Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Svar
Gåra

Re: Tottenham Hotspur 2021/22

Legg inn av Gåra »

Gil klar.
Lamela gone.

Virker fornuftig dette, men litt trist også. Lamela har alltid ofret alt for klubben. En herlig type.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Gåra skrev: man jul 26, 2021 2:15 pm Gil klar.
Lamela gone.

Virker fornuftig dette, men litt trist også. Lamela har alltid ofret alt for klubben. En herlig type.
Klarer ikke å bestemme meg for om Lamela + 25 mill var litt mye for å gi for Gil. Men uansett absolutt en veldig spennende spiller, gratulerer med gøy signering!

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Takk for alt, Lamela. En tid preget av en del skader, men ga alltid 100%
Veldig spent på mannen som kommer inn.

Number4

Legg inn av Number4 »

Spennende signering. Tipper han vil komme innpå slik Spania bruker ham nå det første året. Skal sikkert herdes litt til å tåle PL. Gøy med slike spillere igjen, det var det Spurs alltid var kjent for ha før. Vemodig å se Lamela gå. Ga alltid alt!

startelver

Legg inn av startelver »

Bare å ønske velkommen til Gil.

Men Lamela vil bli et stort savn altså , hvem husker ikke sesongens scoring i PL med rabona.

Bilde

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Spent på spurs i år. Kan bli en forløsning å bli kvitt Mourinho, men er skeptisk til hvordan den defensive tilnærmingen Nuno har på spillertroppen. Spillere som vil score mål går ofte lei når de blir mye defensivt fokus.

Cyril

Legg inn av Cyril »

Klubben har bekreftet salget av Alderweireld. På sitt beste var han enorm og på King-nivå, men de siste sesongene ikke like god selv om han fortsatt var klubbens beste midtstopper. Å få £13-14m for 32-åring i dagens marked må sies å være god business av klubben.

startelver

Legg inn av startelver »

Cyril skrev: tir jul 27, 2021 1:21 pm Klubben har bekreftet salget av Alderweireld. På sitt beste var han enorm og på King-nivå, men de siste sesongene ikke like god selv om han fortsatt var klubbens beste midtstopper. Å få £13-14m for 32-åring i dagens marked må sies å være god business av klubben.
Så Alderweireld ender opp i en klubb i Qatar, Al-Duhail. Jeg fatter ikke hva som frister en 32-åring å avslutte karrieren i ørkenvarmen der nede. Annet enn penger selvsagt.

Skulle tro han kunne gå til en mye bedre klubb i Europa hvis han ville.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Da er jeg på plass her.

Flere gode nyheter de siste dagene. Spesielt Son! Så viktig signering. Synd med Lamela, men liker at vi har klart å kapre Giil. Det er en spiller som fort hadde vært snappet opp av Real eller Barcelona dersom de hadde hatt normal økonomi.

Nå håper jeg at Levy klarer å få i land Romero og en ny høyreback, og ikke minst kvitte seg med en del rask.

startelver

Legg inn av startelver »

Velkommen! Vi savner vel fortsatt flere fra gamle VGD, men får håpe de finner veien etterhvert.

I kveld er det ny treningskamp 20:45 , mot MK Dons .
Får se hva vi stiller med der ;)

Number4

Legg inn av Number4 »

Cristian Romero is a yiddo!

Gåra

Legg inn av Gåra »

Kan ikke si annet enn at den nye bortedrakte ser utrolig bra ut. Allerede bestilt.

Gåra

Legg inn av Gåra »

Number4 skrev: ons jul 28, 2021 8:08 pm Cristian Romero is a yiddo!
Hvor har du dette fra?

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Leder 1-0 til pause mot MK Dons i treningskamp. Får ikke sett kampen, men ser at det er Son som har notert seg for scoring.

startelver

Legg inn av startelver »

Son og Alli, får heller ikke sett dessverre.

Dette er laget :
Whiteman, Doherty, Tanganga, Carter-Vickers, Reguilón, Skipp, Dele (C), John, Lucas, Bergwijn, Son.

Litt merkelig at vi ikke får se Ndombele, eller Dier denne gangen.

Raggen

Legg inn av Raggen »

Moura virkelig god i kveld. Mye bra fra Alli og Bergwjin også. Tommel opp.

Og den drakta... er fakta ikke så jævlig som førsteinntrykket skulle tilsi. Ser faktisk ganske tøff ut.

Raggen

Legg inn av Raggen »

Må selvsagt nevne Son i kveld også, godt levert. Koste seg på banen.

toolshed

Legg inn av toolshed »

Raggen skrev: ons jul 28, 2021 10:55 pm Moura virkelig god i kveld. Mye bra fra Alli og Bergwjin også. Tommel opp.

Og den drakta... er fakta ikke så jævlig som førsteinntrykket skulle tilsi. Ser faktisk ganske tøff ut.
Vi spilte så klart mot MK Dons, men jeg likte spillestilen. Den var positiv. Har ikke sett fryktelig mye positivt Spurs-spill siden 2018.

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

Da har man meldt overgang, til dette forumet! Blir det den beste signeringen i år mon tro? Ikke sikkert, men kan...

