LIVERPOOL FC 2021/22

Svar
Deila

Re: LIVERPOOL FC 2021/22

Legg inn av Deila »


Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Romano er vel kjent som en ganske sikker kilde. Hva blir prislappen her, mon tro?

Deila

Legg inn av Deila »

Folk_flesk skrev: søn mai 29, 2022 2:56 pm Romano er vel kjent som en ganske sikker kilde. Hva blir prislappen her, mon tro?
Har tidligere lest rykter om 50m. Men får nesten ta det med en klype salt.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Deila skrev: søn mai 29, 2022 2:54 pm
Som om dagen idag ikke var deprimerende nok fra før.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Deila skrev: søn mai 29, 2022 2:54 pm
Ingen overraskelse, når han valgte å satte fyr på ryktene dager før finalen.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Folk_flesk skrev: søn mai 29, 2022 2:56 pm Romano er vel kjent som en ganske sikker kilde. Hva blir prislappen her, mon tro?
--- Omtrent som Diaz,tenker jeg....

Larsærn

Legg inn av Larsærn »

Mane har vært helt fantastisk denne sesongen, spesielt i den falske 9er rollen, veldig synd om han drar nå!

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Men hvordan skal man oppsummere sesongen da. Ble vel ett slags antiklimaks og med pokal vel på det som var tredjevalget og fjerdevalget. Samt ingen scorede mål på de 2 pokalene man vant.
Nevnte ikke Alsaker at Liverpool hadde havnet bakpå i de siste 7 kampene. Forsåvidt klart å snu de 6? andre, men ett slags symptom på at det gikk litt krøkkete på slutten av sesongen!!??

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Skal Jota og Diaz blomstre bør man kanskje slippe Mane. Det er langt verre å erstatte Salah, rett og slett fordi det blir vanskeligere og vanskeligere å ikke bomme for hver nye spiller inn. Det viser fotballhistorien.

Deila

Legg inn av Deila »

Nå skyter ryktene om Mane ordentlig fart på Twitter:


Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Deila skrev: søn mai 29, 2022 4:03 pm Nå skyter ryktene om Mane ordentlig fart på Twitter:
► Show Spoiler
Skal man også tro ryktene, så kom dette brått og uventet for klubben, da man hele tiden regnet med å ha med Mané videre.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Knaxern skrev: søn mai 29, 2022 4:09 pm
Skal man også tro ryktene, så kom dette brått og uventet for klubben, da man hele tiden regnet med å ha med Mané videre.
Akkurat dét ser jeg ingen grunn til å tro på.

Høres ut som fake twitterdrama.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

VivaLV skrev: søn mai 29, 2022 3:47 pm Men hvordan skal man oppsummere sesongen da. Ble vel ett slags antiklimaks og med pokal vel på det som var tredjevalget og fjerdevalget. Samt ingen scorede mål på de 2 pokalene man vant.
Nevnte ikke Alsaker at Liverpool hadde havnet bakpå i de siste 7 kampene. Forsåvidt klart å snu de 6? andre, men ett slags symptom på at det gikk litt krøkkete på slutten av sesongen!!??
--- En strålende sesong alt i alt.
Det var alltid en sjanse for at man kunne tape CL-finalen og det er jo tydelig at andre lag sine fans ønsker at dette skal være en katastrofe for oss.
Men fakta er at om du skulle vinne PL,CL,FA og ligacupen så var det Liverpool man måtte forbi. Det er ganske så unikt selv om da City og Real klarte det.
Det sier ganske mye om hvilken sesong vi har hatt.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

MatsEn89 skrev: søn mai 29, 2022 3:56 pm Skal Jota og Diaz blomstre bør man kanskje slippe Mane. Det er langt verre å erstatte Salah, rett og slett fordi det blir vanskeligere og vanskeligere å ikke bomme for hver nye spiller inn. Det viser fotballhistorien.
Jeg vil nok heller ha med Mané videre enn å se Jota blomstre. Da jeg ikke tror det er noe mer blomstring å hente der.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

