Brighton - Manchester United

Svar
tbb
Innlegg: 3376

Re: Brighton - Manchester United

Legg inn av tbb »

Ale skrev: tor mai 04, 2023 2:00 pm I kveld kl. 21:00 på V Sport PL.

Bilde

Odds: 2.09 - 3.95 - 3.47

Kamptips: 3-0
Kan vi bare gi denne til Brighton på walk over?

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Oouf, har ikke helt godfølelsen foran denne!
Hjemmelaget er i form, putter jevnt med mål og vi må spille minst like bra som i forrige møte for å ha en sjanse.

Med det sagt: Bruno spiller denne og med det han og ikke minst Casemiro viste mot Villa stiller vi sterkere i kveld.

Unngår vi 'kollaps' tror jeg de nevnte blir avgjørende for utfallet, så borteseier 1-2.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

InsVerderben skrev: tor mai 04, 2023 2:27 pm Oouf, har ikke helt godfølelsen foran denne!
Hjemmelaget er i form, putter jevnt med mål og vi må spille minst like bra som i forrige møte for å ha en sjanse.

Med det sagt: Bruno spiller denne og med det han og ikke minst Casemiro viste mot Villa stiller vi sterkere i kveld.

Unngår vi 'kollaps' tror jeg de nevnte blir avgjørende for utfallet, så borteseier 1-2.
Oddsene som Ale oppgir i åpningsinnlegget forteller vel litt om forutsetninger og forventninger. Ikke at dette er umulig, men ingen skal noen sinne få påpeke at du har en negativ innstilling ;)

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

DuncanE skrev: tor mai 04, 2023 3:09 pm
InsVerderben skrev: tor mai 04, 2023 2:27 pm Oouf, har ikke helt godfølelsen foran denne!
Hjemmelaget er i form, putter jevnt med mål og vi må spille minst like bra som i forrige møte for å ha en sjanse.

Med det sagt: Bruno spiller denne og med det han og ikke minst Casemiro viste mot Villa stiller vi sterkere i kveld.

Unngår vi 'kollaps' tror jeg de nevnte blir avgjørende for utfallet, så borteseier 1-2.
Oddsene som Ale oppgir i åpningsinnlegget forteller vel litt om forutsetninger og forventninger. Ikke at dette er umulig, men ingen skal noen sinne få påpeke at du har en negativ innstilling ;)
🙏 Og i like måte!
Har nok hatt mine "mørke stunder" men lar meg inspirere av EtH og gutta når de er 'på' og gir alt, og ikke minst innsiktsfulle debattanter..!

De har det jo i seg og tøft å hente det fram til hver kamp, ikke minst i kveld og nevnte spillere ++ mener jeg er 'key' i slike oppgjør.

Må ha trua og håper at laget er klare for å gjøre jobben og stenge døra for de som jakter bak på tabellen. ;)

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Her knuses Brightons siste håp om CL-plass. Pengene er selvsagt plassert på en klink B.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Forventer målkalas. Tipper 3-4 bortelaget.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Onv95 skrev: tor mai 04, 2023 3:35 pm Her knuses Brightons siste håp om CL-plass. Pengene er selvsagt plassert på en klink B.
Gikk du ikke på en økonomisk smell i kampen mot Chelsea sist

Brukeravatar
Gideg
Innlegg: 424

Legg inn av Gideg »

Brighton - Manchester United

2 - 3

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Brighton har noe å hevne og var blant annet ganske målfarlige mot Wolves.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Harduetforslag skrev: tor mai 04, 2023 3:37 pm
Onv95 skrev: tor mai 04, 2023 3:35 pm Her knuses Brightons siste håp om CL-plass. Pengene er selvsagt plassert på en klink B.
Gikk du ikke på en økonomisk smell i kampen mot Chelsea sist
Forbrukslån, i et forsøk på å få igjen hus og bil?

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

greyserpent skrev: tor mai 04, 2023 3:56 pm
Harduetforslag skrev: tor mai 04, 2023 3:37 pm
Onv95 skrev: tor mai 04, 2023 3:35 pm Her knuses Brightons siste håp om CL-plass. Pengene er selvsagt plassert på en klink B.
Gikk du ikke på en økonomisk smell i kampen mot Chelsea sist
Forbrukslån, i et forsøk på å få igjen hus og bil?
Undervurdert

Saliph

Legg inn av Saliph »

Blir beintøft. Heldigvis slo vi Villa, så vi tåler en smell her.

taknina

Legg inn av taknina »

2-2

MentalM

Legg inn av MentalM »

Korrupsjon om ikke United vinner

Jack

Legg inn av Jack »

MentalM skrev: tor mai 04, 2023 5:09 pm Korrupsjon om ikke United vinner
Det får være dine ord, jævla jallabruker.

