LIVERPOOL FC 2021/22

Svar
silkyglenjohnson

Re: LIVERPOOL FC 2021/22

Legg inn av silkyglenjohnson »

markantovertak skrev: tir okt 05, 2021 2:17 pm
Uansett, både jeg og du og flere her inne har sett nok fotballkamper til å vite at en ut - en annen inn ikke automatisk blir bedre.
La oss konkludere denne samtalen med dette. Glad i deg, minus.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

markantovertak skrev: søn okt 03, 2021 9:53 pm Her har dere Liverpools problem i dag, elendig prestasjon:
Fabinho vs Manchester City:

28 passes (71.8%)
0/3 crosses completed
2/4 long balls completed
4/9 duels won
1 offside
17 times possession lost
3 times dribbled past
Er du helt sikker på at du har riktige tall? Sjekket whoscored, og da ser faktisk dette ut som Henderson sine tall. F.eks slo ikke Fabinho noen crossere, Hendo slo 3. Fabinho har pasningsprosent på 87.2, mens Hendo står med 71.8. Fabinho gikk ikke i offside, men det gjorde Hendo...

Hvor fant du disse?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TheOpiate skrev: tir okt 05, 2021 7:59 pm
markantovertak skrev: søn okt 03, 2021 9:53 pm Her har dere Liverpools problem i dag, elendig prestasjon:
Fabinho vs Manchester City:

28 passes (71.8%)
0/3 crosses completed
2/4 long balls completed
4/9 duels won
1 offside
17 times possession lost
3 times dribbled past
Er du helt sikker på at du har riktige tall? Sjekket whoscored, og da ser faktisk dette ut som Henderson sine tall. F.eks slo ikke Fabinho noen crossere, Hendo slo 3. Fabinho har pasningsprosent på 87.2, mens Hendo står med 71.8. Fabinho gikk ikke i offside, men det gjorde Hendo...

Hvor fant du disse?
På en eller annen statistikk-side for Liverpool. Elendig av meg å ikke linke, og tar voldsom sjølkritikk på det.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

TheOpiate skrev: tir okt 05, 2021 7:59 pm
markantovertak skrev: søn okt 03, 2021 9:53 pm Her har dere Liverpools problem i dag, elendig prestasjon:
Fabinho vs Manchester City:

28 passes (71.8%)
0/3 crosses completed
2/4 long balls completed
4/9 duels won
1 offside
17 times possession lost
3 times dribbled past
Er du helt sikker på at du har riktige tall? Sjekket whoscored, og da ser faktisk dette ut som Henderson sine tall. F.eks slo ikke Fabinho noen crossere, Hendo slo 3. Fabinho har pasningsprosent på 87.2, mens Hendo står med 71.8. Fabinho gikk ikke i offside, men det gjorde Hendo...

Hvor fant du disse?
Interessant nok så er det altså Hendersons tall han har limt inn ja. Spent på hvordan han følger opp denne.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Jeg var vel kritisk til Henderson sin opptreden mot City og fikk vel grei beskjed av Minus at dere hadde Yesil til å forklare hvordan ting ikke var, og dere trengte ikke flere. Jeg også ble veldig interessert å se hvordan han da følger opp denne, bare for nysgjerrighets skyld.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Dette var vel minus sin "Tenk om Fabinho leverte disse tallene?".

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

silkyglenjohnson skrev: ons okt 06, 2021 9:27 am Dette var vel minus sin "Tenk om Fabinho leverte disse tallene?".
Nei det var det ikke. Dette ble presentert som Fabinhos tall, og jeg presenterte de videre som Fabinhos tall. Jeg har allerede beklaget at jeg ikke linket, det var alt for dårlig av meg.

Link:

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Her er alt som vanlig, gitt.

Det er lett å legge merke til at Hendo er grunnen til at vi ser at høyrebacken vår ender opp alene igjen og igjen. Hvis Fabinho prøver å redde, så lager det bare problemer sentralt/til venstre. Det er ikke meningen at Salah skal hjelpe til i de situasjonene vi har sett, da han som regel ligger klar for potensielle kontringer. Begynner kapteinen vår å bli gammel, eller blir han bedt om å gjøre for mye?

