sesongdefinerende smeller. Først tapet i FA-cupens kvartfinale borte mot Sheffield United, der vi ikke stilte med vårt beste lag. Uken etterpå røk vi ut av CL mot Milan. Nå murret det skikkelig, og Conte fikk sparken i slutten av mars. Like før det gikk han hardt ut mot klubben. Stellini, som var assistenttrener tok over ansvaret. Han hadde tidligere ledet laget i noen kamper pga. Conte`s sykdom. Som hovedtrener varte han ikke lenge, og allerede etter 1 mnd. fikk han sparken. Mason tok over, men heller ikke han klarte å snu skuta. Fasiten ble derfor nok en pokalløs sesong og en 8. plass i ligaen, noe som betyr at vi ikke skal spille i Europa neste sesong. Noen synes nok at det er greit at vi slipper å spille i B- og C-turneringer i Europa. Jeg skulle gjerne sett at vi kvalifiserte oss til det.

Sesongen har vært et eneste stort kaos. 2 trenerbytter, sparking av sportsdirektør, dødsfall, dårlig angrepsspill, katastrofalt forsvarsspill og svake resultater. Spørsmålet er hva som nå må gjøres fremover?

Det er åpenbart at mye må gjøres, og mange har stilt seg spørsmålet om Levy er riktig mann til å lede klubben. Jeg er av den oppfatning at Levy har gjort mye bra for klubben. Samtidig er det mye å kritisere han for også. Men som jeg har skrevet tidligere, er jeg skeptisk til hvem vi evt. vil få som ny eier. Jeg tar Levy 10 av 10 ganger foran å ha en eier som Chelsea, Newcastle eller City har. Derfor har jeg vel på en måte slått meg til ro med Levy. Det er bedre enn mange andre alternativ i dagens fotballverden.

De 2 første tingene vi må gjøre er å ansette ny sportsdirektør og ny manager. Tiden er knapp og svært mye må gjøres før sesongstart, så disse må komme på plass så raskt som mulig. I skrivende stund ser Ange Postecoglou ut til å være den heteste kandidaten som ny manager. Jeg kjenner ikke godt nok til han, men av det jeg har lest virker han som et brukbart valg. Han ønsker å spille offensiv fotball og presse aggressivt. Slik jeg forstår det har han mest brukt 4-3-3 i Celtic. Personlig blir jeg glad hvis vi går tilbake til 4 bak og en 3er på midten, enten det er 4-2-3-1 eller 4-3-3. Forhåpentligvis er vår nye manager, enten det blir Postecoglou eller noe andre, en lagbygger. Nå har vi med både Mourinho og Conte prøvd managere som skulle være “tittelgarantister”. Det fungerte ikke. Nå må vi bygge opp på nytt. Så offensiv fotball og lagbygger. Det er mine to viktigste kriterier.

I skrivende stund er det som nevnt også fremdeles uklart hvem som blir ny sportsdirektør. Det som er sikkert at han får mye å gjøre, fordi det er mange usikkerheter i stallen. Lloris sier at han vil forlate klubben. Kane har 1 år igjen av kontrakten. Forsvaret må forsterkes. Det er flere spillere som har vært på utlån som kommer tilbake. Og troppen er alt for stor, med tanke på at vi ikke skal spille i Europa neste sesong.

La oss derfor se på troppen vi har. Det meste av informasjon om kontraktslengder er hentet fra Transfermarkt.

Keepere:

Hugo Lloris (30.06.24) – 36 år. Har sagt at han vil forlate klubben selv om han har 1 år igjen av kontakten, noe som har ligget i kortene en stund. Synd at siste kamp for vår klubbkaptein skulle ende med at han ble byttet ut i pausen. Han får forhåpentligvis på en eller annen måte et skikkelig farvell foran et fullsatt Tottenham Hotspur Stadium. Det fortjener han. Men sportslig sett er det virkelig på tide at vi får inn en ny førstekeeper.

Fraser Forster (30.06.24) – 35 år. Fikk mer spilletid denne sesongen enn han nok trodde han skulle få og jeg synes han klarte seg greit. Jeg vil ikke ha han som førstekeeper, men som backup er han god nok.

Brandon Austin (30.06.24) – 24 år. 3. keeper og satt derfor mye på benken og var med i kamptropper denne sesongen.

Alfie Whiteman (30.06.25) – 24 år. 4. keeper, noe jeg ikke helt forstår at han gidder i den alderen. Men han forlenget altså kontrakten i vinter. Blir kanskje et nytt utlån på han?

