Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Svar
Leoparden

Re: Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Legg inn av Leoparden »

Jeg frekventerer litt engelske Spurs-forum, i den forbindelse er jeg skikkelig overrasket over hvor mye dritt som skrives om Winks. Er det kun det at han på ingen måte har fått ut det lovende potensialet han hadde som er grunnen, eller finnes det andre grunner for dette? Noen som vet?

(シ)
Innlegg: 180

Legg inn av (シ) »

Winks prestasjoner og utvikling spiller nok inn mye, men det går visst en del på hans holdninger også. I tillegg er det rykter om at han har stått sentralt i å undergrave tidligere managere og lekket garderobe intel til pressen for å fremme sin agenda. Supporterbasen er frustrert og har lett for å snu mot spillere, Winks og Dier har blitt litt symbolet på en spillergruppe som ikke leverer og som til slutt vil svikte enhver manager. Hva som er oppspinn eller ikke kan man lure på herfra til evigheten. Store deler av supporter gruppen vår, spesielt på nett, har dessverre blitt litt stygg og irriterende i mine øyne.

startelver

Legg inn av startelver »

Leoparden skrev: ons aug 25, 2021 11:15 am Jeg frekventerer litt engelske Spurs-forum, i den forbindelse er jeg skikkelig overrasket over hvor mye dritt som skrives om Winks. Er det kun det at han på ingen måte har fått ut det lovende potensialet han hadde som er grunnen, eller finnes det andre grunner for dette? Noen som vet?
Det har vel kanskje noe å gjøre med prestasjonen hans borte i Portugal ? Da får man høre det på Twitter. Fans har lett for å glemme hva han har gjort for klubben over tid.

Han har en høy status hos mange journalister, var en betrodd spiller under Mourinho, statsen viser en god pasningsprosent, men han har jo ikke fått ballen i mål eller notert seg for assists og det hjelper ikke på populariteten.

Fra dagens tabloid artikkel :

A lot of Tottenham Hotspur fans have been venting their frustration on Twitter at what they had seen from Harry Winks in their game against Pacos de Ferreira.
The 25-year-old was making his first start of the season having spent Sunday’s game against Manchester City on the bench, with Oliver Skipp, Pierre-Emile Hojbjerg and Dele Alli making up the midfield at the weekend.
Speculation has surrounded the Spurs midfielder this summer, with some reports suggesting the north London club would be willing to sell Winks. Everton were believed to be among those interested.
Spurs found themselves behind at the break after the hosts scored following a loose pass from Winks, and these fans were quick to share their frustrations with him.

Following his showing out in Portugal on Thursday night, it is apparent these Spurs fans have been left hugely frustrated by the experienced midfielder.


WHAT EXACTLY DID THESE SPURS FANS HAVE TO SAY?
“Winks is a League 1 player” @RichardMcraye
“Winks just isn’t good enough. Not even at this level” @HaskellKyle17
“If someone offers for Winks, take it.” @_LouisHodge_
‘Winks is meant to be a senior player…… terrible in and out of possession.” @njcook1982
“Harry Winks is genuinely useless” @jacobthfc
“It’s painful to watch Harry Winks play football” @thfcfreddieb

Number4

Legg inn av Number4 »

Harry Kane blir i Spurs.

toolshed

Legg inn av toolshed »

Kan vi starte sesongen ordentlig nå?


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

toolshed skrev: ons aug 25, 2021 2:00 pm Kan vi starte sesongen ordentlig nå?

Det skulle jeg tro. Dere har kommet litt tregt igang, men fra her og inn så blir det nok 4 poeng per kamp.

toolshed

Legg inn av toolshed »

Jolla skrev: ons aug 25, 2021 2:52 pm Det skulle jeg tro. Dere har kommet litt tregt igang, men fra her og inn så blir det nok 4 poeng per kamp.
Puh. Fire poeng per kamp ser jeg fram til. Det må være såpass.

startelver

Legg inn av startelver »

Men i alle dager, for en gladnyhet dette var! Jeg er ikke en av de som føler Kane prøvde å stikke sånn uten videre, kan være mer som ligger bak beslutningen selvsagt.

City har vel tid til å vente på Haaland , og med Kane tilbake så tror jeg jammen meg vi skal fighte om en CL-plass igjen.
:P

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

Verden er merkelig. Nesten så man er litt skuffet for at han blir.

Men til nærmere ettertanke er det jo digg å ha en av verdens beste spisser i min klubb, en målgarantist, rett og slett. Så nå må han bare prestere... Men stjernen hans blir aldri like stor igjen i mine øyne.

toolshed

Legg inn av toolshed »

Da skal man til Wolves igjen. Denne gangen i Mikke Mus.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »


Lezah

Legg inn av Lezah »

Chromeback skrev: tor aug 26, 2021 9:44 am
Man må spørre seg hva vitsen med kontrakter egentlig er, nå. Ikke sååå lenge siden han skrev under for 6 år.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

FPL-spørsmål: så for det meste United på lørdag, men fikk inntrykk av at Reguilon er veldig offensiv under Nuno, mens Tanganga holder igjen nesten 100% av tiden. Er det riktig?

toolshed

Legg inn av toolshed »

Lezah skrev: tor aug 26, 2021 10:45 am Man må spørre seg hva vitsen med kontrakter egentlig er, nå. Ikke sååå lenge siden han skrev under for 6 år.
Her skal de sikkert ha inn en release clause også. Uansett hadde vel en sånn lønn ødelagt hele lønnsstrukturen til klubben. Vi får se hva Levy gjør.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

toolshed skrev: tor aug 26, 2021 11:58 am
Lezah skrev: tor aug 26, 2021 10:45 am Man må spørre seg hva vitsen med kontrakter egentlig er, nå. Ikke sååå lenge siden han skrev under for 6 år.
Her skal de sikkert ha inn en release clause også. Uansett hadde vel en sånn lønn ødelagt hele lønnsstrukturen til klubben. Vi får se hva Levy gjør.
Og om Levy avslår, så får Kane enda større motivasjon for å dra. Vinn-vinn for Kane sin del.