Personlig tror jeg dette blir beintøft. Har Brighton dagen kan de gi hvilket som helst lag i verden kamp til døra og vel så det. Så får vi håpe at Marriner også "har dagen".

MentalM

Legg inn av MentalM »

Jack skrev: tor mai 04, 2023 5:10 pm
MentalM skrev: tor mai 04, 2023 5:09 pm Korrupsjon om ikke United vinner
Det får være dine ord, jævla jallabruker.

Personlig tror jeg dette blir beintøft. Har Brighton dagen kan de gi hvilket som helst lag i verden kamp til døra og vel så det. Så får vi håpe at Marriner også "har dagen".
(Jeg håper United vinner)

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Fornøyd med poeng, håper på 3, å tror på 0. Tror det blir 3 - 1 til hjemmelaget. Dette er dog den eneste kampen eg tror United taper på dei siste 6. Det som gir ett lite håp i denne kampen er at Brighton med unntak av sist kamp har vært forferdelig ueffektiv. Og takk å lov for det, Tottenham kampen, Brentford kampen og Nottingham kampen er grunnen til at Brighton ikkje er helt opp i ryggen på United. Fortjente 7-9 poeng ende opp med 1 poeng.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Møter vi 4-0 Brighton eller 0-4 Brighton?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Frykter at dommeren blir avgjørende i denne kampen.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

chelsea8 skrev: tor mai 04, 2023 6:13 pm Frykter at dommeren blir avgjørende i denne kampen.
Ser den men håper ikke det, og med påfølgende 'uffing&akking' og 'hvis om at, dersom at'!
Tror&håper på et streit og tøft oppgjør som blir avgjort av spillerne på banen....!

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Her vinner Brighton, noe som kommer til å gjøre at vi øyner et vagt håp om CL-plass, bare for å bli skuffet senere.

startelver

Legg inn av startelver »

Ale skrev: tor mai 04, 2023 3:22 pm Oddsen er nede i 2.02 på Brighton-seier på Nordicbet nå. Har nok noe med at United er grufulle på bortebane denne sesongen. Scorer Brighton først her, kan det bli en massakre.
Det er jo helt utrolig dette, du får 3.75 på Unitedseier hos Unibet.

Første gangen jeg kan huske sånne odds på en topp 4 klubb.

Jeg mener det er verdt noen hundrelapper.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Fornøyd om det blir poeng her.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

startelver skrev: tor mai 04, 2023 6:55 pm
Ale skrev: tor mai 04, 2023 3:22 pm Oddsen er nede i 2.02 på Brighton-seier på Nordicbet nå. Har nok noe med at United er grufulle på bortebane denne sesongen. Scorer Brighton først her, kan det bli en massakre.
Det er jo helt utrolig dette, du får 3.75 på Unitedseier hos Unibet.

Første gangen jeg kan huske sånne odds på en topp 4 klubb.

Jeg mener det er verdt noen hundrelapper.
Spenstig..!

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Tenker vi vinner denne jeg

lsklars

Legg inn av lsklars »

Er dere ladd

startelver

Legg inn av startelver »

Ale skrev: tor mai 04, 2023 7:08 pm
startelver skrev: tor mai 04, 2023 6:55 pm
Ale skrev: tor mai 04, 2023 3:22 pm Oddsen er nede i 2.02 på Brighton-seier på Nordicbet nå. Har nok noe med at United er grufulle på bortebane denne sesongen. Scorer Brighton først her, kan det bli en massakre.
Det er jo helt utrolig dette, du får 3.75 på Unitedseier hos Unibet.

Første gangen jeg kan huske sånne odds på en topp 4 klubb.

Jeg mener det er verdt noen hundrelapper.
Skal sette 1000 kr på Brighton, men venter så nærme avspark som mulig i tilfelle oddsen stiger. Screenshot kommer.
Mener det er bortkastede penger, er vel bedre å gardere med UB , United tar minst et poeng.

lsklars

Legg inn av lsklars »

startelver skrev: tor mai 04, 2023 7:53 pm
Ale skrev: tor mai 04, 2023 7:08 pm
startelver skrev: tor mai 04, 2023 6:55 pm

Det er jo helt utrolig dette, du får 3.75 på Unitedseier hos Unibet.

Første gangen jeg kan huske sånne odds på en topp 4 klubb.

Jeg mener det er verdt noen hundrelapper.
Skal sette 1000 kr på Brighton, men venter så nærme avspark som mulig i tilfelle oddsen stiger. Screenshot kommer.
Mener det er bortkastede penger, er vel bedre å gardere med UB , United tar minst et poeng.
Da er det igjen.

5k satt på H.

Jack

Legg inn av Jack »

Martial starter. Dalot inn, Malacia ut. AWB høyreback (hvor ellers lol)

Dubia

Legg inn av Dubia »

Ser startelver har sørget for tap idag, det var synd..

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»