Høyrebacker:

Emerson Royal (30.06.26) – 24 år. Har gått fra å være hakkekylling til å bli en fansen liker, noe som jo er en morsom utvikling. Har ortsatt mangler offensivt, men er defensivt solid. Passer kanskje bedre som back i en 4-backslinje enn som vingback? Jeg spår at han blir en viktig spiller for oss neste sesong.

Pedro Porro (30.06.28) - 23 år. Ble hentet i januar på lån med obligatorisk kjøpsopsjon. Avsluttet sesongen som høyrekant etter at vi la om til 4 bak. Kanskje er det lengre frem i banen han kommer til å spille for oss neste sesong? Er motsetningen til Emerson – god offensiv, ikke like god defensiv. Uansett en spennende spiller som jeg tror og håper vi får god nytte av.

Djed Spence (30.06.27) - 22 år. Ble hentet før sesongen etter at han hadde briljert for Nottingham i opprykkssesongen deres. Fikk lite spilletid på høsten og ble derfor lånt ut til Rennes. Der startet det bra med mye spilletid, før han ble plassert på benken og deretter ble skadet. Jeg tror Spence trenger en sesong nå med mye spilletid, og det vil han ikke få hos oss. Derfor håper jeg at vi låner han ut til en klubb der han får spille fast.

Midtstoppere:

Cristian Romero (30.06.27) – 25 år. Det er delte meninger om vår argentinske villmann i forsvaret. Potensialet til å være en klassestopper er der absolutt, men denne sesongen har han i likhet med egentlig alle midtstopperne våre hatt en svak sesong. Jeg mener han uansett er vår beste midtstopper, så han bør beholdes. Med mindre vi skal kjøpe inn 4 nye selvfølgelig, noe vi ikke skal.

Davinson Sánchez (30.06.24) – 26 år. Jeg synes synd på han. Han var vår dyreste signering noensinne da han ble hentet, men han har dessverre ikke klart å leve opp til forventningene. Mye tyder på at han selges i sommer.

Eric Dier (30.06.24) – 29 år. Det ryktes at det jobbes med å forlenge kontrakten hans. Jeg mener det er et feilgrep. Han hadde en god start på sesongen hvis jeg ikke husker helt feil, men sett under ett har han vært svak. Såpass svak at han ble benket på slutten. Jeg mener det beste for både han og klubben ville vært at han ble solgt nå.

Japhet Tanganga (30.06.25) – 24 år. Det ble lite spilletid på Tanganga denne sesongen. Er nok dessverre ikke god nok for å spille mye, men vi kan ikke selge alle forsvarsspillerne våre. Fordelen med Tanganga er at han er egenutviklet, aksepterer trolig mye benksitting og kan spille overalt i forsvaret. Er derfor en fin spiller å ha i troppen i så måte.

Joe Rodon (30.06.25) – 25 år. Har i likhet med Spence vært utlånt til Rennes. Etter å ha spilt fast første halvdel av sesongen, har det blitt svært lite spilletid siste halvdel. Jeg hadde litt troen på han da han ble hentet, men han er nok dessverre ikke god nok for oss. Selges nok i sommer hvis noen er interessert.

Clément Lenglet – 27 år. Har vært på lån fra Barcelona. Det sies at vi må ut med 12 mill £ for å kjøpe han. Har vært ok, men jeg er ikke overbevist om at det er smart å kjøpe han, selv om prisen er god.

Venstrebacker:

Sergio Reguilón – (30.06.25) – 26 år. Det har blitt lite spilletid på han i Atletico så han fortsetter neppe der. Real Sociedad har vist interesse for han. Ser ikke ut til å ha en fremtid hos oss, men det kan bli vanskelig å få solgt han. Jeg frykter at det blir et nytt utlån.

Ryan Sessegnon (30.06.25) – 23 år. Ble hentet som et supertalent, men har aldri klart å leve opp til forventningene. Jeg synes han var god i perioder forrige sesong, og han spilte mye første del av denne sesongen. Er dessverre skadeplaget. Ryktes at han er til salgs.

Ben Davies (30.06.25) – 30 år. Er kanskje vår mest solide spiller i bakre rekker. Sjeldent dårlig. Det har i det siste vært rykter om at han er til salgs. Går vi tilbake til 4 bak er jeg skeptisk til å bruke han som midtstopper.

Ivan Perisic (30.06.24) - 34 år. Jeg trodde det var et smart å hente han. Skulle komme inn med rutine, vinnermentalitet og var perfekt som venstre vingback. Har dessverre hatt skuffende sesong, til tross for at han har mange assists. Det sies at han ønsker seg tilbake til Inter. Hvis de vil kjøpe han så bør vi selge. Passer uansett ikke som vanlig back.

