Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Svar
BigTonyAdams

Re: Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Legg inn av BigTonyAdams »

startelver skrev: ons mar 01, 2023 10:55 pm
BigTonyAdams skrev: ons mar 01, 2023 10:49 pm Hvorfor hvile spillere til denne?
Spør Conte.
Siden jeg ikke har nummeret hans lenger, tenkte jeg det nest beste hadde vært dere som følger klubben, noen må jo ha spurt om dette.

Det virker bare helt ubegripelig for meg i den situasjonen dere er i nå.
Men Sheffield United stilte svekket også….

trønderen

Legg inn av trønderen »

BigTonyAdams skrev: tor mar 02, 2023 7:10 am
startelver skrev: ons mar 01, 2023 10:55 pm
BigTonyAdams skrev: ons mar 01, 2023 10:49 pm Hvorfor hvile spillere til denne?
Spør Conte.
Siden jeg ikke har nummeret hans lenger, tenkte jeg det nest beste hadde vært dere som følger klubben, noen må jo ha spurt om dette.

Det virker bare helt ubegripelig for meg i den situasjonen dere er i nå.
Men Sheffield United stilte svekket også….
Ja, det er ubegripelig. Tett kampprogram, CL og kamp om topp 4 er nok forklaringen, men jeg mener det er feil prioritering.

Gåra

Legg inn av Gåra »

trønderen skrev: tor mar 02, 2023 8:44 am
BigTonyAdams skrev: tor mar 02, 2023 7:10 am
startelver skrev: ons mar 01, 2023 10:55 pm

Spør Conte.
Siden jeg ikke har nummeret hans lenger, tenkte jeg det nest beste hadde vært dere som følger klubben, noen må jo ha spurt om dette.

Det virker bare helt ubegripelig for meg i den situasjonen dere er i nå.
Men Sheffield United stilte svekket også….
Ja, det er ubegripelig. Tett kampprogram, CL og kamp om topp 4 er nok forklaringen, men jeg mener det er feil prioritering.
Helt enig i dette, samt hele posten din over.

Dessverre har dette vært slik vi har holdt på i mange år. Vi prøver å opptre som at vi har spillertroppene til flere av de andre topplagene, ved å spare spillere i cupene. Ryker ut gang på gang av den grunn.
Pochettino var også håpløs på dette.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

trønderen skrev: tor mar 02, 2023 8:44 am Ja, det er ubegripelig. Tett kampprogram, CL og kamp om topp 4 er nok forklaringen, men jeg mener det er feil prioritering.
Kan det være nærmest et press fra Levy pga den økonomiske biten med CL? At topp 4 skal prioriteres først.

Fra et eksternt ståsted sier jeg meg enig med deg. Kun en ligacup de siste 30 årene. Jeg hadde gladelig ofret CL-spill i to-tre år og gått all-in i hjemlige cuper og evt. e-cupen man er med (EL eller CoL) om det kunne gitt et par titler.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Gåra skrev: tor mar 02, 2023 10:56 am Dessverre har dette vært slik vi har holdt på i mange år. Vi prøver å opptre som at vi har spillertroppene til flere av de andre topplagene, ved å spare spillere i cupene. Ryker ut gang på gang av den grunn.
Pochettino var også håpløs på dette.
Enig. Klubben burde gått all in på en av cupene inntil vi har vunnet minst ett trofé. Det betyr selvfølgelig at vi må rullere noe mer i PL eller CL.

trønderen

Legg inn av trønderen »

KongOlav2 skrev: tor mar 02, 2023 11:04 am
trønderen skrev: tor mar 02, 2023 8:44 am Ja, det er ubegripelig. Tett kampprogram, CL og kamp om topp 4 er nok forklaringen, men jeg mener det er feil prioritering.
Kan det være nærmest et press fra Levy pga den økonomiske biten med CL? At topp 4 skal prioriteres først.

Fra et eksternt ståsted sier jeg meg enig med deg. Kun en ligacup de siste 30 årene. Jeg hadde gladelig ofret CL-spill i to-tre år og gått all-in i hjemlige cuper og evt. e-cupen man er med (EL eller CoL) om det kunne gitt et par titler.
Om det er direkte press fra Levy vet jeg ikke, men at det er en økonomisk tanke bak det tror jeg.

startelver

Legg inn av startelver »

Wolves blir en tøff nøtt, er fornøyd med 1 poeng. Seier en bonus.