Thiago blir nok et bomkjøp, dessverre, så her har vi muligens byttet fjorårets midtstopper-problemer med konstante midtbane-problemer i år. Heldigvis har vi nok spillere til å ikke måtte rotere inn spillere fra andre posisjoner, men kvaliteten kommer til å være veldig variabel.. Ox og Milner har nada å bidra med sentralt. Keita kan redde oss, men.. det er Keita. Jones kan bli så god som helst, men er ikke stabil nok defensivt til å stille mot verdensklasse motstand, uten at det er noe stort sjokk. Porto er jalla-nivå. Elliott mangler en fot.

Hva skjer når Hendo plukker opp sin vanlige skade i løpet av sesongen?

Noen vi ikke vil selge, må selges, så vi kan starte å gjenoppbygge troppen.. vi er på vei til å skape oss et seriøst problem hvis Salah får summene som nevnes i media.

Note: Nasjonalkamper gjør meg deppa. For noe dritt.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Faquarl skrev: ons okt 06, 2021 10:37 am Her er alt som vanlig, gitt.


Noen vi ikke vil selge, må selges, så vi kan starte å gjenoppbygge troppen.. vi er på vei til å skape oss et seriøst problem hvis Salah får summene som nevnes i media.

Note: Nasjonalkamper gjør meg deppa. For noe dritt.
Jepp, de siste cirka 20 kampene tyder på enorme problemer. Selv med litt (les mye) skader.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

markantovertak skrev: ons okt 06, 2021 10:02 am
silkyglenjohnson skrev: ons okt 06, 2021 9:27 am Dette var vel minus sin "Tenk om Fabinho leverte disse tallene?".
Nei det var det ikke. Dette ble presentert som Fabinhos tall, og jeg presenterte de videre som Fabinhos tall. Jeg har allerede beklaget at jeg ikke linket, det var alt for dårlig av meg.

Link:
Det er jo greit, da ligger feilen ett hakk lengre oppe. Men dette er altså Henderson sine tall (sjekk whoscored f.eks). Det er ikke Fabinho. Han var ikke spesielt god, bevares, men det er jo greit å knytte riktige tall til riktig spiller.

https://www.whoscored.com/Matches/15496 ... ester-City

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

k9b skrev: ons okt 06, 2021 10:42 am
markantovertak skrev: ons okt 06, 2021 10:02 am
silkyglenjohnson skrev: ons okt 06, 2021 9:27 am Dette var vel minus sin "Tenk om Fabinho leverte disse tallene?".
Nei det var det ikke. Dette ble presentert som Fabinhos tall, og jeg presenterte de videre som Fabinhos tall. Jeg har allerede beklaget at jeg ikke linket, det var alt for dårlig av meg.

Link:
Det er jo greit, da ligger feilen ett hakk lengre oppe. Men dette er altså Henderson sine tall (sjekk whoscored f.eks). Det er ikke Fabinho. Han var ikke spesielt god, bevares, men det er jo greit å knytte riktige tall til riktig spiller.

https://www.whoscored.com/Matches/15496 ... ester-City
Selvfølgelig skal rett være rett. Hos whoscored ser det ut som om Fabinho ikke var på banen, og han får en betydelig svakere score enn Hendo.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

markantovertak skrev: ons okt 06, 2021 10:41 am
Faquarl skrev: ons okt 06, 2021 10:37 am Her er alt som vanlig, gitt.


Noen vi ikke vil selge, må selges, så vi kan starte å gjenoppbygge troppen.. vi er på vei til å skape oss et seriøst problem hvis Salah får summene som nevnes i media.

Note: Nasjonalkamper gjør meg deppa. For noe dritt.
Jepp, de siste cirka 20 kampene tyder på enorme problemer. Selv med litt (les mye) skader.
Tja, vi valser som regel over dårlig motstand, får uavgjort mot god motstand selv om vi ofte burde vinne og taper "aldri". Nøyaktig seks måneder siden vi tapte sist (mot Real Madrid) i dag. Men vi mangler litt helt på toppnivået, det så vi mot Chelsea som vi burde ha slått 11 mot 10 og etter Salah sine kunstner nå mot City burde vi ha klart å ikke rotet bort det også, hvis vi ser mot tittelen. Muligens.

Har muligens blitt litt bortskjemt.. men uroer meg likevel om hvordan vi skal erstatte visse spillere hvis vi ikke selger noen. Det finnes ikke spillere i verden som kan erstatte Salah når han roer ned, men har vi i det hele tatt råd til å kjøpe en middels erstatning? Hva med å selge Mane "nå" som han virker å tatt ett større steg opp igjen?