Destiny Udogie (30.06.27) - 20 år. Ble kjøpt fra Udinese i fjor sommer, men ble lånt ut til dem ut sesongen. Gleder meg til å se han i Tottenham. Har spilt mest vingback, men jeg leser at han også er god defensivt.

Sentrale midtbanespillere:

Oliver Skipp (30.06.27) – 22 år. Fikk sjansen til å vise seg virkelig frem over tid i vår pga. mange skader på midtbanen. Jeg synes dessverre ikke at han tok vare på den muligheten. Men han har nok ikke passet sammen med Höjbjerg. Det er et makkerpar som ikke utfyller hverandre. Jeg er dessverre usikker på fremtiden til Skipp. Jeg frykter at han blir en ny Winks.

Harry Winks (30.06.24) – 27 år. Har vært utlånt til Sampdoria. Var skadet i flere måneder, men har spilt fast etter at han kom tilbake fra skaden. De rykket ned, så han blir nok ikke værende der. Selges i sommer.

Tanguy Ndombele (30.06.25) – 26 år. Skulle dominere midtbanen vår i mange år, men slik ble det dessverre ikke. Har vært utlånet til Napoli, men klarte aldri å spille seg til fast plass der. Fikk uansett med seg et seriegull. Det har de siste dagene blitt skrevet at han ønsker å returnere til oss. Kanskje kan en ny manager kickstarte karrieren hans hos oss? Potensialet er der absolutt, og vi trenger spillertypen på midtbanen.

Pape Matar Sarr (30.06.26) – 20 år. Har fått for lite spilletid etter min mening, da han absolutt har vist at det bor mye bra i han. Bør få spille mer neste sesong. Kan bli meget god.

Pierre-Emile Höjbjerg (30.06.25) – 27 år. Som nevnt, synes jeg ikke at han passet i en duo med Skipp. Har ikke hatt sin beste sesong, men han er likevel en spiller jeg vil beholde.

Giovani Lo Celso (30.06.25) – 27 år. Har vært lånt ut til Villareal. Var ute en lengre periode med skade. Et hett salgsobjekt i sommer. Forhåpentligvis blir det salg og ikke et nytt utlån. Synd at han aldri ble det store hos oss.

Rodrigo Bentancur (30.06.26) – 25 år. Vår beste sentrale midtbanespiller? Jeg mener det. Dessverre ekstremt skadeplaget denne sesongen. Blir viktig å få han mest mulig på banen neste sesong.

Harvey White (30.06.24) – 21 år. Tok med han, siden han faktisk fikk sin PL-debutt denne sesongen. Satt også et par kamper på benken. Ble lånt ut til Derby i januar og har vært litt inn og ut av laget der. Har rukket å bli 21 år og har igjen kun 1 år av kontrakten. Fremtiden hans vurderes. Blir trolig ny kontakt eller salg.

Yves Bissouma (30.06.26) - 26 år. Jeg må innrømme at jeg er svak for Bissouma, selv om debutsesongen ikke har vært så god som jeg håpet den skulle være, med blant annet en lengre skadeperiode. Men jeg har tro på at han kan bli en nøkkelspiller for oss neste sesong.

Matthew Craig (30.06.23) - 20 år. Er ikke en del av A-lagsstallen. Fikk sin PL-debut i sesongavslutningen. Skal ha vært god for U21-laget denne sesongen. Finner lite informasjon om kontakten skal forlenges eller ikke.

Alfie Devine (30.06.27) - 18 år. Er ikke en del av A-lagsstallen, men jeg tar han med siden han har vært med på benken i noen kamper, samt spilt i FA-cupen. Spiller akkurat nå U20 VM der han gjør det bra. Kanskje får han litt mer spilletid for A-laget neste sesong? Det vurderes nok også et utlån slik at han får mer seniorfotball.

George Abbott (?) - 17 år. Er heller ikke en del av A-lagsstallen, men som Craig fikk han et innhopp i serieavslutningen. Sies å være et stort talent.

Vinger:

Heung-min Son (30.06.25) – 30 år. Skuffende sesong på vår Sør-Koreanske stjerne. Bedret seg heldigvis på slutten av sesongen. Bør vi forsøke å selge han? Jeg heller mot nei. Jeg tror han blir god neste sesong.

Dejan Kulusevski (lån utløpt) 23 år. Var svært god første halvåret etter han kom fra Juventus. Denne sesongen har han derimot ikke vært på topp. Opsjonen vi har på kjøp er på 25 mill pund. Det jobbes med å hente han permanent for en lavere pris. Til tross for en svak sesong håper jeg at vi kjøper han.