Blir vel litt sånn lønn eller titler med dette ønsket.

Number4

Legg inn av Number4 »

Kane får aldri 400.000 pund i uka i Spurs, fast. Men med bonuser og alt det der kan han kanskje nå den summen i løpet av en måned. Tottenham lønner spillere mye på bonus, ingen hemmelighet. Så får vi se om kødden Kane gjør seg fortjent til det. Han har en del å bevise etter sommerens eskapader.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Number4 skrev: tor aug 26, 2021 12:17 pm Tottenham lønner spillere mye på bonus, ingen hemmelighet.
Smart av Tottenham å bake store deler av lønna inn i bonus om laget vinner PL/CL/FA-cupen.
Det betyr null utgifter det!

startelver

Legg inn av startelver »

Her er de utvalgte i kveld som skal ta igjen 1-0 ledelsen fra forrige kamp.

Bilde

startelver

Legg inn av startelver »

Blir spennende å se hva Bryan og Romero kan få til i dag.

Raggen

Legg inn av Raggen »

Sterkere ellever denne gang, vi skal videre åpenbart. Får prøve å rote frem en brukbar stream igjen da.

trønderen

Legg inn av trønderen »

VGTV sender kampen.

Kane blir raskt tilgitt hvis han fortsetter sånn. Fint mål.

Raggen

Legg inn av Raggen »

Takker trønder.
Fint mål. Grusom kommentering på vgtv.

King26

Legg inn av King26 »

Siden Winks får så mye pes (noen ganger med rette, andre ganger sterkt overdrevet), ønsker jeg å hylle prestasjonen før 1-0. Klasse!

startelver

Legg inn av startelver »

Kane x 2 på en omgang og da er vel dette i havn!

Jeg er ihvertfall glad for at vi har en av verdens beste spisser tilbake.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Lezah skrev: tor aug 26, 2021 10:45 am
Chromeback skrev: tor aug 26, 2021 9:44 am
Man må spørre seg hva vitsen med kontrakter egentlig er, nå. Ikke sååå lenge siden han skrev under for 6 år.

Mon tro om dette kun er et "spill": Levy ønsker å selge, men ønsker at Kane truer med streik slik at fansens vrede vil bli rettet mot Kane og ikke han.

Kane på sin side skjønner hva Levy driver med og kontrer med et ønske om kontraktsforlengelse, på vilkår som Levy neppe vil godta. Når han deretter forlater klubben, etter at det ikke lykkes å bli enig om ny kontrakt, er Levy synderen igjen...

Jeg tror Tottenham vil være bedre tjent med et gigantisk salg enn en forlengelse. Å beholde Kane, potensielt med høyere lønn, vil innebære en enorm investering i en av de 11 spillerne på laget. Tottenham vil nok bli sportslig bedre hvis de nedgraderte denne ene posisjonen og brukte pengene til å oppgradere på flere av de andre plassene. Det blir som Chelseas salg av Hazard. Vi hadde Hazard-Willian-Pedro offensivt og det fremstod som den sikre undergang å selge Hazard, men et slikt salg sparker igang et generasjonsskifte og nå har vi en mye mer spennende offensiv, finansiert av "Hazard-penger". Jeg tror det ideelle for Tottenham er noe tilsvarende. Derfor er jeg fornøyd hvis Kane blir...
Sist redigert av Orakelet den tor aug 26, 2021 9:55 pm, redigert 1 gang totalt.

startelver

Legg inn av startelver »

Typisk Kane-mål det siste



trønderen

Legg inn av trønderen »

Ikke overraskende snudde vi dette ganske greit. Jeg vet en del er uenig med meg, men jeg synes det er fint at vi kvalifiserte oss. Jeg tror gruppespillet er en fin mulighet for unge spillere og reserver å få kamptrening, og at turneringen er en fin mulighet for et trofe.

Raggen

Legg inn av Raggen »

Grei skuring. Mye bra fra Gil og Romero, spesielt førstnevnte viser seg litt ekstra frem i kveld.

Kane i gang. Må gjerne starte til helgen også.

Gåra

Legg inn av Gåra »

Morsomt det her. Krysser fortsatt fingrene for at man prøver å få inn Adama. Send gjerne Lucas eller Bergwijn(lån) motsatt til Wolves.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Gåra skrev: tor aug 26, 2021 10:57 pm Morsomt det her. Krysser fortsatt fingrene for at man prøver å få inn Adama. Send gjerne Lucas eller Bergwijn(lån) motsatt til Wolves.
Har vi sett samme Lucas det siste året? Virker som har blør for drakta og har blitt mye mer en lagspiller.

Bergwijn viser mye bra, mangler bare på sluttproduktet. Sluttproduktet blir ikke bedre med Adama, selv om han kommer til å gi motstanderne en tøff oppgave når de allerede må forsvare seg mot Son og Kane.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»