LIVERPOOL FC 2021/22

Svar
johwi68

Re: LIVERPOOL FC 2021/22

Legg inn av johwi68 »

Jeg tror jo at de fleste er enige i at Gini var en viktig og solid spiller for oss, og de som sier noe annet er jo ikke helt påskrudd. Han virket å være veldig godt likt i troppen, en humørspreder, og en type som kunne vært med videre pga sine "sosiale ferdigheter". Men, vi har vel allerede Milner i den rollen..?

johwi68

Legg inn av johwi68 »

Faen som jeg rører i dette forumet. Ikke alltid lett å lære gamle hunder å sitte.

eppaen

Legg inn av eppaen »

johwi68 skrev: søn nov 28, 2021 12:05 pm Faen som jeg rører i dette forumet. Ikke alltid lett å lære gamle hunder å sitte.
Ekstra gøy at du siterer et av dine egne innlegg som om du er helt enig i alt :)

johwi68

Legg inn av johwi68 »

eppaen skrev: søn nov 28, 2021 12:17 pm
Ekstra gøy at du siterer et av dine egne innlegg som om du er helt enig i alt :)
Det er ingen i verden jeg er mer enig med!

SirJames

Legg inn av SirJames »

Funkhouser skrev: søn nov 28, 2021 10:01 am
TheOpiate skrev: søn nov 28, 2021 9:48 am
markantovertak skrev: lør nov 27, 2021 9:28 pm Tenk hvor bra dette kunne vært med Gini i laget!
Hadde nok ledet ligaen da. Får håpe det holder til slutt uansett
Med Gini som sentral brikke vant man PL og CL og må vel sies å ha vært et av de beste klubblagene som har eksistert. Så potensialet til å bli så «mye bedre» uten er neppe der, men det handler selvfølgelig også om å fornye seg. Så jeg argumenterer ikke mot at det kan ha vært riktig å la Gini gå selv om jeg neppe tror det var utelukkende en sportslig avgjørelse. Økonomien veide nok ganske tungt. Og vi har enda til gode å faktisk se at vi har blitt et bedre lag. Maksnivået ser ut til å være hevet et lite knepp, men bunnivået har blitt senket tilsvarende også. Vi sliter litt mer med balansen, ikke minst er vi mer utsatt mtp. skader. Gini var jo «alltid» tilgjengelig. Å late som at det per i dag var 1) en enkel avgjørelse å la han gå og at vi 2) kategorisk har kommet styrket ut av det handler (som så ofte før) kun om å være litt kontroversiell og se det få andre ser. Det sagt så har jeg virkelig troen på at Klopp justerer det som må justeres, og jeg tror jaggu vi vinner ligaen. Men det var jeg ganske sikker på for ett år siden også :D
Gini var ekstremt god til å holde på ballen i tighte situasjoner. Endel brukte det imot ham, med begrunnelser om at det senket tempoet i spillet osv. Av og til stemte nok det, men det var også endel situasjoner hvor den egenskapen var temmelig viktig, slik at vi kunne unngå å miste ballen i situasjoner hvor laget ikke var helt organisert og i balanse. Nettopp det siste er jo årsaken til at vi har sluppet inn endel unødvendig mål i årets sesong.

Når det gjelder det å vinne ligaen, tror jeg det betinger at vi unngår flere skader (captain obvious der, altzzå).