Bryan Gil (30.06.26) – 22 år. Var et stort talent, men jeg tror aldri han vil lykkes hos oss. Fikk noen få minutter før han ble lånt ut til Sevilla i januar. Der har han fått bra med spilletid og han var med på å vinne EL. Har sagt at han ønsker å bli værende i Sevilla, men har de råd til å kjøpe han? Vi er nok åpen for å selge han i sommer.

Richarlison (30.06.27) - 26 år. Årets flopp. Real Madrid sies å være interessert i å hente han. Hvis vi skulle få igjen det vi kjøpte han for så må vi bare takke ja på flekken. Samtidig er jeg ikke helt imot å beholde han hvis det ikke skulle komme et godt nok bud.

Spisser:

Troy Parrott (30.06.25) – 21 år. Han er fortsatt ung, men det forventede gjennombruddet har ikke kommet enda. 3 mål på 32 kamper i CS for Preston denne sesongen er ikke imponerende tall. Lånes ut på nytt eller selges.

Dane Scarlett (30.06.26) – 19 år. Har vært lånt ut til Portsmouth i League One. Har som Parrott ikke den beste målstatistikken denne sesongen, men jeg har større tro på Scarlett. Har sammen med Devine hatt et godt U20 VM så langt. Blir nok et nytt utlån.

Harry Kane (30.06.24) – 29 år. Det store spørsmålet på spillerfronten denne sommeren er hva som skjer med Harry Kane. Real Madrid og Manchester United er de to heteste kandidatene hvis han blir solgt. Men han blir ikke billig, så det spørs om noen ser verdien i å kjøpe han i sommer. Kanskje er det større sjanse for at han går gratis neste sommer? Jeg unner Kane å gå til en klubb der han kan vinne noe. Men jeg håper selvfølgelig at han blir værende og forlenger kontakten.

I tillegg har vi Lucas Moura som forlater klubben nå som kontakten går ut. Det er bare å takke for innsatsen. Vi kommer aldri til å glemme kampen mot Ajax. Takk også til Danjuma som har vært på lån fra Villareal. Det er helt greit at han ikke blir med videre, selv om jeg synes han fikk for få sjanser.

Som man ser av oversikten, har vi alt for mange spillere, selv om vi tar bort ungguttene som jeg tok med. Stallen må slankes. Jeg tror følgende spillere vurderes solgt/lånt ut/ikke kjøpes (alt dette kommer selvfølgelig ikke til å skje): Lloris, Austin/Whiteman, Sánchez, Dier, Tanganga, Rodon, Lenglet, Reguilón, Sessegnon, Davies, Perisic, Winks, White, Ndombele, Lo Celso, Gil, Richarlison og Parrot.

I tillegg kommer Kane som kanskje selges, Spence som kanskje går på et nytt utlån, samt noen unggutter som sikker lånes ut. Som sagt kommer alt dette ikke til å skje, men det bare viser hvor mye usikkerhet det er rundt stallen vår.

Hva trenger vi inn? Ny førstekeeper er opplagt. På høyrebacken har vi god dekning, så vi bør ikke fokusere på å hente inn noe nytt der. På midtstopperplass er det krise. Der bør det minst en ny spiller inn. Gjerne to. Vi har mange venstrebacker, men flere vil trolig bli solgt. Udogie blir jo en ny spiller der, men er kanskje et usikkert kort. Sentralt på midtbanen trenger vi mer kreativitet. Men det spørs jo også litt om Ndombele kommer tilbake og imponerer vår nye manager. Ny ving bør også vurderes. Helt på topp avhenger selvfølgelig mye om hva som skjer med Kane. Men selv om Kane blir, synes jeg vi bør hente en ny spiss. Men dette problemet har vi jo hatt i mange år. Det er ikke enkelt å være backup bak Kane.

Oppsummert bør vi minimum ha inn en ny førstekeeper (Raya?), 1-2 nye midtstoppere, en midtbanespiller, en ving og en spiss.

(シ)
Innlegg: 180

Legg inn av (シ) »

Kommer ikke utenom å måtte handle keeper og midtstopper. Alt annet er andre prioritet og avhengig av hva vi mister, eller velger å la gå. Antar at vi skal spille med flat 4 bak, vil også påvirke hva vi ser etter sammenlignet med Jose/Nuno/Conte-ball.

startelver

Legg inn av startelver »

Er lettere skeptisk til Celtic-manageren , de aller fleste lykkes i Celtic så går det ikke like bra senere.

Selv Ronny Deila hadde suksess i Celtic! Så skal han plutselig være god nok for Spurs.