Siden det var meningen å lene på Thiago og Keita som førstevalg til den tredje midtbaneplassen i år, hvem skal da rotere for Fab og Hendo?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Faquarl skrev: ons okt 06, 2021 10:58 am
markantovertak skrev: ons okt 06, 2021 10:41 am
Faquarl skrev: ons okt 06, 2021 10:37 am Her er alt som vanlig, gitt.


Noen vi ikke vil selge, må selges, så vi kan starte å gjenoppbygge troppen.. vi er på vei til å skape oss et seriøst problem hvis Salah får summene som nevnes i media.

Note: Nasjonalkamper gjør meg deppa. For noe dritt.
Jepp, de siste cirka 20 kampene tyder på enorme problemer. Selv med litt (les mye) skader.
Tja, vi valser som regel over dårlig motstand, får uavgjort mot god motstand selv om vi ofte burde vinne og taper "aldri". Nøyaktig seks måneder siden vi tapte sist (mot Real Madrid) i dag. Men vi mangler litt helt på toppnivået, det så vi mot Chelsea som vi burde ha slått 11 mot 10 og etter Salah sine kunstner nå mot City burde vi ha klart å ikke rotet bort det også, hvis vi ser mot tittelen. Muligens.

Har muligens blitt litt bortskjemt..
Helt åpenbart. At man mangler litt på toppnivået, det er jaggu ikke mye heller, med litt skader er vel kun naturlig? Det tror jeg man ville sett uansett hvem som kom inn. Saul var kanskje sommerens heteste objekt, er det noe som tyder på at han hadde gjort en umiddelbar forskjell?
Når det gjelder burde vinne mot topplag. Jeg vil påstå det ikke finnes tilfeller hvor Liverpool burde vunnet mot Chelsea eller City. Selv om Chelsea er en mann mindre i en omgang. Det betyr strengt tatt kun at fokuserer enda mer på forsvar, og at de neppe er en mann mindre der heller. Men de angriper nok med minst en mann mindre. Mot City var Liverpool klart best i 10-15 minutter i starten og hele den andre omgangen.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

markantovertak skrev: ons okt 06, 2021 10:02 am
silkyglenjohnson skrev: ons okt 06, 2021 9:27 am Dette var vel minus sin "Tenk om Fabinho leverte disse tallene?".
Nei det var det ikke. Dette ble presentert som Fabinhos tall, og jeg presenterte de videre som Fabinhos tall. Jeg har allerede beklaget at jeg ikke linket, det var alt for dårlig av meg.
Det var en spøk, minus. Men jeg setter pris på åpenheten din. Klem.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Saul var kanskje sommerens heteste objekt, er det noe som tyder på at han hadde gjort en umiddelbar forskjell?
Nettopp dette er jo en del av det overhengende poenget mitt. Noen må selges for at vi kan kjøpe bedre enn halvveis løsninger. Hallelujah, men hvorfor er egentlig Ox i stallen vår? Fordi vi skal late som han kan spille spiss? Ehh..
Jeg vil påstå det ikke finnes tilfeller hvor Liverpool burde vunnet mot Chelsea eller City.
For et år siden vinner vi begge disse kampene. Det er jeg rimelig trygg på. City var overhodet ikke så fantastiske at det gjør noe, det så vi etter endringene vi gjorde i pausen.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Faquarl skrev: ons okt 06, 2021 11:53 am
Saul var kanskje sommerens heteste objekt, er det noe som tyder på at han hadde gjort en umiddelbar forskjell?
Nettopp dette er jo en del av det overhengende poenget mitt. Noen må selges for at vi kan kjøpe bedre enn halvveis løsninger. Hallelujah, men hvorfor er egentlig Ox i stallen vår? Fordi vi skal late som han kan spille spiss? Ehh..
Jeg tipper Ox er i stallen til Liverpool fordi man skal kunne unngå å være nødt til å hente halvveis løsninger? Det er jo helt tydelig at vi ikke fikk med oss hvor høyt Klopp verdsatte Elliott før sesongen startet. Skulle man kjøpt en "helveis" løsning for å dekke opp for en evt langtidsskade på Elliott i sommer? Hvor mange "førstevalg" skal man ha i hver posisjon? Hendo, Fabinho, Thiago, Keita og Elliott med Milner, Jones og Ox bak. Skulle man byttet ut Ox med enda en i gruppa til de andre? Det høres litt i overkant ut.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Faquarl skrev: ons okt 06, 2021 10:58 am Nøyaktig seks måneder siden vi tapte sist (mot Real Madrid) i dag.
Tror jeg har supportere på Liverpool.no. Jens, er du med oss?

