Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Svar
GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Re: Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Legg inn av GiPazzini_85 »

Romero ut med skade mot Brasil.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Leoparden skrev: lør nov 13, 2021 1:52 pm Kane tangerte forøvrig Greaves med antall mål på landsen etter denne tøyseomgangen. Han har nå kun Lineker, Charlton og Rooney foran seg. Satser på noen pinner til så han kan trone øverst.
Spillere som alle har vunnet trofeer som Kane bare kan drømme om om dagen, selv Lineker. To av dem har til og med tatt titlene sine med Tottenham.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

When you realise playing Albania and San Marino is over and you have to go back to Tottenham.
616CD4E3-67BD-4EA6-ADB7-7C1211502E1A.jpeg

startelver

Legg inn av startelver »

Haha, håper Kane er våken igjen mot Leeds. Conte må greie å ta knekken på Bielsa.

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

GiPazzini_85 skrev: ons nov 17, 2021 2:47 am Romero ut med skade mot Brasil.
Noen som har fisket opp hvor alvorlig skaden er? Physioroom aner ikke, men så det var Hamstring, så da er det vel noen uker...

startelver

Legg inn av startelver »

Etter å ha sett kampen i opptak er jeg imponert over måten vi kjempet tilbake på etter pausen. Intensiteten, viljen til å kjempe mot et godt Leeds-lag sørget for sjansene og seieren. Og Conte på sidelinjen var bare helt herlig å følge med på.

Dier spilte en veldig god og sikker kamp bak der, flere spillere har hevert seg siden sist. Bare å glede seg til fortsettelsen.

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

“𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘢 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘱 𝘰𝘧 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘦𝘳𝘴 𝘸𝘩𝘰 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘸𝘰𝘳𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘮𝘱𝘳𝘰𝘷𝘦. 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘴𝘦𝘦𝘯 𝘱𝘰𝘴𝘪𝘵𝘪𝘷𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘪𝘯 𝘛𝘰𝘵𝘵𝘦𝘯𝘩𝘢𝘮. 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘷𝘪𝘣𝘦𝘴.” Conte.

La oss håpe han gir oss fans også noe å juble over.
Han har så langt imponert meg, og det skal det selvfølgelig en del til...

Han har sagt de rette tingene, samtidig som han har fremstått meget høflig, korrekt og hyggelig. Nettopp de tingene har jeg jo lært av min mor er noe av det viktigste som finnes. Og hun var en særdeles klok kvinne.

startelver

Legg inn av startelver »

Problemet er at det ikke er lett å lage gull av gråstein.

Ser at noen såkalte eksperter mener vi nå er klare topp-4 kandidater, tror heller vi skal være fornøyd med europaspill.

(シ)
Innlegg: 180

Legg inn av (シ) »

Fjerde plassen er åpen, men må ikke tro at vi kan spassere inn til den.
Vil kun skje dersom alt går veien - en eller to gode signeringer, Kane heldig med helsa etc.

Gåra

Legg inn av Gåra »

Får håpe Conte har blitt lovet midler til å handle. For våre midstoppere(utenom Romero) holder ikke nivået i denne søppelturneringen.
2 stoppere og 1 sentrale midtbanespiller med kreativitet må inn. Gjerne en høyre vingback også.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Nå må vel Spurs spille en ekstra kamp i Conference League om de går videre siden gruppeseieren er spolert.

Mot en treer i EL. Akkurat hva Conte og Spurs trengte.

Men ryker de her glipper kanskje den mest sannsynlige pokalmuligheten denne sesongen, muligens sammen med Ligacupen.

Number4

Legg inn av Number4 »

Det må en stor forandring til i de to neste vinduene. Vi har spillere i klubben med lang fartstid som er blitt vant med å tape, de må rett og slett ut samme hva de heter.

Gåra

Legg inn av Gåra »

Lumanza skrev: tor nov 25, 2021 8:45 pm Nå må vel Spurs spille en ekstra kamp i Conference League om de går videre siden gruppeseieren er spolert.

Mot en treer i EL. Akkurat hva Conte og Spurs trengte.

Men ryker de her glipper kanskje den mest sannsynlige pokalmuligheten denne sesongen, muligens sammen med Ligacupen.
Vi går ikke videre.

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg så ikke kampen.

26 i odds på hjemmeseier, det er sterkt hvis noen tippet det.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Hederlig tap mot Mura, slovenerne ble for vasse.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Jeg glemte rett og slett at vi hadde tidligkamp i dag. Men jeg forstår det slik at det ikke var mye å skryte av i dag?

startelver

Legg inn av startelver »

Her må det handles Conte.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Så heller ikke kampen, men skjønte at spesielt Alli, Doherty, Sanchez og N'Dombele utmerket seg som ekstremt ræva spillere i dag. Dele Alli er symbolet på alt som har gått galt de siste par årene.

startelver

Legg inn av startelver »

Alli regner jeg med Conte skjønner ikke duger til noe annet enn innhopp. Tenkte vel det skulle være lett match i kveld.

Number4

Legg inn av Number4 »


Leoparden

Legg inn av Leoparden »

Jeg jobbet under kampen. Så fikk bare sett litt nå og da. En forferdelig første omgang er vel det som er hovedinntrykket, og langt bedre i andre, selv om det på ingen måte var en stor andre omgang. Han har mye å gjøre han godeste Conte.

Tenk hvor mye som ble ødelagt av Mourinho ansettelsen. Det er helt forjævlig.

startelver

Legg inn av startelver »

Nå skal vi møte Burnley borte, Burnley som er i sterk fremgang. Kan bli tøft nok å vinne den.

Number4

Legg inn av Number4 »

Leoparden skrev: fre nov 26, 2021 4:59 pm
Tenk hvor mye som ble ødelagt av Mourinho ansettelsen. Det er helt forjævlig.
Ansettelsen av Mou var ingen innertier, men problemene startet lenge før han. Fortsetter Levy i samme spor som tidligere kommer Conte til å gå. Problemet i første omgang er å bli kvitt middelmådigheter på høy lønn.

startelver

Legg inn av startelver »

Kampen i dag er avlyst pga snø på banen !!!!
Det er kraftig snøvær i England.

Kanskje like greit, Conte ristet på hodet når han gikk ut av spillerbussen.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


startelver

Legg inn av startelver »

Helt latterlig, ikke nok snøskuffer i England.

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

startelver skrev: søn nov 28, 2021 2:38 pm Helt latterlig, ikke nok snøskuffer i England.
Ja, de er tydeligvis ikke så gode med snø i Burnley...
Jaja får se en av de andre lekkerbiskene da. Lurer på når vi skal spille denne, vet noen når ny kampdato blir klar?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Her får Conte og Spurs kjøpt seg dyrebar tid. Fikk også etterlengtet hvile etter torsdag før ny kamp allerede torsdag.

Større sjans å vinne denne kampen etter jul enn nå

startelver

Legg inn av startelver »

Bilde

startelver

Legg inn av startelver »

Da er vi klare til å slå Brentford hjemme med dette laget

Bilde

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»