Brighton - Manchester United

Svar
markantovertak

Re: Brighton - Manchester United

Legg inn av markantovertak »

markantovertak skrev: tor mai 04, 2023 9:01 pm Når er slakteren tilbake? Så kjedelig å se Man Utd uten ham.
Jaja, har jo alltids Luke Shaw og AWB da. Og kommentatorene.

WhySoSerious

Legg inn av WhySoSerious »

Bakkus skrev: tor mai 04, 2023 11:01 pm Gratulerer, Pacemakers. Dommerne har bestemt at dere skal ta oss igjen for topp 4, så da blir det sånn.
Dette klarer dere fint. Verdens letteste kamper ut sesongen og dere trenger ikke vinne alle engang. Jeg tror faktisk om noe er det heller Newcastle vi tar igjen, men de ser solide ut fortsatt de og. Det blir nok dessverre torsdagsfotball på oss neste sesong gitt.

Legendag

Legg inn av Legendag »

Peter Schmeichel i studio gråter over avgjørelsen og mener dommeren/VAR ikke kan se om det er hands eller ikke, hahahahahahahaha.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Knax skrev: tor mai 04, 2023 11:02 pm
Bakkus skrev: tor mai 04, 2023 11:01 pm Gratulerer, Pacemakers. Dommerne har bestemt at dere skal ta oss igjen for topp 4, så da blir det sånn.
Selv om dere taper to matcher til og vinner resten, så ender dere fortsatt blant topp 4.

Trenger ikke å stresse med topp 4.
Brighton slår aldri City, Arsenal, Newcastle og formsterke Villa etter hverandre.

Det er dere jeg er bekymret for med kampprogrammet som er igjen og den veike bortementaliteten dette laget har..

I beste fall snubler man seg såvidt til 4.plass

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

KBY skrev: tor mai 04, 2023 11:02 pm
Reddington skrev: tor mai 04, 2023 11:00 pm Greit å dømme straffe på den.


Verre at Brighton filmer seg til straffespark i sekvensen før.
Straffespark på en corner som kommer av et frispark som dommeren gir Brigthon gratis…
Klassisk situasjon hvor dommeren ser sitt snitt til å dømme i favør hjemmelaget og imot united med vilje
Det beste er å ikke fokusere på dommeren.

Knax

Legg inn av Knax »

Hetfield skrev: tor mai 04, 2023 11:05 pm Brighton slår aldri City, Arsenal, Newcastle og formsterke Villa etter hverandre.

Det er dere jeg er bekymret for med kampprogrammet som er igjen og den veike bortementaliteten dette laget har..
Jepp. Brighton, Villa og Tottenham er ikke noe å bekymre seg for. Jeg tror vi vinner resterende, møter stort sett lag som ikke har noe å spille for(mulig Leicester ikke har rykket ned eller har sikret plassen) men det er dessverre ikke nok.

Deila

Legg inn av Deila »

Soleklar straffe, veldig bra dømt.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Shawhand Redemption

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

Når vi ikke putta før pause var tapet allerede et faktum. At det tok 99 minutter var dog litt overraskende.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Herlig underholdning.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

jrza59 skrev: tor mai 04, 2023 11:02 pm Helt fortjent. Blir nok ikke CL på United neste sesong.
Kanskje du skulle holde deg til analysene i Ukraina-tråden?

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Er ikke villig til å påstå at ten hag har gjort d så mye bedre enn hva Solskjær presterte, marginalt om det er det i det hele tatt. Vi går på noen tap som svir skikkelig med ten hag bak roret syns jeg

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Knax skrev: tor mai 04, 2023 11:07 pm
Hetfield skrev: tor mai 04, 2023 11:05 pm Brighton slår aldri City, Arsenal, Newcastle og formsterke Villa etter hverandre.

Det er dere jeg er bekymret for med kampprogrammet som er igjen og den veike bortementaliteten dette laget har..
Jepp. Brighton, Villa og Tottenham er ikke noe å bekymre seg for. Jeg tror vi vinner resterende, møter stort sett lag som ikke har noe å spille for(mulig Leicester ikke har rykket ned eller har sikret plassen) men det er dessverre ikke nok.
Si ikke det, plutselig tar West Ham og Wolves poeng i de to neste, begge er fortsatt ikke er helt ute av nedrykksstriden. Da ser tabellen slik ut:

United 35 kamper 65 p

Liverpool 35 kamper 62 p

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Pøh, dette er bare luremus-takter. Ikke faen om dere roter bort dette

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Eddie skrev: tor mai 04, 2023 11:05 pm Nok en bortekamp hvor man absolutt ikke klarer å endre kampbildet. Brighton er et meget godt lag, men borteformen i år er virkelig bekymringsverdig.
Jeg synes, derimot, at dette var en bortekamp vi nok en gang klarte å endre kampbildet. En ganske så brukbar førsteomgang, hvor vi burde scoret flere (en gjenganger). Og en ganske så bedriten andreomgang, hvor vi henger i tauene (nok en gjenganger).

daoooo

Legg inn av daoooo »

God motstander, men vi gjør ingen kjempekamp og etter andre omgang er det vel greit at Brighton stikker av med alle 3.

Ikke noe å lage krisestemning av uansett. Etter West Ham på søndag får vi også nesten 1 ukes hvile mellom de to neste kampene. Bør gjøre de mest brukte spillerne godt.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Imponerende det Brighton får til.




peraleks

Legg inn av peraleks »

dalagubbe skrev: tor mai 04, 2023 11:10 pm Er ikke villig til å påstå at ten hag har gjort d så mye bedre enn hva Solskjær presterte, marginalt om det er det i det hele tatt. Vi går på noen tap som svir skikkelig med ten hag bak roret syns jeg
Merk her at med VM og veldig mange kamper i bena på spillerne så blir det raskt en del variable resultater.
Dette ser man ikke kun i United for tiden.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

chelsea8 skrev: tor mai 04, 2023 11:22 pm Imponerende det Brighton får til.



De gjør et solid stykke arbeid, og med litt mer klaff hadde de fort vært i topp 4.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

Kan jo ikke si annet enn at det minnet fælt om seieren vår mot Brighton for noen år siden. Hands på overtid av overtiden som blir tatt av VAR og gitt straffe. Fortjent tap sånn som vi spilte i andre omgang, men helt idiotisk av Luke Shaw som ellers har vært veldig god som stopper. Alt for mye plass for Mitoma utover i kampen også med AWB som ikke tør å gå innen 5 meter av fyren.

Slogdongen

Legg inn av Slogdongen »

Shaw me your hand Luke avgjorde. Bruno skuffa…

taknina

Legg inn av taknina »

Å "igjen" rote vekk det ene poenget en hadde i lomma kan vise seg avgjørende for at de bak får los og at en selv vakler.
.
At Newcastle nesten bestandig klarer å beholde det kan gjøre deres sesong.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Korrupt liga.

jrza59

Legg inn av jrza59 »

DuncanE skrev: tor mai 04, 2023 11:10 pm
jrza59 skrev: tor mai 04, 2023 11:02 pm Helt fortjent. Blir nok ikke CL på United neste sesong.
Kanskje du skulle holde deg til analysene i Ukraina-tråden?
Så denne først nå.

Muligens, men det er vel ikke helt utenkelig at United driter seg ut?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»