Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Svar
Kærlighed

Re: Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Legg inn av Kærlighed »

Man har levert langt under pari hele sesongen. Var vel på tide at resultatene begynte å reflektere det. Hvor mange wake up calls trenger Conte før han begynner å gjøre endringer?

Passende at det er to spillere fra benken til Sporting som scorer i dag når Conte såvidt velger å ta inn spillere fra benken.

startelver

Legg inn av startelver »

Viktig kamp på lørdag som må vinnes, hvis Kulusevski ikke starter den heller så lurer jeg på hva som skjer i topplokket til Conte. Nå vil vi se offensiv kreativ fotball mot et svakt Leicesterlag.

startelver

Legg inn av startelver »

Kulusevski fra start , men Son er benket......


Bilde

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Har det noengang vært en større favoritt i en PL-kamp? Stakkars, stakkars Leicester.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Onv95 skrev: lør sep 17, 2022 6:05 pm Har det noengang vært en større favoritt i en PL-kamp? Stakkars, stakkars Leicester.
Synd at Brendan og mennene hans velger å starte klatringen i dag. Lukter tidenes nedtur av en lørdag. Leicester med komfortabel 2-0-seier.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Onv95 skrev: lør sep 17, 2022 6:05 pm Har det noengang vært en større favoritt i en PL-kamp? Stakkars, stakkars Leicester.
Arsenal mot Tottenham neste runde.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Kærlighed skrev: lør sep 17, 2022 6:11 pm
Onv95 skrev: lør sep 17, 2022 6:05 pm Har det noengang vært en større favoritt i en PL-kamp? Stakkars, stakkars Leicester.
Arsenal mot Tottenham neste runde.
Ja, jeg gruer meg allerede. Det kommer til å smerte.

startelver

Legg inn av startelver »

Vi får nyte det mens vi kan, for en kamp av innbytter Son. COYS!

Bilde

taknina

Legg inn av taknina »

startelver skrev: lør sep 17, 2022 8:27 pm Vi får nyte det mens vi kan, for en kamp av innbytter Son. COYS!

Bilde
De tre første tar nok pallplassene der tilslutt bare bytte mellom ener og toer

startelver

Legg inn av startelver »

Raskeste hat-trick noensinne som innbytter?


tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Mange virker litt skeptiske fordi Spurs ikke er veldig bra for tiden. Og da vil ofte resultatene snu etterhvert. Men man har også eksempler på det motsatte. At lag går for halvmaskin, men får med deg resultater og spiller seg i form utover sesongen. Det var ofte tilfellrt med Man Utd. Sjelden særlig gode før jul.

Problemet til Spurs er at City med Haaland er en slags cheat code. Om så Spurs skulle ta 93 poeng tror jeg ikke de vinner.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

startelver skrev: lør sep 17, 2022 9:04 pm Raskeste hat-trick noensinne som innbytter?

Vet ikke om det er PL-rekord, men Solskjær har vært raskere. Ble byttet inn borte mot Nottingham i 98/99 etter 70 minutter og scoret fire mål (80,88,91,94) slik at det ble 8-1.

startelver

Legg inn av startelver »

Den husker jeg ja, det er ihvertfall PL-rekord for Spurs.

Number4

Legg inn av Number4 »

startelver skrev: lør sep 17, 2022 10:04 pm Den husker jeg ja, det er ihvertfall PL-rekord for Spurs.
Jermain Defoe scoret hat-trick på 7 minutter mot Wigan.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

startelver skrev: lør sep 17, 2022 9:04 pm Raskeste hat-trick noensinne som innbytter?
Har litt igjen på James Hayter.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Utrolig hva Spurs har fått ut av kampene sine. Fascinerende.

Number4

Legg inn av Number4 »

mikemodano skrev: søn sep 18, 2022 6:00 am
startelver skrev: lør sep 17, 2022 9:04 pm Raskeste hat-trick noensinne som innbytter?
Har litt igjen på James Hayter.
Ellevilt hat-trick av Hayter. Kommer inn med fem minutter igjen å spille for så å score tre på 2:21! For øvrig en småpen karriere han fikk.

startelver

Legg inn av startelver »

Son med blåkopi av målet mot Leicester.


startelver

Legg inn av startelver »

Conte altså


startelver

Legg inn av startelver »


Number4

Legg inn av Number4 »


startelver

Legg inn av startelver »

Conte i dag



trønderen

Legg inn av trønderen »

Jeg gikk glipp av kampen i går og jeg orker ikke å lese kamptråden. Så jeg spør her i stedet. Hvordan var kampen? Jeg forventet tap borte mot Arsenal, så jeg er nesten ikke skuffet.

