Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Svar
KongOlav2

Re: Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Legg inn av KongOlav2 »

Tottenham muligens interessert i Kelleher:

https://www.liverpool.no/nyheter/2023/5 ... -kelleher/

Kunne fort vært et meget bra "value for money"-kjøp av Spurs om Liverpool er villig til å selge ham for en såpass lav sum som £20m. Han eller Raya høres ut som en god ide for Spurs.

trønderen

Legg inn av trønderen »

KongOlav2 skrev: ons mai 10, 2023 8:15 pm Tottenham muligens interessert i Kelleher:

https://www.liverpool.no/nyheter/2023/5 ... -kelleher/

Kunne fort vært et meget bra "value for money"-kjøp av Spurs om Liverpool er villig til å selge ham for en såpass lav sum som £20m. Han eller Raya høres ut som en god ide for Spurs.
Er han god nok til å være førstekeeper hos oss?

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

trønderen skrev: ons mai 10, 2023 10:53 pm Er han god nok til å være førstekeeper hos oss?
Han er iallfall såpass god at dersom Alisson skulle bli kvestet i en takling neste uke og få ødelagt karrieren, så ville jeg ikke ønsket at Liverpool brukte mye penger på å kjøpe ny keeper.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Lenge så det ut til at det kunne bli Nagelsmann som ble vår nye manager, men nå skal det ha blitt klart at han ikke blir det. Da er trolig Pochettino og Nagelsmann alternativer vi kan stryke ut. Mason sier at han kunne tenkt seg å bli permanent manager, men jeg må si at jeg er tvilende til at han er riktig mann akkurat nå. Jeg tror han bør få mer erfaring et annet sted først. Blir spennende å se hva vi ender opp med.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Vi kunne fått med oss noe i dag, men det er ikke ufortjent at vi taper mot et godt Aston Villa. Lite å glede seg over for tida kjenner jeg.

startelver

Legg inn av startelver »

Da skal Poch så godt som være klar for Chelsea.

Og Levy har sørget for at vi ikke får inn en glimrende manager som Nagelsmann er ved antageligvis å ikke tilfredsstille kravene hans. Men hva som skjer bak kulissene vites ikke.

Hvem andre vil ha Spursjobben? Landets flotteste stadion og treningsanlegg. Kane er snart historie.

Skal vi importere en eller annen italiener / spanjol? Jeg stemmer for Potter eller Brightons nye manager.
Og gi han ihvertfall 3 år.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Artig å se at mange av Arsenal-supporterne som lo av oss for å «bottle» ligaen mot Leicester i en sesong hvor vi aldri en gang lå øverst, forsvarer seg mot de som anklager dem for å ha bottlet ligaen i år.

trønderen

Legg inn av trønderen »

I dag ble det klart at Moura ikke får forlenget kontrakten og dermed er ferdig etter sesongen. Ingen overraskelse det. Forhåpentligvis blir det en opprydding i sommer.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Premier Leagues beste spiller banker ballen i krysset på frispark. 28 mål for et elendig Spurs er sesongens prestasjon.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

God denne Oliver Skipp på midten.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Skipp har jeg sagt hele veien. Aldri god nok. Like treg som Tom Huddlestone. Holder ikke i PL.

Everenga

Legg inn av Everenga »

startelver skrev: søn mai 14, 2023 1:39 am Da skal Poch så godt som være klar for Chelsea.

Og Levy har sørget for at vi ikke får inn en glimrende manager som Nagelsmann er ved antageligvis å ikke tilfredsstille kravene hans. Men hva som skjer bak kulissene vites ikke.

Hvem andre vil ha Spursjobben? Landets flotteste stadion og treningsanlegg. Kane er snart historie.

Skal vi importere en eller annen italiener / spanjol? Jeg stemmer for Potter eller Brightons nye manager.
Og gi han ihvertfall 3 år.
Lampard it is. :lol:

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Kane ser litt drittlei ut

Gåra

Legg inn av Gåra »

Sesongen godt oppsummert denne kampen. Holder ikke å ha Kane, når vi har så mange spillere som ikke holder PL-nivå.
Synes også det er svært merkelig av Mason å plutselig kjøre med fire bak, når det eneste de svake stopperne våre har gjort de siste årene er å spille med tre.
Å se en Sanchez - Lenglet som stopperpar hadde jeg aldri trodd jeg kom til å få se.

Spennende sommer. Kane bør dra.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Best å unngå ECL, så lurt av Spurs dette

startelver

Legg inn av startelver »

Når man hiver innpå Lucas Moura for å redde Spurs så skjønner man hvordan ståa er. Følte at dette var en kamp som vi ville tape og det stemte jo bra.

Da sier vi farvel til Europa og så kan vi jo prøve å rydde opp litt i sommer.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

startelver skrev: lør mai 20, 2023 3:41 pmså kan vi jo prøve å rydde opp litt i sommer.
Ikke for å være impertinent, men har dere noen i klubben som er i stand til å gjøre en slik jobb?

startelver

Legg inn av startelver »

Eldon skrev: lør mai 20, 2023 3:44 pm
startelver skrev: lør mai 20, 2023 3:41 pmså kan vi jo prøve å rydde opp litt i sommer.
Ikke for å være impertinent, men har dere noen i klubben som er i stand til å gjøre en slik jobb?
Når Kane forlater skuta blir det lettere å senke kravene og finne en ny vei , nye ledere.