Yesil

Legg inn av Yesil »

Faquarl skrev: ons okt 06, 2021 11:53 am City var overhodet ikke så fantastiske at det gjør noe, det så vi etter endringene vi gjorde i pausen.
Jeg stusser også over den voldsomme City-hypingen her inne. De var ikke spesielt gode mot Liverpool heller, som i flere andre kamper denne sesongen. Ja, de ender nok opp som 1 av de 3 øverste til slutt, men jeg har ingen tro på at de f.eks vil være i nærheten av både PL og CL-tittel (selvfølgelig, et kjøp av en skikkelig spiss i januar kan være nok til at de løfter seg det nødvendige steget). Pr. i dag, den svakeste City-utgaven på en del år, det er jeg ganske sikker på.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Det samme drev folk å gnålet om på starten av forrige sesong også. Så vant de noe sånt som 15 på rad og cruiset inn til tittelen.

Yesil

Legg inn av Yesil »

WaltonBR skrev: ons okt 06, 2021 9:58 pm Det samme drev folk å gnålet om på starten av forrige sesong også. Så vant de noe sånt som 15 på rad og cruiset inn til tittelen.
Man City var ikke sinnsyke forrige sesong heller. Og forsåvidt ikke sesongen før der heller. 86 og 81 poeng på de 2 siste sesongene. Vil også si at troppen til City er helt soleklart best rustet til covid-ball også. Betyr ikke like mye for de at kampene kommer tett, eller at det ikke var noe særlig stemning på hjemmekampene.

Som sagt, jeg synes ikke City ser så forferdelig gode ut som enkelte skal ha det til. Det synes jeg ikke de har vært på ganske lenge.

Liten edit: Misforstå meg rett, City er selvfølgelig et godt fotballag. Jeg synes bare at de ser betydelig svakere ut nå, enn det de gjorde da de var på sitt beste.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Yesil skrev: ons okt 06, 2021 7:49 pm
Faquarl skrev: ons okt 06, 2021 11:53 am City var overhodet ikke så fantastiske at det gjør noe, det så vi etter endringene vi gjorde i pausen.
Jeg stusser også over den voldsomme City-hypingen her inne. De var ikke spesielt gode mot Liverpool heller, som i flere andre kamper denne sesongen. Ja, de ender nok opp som 1 av de 3 øverste til slutt, men jeg har ingen tro på at de f.eks vil være i nærheten av både PL og CL-tittel (selvfølgelig, et kjøp av en skikkelig spiss i januar kan være nok til at de løfter seg det nødvendige steget). Pr. i dag, den svakeste City-utgaven på en del år, det er jeg ganske sikker på.
Tja, de banket nå Chelsea sønder og sammen, og de var i "alles" øyne verdens beste før det. Mitt poeng med den lille hypen jeg gjør av City er å peke på at det kanskje er Liverpool som er verdens beste akkurat nå. Med Jones på banen, med Milner på backen, før Konate er faset inn, og mens Firmino jobber seg tilbake etter skade.
Sjøl med "kanskje"(og at "verdens beste" i fotball er litt flåsete) foran synes jeg det er temmelig sterkt . Ja City blir sikkert bedre utover, men hvorfor skal ikke Liverpool bli det? For meg virker det som om mange kun ser for seg at det blir mer skader og alt blir verre, vel, slik behøver det absolutt ikke bli.

Klopp er iallfall verdens beste. Og det er en god start.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Du er nok inne på det her minus. At frykten for skader legger alle føringene for hvordan man ser på Liverpool. Det gjelder vel så mye "eksperter" som fans.

Yesil

Legg inn av Yesil »

markantovertak skrev: tor okt 07, 2021 9:12 am
Yesil skrev: ons okt 06, 2021 7:49 pm
Faquarl skrev: ons okt 06, 2021 11:53 am City var overhodet ikke så fantastiske at det gjør noe, det så vi etter endringene vi gjorde i pausen.
Jeg stusser også over den voldsomme City-hypingen her inne. De var ikke spesielt gode mot Liverpool heller, som i flere andre kamper denne sesongen. Ja, de ender nok opp som 1 av de 3 øverste til slutt, men jeg har ingen tro på at de f.eks vil være i nærheten av både PL og CL-tittel (selvfølgelig, et kjøp av en skikkelig spiss i januar kan være nok til at de løfter seg det nødvendige steget). Pr. i dag, den svakeste City-utgaven på en del år, det er jeg ganske sikker på.
Tja, de banket nå Chelsea sønder og sammen, og de var i "alles" øyne verdens beste før det. Mitt poeng med den lille hypen jeg gjør av City er å peke på at det kanskje er Liverpool som er verdens beste akkurat nå. Med Jones på banen, med Milner på backen, før Konate er faset inn, og mens Firmino jobber seg tilbake etter skade.
Sjøl med "kanskje"(og at "verdens beste" i fotball er litt flåsete) foran synes jeg det er temmelig sterkt . Ja City blir sikkert bedre utover, men hvorfor skal ikke Liverpool bli det? For meg virker det som om mange kun ser for seg at det blir mer skader og alt blir verre, vel, slik behøver det absolutt ikke bli.