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Funkhouser skrev: søn nov 28, 2021 10:01 am
TheOpiate skrev: søn nov 28, 2021 9:48 am
markantovertak skrev: lør nov 27, 2021 9:28 pm Tenk hvor bra dette kunne vært med Gini i laget!
Hadde nok ledet ligaen da. Får håpe det holder til slutt uansett
Med Gini som sentral brikke vant man PL og CL og må vel sies å ha vært et av de beste klubblagene som har eksistert. Så potensialet til å bli så «mye bedre» uten er neppe der, men det handler selvfølgelig også om å fornye seg. Så jeg argumenterer ikke mot at det kan ha vært riktig å la Gini gå selv om jeg neppe tror det var utelukkende en sportslig avgjørelse. Økonomien veide nok ganske tungt. Og vi har enda til gode å faktisk se at vi har blitt et bedre lag. Maksnivået ser ut til å være hevet et lite knepp, men bunnivået har blitt senket tilsvarende også. Vi sliter litt mer med balansen, ikke minst er vi mer utsatt mtp. skader. Gini var jo «alltid» tilgjengelig. Å late som at det per i dag var 1) en enkel avgjørelse å la han gå og at vi 2) kategorisk har kommet styrket ut av det handler (som så ofte før) kun om å være litt kontroversiell og se det få andre ser. Det sagt så har jeg virkelig troen på at Klopp justerer det som må justeres, og jeg tror jaggu vi vinner ligaen. Men det var jeg ganske sikker på for ett år siden også :D
Det var garantert en veldig enkel avgjørelse å la ham gå. Selv om Liverpool var veldig gode med Gini måtte men komme seg videre, og Gini var ikke god nok til å være med på det steget.
Glad for det Gini bidro med, fantastisk spiller for Liverpool. Men det er folk her inne som mener det var feil å slippe ham, det var det ikke. Og det dokumenteres i hver eneste kamp.

johwi68

Legg inn av johwi68 »

En omgang med alskens lekkerbiskener, et hav av sjanser, rundspilling, og så klarer vi å gå til pause for å gjøre oss klar for en krig de siste 45 minuttene. Det var mye å elske i 1.omgang, men utilgivelig å slippe Everton inn i kampen. Nå tror jeg at Klopp ble såpass forbannet at han vil vekke 2-3 karer og minne dem på at vi står midt i et Merseyside-derby, og tror at vi vil fyre av på alle sylindre når vi starter opp igjen. Men, Thiago og Fab må spille kula kjappere, Jota og Mané må opp i ringene igjen, og helst ser jeg at Matip byttes med Konate.

Men, den omgangen til Henderson er bare spinnvill, og verdt inngangspengene alene. Linken med Trent og Salah, de trekantene de kjører på vår høyreside - wow!

eppaen

Legg inn av eppaen »

Januar blir forferdelig hardt - men herregud som det flyter nå. Henderson er jo så dominerende at det ikke kan beskrives. Salah iferd med å overgå 17/18-sesongen. Jota - aiaiai. Robertson er tilbake dere!

Good times.

johwi68

Legg inn av johwi68 »

43 scoringer på 14 kamper. Salah med 13 allerede. Laget herjer så heftig at det er spinnvilt. Spillerne koser seg i et derby. De blå, bitre supporterne er sulliker. Ingen spillere skadet!

Alisson 7 - har jo nesten ingenting å gjøre, tar nesten baklengsmålet, rydder fint opp i feltet

Trent 8 - nydelig spiller, litt "tellefeil" som resultat av at han er mest offensiv i hodet av alle 22 spillerne på banen
Matip 7 - mye rusk før pause, en bauta etter hvilen
Virgil 8 - ligner på den dominante stopperen han skal være, litt vel mye avstand til brassen på reduseringen, ellers sjef
Robbo 9 - to målgivende, blodnase, løper som en villmann, knallkamp

Fab 8 - er bevegelig og fin, takler og vinner kula en rekke ganger, holder flyten i spillet på nydelig vis
Thiago 7 - er jo en deilig pasningsspiller, og ser alltid etter de gode løsningene, litt vel ambisiøs i flekkene
Hendo 9 - BB. For en spiller!

Salah 9 - den deiligste skapningen som noensinne har kommet fra Egypt, inklusiv Kleopatra. For en jævla helt!
Jota 8 - en goalgetter av dimensjoner. Klarer å skape farligheter av det meste. Den vendingen, med påfølgende Bohinen-scoring. Herlig
Mané 7 - veldig mye nesten på Sadio i dag, og jeg skulle ønske han brukte den sylskarpe skuddfoten litt oftere

Milner - ok innhopp, viktig å kunne sette inn så sliterne får hvile
Ox - som Milner
Minamino - får sine minutter. Blir viktig å holde i gang under Afrika-mesterskapet

Faen, det er deilig å banke smurfene!