VivaLV skrev: søn mai 29, 2022 3:47 pm Men hvordan skal man oppsummere sesongen da. Ble vel ett slags antiklimaks og med pokal vel på det som var tredjevalget og fjerdevalget. Samt ingen scorede mål på de 2 pokalene man vant.
Nevnte ikke Alsaker at Liverpool hadde havnet bakpå i de siste 7 kampene. Forsåvidt klart å snu de 6? andre, men ett slags symptom på at det gikk litt krøkkete på slutten av sesongen!!??
Antiklimaks!? Man er et sted mellom 2 og 3 scoringer fra en perfekt sesong. Dette har ingen vært i nærheten av tidligere.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Jota skal være klink andrevalg ja.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

markantovertak skrev: søn mai 29, 2022 12:48 am Nja, det er mulig vi er enige. Jeg bare tenker at uten å ønske/prøve å forbedre seg klarer man heller ikke å gjenskape det man har gjort denne sesongen.
Vi er enige ja.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Gerrard nevner det jeg nevnte for noen dager siden. Enten må man legge om spillet eller kjøpe en midtbanespiller som kan bidra med flere mål i den måten man spiller på.


TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Knaxern skrev: søn mai 29, 2022 5:35 pm Gerrard nevner det jeg nevnte for noen dager siden. Enten må man legge om spillet eller kjøpe en midtbanespiller som kan bidra med flere mål i den måten man spiller på.

--- Skulle vært Keita det....(eller helst en Steven Gerrard)
Ellers må jeg si at det er vakkert å se hvordan Liverpoolfansen har møtt opp i hopetall for å hylle laget i byen i dag.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Knaxern skrev: søn mai 29, 2022 5:35 pm Gerrard nevner det jeg nevnte for noen dager siden. Enten må man legge om spillet eller kjøpe en midtbanespiller som kan bidra med flere mål i den måten man spiller på.

Dette er ikke enten eller. Man må legge om for å få spesielt mange flere scoringer fra midtbanen.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Knaxern skrev: søn mai 29, 2022 5:35 pm Gerrard nevner det jeg nevnte for noen dager siden. Enten må man legge om spillet eller kjøpe en midtbanespiller som kan bidra med flere mål i den måten man spiller på.

Feil, man må legge om spillet for å få mer mål fra midtbanen. Men mål fra midtbanen er ikke mer verdt? Så hvorfor skal man gjøre det? Liverpool scorer også temmelig bra med mål. Ellevilt med mål faktisk.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Intervju med Robbo og Hendo fra spillerbussen nå og begge var ganske så nervøse for mottagelsen i dag men det var det ingen grunn til.
Råder alle som er deppa over kampen i går å ta en kikk på paraden på lfc.tv. umulig å ikke bli både glad og stolt igjen.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Jeg tenkte vel også en parade i dag ville være en flau affære. Deilig at man møter opp!

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Knaxern skrev: tor mai 05, 2022 1:47 pm Også godt å se at de fleste fotballanalytikere og forskjellige sider hyller Thiago og ser på han som den beste midtbanespilleren i klubben. Godt å se at Klopp også gikk etter de som mente at Thiago ikke passet inn. Vi kommer mest sannsynlig til å se Thiago på årets lag i PL når sesongen er over.
Ingen overraskelse.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Knaxern skrev: tor jun 09, 2022 9:11 pm
Knaxern skrev: tor mai 05, 2022 1:47 pm Også godt å se at de fleste fotballanalytikere og forskjellige sider hyller Thiago og ser på han som den beste midtbanespilleren i klubben. Godt å se at Klopp også gikk etter de som mente at Thiago ikke passet inn. Vi kommer mest sannsynlig til å se Thiago på årets lag i PL når sesongen er over.
Ingen overraskelse.
Sammen med Ronaldo... Mistenker at en god del spillere gir faen, og stemmer på navn.

johwi68

Legg inn av johwi68 »

En fantastisk sesong er bak oss, og selv om det buttet litt imot de siste par ukene, og PL/CL-trofeene havnet i Man City/Real M, så spilte vi altså alle de viktige kampene denne sesongen. Det har vært ufattelig morsomt å være LFC-supporter sesongen 22/23, og Klopp har en bortimot umulig oppgave med å toppe dette. Selvsagt kan vi vinne et av de store trofeene og føle at det er en mer vellykket sesong, men like morsomt? Neppe.