Klopp er iallfall verdens beste. Og det er en god start.
Vil ikke akkurat si at vi spilte City av banen i denne kampen. Alt i alt var det rimelig jevnt. Jeg hadde dog forventet at Liverpool skulle være bedre enn det jeg har sett av City så langt denne sesongen. Ekstremt skuffende 1.omgang, og vi slipper de alt for lett til etter at vi har tatt ledelsen.

De siste 2 ligakampene har vi ledet 4 ganger, og bare vært i ledelsen totalt i 39 minutter. Vi ledet i 10 og 5 minutter mot City, og 9 og 15 minutter mot Brentford. Rett og slett dårlig, og spesielt midtbanen har sett fryktelig svakt sammensatt ut. Et problem som forplanter seg, og gjør det veldig vanskelig for mange andre spillere. Milner hadde f.eks helt forferdelige arbeidsforhold mot City, og Trent det samme mot Brentford (her må også Matip ta en stor del av skylden).

Men ja, ikke uenig i at Liverpool kanskje er det laget som har sett best ut aå langt denne sesongen, alt sett under ett. Men de siste 2 kampene har ikke vært spesielt imponerende, alt i alt, selv om det ble 1 poeng hjemme mot City. Jeg forventer dog at det blir bedre når Keita og Thaigo og kanskje Elliott kommer tilbake tidligere enn først fryktet. Den store frykten for min del er at med unntak av Elliott og Jones, så er alle på midtbanen litt for ofte ute med skader.
Sist redigert av Yesil den tor okt 07, 2021 9:46 am, redigert 1 gang totalt.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

eppaen skrev: tor okt 07, 2021 9:30 am Du er nok inne på det her minus. At frykten for skader legger alle føringene for hvordan man ser på Liverpool. Det gjelder vel så mye "eksperter" som fans.
Og sjøl med skadeproblemer så spiller Liverpool kamper mot Chelsea og City de burde vunnet. Og om vi absolutt skal se på historien og gjøre oss opp noen meninger basert på det. Vi har vel skrevet at vi har spilt kamper vi burde vunnet, når Liverpool har stilt fullt lag også. Noen ganger? Med tanke på at "dette hadde vi tatt med Thiago inn for Jones"-gnålet mener jeg?

Yesil

Legg inn av Yesil »

markantovertak skrev: tor okt 07, 2021 9:46 am
eppaen skrev: tor okt 07, 2021 9:30 am Du er nok inne på det her minus. At frykten for skader legger alle føringene for hvordan man ser på Liverpool. Det gjelder vel så mye "eksperter" som fans.
Og sjøl med skadeproblemer så spiller Liverpool kamper mot Chelsea og City de burde vunnet. Og om vi absolutt skal se på historien og gjøre oss opp noen meninger basert på det. Vi har vel skrevet at vi har spilt kamper vi burde vunnet, når Liverpool har stilt fullt lag også. Noen ganger? Med tanke på at "dette hadde vi tatt med Thiago inn for Jones"-gnålet mener jeg?
Hva begrunner du "burde vunnet" med? Jeg synes ikke det var så stor forskjell mot City at ett av lagene "burde vunnet". Fabinho kunne puttet på slutten der, men det ville vært en litt heldig seier. Vi kunne fort fått flere mål imot også.

lund

Legg inn av lund »