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

eppaen skrev: ons des 01, 2021 11:14 pm Januar blir forferdelig hardt - men herregud som det flyter nå. Henderson er jo så dominerende at det ikke kan beskrives. Salah iferd med å overgå 17/18-sesongen. Jota - aiaiai. Robertson er tilbake dere!

Good times.
Nja. Hjemmekamp mot Brentford og borte mot Palace er de kampene etter vinterpausen. Så har man Chelsea helt på starten av året.

Ellers er det bare å håpe på at man trekker et lag fra lavere divisjoner i FA-cupen.

Larsærn

Legg inn av Larsærn »

Helt rått! Gegenpressing gjennom samtlige 90 minutter, Everton blir jo stressa hver gang de har ballen omtrent.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Everton fikk to gule for filming i dag, skulle hatt tre. Pinligheter legges altså til grisespill.

Den dagen de bitre smurfene rykker ned, erklærer jeg ny flaggdag her i heimen.

Ribba

Legg inn av Ribba »

SirJames skrev: søn nov 28, 2021 1:46 pm Gini var ekstremt god til å holde på ballen i tighte situasjoner. Endel brukte det imot ham, med begrunnelser om at det senket tempoet i spillet osv. Av og til stemte nok det, men det var også endel situasjoner hvor den egenskapen var temmelig viktig, slik at vi kunne unngå å miste ballen i situasjoner hvor laget ikke var helt organisert og i balanse. Nettopp det siste er jo årsaken til at vi har sluppet inn endel unødvendig mål i årets sesong.

Når det gjelder det å vinne ligaen, tror jeg det betinger at vi unngår flere skader (captain obvious der, altzzå).
Ja, det er jo ofte flere sider av en sak, så det er ikke bare negativt eller bare positivt når noen f-eks senker tempoet slik Gini gjorde. Så i de fasene av spillet der vi trengte å roe ned spillet, så var han veldig god. Men han var at han var en lavrisikospiller, noe som kombinert med hans andre egenskaper ga oss bedre defensiv stabilitet, men han tilførte oss nokså lite offensivt. For han selv om han var både god til å holde ballen vekk motspillere og han hadde både teknikk og fysikk til å kun både vende bort og drible av spillere, samt at han var også god å plassere seg for å stenge rom og avskjære pasninger, så hadde han ikke evnen til utnytte disse egenskapene, f-eks ved å kunne sette i gang overganger med gode gjennombruddspasninger eller vende spillet med diagonale crosspassninger. Så uten å ta fra han at han var en fantastisk lagspillere som hadde en enorm fysikk som gjorde at han tilnærmet aldri var skadet og kunne spille kamp etter kamp etter kamp, så var han var på mange måter en litt begrenset spiller.

Men vi har i dag Thiago som har funnet seg til rette i Liverpool. Han mangler fysikken til Gini og spiller med høyere risiko, men han har langt flere strenger å spille på enn det Gini hadde. Thiago har god defensiv forståelse og han kan holde på ballen både ved å holde vekk motstandere samt vende/drible bort spillere, akkurat som Gini. Men Thiago har en større evnen til å faktisk utnytte effekten det gir å holde vekk/vende/drible bort disse spillerne og dermed kan utrette noe positivt fra det å ha kommet seg igjennom et ledd. Og det er viktig for å spille på de styrkene til våre offensive spillere, nemlig deres fart når de er rettvendt, noe vi sjelden greide å utnytte med Gini. Og det var nok også grunnen til at Liverpool valgte å hente inn Thiago, selv om han var jevngammel med Gini.