En kjapp sesongbørs er på sin plass:

Alisson 10 - verdens beste keeper

Trent 10 - verdens beste... back?
Konate 8 - glimrende debutsesong
Matip 9 - skadefri og meget solid
Virgil 10 - verdens beste stopper
Gomez 7 - verdens beste stopper som nesten ikke spiller
Robbo 8 - litt opp og ned, heldigvis mest opp
Tsimikas 7 - nærmer seg nivået til skotten, og er den perfekte back-up

Fabinho 9 - solid sveiper
Hendo 9 - en kaptein av en annen verden
Thiago 9 - meeeget god de siste tre-fire månedene
Keita 8 - nærmer seg noe
Jones 8 - fortsetter framgangen
Elliott 6 - begynte bra, brakk beinet
Ox 7 - viktig i januar/februar
Milner 7 - potet og rutine

Salah 10 - ubegripelig god før jul, lugget mer etter afrikamesterskapet
Bobby 7 - får altfor mye pepper, blir god neste sesong
Mané 10 - vår beste spiller etter jul
Jota 8 - goalgetter
Diaz 9 - vi har bare sett begynnelsen!
Minamino 7 - cup-sjefen
Origi 7 - Everton-dødaren

Avslutningsvis er det deilig å se at spillerne i ligaen ser det mange ikke ser - vi har noen absurd gode spillere. 6 spillere på årets lag er akkurat sånn det skal være.
PFA Team of the Year 2021/22:

Alisson
Trent, Virgil, Rüdiger, Cancelo
De Bruyne, Thiago, Bernardo
Salah, Ronaldo, Mané

Larsærn

Legg inn av Larsærn »

Tipper det irriterer Guardiola når Liverpool spillerne blir mer anerkjent for sin innsats selv om City vant ligaen.

johwi68

Legg inn av johwi68 »

Haaland er virkelig ikke rare hodespilleren. Heller ikke spesielt god med ryggen mot mål. Satser på at Nunez har bedre ferdigheter i disse delene av spillet.

Eller, om han ender opp i Man Utd så håper jeg han ikke kan heade, og er hjelpeløs som oppspillspunkt.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

johwi68 skrev: tor jun 09, 2022 10:39 pm Eller, om han ender opp i Man Utd så håper jeg han ikke kan heade, og er hjelpeløs som oppspillspunkt.
Her

Vi har allerede konkludert med at han er håpløs med ryggen mot mål, dårlig på hodet, og burde tvinges til å spille for Arsenal siden det er usikkert om han drar til oss eller United.

johwi68

Legg inn av johwi68 »

Hardy-guttene skrev: tir aug 17, 2021 4:46 pm
johwi68 skrev: man aug 16, 2021 5:05 pm Milner 6 - får for fightingen og klapsen i bakhodet til grekern. Ellers ser han jo gammel ut, naturlig nok. Ligner litt på meg når jeg tar på meg fotballskoene, og det er ikke spesielt positivt.
Har du noen motforestillinger mot å bli kalt John Wick?

Så gjennom tråden for å avslutte den før en ny sesong går i gang, og fant dette innlegget som har gått meg hus forbi. Må innrømme at jeg skjønte lite av FD de første dagene, noe som ikke er rart med tanke på at jeg kunne ha vært faren til Milner.

Nja, det er innafor, såvidt. Jeg er jo litt penere enn John Wick, og veldig mye bedre på slåssing og skyting, som den beskjedne nordlendingen jeg er.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»