Nostalgisk som jeg er vil jeg savne Alder med den presise foten sin, (selv om han var på nedadgående sist sesong), og selvfølgelig den Argentinske vinnerskallen, mannen med kun en fot, Lamela.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Leoparden skrev: tor jul 29, 2021 10:34 pm Da har man meldt overgang, til dette forumet! Blir det den beste signeringen i år mon tro? Ikke sikkert, men kan...

Nostalgisk som jeg er vil jeg savne Alder med den presise foten sin, (selv om han var på nedadgående sist sesong), og selvfølgelig den Argentinske vinnerskallen, mannen med kun en fot, Lamela.
Det begynner å fylles opp av Spursere nå, vakre scener. Akkurat i tide til søndagens dyst mot Chelsea. Velkommen, Leoparden!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

startelver skrev: ons jul 28, 2021 10:18 pm Son og Alli, får heller ikke sett dessverre.

Dette er laget :
Whiteman, Doherty, Tanganga, Carter-Vickers, Reguilón, Skipp, Dele (C), John, Lucas, Bergwijn, Son.

Litt merkelig at vi ikke får se Ndombele, eller Dier denne gangen.
Hva er dette for en formasjon, egentlig? 4 bak går jeg ut ifra?

DennisB

Legg inn av DennisB »

Kærlighed skrev: ons jul 28, 2021 1:15 pm Da er jeg på plass her.

Flere gode nyheter de siste dagene. Spesielt Son! Så viktig signering. Synd med Lamela, men liker at vi har klart å kapre Giil. Det er en spiller som fort hadde vært snappet opp av Real eller Barcelona dersom de hadde hatt normal økonomi.

Nå håper jeg at Levy klarer å få i land Romero og en ny høyreback, og ikke minst kvitte seg med en del rask.
Dere kan få Bellerin av oss, for en pose peanøtter.

Gåra

Legg inn av Gåra »

Sitter med inntrykk av at Doherty vil være førstevalg på vingbacken, gitt at det blir 3 bak. Derfor er jeg usikker på om det blir hentet noen ny back. Tror Nuno kjenner iren såpass godt at han vil få sjansen.
Om han finner tilbake til formen fra Wolves er han jo absolutt bra. Og veldig spennende med Reguillon på motsatt kant.
Det er helt klart på midtstopperplass det er viktigst å få inn nytt blod. Jeg antar Ben Davies er tenkt en rolle som den til venstre bak der. Men ellers er det jo helt bingo. Kan Davinson endelig ta steget? Dier er for dårlig.

På midten er det også spennende. Hva skjer med Ndombele? Håper og tror Skipp vil bli satset på, og han blir nok gjerne fast sammen med PEH? Ser ikke helt hvordan Ndombele passer inn i systemet til Nuno. Han blir nok litt for glad i ballen til å være en av de to sentrale.
Moura er også en spiller jeg kan se for meg at Nuno setter pris på. Han har noen av de egenskapene Adama Traore hadde i Wolves-laget.

Sitter med ekstremt mange spørsmål. Både rundt spillestil, Harry Kane, Dele Alli ++++

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

Noen her inne som vet hvilken formasjon Nuno foretrekker? Og hvordan dette passer stallen vår? Er det 3-5-2 med vingbacker? 4-3-3 der holdende midtbanespiller dropper ned og blir med stopperne når bekkene går?
Bare lurer jeg.

Har ikke bitt meg merke i hvordan hans Wolves spilte, foruten at jeg ikke husker de som veldig "pressende", noe jeg synes er synd. Da jeg har en forkjærlighet for Bielsa'isk press og masse knallhard løpskapasitet.

startelver

Legg inn av startelver »

Hadde ikke hatt noe imot 4-3-3 , men usikker på hva Nuno tenker foreløpig. Må få sett et par kamper til.
Jeg håper ihvertfall at Doherty får en bedre sesong under Nuno .

Raggen

Legg inn av Raggen »

Atalanta vil ha 55m, Levy stopper på 45m. Møt dem på 50m da vel mr Daniel, slik at vi får hanket inn Romero før noen andre melder seg på.
Fjorsesongens beste midtstopper i serie A vil til Spurs, og Levy nøler - galskap.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Romano melder på Twitter at Harry Kane ikke har møtt opp til trening i dag.

guru

Legg inn av guru »

Håper ikke det stemmer, men alt tyder på at Kane er i gang med å streike seg til en overgang. I såfall særdeles skuffende av en klubblegende og sympatisk type.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Ekkel type, som hadde passet som hånd i hanske i en ekkel klubb.

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

guru skrev: man aug 02, 2021 12:53 pm Håper ikke det stemmer, men alt tyder på at Kane er i gang med å streike seg til en overgang. I såfall særdeles skuffende av en klubblegende og sympatisk type.
Vil Kane forbli en klubblegende, dersom han nå går til en konkurrerende klubb i England?

Personlig synes jeg dette bare er trist. Jeg hadde håpet på at den manglende interessen rundt City, selv med deres enorme spill og trofesanking, ville ha en innvirkningen på klubbspillere som Kane og Grealish. De må da få med seg den likegyldige holdningen som den store majoritet har til jukseklubben?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»