I tillegg har Elliott også vist at han har mange av de kvalitetene som trengs for å gjøre Liverpool gode, og Jones har også vist at han holder nivået. Morton har også vist seg at han kanskje har en framtid for klubben, samt at vi fortsatt har Milner, Ox og Keita som alle holder høyt nok nivå til å gi avlastning for Thiago og Hendo. Vi har med andre ord en fantastisk midtbane, både når det kommer til bredde, kvalitet og variasjon (og dessverre, skadehistorikk). Ja, jeg vil faktisk påstå at vi nok har den beste bredden i PL i dag når det kommer til sentrale midtbanespillere, med 8 spillere som alle holder høyt PL nivå, hvorav minst tre av dem er verdensklassespillere (Hendo, Thiago og Fabinho). Og hvis Morton fortsetter å vise det nivået han har vist hittil, så har vi en niende spillere. Da har vi med andre ord trippeldekning på midtbanen.

Så tapet av Gini vil nok vise seg å være nokså minimal. Og jeg var en fan av Gini, så det var ikke det at jeg ønsket han vekk fra klubben. Men neste generasjons spillere må få tillitt, så da må noen etablerte spillere ut. Og Gini var det naturlige valget.
Sist redigert av Ribba den tor des 02, 2021 9:25 am, redigert 1 gang totalt.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Mange som er gode i går (Henderson helt lol), men må si at jeg la ekstra merke til Jota denne kampen. De roterer jo mye de gutta foran, spesielt money Mané og Joters, men er dette hans beste prestasjon i mistspissrollen? Er alltid tilgjengelig, skaper masse rom, gode toucher. Må være et helvete for det andre laget å forholde seg til.

Ribba

Legg inn av Ribba »

silkyglenjohnson skrev: tor des 02, 2021 9:24 am Mange som er gode i går (Henderson helt lol), men må si at jeg la ekstra merke til Jota denne kampen. De roterer jo mye de gutta foran, spesielt money Mané og Joters, men er dette hans beste prestasjon i mistspissrollen? Er alltid tilgjengelig, skaper masse rom, gode toucher. Må være et helvete for det andre laget å forholde seg til.
Ja, det må være et mareritt. Alle tre som startet oppe på topp er livsfarlige for motstanderne når de er rettvendte, så motstanderlagene må hele tiden passe bakrommet, for det er nok av spillere i Liverpool som kan spille igjennom dem fra uansett posisjon ballen befinner seg i. De tre har også både teknikk og fart til å drible av spillere, samt alle behersker småspill i etablert fase. Og selv om disse tre spillerne er relativt lave spillere på rundt 1,75, så er alle tre også ekstremt gode når de feilvendte, så man kan dermed også spille både høyt og lavt på dem når de er feilvente og kommer møtende opp mot midtbanen også. Så motstanderne må da forholde seg til tre spillere som beveger seg i alle retninger både sideveis og i lengderetning på banen, bytter posisjoner seg i mellom, og er egentlig like farlige i alle faser av spillet.

Så det er nok en grunn til at vi har et par plussmål på kontoen i år.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Ribba skrev: tor des 02, 2021 9:38 am
silkyglenjohnson skrev: tor des 02, 2021 9:24 am Mange som er gode i går (Henderson helt lol), men må si at jeg la ekstra merke til Jota denne kampen. De roterer jo mye de gutta foran, spesielt money Mané og Joters, men er dette hans beste prestasjon i mistspissrollen? Er alltid tilgjengelig, skaper masse rom, gode toucher. Må være et helvete for det andre laget å forholde seg til.
Ja, det må være et mareritt. Alle tre som startet oppe på topp er livsfarlige for motstanderne når de er rettvendte, så motstanderlagene må hele tiden passe bakrommet, for det er nok av spillere i Liverpool som kan spille igjennom dem fra uansett posisjon ballen befinner seg i. De tre har også både teknikk og fart til å drible av spillere, samt alle behersker småspill i etablert fase. Og selv om disse tre spillerne er relativt lave spillere på rundt 1,75, så er alle tre også ekstremt gode når de feilvendte, så man kan dermed også spille både høyt og lavt på dem når de er feilvente og kommer møtende opp mot midtbanen også. Så motstanderne må da forholde seg til tre spillere som beveger seg i alle retninger både sideveis og i lengderetning på banen, bytter posisjoner seg i mellom, og er egentlig like farlige i alle faser av spillet.

