Arsenal - Chelsea

Svar
Daltrey

Re: Arsenal - Chelsea

Legg inn av Daltrey »

ulfarne skrev: tir mai 02, 2023 10:21 pm
Juiced skrev: tir mai 02, 2023 10:19 pm Heldigvis kjenner Lampard denne klubben fra innsiden, så han er den eneste som kan snu denne skuten.
Det er i motbakke det går oppover!
Ligger med baugen i været nå, etter sterk slagside over lang tid.

vidar

Legg inn av vidar »

Øde POTY, det er over, det er ferdig.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Vinner andreomgang 1-0 da, det er jo noe å ta med seg. Selv om vi har 3 redninger på strek...

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

chelsea8 skrev: tir mai 02, 2023 10:37 pm Spesielt av Arsenal å bue på Mudryk for å velge fjorårets vinner av klubb-VM.
Hvor er snøen som falt i fjor?

varyja

Legg inn av varyja »

Håper på livsvarig utestengelse fra fotballkamper for laser-pekeren

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Screenshot from 2023-05-02 22-56-36.png
Solid rekke på Chelsea nå. 5-6-17 på de kampene her.

Scoret 2 mål på de 8 siste kampene.

Bjørn

Legg inn av Bjørn »

chelsea8 skrev: tir mai 02, 2023 10:37 pm Spesielt av Arsenal å bue på Mudryk for å velge fjorårets vinner av klubb-VM.
:lol:

startelver

Legg inn av startelver »

Det var 0-0-6 med 1-12 i målforskjell , nå er det vel 2 mål scoret da .

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Arsenal har akkurat dobbelt så mange poeng som Chelsea.

Fint å se at ikke alt kan kjøpes.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1750

Legg inn av JauKaninen »

Sjukt at Chelsea kan være så ræva med DE spillerne de har.

Men utrolig artig med Ødegaard da :-)

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Gleder meg til å høre alle ekspertene på Sky smøre Martin inn med kokosolje og sikle over ham.


Martin i intervju: "First half was good, second half was more Messi."

startelver

Legg inn av startelver »

Så kampen på Sky Sports. Martin veldig klok i intervjuene sine og prater veldig godt engelsk, litt sånn Londondialekt? . Ble selvsagt kåret til MOTM.

Klang

Legg inn av Klang »

Leste kommentarfeltet til Viaplay på Facebook, under Solbakkens kritikk... Gud bedre, for et land vi lever i. Plutselig kan ikke Solbakken uttale seg om Chelsea pga skuffende resultater som mot Georgia, eller hva han har oppnådd i klubbene han har ledet.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Klang skrev: ons mai 03, 2023 1:32 am Leste kommentarfeltet til Viaplay på Facebook, under Solbakkens kritikk... Gud bedre, for et land vi lever i. Plutselig kan ikke Solbakken uttale seg om Chelsea pga skuffende resultater som mot Georgia, eller hva han har oppnådd i klubbene han har ledet.
Krenk

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Ale skrev: ons mai 03, 2023 1:38 am
Klang skrev: ons mai 03, 2023 1:32 am Leste kommentarfeltet til Viaplay på Facebook, under Solbakkens kritikk... Gud bedre, for et land vi lever i. Plutselig kan ikke Solbakken uttale seg om Chelsea pga skuffende resultater som mot Georgia, eller hva han har oppnådd i klubbene han har ledet.
Ganske håpløst, ja. Husker Ståle Solbakken satt i studio da Man Utd møtte Spurs i høst også (2-0 til United), og da fikk han samme type tilbakemeldinger. Han slaktet Spurs og Ronaldo den gangen. Så han fikk det fra begge sett med fans.
Regner med at kritikken var av type at landslaget er dritt osv, og den type kritikk er jo tøvete.

Når det er sagt så syns jeg jo selv at en landslagstrener burde uttale seg litt mer diplomatisk. Det blir litt høylytt for en som kanskje skal møte disse spillerne og trenerne i en fremtidig batalje.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Trolljegeren skrev: tir mai 02, 2023 10:38 pm
oddvar_kjempebra skrev: tir mai 02, 2023 10:37 pm Så hva skal Brauten gjøre da? Skåre mindre? Merkelig at du ikke skjønner at det ikke er Brautens feil at de andre spillerne ikke er gode nok.

Jeg er ganske sikker på at du ikke visste at han hadde skåret så mye for Norge. Du gikk nok rundt og trodde at han hadde prestert dårlig i landskamper.
Se der er tankeleseren ja. Du får kose deg med antall målene til Braut da, mens du ser på mesterskap uten Norge.
Man trenger ikke være tankeleser for å skjønne at du var dårlig informert om Brautens mange mål for landslaget. På tross av mye dårlige medspillere enn på klubblaget har han neste like høy skåringsfrekvens.