Ja, lettere skeptisk.

(シ)
Innlegg: 180

Legg inn av (シ) »

De fleste vinner i Celtic, men det er alikevel natt og dag. Postecoglou er i særklasse den beste treneren de har hatt siden Martin O'Neill, mens Deila er blandt de svakere.

startelver

Legg inn av startelver »

Vi får håpe du har rett.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Ange er god. Men er han bedre enn Gallardo?

startelver

Legg inn av startelver »

Skjer noe nå, signerer i løpet av uka.

Tottenham agree contract with Ange Postecoglou to make him manager
Confirmation due once compensation settled with Celtic
Deal understood to be for two years with option to extend

Tottenham have reached a verbal agreement with Ange Postecoglou to make him their manager. Once compensation has been agreed with Celtic, where the Australian has a one-year rolling contract, the appointment should be confirmed.

Kilde The Guardian
https://www.theguardian.com/football/20 ... ger-celtic

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »


Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Man må være rimelig gal for å velge en overgang til oss.

- Omtrent ingen av nysigneringene de siste årene har slått an.
- Det er enorm jobb som må gjøres med å fornye klubben før man konkurrere om noen titler.
- Vi lar ikke spillerne dra videre og holder dem mot kontrakten (som Kane til City tidligere, og sannsynligvis Real/United denne sommeren).

Pessimisten i meg er mer pessimist enn på lenge.

Genial

Legg inn av Genial »

Grattis til dere må jeg si.

Hvis han får tid og rom til å implementere sin filosofi og kontroll på overgangene så har dere gjort et meget godt valg.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Kærlighed skrev: man jun 05, 2023 7:48 pm Man må være rimelig gal for å velge en overgang til oss.

- Omtrent ingen av nysigneringene de siste årene har slått an.
- Det er enorm jobb som må gjøres med å fornye klubben før man konkurrere om noen titler.
- Vi lar ikke spillerne dra videre og holder dem mot kontrakten (som Kane til City tidligere, og sannsynligvis Real/United denne sommeren).

Pessimisten i meg er mer pessimist enn på lenge.
Tottenham er jo en topp 15 og nesten topp 10-klubb i Europa rent økonomisks, så det er nok mange spillere som ville dratt til dere. Og uten at jeg kan for mye om grekeren dere nå ansetter, virker det iallfall som det en manager som vil bygge lag i motsetning til de 3 siste managerne dere har ansatt. Spesielt Nuno og Mourinho var det iallfall null grunn til å være noe som helst optimistiske til, og da er Ange et mer spennende valg.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Åja, HAN ja. Uansett, gratulerer med å være så rask til å finne ny trener.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Genial skrev: man jun 05, 2023 7:51 pm Grattis til dere må jeg si.

Hvis han får tid og rom til å implementere sin filosofi og kontroll på overgangene så har dere gjort et meget godt valg.
Det var det da, med Levy som eier......!

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

1996–2000: South Melbourne
2000–2005: Australia U17
2000–2007: Australia U20
2008: Panachaiki
2009: Whittlesea Zebras
2009–2012: Brisbane Roar
2012–2013: Melbourne Victory
2013–2017: Australia

Er dette en aussie i gresk forkledning?

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Får litt Jol/Poch vibe av han her. Tror han kommer til å bli veldig populær blant fansen så fort han får implementert spillestilen sin.

Får bare håpe Levy blar opp for en kompetent keeper og er par gode midtstoppere.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Folk_flesk skrev: man jun 05, 2023 8:48 pm 1996–2000: South Melbourne
2000–2005: Australia U17
2000–2007: Australia U20
2008: Panachaiki
2009: Whittlesea Zebras
2009–2012: Brisbane Roar
2012–2013: Melbourne Victory
2013–2017: Australia

Er dette en aussie i gresk forkledning?
Greker som flytta til Australia som 5 åring.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Folk_flesk skrev: man jun 05, 2023 8:30 pm Åja, HAN ja. Uansett, gratulerer med å være så rask til å finne ny trener.
Rask? Vi er vel på dag 72 nå. Like lenge som vi gikk før vi endte opp med Nuno 😅

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Koskinen skrev: tir jun 06, 2023 10:26 am
Folk_flesk skrev: man jun 05, 2023 8:30 pm Åja, HAN ja. Uansett, gratulerer med å være så rask til å finne ny trener.
Rask? Vi er vel på dag 72 nå. Like lenge som vi gikk før vi endte opp med Nuno 😅
Men allerede bekreftet. Det er jo bra å få det på plass så tidlig - før preseason.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»