Wellé

Legg inn av Wellé »

trønderen skrev: søn okt 02, 2022 1:58 pm Jeg gikk glipp av kampen i går og jeg orker ikke å lese kamptråden. Så jeg spør her i stedet. Hvordan var kampen? Jeg forventet tap borte mot Arsenal, så jeg er nesten ikke skuffet.
Siden du ikke har fått svar så skal jeg prøve meg på et relativt nøytralt svar.

Arsenal dominerte banespillet hele kampen, med unntak av 10 min etter at Tottenham scoret på straffe, som forøvrig var soleklar. Tottenham var komfortable med å ligge bakpå og så tidvis veldig skumle ut på kontriner i førsteomgang. De hadde flere fine sekvenser hvor de spilte av det høye presset vårt, men den siste pasningen (ofte slått av Son) var for svak. Royal ble også satt opp i noen gode situasjoner, men ble for treg/usikker i avleveringene. Arsenal på sin side dominerte som sagt mye av banespillet og hadde mange skudd, men utenom gode sjanser for Martinelli og Saka de første 5 minuttene så var det mest langskudd. Jeg syns Arsenal var et knepp bedre i omgangen, men der er det mulig briller spiller inn og at jeg foretrekker positive lag, mens Tottenham lå fryktelig dypt.

I andreomgang så vil jeg våge meg frempå til å si at det var kun et lag på banen. Arsenal tok kontrollen umiddelbart og scoret et noe heldig mål i starten av omgangen. Kunne fått straffe (ville vært av det billigere slaget) rett etterpå, og kom til en god headet sjanse i samme angrep. Arsenal fortsatte å være det kontrollerende laget på 2-1, og rundt 60 min så fikk Royal rødt kort på en oransj takling. Vi puttet 3-1 før Conte rakk å gjøre noen bytter, og byttene tilsa pretty much at Conte ga opp kampen. Arsenal kom til en og annen halvsjanse etter det, men virket fornøyd med å trille ball i ufarlige områder.

Sjansemessig så var det også Arsenal som hadde flest og størst, ekskludert straffen. Utenom straffen så var Tottenhams klart største sjanse en sjanse som jeg er 95% sikker på at ville blitt avblåst for offside.

High level så syns jeg Spurs så ut som de ofte har gjort denne sesongen ved å være veldig defensive, men gode når de bryter. Arsenal klarte i større grad å redusere bruddene i de 15 minuttene før det røde kortet i andreomgangen, noe som gjorde at Tottenham ble ganske tannløse. Etter det rød var det som sagt ikke noe spenning lenger. Syns dere savnet Kulusevski. Han er spilleren som jeg ser på som den viktigste til å ta dere fra forsvar til angrep. Richarlison klarte ikke å gjenskape dette. Son fikk mer ansvaret for å slå igjennom Kane og Richalison, og han var ikke presis nok.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Hva gjør Conte etter det røde kortet?

Doherty inn? Spence inn? Perisic på høyre, Sessegnon på venstre?

Må ta ut Royal fra Fantasy :D

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Temmelig nitriste innhopp fra Sess og Gil

Gåra

Legg inn av Gåra »

Koskinen skrev: tir okt 04, 2022 10:46 pm Temmelig nitriste innhopp fra Sess og Gil
Jepp. Troppen vår er definitivt styrket, men det skal ikke mange skader til før spillere som Gil får spilletid. Vi er milevis unna de 3-4 beste når det gjelder bredde.

startelver

Legg inn av startelver »

Gikk glipp av kampen jeg også, hadde helt glemt det. Men høres ikke ut som det var festfotball.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Krisestart på sesongen. Heldige som har så mange poeng i Premier League. Dersom denne formen fortsetter blir dette en ny dårlig sesong.

startelver

Legg inn av startelver »

Vi vet jo alle hva som skjer når Conte møter motgang en periode, da er det game over.

Men vi får tro vi er med å kjempe om topp 4 til siste slutt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»