Det eneste som er sikkert er at Levy har "full kontroll".

(シ)
Innlegg: 180

Legg inn av (シ) »

Eldon skrev: lør mai 20, 2023 3:44 pm
startelver skrev: lør mai 20, 2023 3:41 pmså kan vi jo prøve å rydde opp litt i sommer.
Ikke for å være impertinent, men har dere noen i klubben som er i stand til å gjøre en slik jobb?
Tja, nye folk er på vei inn for å gjøre den jobben. Men markedet for å sende spillere ut er relativt dødt.

milanB

Legg inn av milanB »

Den nye Martin Jol på vei til Spurs. Levy lykkes nok med denne tipper jeg.

trønderen

Legg inn av trønderen »

milanB skrev: tir mai 23, 2023 9:47 pm Den nye Martin Jol på vei til Spurs. Levy lykkes nok med denne tipper jeg.
Ironi eller ikke? Jeg kan ikke si at jeg har sett Arne Slot sine lag spille, men av det jeg har lest virker han veldig spennene. Tottenham sulter etter en manager som står for offensiv fotball.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Spennende trener om Spurs får denne i havn. Tror dette er best case scenario for Spurs. Selv om det ikke akkurat er dekket bord han kommer til for og si det mildt.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

trønderen skrev: tir mai 23, 2023 10:07 pm
milanB skrev: tir mai 23, 2023 9:47 pm Den nye Martin Jol på vei til Spurs. Levy lykkes nok med denne tipper jeg.
Ironi eller ikke? Jeg kan ikke si at jeg har sett Arne Slot sine lag spille, men av det jeg har lest virker han veldig spennene. Tottenham sulter etter en manager som står for offensiv fotball.
Offensivt fotball er bare en ting, men også en plan og en villighet til å bygge lag. For Mourinho og Conte så jo i all hovedsak kun mot den nærmeste fremtiden og det var ikke altfor stor vilje til en langsiktig satsing og bygging av lag. I tillegg er det jo særs viktig å bestemme seg for hva man skal gjøre med Kane. Jeg ville faktisk helt mot at et salg sannsynligvis er det beste for den litt mer langsiktige satsingen.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Nå har vi jo lånt ut spillere i hytt og gevær. Når en manager som God Ebening ønsker seg Lo Celso, så kan det kanskje være en spiller Slot kan få noe ut av. Slot kan vi vel kanskje også få noe ut av spillere som Spence, Reggi, Gil. Spille Conte bare kasta på dør.

Så ikke sikkert det er så håpløst som først antatt. Vi trenger 5 nye spillere. Keeper, to nye miststoppere, en cm og en cam. Resten av det vi trenger tror jeg vi allerede har ute på lån.

startelver

Legg inn av startelver »

Å snakke om nye spillere før en ny trener er på plass blir bare feil.

Få inn Potter eller De Zerbi inn på et langsiktig prosjekt så prøver vi igjen, men da må Levy ikke sette bremser i veien.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

startelver skrev: ons mai 24, 2023 11:21 am Å snakke om nye spillere før en ny trener er på plass blir bare feil.

Få inn Potter eller De Zerbi inn på et langsiktig prosjekt så prøver vi igjen, men da må Levy ikke sette bremser i veien.
Selvsagt. Så Slot, De Zerbi eller Potter må ansettes asap.

milanB

Legg inn av milanB »

trønderen skrev: tir mai 23, 2023 10:07 pm
milanB skrev: tir mai 23, 2023 9:47 pm Den nye Martin Jol på vei til Spurs. Levy lykkes nok med denne tipper jeg.
Ironi eller ikke? Jeg kan ikke si at jeg har sett Arne Slot sine lag spille, men av det jeg har lest virker han veldig spennene. Tottenham sulter etter en manager som står for offensiv fotball.
Han har uansett gjennomført en veldig god sesong nå så det gjenstår jo å se da om han kan få det til i PL. Hvor lang tid vil han evt få før Levy tupper han ut? 6mnd? En sesong?

trønderen

Legg inn av trønderen »

Det ser ut til at det IKKE blir Arne Slot. Da er jeg spent på hvem nestemann på listen er.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Koskinen skrev: ons mai 24, 2023 11:47 am
startelver skrev: ons mai 24, 2023 11:21 am Å snakke om nye spillere før en ny trener er på plass blir bare feil.

Få inn Potter eller De Zerbi inn på et langsiktig prosjekt så prøver vi igjen, men da må Levy ikke sette bremser i veien.
Selvsagt. Så Slot, De Zerbi eller Potter må ansettes asap.
Så, hvem som helst av de?
Virker ikke som om kriteriene er bestemt på forhånd...?!

startelver

Legg inn av startelver »

Vi kan ikke velge fra øverste hylle.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»