Conte er vel tilbake nå så da kan alt skje.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Huff, enda en kamp å pine seg gjennom. Gruer meg.

startelver

Legg inn av startelver »

Stiller toppet i dag


MadBum

Legg inn av MadBum »

Snakkes da Conte

startelver

Legg inn av startelver »

Vi får som fortjent ved å spille feig fotball. Utrolig at vi fortsatt ligger topp 5.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Bra forsøk av Spurs, det gikk nesten.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Vi skaper i det minste noen sjanser i dag som vi burde ha scoret på. Det gjorde vi ikke i midtuken. Men det gir ikke akkurat økt livsglede å følge Tottenham.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Pedro Porro igang med en «Bale» forbannelse? Vi har tapt alle kampene han har startet i.

startelver

Legg inn av startelver »

Nå må vi vinne mot Milan ellers er hele denne uken en tragedie, først pg fremst med tanke på laguttaket til FA cupen som får meg til å lure på om Conte skjønner alvoret av dette.
En FA Cup med klubber som Grimsby fortsatt med ville dette vært den store muligheten, men neida la oss for all del ikke toppe laget

Ingen Spurs fans jeg snakker med godtar dette. Ingen!

startelver

Legg inn av startelver »

Foreslår Conte out, han gidder ikke mer til sommeren uansett.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Det gikk som det måtte gå. Da er det bare PL vi har igjen. Det skal holde hardt å klare topp 4 slik vi holder på om dagen.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Det er en evig runddans dette her. Helt utrolig.

startelver

Legg inn av startelver »

trønderen skrev: ons mar 08, 2023 11:14 pm Det gikk som det måtte gå. Da er det bare PL vi har igjen. Det skal holde hardt å klare topp 4 slik vi holder på om dagen.
Gir Liverpool 2 kamper så er de forbi.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Ohlaien skrev: ons mar 08, 2023 11:14 pm Det er en evig runddans dette her. Helt utrolig.
Jepp. Isolert sett er det helt greit å være på 4. plass på tabellen. Det er heller ikke ille å komme til utslagsrunden i CL og ryke der. Men det er summen av alt, over flere sesonger, som gjør at tålmodigheten nå er tynnslitt. For min del handler det om følgende:

Siden vi for første gang kom til CL (et av mine aller største øyeblikk som Tottenham-supporter var da Crouch scoret det målet borte mot City) har det skjedd veldig mye i klubben og mye av det har også vært bra. Vi har spilt flere ganger i CL (en gang tenkte jeg at det var stort at vi bare fikk være med der, men vi har til og med spilt i finalen), vi har kjempet om ligatittelen, vi har bygget et av verdens fineste stadioner, vi har brukt mye penger på spillerkjøp og vi har flere sesonger kommet over Arsenal på tabellen. Men vi har aldri vunnet noe, til tross for at vi har vært nære noen ganger. Og med tanke på hvor langt vi har kommet siden den kampen mot City, så mener jeg at det bør være forventninger om at vi skal vinne noe. Men som skrevet tidligere ser det ikke ut som om at klubben tar disse forventningene på alvor.

Legg også til i miksen at fotballen vi spiller blir mer og mer kjedelig over tid. Pochettino sine siste måneder var fæle. Så kom Mourinho med sin antifotball. Santo er det bare å glemme. Conte hadde en periode der ting var ok, selv om jeg aldri var noe fan. Men nå er det bare dødt. Høye forventninger som ikke innfris sammen med en kjedelig fotball, er en farlig kombo for klubben.

startelver

Legg inn av startelver »

De pratet på BBC i kveld om at Poch kan overta neste sesong, det er ingen umulighet.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Han høres ikke helt happy ut.


eppaen

Legg inn av eppaen »

startelver skrev: ons mar 08, 2023 11:15 pm
trønderen skrev: ons mar 08, 2023 11:14 pm Det gikk som det måtte gå. Da er det bare PL vi har igjen. Det skal holde hardt å klare topp 4 slik vi holder på om dagen.
Gir Liverpool 2 kamper så er de forbi.
De skal inn i et tøft kjør etter B'Mouth. Men det hjelper at Pool har Spurs hjemme på et tidspunkt.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

chelsea8 skrev: tor mar 09, 2023 7:49 am Han høres ikke helt happy ut.