Så det er nok en grunn til at vi har et par plussmål på kontoen i år.
Mhm. Legger man til en mer frisluppen midtbane med Hendersinho og Thiago og våre kjære backer cunty Rob og Cafu Arnold, så blir det nær sagt umulig å forsvare seg mot Liverpool om dagen.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Vet jeg banner i kjerka nå men Jota minner meg om Fowler. Det er noe hodestyrken,ballbehandlingen,fysikken - evnen til å putte ballen i mål fra alle vinkler.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Ribba skrev: tor des 02, 2021 9:22 am
SirJames skrev: søn nov 28, 2021 1:46 pm Gini var ekstremt god til å holde på ballen i tighte situasjoner. Endel brukte det imot ham, med begrunnelser om at det senket tempoet i spillet osv. Av og til stemte nok det, men det var også endel situasjoner hvor den egenskapen var temmelig viktig, slik at vi kunne unngå å miste ballen i situasjoner hvor laget ikke var helt organisert og i balanse. Nettopp det siste er jo årsaken til at vi har sluppet inn endel unødvendig mål i årets sesong.

Når det gjelder det å vinne ligaen, tror jeg det betinger at vi unngår flere skader (captain obvious der, altzzå).
Ja, det er jo ofte flere sider av en sak, så det er ikke bare negativt eller bare positivt når noen f-eks senker tempoet slik Gini gjorde. Så i de fasene av spillet der vi trengte å roe ned spillet, så var han veldig god. Men han var at han var en lavrisikospiller, noe som kombinert med hans andre egenskaper ga oss bedre defensiv stabilitet, men han tilførte oss nokså lite offensivt. For han selv om han var både god til å holde ballen vekk motspillere og han hadde både teknikk og fysikk til å kun både vende bort og drible av spillere, samt at han var også god å plassere seg for å stenge rom og avskjære pasninger, så hadde han ikke evnen til utnytte disse egenskapene, f-eks ved å kunne sette i gang overganger med gode gjennombruddspasninger eller vende spillet med diagonale crosspassninger. Så uten å ta fra han at han var en fantastisk lagspillere som hadde en enorm fysikk som gjorde at han tilnærmet aldri var skadet og kunne spille kamp etter kamp etter kamp, så var han var på mange måter en litt begrenset spiller.

Men vi har i dag Thiago som har funnet seg til rette i Liverpool. Han mangler fysikken til Gini og spiller med høyere risiko, men han har langt flere strenger å spille på enn det Gini hadde. Thiago har god defensiv forståelse og han kan holde på ballen både ved å holde vekk motstandere samt vende/drible bort spillere, akkurat som Gini. Men Thiago har en større evnen til å faktisk utnytte effekten det gir å holde vekk/vende/drible bort disse spillerne og dermed kan utrette noe positivt fra det å ha kommet seg igjennom et ledd. Og det er viktig for å spille på de styrkene til våre offensive spillere, nemlig deres fart når de er rettvendt, noe vi sjelden greide å utnytte med Gini. Og det var nok også grunnen til at Liverpool valgte å hente inn Thiago, selv om han var jevngammel med Gini.

I tillegg har Elliott også vist at han har mange av de kvalitetene som trengs for å gjøre Liverpool gode, og Jones har også vist at han holder nivået. Morton har også vist seg at han kanskje har en framtid for klubben, samt at vi fortsatt har Milner, Ox og Keita som alle holder høyt nok nivå til å gi avlastning for Thiago og Hendo. Vi har med andre ord en fantastisk midtbane, både når det kommer til bredde, kvalitet og variasjon (og dessverre, skadehistorikk). Ja, jeg vil faktisk påstå at vi nok har den beste bredden i PL i dag når det kommer til sentrale midtbanespillere, med 8 spillere som alle holder høyt PL nivå, hvorav minst tre av dem er verdensklassespillere (Hendo, Thiago og Fabinho). Og hvis Morton fortsetter å vise det nivået han har vist hittil, så har vi en niende spillere. Da har vi med andre ord trippeldekning på midtbanen.