Jeg registrerer at du ikke hadde noe svar på hva du mener Brauten skulle ha gjort annerledes.
At Ødegaard har underprestert på landslaget er jeg derimot enig i.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Ødegaard står i 6.5 - 7.5 i odds hos bookmakerene om å bli Player of The Year i PL. Kun en mann er foran ham på oddslistene. Brauten står i 1/10

startelver

Legg inn av startelver »

Vil neppe gjenta seg i min levetid at vi har to norske topp 2 i PL.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

startelver skrev: ons mai 03, 2023 9:58 am Vil neppe gjenta seg i min levetid at vi har to norske topp 2 i PL.
Tja. Det kan vel hende neste år også?

startelver

Legg inn av startelver »

oddvar_kjempebra skrev: ons mai 03, 2023 10:00 am
startelver skrev: ons mai 03, 2023 9:58 am Vil neppe gjenta seg i min levetid at vi har to norske topp 2 i PL.
Tja. Det kan vel hende neste år også?
Mye som skal klaffe da og gutta må holde seg skadefrie. I tillegg til konkurranse fra andre gode spillere. ;)

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

oddvar_kjempebra skrev: ons mai 03, 2023 10:00 am
startelver skrev: ons mai 03, 2023 9:58 am Vil neppe gjenta seg i min levetid at vi har to norske topp 2 i PL.
Tja. Det kan vel hende neste år også?
DET VIL NEPPE GJENTA SEG I HANS LEVETID IGJEN SA HAN!

SLITER DU MED Å LESE?!?!?!?!?!?!

startelver

Legg inn av startelver »

Det er såpass stort at jeg bare synes vi skal nyte øyeblikket i dag.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Jolla skrev: ons mai 03, 2023 10:02 am
oddvar_kjempebra skrev: ons mai 03, 2023 10:00 am
startelver skrev: ons mai 03, 2023 9:58 am Vil neppe gjenta seg i min levetid at vi har to norske topp 2 i PL.
Tja. Det kan vel hende neste år også?
DET VIL NEPPE GJENTA SEG I HANS LEVETID IGJEN SA HAN!

SLITER DU MED Å LESE?!?!?!?!?!?!
Nei. Jeg påpekte at det han ikke tror vil gjenta seg i hans levetid kan gjenta seg allerede neste år.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

startelver skrev: ons mai 03, 2023 10:01 am
oddvar_kjempebra skrev: ons mai 03, 2023 10:00 am
startelver skrev: ons mai 03, 2023 9:58 am Vil neppe gjenta seg i min levetid at vi har to norske topp 2 i PL.
Tja. Det kan vel hende neste år også?
Mye som skal klaffe da og gutta må holde seg skadefrie. I tillegg til konkurranse fra andre gode spillere. ;)
Det er langt i fra sikkert nei. Men muligheten er absolutt der. Dette er to unge spiller som normalt utvikler seg videre neste år.
Jeg vil si at muligheten for at Braut (hvis han slipper skader) blir årets spiller også neste år er ganske gode. Om Ødegaard klarer en like bra sesong er noe mer usikkert.
Sist redigert av oddvar_kjempebra den ons mai 03, 2023 10:13 am, redigert 2 ganger totalt.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

oddvar_kjempebra skrev: ons mai 03, 2023 10:09 am
Jolla skrev: ons mai 03, 2023 10:02 am
oddvar_kjempebra skrev: ons mai 03, 2023 10:00 am

Tja. Det kan vel hende neste år også?
DET VIL NEPPE GJENTA SEG I HANS LEVETID IGJEN SA HAN!

SLITER DU MED Å LESE?!?!?!?!?!?!
Nei. Jeg påpekte at det han ikke tror vil gjenta seg i hans levetid kan gjenta seg allerede neste år.
Men det forutsetter jo at at han lever neste år da

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

oddvar_kjempebra skrev: ons mai 03, 2023 10:09 am
Jolla skrev: ons mai 03, 2023 10:02 am
oddvar_kjempebra skrev: ons mai 03, 2023 10:00 am

Tja. Det kan vel hende neste år også?
DET VIL NEPPE GJENTA SEG I HANS LEVETID IGJEN SA HAN!

SLITER DU MED Å LESE?!?!?!?!?!?!
Nei. Jeg påpekte at det han ikke tror vil gjenta seg i hans levetid kan gjenta seg allerede neste år.
Tenker at jeg lar startelver få ha kontroll på hva som skjer i hans levetid, så får vi fokusere på vår egen.

startelver

Legg inn av startelver »

Da tror jeg vi lar kamptråden ligge i fred.

Moist

Legg inn av Moist »

greyserpent skrev: tir mai 02, 2023 10:38 pm
chelsea8 skrev: tir mai 02, 2023 10:37 pm Spesielt av Arsenal å bue på Mudryk for å velge fjorårets vinner av klubb-VM.
Finnes det en mer meningsløs pokal?
Audi Cup

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Jolla skrev: ons mai 03, 2023 10:13 am
oddvar_kjempebra skrev: ons mai 03, 2023 10:09 am
Jolla skrev: ons mai 03, 2023 10:02 am

DET VIL NEPPE GJENTA SEG I HANS LEVETID IGJEN SA HAN!

SLITER DU MED Å LESE?!?!?!?!?!?!
Nei. Jeg påpekte at det han ikke tror vil gjenta seg i hans levetid kan gjenta seg allerede neste år.
Tenker at jeg lar startelver få ha kontroll på hva som skjer i hans levetid, så får vi fokusere på vår egen.
Hva er det du prater om?
Det som skjer i engelsk fotball i startelvers levetid skjer også i livet til alle andre som lever samtidig med ham.

Når han sier han ikke tror det vil skje igjen i hans levetid så påpeker jeg at jeg mener at det er en god sjanse for at det skjer allerede neste år.
Dvs at det kan skje igjen i både min og startelvers levetid.

Det har ingenting med hva som vil skje privat i hans liv.

Bjørn

Legg inn av Bjørn »

🤣

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»