Yesil skrev: tor okt 07, 2021 9:50 am
markantovertak skrev: tor okt 07, 2021 9:46 am
eppaen skrev: tor okt 07, 2021 9:30 am Du er nok inne på det her minus. At frykten for skader legger alle føringene for hvordan man ser på Liverpool. Det gjelder vel så mye "eksperter" som fans.
Og sjøl med skadeproblemer så spiller Liverpool kamper mot Chelsea og City de burde vunnet. Og om vi absolutt skal se på historien og gjøre oss opp noen meninger basert på det. Vi har vel skrevet at vi har spilt kamper vi burde vunnet, når Liverpool har stilt fullt lag også. Noen ganger? Med tanke på at "dette hadde vi tatt med Thiago inn for Jones"-gnålet mener jeg?
Hva begrunner du "burde vunnet" med? Jeg synes ikke det var så stor forskjell mot City at ett av lagene "burde vunnet". Fabinho kunne puttet på slutten der, men det ville vært en litt heldig seier. Vi kunne fort fått flere mål imot også.
Man burde vunnet med tanke på at man ledet 2 ganger, den siste gangen til det var 10 minutter igjen av kampen. Trenger ikke gjøre det vanskeligere enn det er.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Yesil skrev: tor okt 07, 2021 9:50 am
markantovertak skrev: tor okt 07, 2021 9:46 am
eppaen skrev: tor okt 07, 2021 9:30 am Du er nok inne på det her minus. At frykten for skader legger alle føringene for hvordan man ser på Liverpool. Det gjelder vel så mye "eksperter" som fans.
Og sjøl med skadeproblemer så spiller Liverpool kamper mot Chelsea og City de burde vunnet. Og om vi absolutt skal se på historien og gjøre oss opp noen meninger basert på det. Vi har vel skrevet at vi har spilt kamper vi burde vunnet, når Liverpool har stilt fullt lag også. Noen ganger? Med tanke på at "dette hadde vi tatt med Thiago inn for Jones"-gnålet mener jeg?
Hva begrunner du "burde vunnet" med?
Ikke sant?

Yesil

Legg inn av Yesil »

markantovertak skrev: tor okt 07, 2021 10:16 am
Yesil skrev: tor okt 07, 2021 9:50 am
markantovertak skrev: tor okt 07, 2021 9:46 am

Og sjøl med skadeproblemer så spiller Liverpool kamper mot Chelsea og City de burde vunnet. Og om vi absolutt skal se på historien og gjøre oss opp noen meninger basert på det. Vi har vel skrevet at vi har spilt kamper vi burde vunnet, når Liverpool har stilt fullt lag også. Noen ganger? Med tanke på at "dette hadde vi tatt med Thiago inn for Jones"-gnålet mener jeg?
Hva begrunner du "burde vunnet" med?
Ikke sant?
?

Yesil

Legg inn av Yesil »

lund skrev: tor okt 07, 2021 10:01 am
Yesil skrev: tor okt 07, 2021 9:50 am
markantovertak skrev: tor okt 07, 2021 9:46 am

Og sjøl med skadeproblemer så spiller Liverpool kamper mot Chelsea og City de burde vunnet. Og om vi absolutt skal se på historien og gjøre oss opp noen meninger basert på det. Vi har vel skrevet at vi har spilt kamper vi burde vunnet, når Liverpool har stilt fullt lag også. Noen ganger? Med tanke på at "dette hadde vi tatt med Thiago inn for Jones"-gnålet mener jeg?
Hva begrunner du "burde vunnet" med? Jeg synes ikke det var så stor forskjell mot City at ett av lagene "burde vunnet". Fabinho kunne puttet på slutten der, men det ville vært en litt heldig seier. Vi kunne fort fått flere mål imot også.
Man burde vunnet med tanke på at man ledet 2 ganger, den siste gangen til det var 10 minutter igjen av kampen. Trenger ikke gjøre det vanskeligere enn det er.
Og mot Chelsea, dersom man skal følge denne rimelig simple logikken?
Avhenger jo veldig av hva man legger i "burde vunnet", og det er jo det jeg spør minus om uten at han er spesielt interessert i å svare.
Spill vil jeg si var ganske jevnt kampen sett under ett, samme med sjanser, men det er en god dose flaks som gjør at vi ikke havner under ganske tidelig. Selv Klopp uttalte at "jeg er skuffet men ikke dum".

Og ja, man burde vært gode nok til å kontrollere inn når man leder både mot Brentford og City med kort tid igjen. Men vi virker ikke å være i stand til å kontrollere kamper i tilstrekkelig grad med den midtbanen.
Sist redigert av Yesil den tor okt 07, 2021 10:37 am, redigert 1 gang totalt.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

markantovertak skrev: tor okt 07, 2021 9:46 am Med tanke på at "dette hadde vi tatt med Thiago inn for Jones"-gnålet mener jeg?
Haha!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»