Så tapet av Gini vil nok vise seg å være nokså minimal. Og jeg var en fan av Gini, så det var ikke det at jeg ønsket han vekk fra klubben. Men neste generasjons spillere må få tillitt, så da må noen etablerte spillere ut. Og Gini var det naturlige valget.
👍

johwi68

Legg inn av johwi68 »

Ikke all verden til omgang, men dette Wolves-laget er vanskelig å spille mot når de får ligge lavt i banen med sine fem forsvarsspillere og to defensive midtbanespillere. Neves har vel knapt nok vært på vår banehalvdel.

Problemet virker å være litt sammensatt, med lite balltempo og dårlige offensive bevegelser. Klopp vil nok gjøre sine vanlige justeringer, for han så ikke veldig fornøyd ut på sidelinja. Salah får det vanskelig når Hendo ligger så sentralt som han har gjort, mens Trent ikke kommer like høyt i banen. Stopperne våre klarer ikke slå de gode pasningene, og de holder litt for lenge på ballen. Wolves er kjappe til å organisere seg, og de få overgangsmulighetene vi har fått har blitt dårlig utnyttet, spesielt av Mané som har vært for lite framoverrettet.

Satser på at Jürgen forklarer våre menn hvordan de skal løse opp den forsvarsknuten til Ulvene, for den er stramt knytt.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Krise, her taper vi!!!

johwi68

Legg inn av johwi68 »

Jeg elsker Divock Origi! For en mann! For en avslutter! Han blir bare så viktig når afrikanerne drar, og viser i dag hva han kan.

Alisson 7 - lite å gjøre, en litt klønete inngripen, ellers full kontroll

Trent 7 - bra kamp, kontroll bakover, vanskelig å finne rom for krempasningene
Matip 7 - solid defensivt, fine involveringer framover
Virgil 7 - som resten av forsvarslinja, kontroll defensivt, en uheldig involvering med han muskelbunten
Robbo 7 - god kamp, mye nesten offensivt, mye løping etter Traore

Fab 6 - mye slurv, mange unødvendige kløninger med ball
Hendo 7 - en kamp på det jevne, vanskelig å finne rom for sine løp
Thiago 9 - BB, banens beste uten tvil, meget god i dag, og den som skaper det aller meste med sin smartness

Salah 7 - problemer med karen som passet han, men straks han gikk av fikk han rom til å avgjøre kampen
Jota 7 - skaper mye, men minst en (nesten) utilgivelig bom
Mané 7 - god kamp, men svake avslutninger og unødvendige touch trekker ned

Origi 8 - et herlig innhopp, og viser at han er en avslutter av rang. Bør spille seg inn i laget i løpet av AN. Gleder meg til å se Divock spille en rekke kamper
Ox - nok et bra innhopp
Milner - kommer inn for å mæle kula vekk

Kamper som dette er ikke bra for pumpa, men faen så deilig når de ender som i dag.

Shenon

Legg inn av Shenon »

johwi68 skrev: lør des 04, 2021 6:03 pm Jeg elsker Divock Origi! For en mann! For en avslutter! Han blir bare så viktig når afrikanerne drar, og viser i dag hva han kan.