Kanskje ikke så rart han ikke spiller så mye når fyren er like målfarlig som kantinedama på WHL.

startelver

Legg inn av startelver »

Richarlison kan sutre så mye han vil, han er ikke god nok for en topp 4-klubb .
Greit nok som benkespiller når man trenger noe nytt, men han ser ut til å leve i sin egen verden.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

De beste trenerne klarer å utvikle spillere. Det er ikke en eneste spiller som har sett bedre ut denne sesongen. Perisic, som har vunnet sølv og nylig bronse i VM, ser ut som en first price-utgave av han selv. Son har tapt seg stort. Gi Richarlison tid. Conte skal uansett ut snart.

Ja takk til Pochettino tilbake. Han har ikke mange trofeer å vise til, men han er den beste treneren vi kan få tak i. Vi er ikke en klubb som er attraktiv nok for de aller beste. La oss slutte å late som vi er en eliteklubb. Tror klubben kan ha litt godt av å gjenbygge en ny stamme, og dette har Pochettino gjort før.

Og umulig å komme utenom at det må gjøres endringer i ledelsen.

Hesja

Legg inn av Hesja »

startelver skrev: tor mar 09, 2023 12:27 pm Richarlison kan sutre så mye han vil, han er ikke god nok for en topp 4-klubb .
Greit nok som benkespiller når man trenger noe nytt, men han ser ut til å leve i sin egen verden.
Stort sett fast plass på Brasil,vært utsatt for mye skader i sesongen.Når Kane forsvinner etter de siste 12 kampene i år,så blir Richarlison deres spiss neste sesong.Iform så er han mer en god nok for dere

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

startelver skrev: ons mar 08, 2023 11:12 pm Foreslår Conte out, han gidder ikke mer til sommeren uansett.
Skal faktisk ikke langt tilbake i tid og da flere United-fans skrek i frustrasjon over at Spurs "kapret" Conte, men de samme er kanskje ikke like frustrerte i dag...? Skal ikke være for tøff i trynet eller å prøve å gni det inn for det kan selvfølgelig enda snu.
Får bare ønske lykke til men gitt at dere ikke tar topp-4 fra United, selvfølgelig. ;)

startelver

Legg inn av startelver »

Hesja skrev: tor mar 09, 2023 1:35 pm
startelver skrev: tor mar 09, 2023 12:27 pm Richarlison kan sutre så mye han vil, han er ikke god nok for en topp 4-klubb .
Greit nok som benkespiller når man trenger noe nytt, men han ser ut til å leve i sin egen verden.
Stort sett fast plass på Brasil,vært utsatt for mye skader i sesongen.Når Kane forsvinner etter de siste 12 kampene i år,så blir Richarlison deres spiss neste sesong.Iform så er han mer en god nok for dere
Du kan ha rett i det, men synes ikke han var særlig god for Everton heller.

Men Pochettino greier sikkert å presse ut alt han er god for.
Men Spurs uten Kane og Richarlison skal liksom overta målfesten? Nei skjer ikke.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Hesja skrev: tor mar 09, 2023 1:35 pm
startelver skrev: tor mar 09, 2023 12:27 pm Richarlison kan sutre så mye han vil, han er ikke god nok for en topp 4-klubb .
Greit nok som benkespiller når man trenger noe nytt, men han ser ut til å leve i sin egen verden.
Stort sett fast plass på Brasil,vært utsatt for mye skader i sesongen.Når Kane forsvinner etter de siste 12 kampene i år,så blir Richarlison deres spiss neste sesong.Iform så er han mer en god nok for dere
Uten at jeg har sett ham så mye som Tottenham-fansen og Everton-fansen, eller er noen stor ekspert på spilleren, så må jeg si at det virket som at både Everton og Brasil har vært mye flinkere på å spille på styrkene hans, enn det Tottenham har vært.

Richarlison har definitivt både en del kvaliteter og en del begrensninger som spiller. Da blir det veldig tydelig om laget er satt opp for å spille ham god eller ikke. For å ta et tilsvarende eksempel på en spiller som jeg kan mye mer om, så minner han meg sånn sett om Xhaka. Ser ut som en millon dollar når han får spille på styrkene sine, men ser helt jævlig ut når svakhetene blir eksponert.

Tottenham er jo (helt riktig imo) satt opp for å maksimere kvalitetene til Kane. Da spørs det om det er plass til Richarlison slik at laget kan spille på styrkene hans. De har jo en del av de samme styrkene (selv om Kane obviously er en ekstremt mye mer komplett angriper og fotballspiller).

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»