Alisson 7 - lite å gjøre, en litt klønete inngripen, ellers full kontroll

Trent 7 - bra kamp, kontroll bakover, vanskelig å finne rom for krempasningene
Matip 7 - solid defensivt, fine involveringer framover
Virgil 7 - som resten av forsvarslinja, kontroll defensivt, en uheldig involvering med han muskelbunten
Robbo 7 - god kamp, mye nesten offensivt, mye løping etter Traore

Fab 6 - mye slurv, mange unødvendige kløninger med ball
Hendo 7 - en kamp på det jevne, vanskelig å finne rom for sine løp
Thiago 9 - BB, banens beste uten tvil, meget god i dag, og den som skaper det aller meste med sin smartness

Salah 7 - problemer med karen som passet han, men straks han gikk av fikk han rom til å avgjøre kampen
Jota 7 - skaper mye, men minst en (nesten) utilgivelig bom
Mané 7 - god kamp, men svake avslutninger og unødvendige touch trekker ned

Origi 8 - et herlig innhopp, og viser at han er en avslutter av rang. Bør spille seg inn i laget i løpet av AN. Gleder meg til å se Divock spille en rekke kamper
Ox - nok et bra innhopp
Milner - kommer inn for å mæle kula vekk

Kamper som dette er ikke bra for pumpa, men faen så deilig når de ender som i dag.
Van Dijk en ned og Fabinho ca 13 ned så er vi der :)

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

Så forbanna deilig!

Brilliant kampledelse av Klopp. Ut med Henderson, og inn med Origi. Ikke Minamino eller Ox, nei. Man forvirrer Wolves litt med den formasjonsendringen, og bytter så tilbake til ordinær formasjon når Ox kommer innpå. Det er lekent, altså!

Fremdeles brukes «den manglende bredden» mot Liverpool. Hørt sånn tøv!?

Denne seieren er langt viktigere enn en ny overhøvling. Kunne ikke fått en mer perfekt seier enn den vi fikk i dag!

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

For et nitrist lag Wolves har blitt. De har vært blodfattige fremover hele sesongen, men dette var på kanten til kadaver. Legg til folk som ruller inn på banen igjen, stolpe og pikk ut kampen igjennom (Gud bedre Jota…), og en Origikasse langt inn på overtiden så har vi lett sesongens deiligste seier så langt.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Ballon d'Origi <3

johwi68

Legg inn av johwi68 »

Shenon: Virgil pasning til Salah er virkelig med på å avgjøre kampen, i tillegg så har vi veldig god kontroll på Wolves i midten bak. Kan ikke akkurat si at de skapte mye trøbbel for oss, Ulvene...

Fab får 6, svakest i dag. Noe lavere enn det er jeg ikke med på at han skal ha. Han har sine øyeblikk, og er med på å holde Wolves på avstand. Tar et viktig gult når Traore plutselig får en autostrada å løpe på.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Herlig med en sliteseier. Men jeg forstår ikke hvorfor Fabinho skal slike forferdelige kamper så ofte som han har. Det er helt grusomt å se på. Ellers var det vel i beste fall pari sånn jevnt over. Bortsett fra Big Div da, enormt viktig scoring og hever også laget veldig med godt spill.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Temmelig sjukt å tenke på at Origi har sittet i utstillingsvindu i et par år. På den tiden er det kjøpt og solgt spisser for zillioner, men Big Div er det ingen som vil ha. Det er bare å sparke sportsdiretører og speiderteam rundt omkring!

eppaen

Legg inn av eppaen »

markantovertak skrev: lør des 04, 2021 7:19 pm Herlig med en sliteseier. Men jeg forstår ikke hvorfor Fabinho skal slike forferdelige kamper så ofte som han har. Det er helt grusomt å se på. Ellers var det vel i beste fall pari sånn jevnt over. Bortsett fra Big Div da, enormt viktig scoring og hever også laget veldig med godt spill.
Fabinho hadde dessverre en av de kampene igjen ja. Hodeløs hele veien.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Eldon skrev: lør des 04, 2021 6:30 pm Ballon d'Origi <3
Fiffig©™

Forøvrig utrolig digg med en overtidsseier igjen. Jota bommet med vilje for å gi Origi en boost. Kan ikke tenke meg en annen grunn, for til og med jeg hadde putta i den situasjonen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»