Gruppevoldtekt i Bergen Byrett, og av 15-åring

Svar
Alpha

Re: Gruppevoldtekt i Bergen Byrett, og av 15-åring

Legg inn av Alpha »

Bliss skrev: man mai 15, 2023 10:08 pm Det renner inn voldtektsanmeldelser mot andre gutter i samme omgangskrets nå, inkludert en annen influencer som kjører rundt i Lamboen sin og plukker opp smårips. Dette er vel den største grunnen til å navngi vertfall enkelte av disse, de bruker sin status i sosiale medier til å komme i kontakt med disse småjentene som de deretter utsetter for overgrep.
Han med grønn Lambo og Rolex 116613LB er like kvalm som han andre TikTokeren. Vet ikke om det er han du sikter til, men kan ikke være så veldig mange andre.

Positivt at flere tør å stå frem nå. Håper samtidig at det ikke kommer falske anklager.

Downlight

Legg inn av Downlight »

Hva er det med Bergen?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Jeg så grønn Lambo for ikke lenge siden (!)

perchri
Innlegg: 659

Legg inn av perchri »

Haugzu skrev: tir mai 09, 2023 3:23 pm Stygg sak. Skal visstnok være etnisk norske. Navn er vel spredt på Instagram, Tiktok, Jodel etc.

Hva slags straffer kan man få i en sak som denne?
Burde få 30 år uten benådning. Kanskje det ville forsterke disiplinen...

Alpha

Legg inn av Alpha »

Elgen skrev: man mai 15, 2023 11:26 pm Jeg så grønn Lambo for ikke lenge siden (!)
Er kun én grønn Lambo her så vidt jeg vet. Han liker å surre rundt Lagunen, men er ikke ukjent for å reise lengre om det er rips på veien.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Alpha skrev: man mai 15, 2023 10:03 pm
Cabal skrev: man mai 15, 2023 4:34 pm
seriemester2013 skrev: søn mai 14, 2023 11:42 pm Bra, da har han fått kjenne på redselen ofrene hans har hatt, bare det at han er heldig nok til ikke å ha blitt utsatt for fullbyrdet voldtekt mot deg selv.
Men godt å lese at denne kule karen selv kan kjenne på frykt, han har jo vist null empati til ofrene sine, bare virkelig kuul med gjengen
Har de allerede blitt dømt? Går virkelig unna.
Offentlig dømt, i hvert fall.
Litt som Brannspillerne som ble dømt på timer fra brukere på FD, men aldri så innsiden av en rettsal.

perchri
Innlegg: 659

Legg inn av perchri »

JauKaninen skrev: tir mai 09, 2023 5:01 pm
Henningsen skrev: tir mai 09, 2023 3:40 pm Jævlig sak.
Det kommer vel en shitstorm fra the usual suspects som vi er vant til...
De skal dra inn den heslig agendaen sin.
Jeg er like mye imot gjengvoldtekt uansett hvem som har begått den. Jævlig sak ja.
...kommer vel om ikke lenge, noe a,la Klu Klux Klan, som kan få orden der politiet og rettsvesent slipper opp, grunnt idiotiske lover made in 1950 åra. folk må da snart gå lei all denne elendigheten uten konsekvenser??

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Alpha skrev: man mai 15, 2023 11:37 pm
Elgen skrev: man mai 15, 2023 11:26 pm Jeg så grønn Lambo for ikke lenge siden (!)
Er kun én grønn Lambo her så vidt jeg vet. Han liker å surre rundt Lagunen, men er ikke ukjent for å reise lengre om det er rips på veien.
Jeg vet ikke om det var han, men så en grønn Lambo i sentrum for ikke lenge siden

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

perchri skrev: man mai 15, 2023 11:40 pm
JauKaninen skrev: tir mai 09, 2023 5:01 pm
Henningsen skrev: tir mai 09, 2023 3:40 pm Jævlig sak.
Det kommer vel en shitstorm fra the usual suspects som vi er vant til...
De skal dra inn den heslig agendaen sin.
Jeg er like mye imot gjengvoldtekt uansett hvem som har begått den. Jævlig sak ja.
...kommer vel om ikke lenge, noe a,la Klu Klux Klan, som kan få orden der politiet og rettsvesent slipper opp, grunnt idiotiske lover made in 1950 åra. folk må da snart gå lei all denne elendigheten uten konsekvenser??
I alle fall en som har tatt saken i egne hender for å beskytte sønnen sin, sier ikke det er bra, men forståelig når alt annet svikter
https://www.dt.no/voksen-mann-banket-to ... 57-2137063

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Downlight skrev: man mai 15, 2023 11:23 pm Hva er det med Bergen?
Hørte en god beskrivelse fra det som nå er en ex;

"Alle de hyggelige bergenserne har jo flyttet fra Bergen"

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

seriemester2013 skrev: man mai 15, 2023 11:45 pm
perchri skrev: man mai 15, 2023 11:40 pm
JauKaninen skrev: tir mai 09, 2023 5:01 pm

Jeg er like mye imot gjengvoldtekt uansett hvem som har begått den. Jævlig sak ja.
...kommer vel om ikke lenge, noe a,la Klu Klux Klan, som kan få orden der politiet og rettsvesent slipper opp, grunnt idiotiske lover made in 1950 åra. folk må da snart gå lei all denne elendigheten uten konsekvenser??
I alle fall en som har tatt saken i egne hender for å beskytte sønnen sin, sier ikke det er bra, men forståelig når alt annet svikter
https://www.dt.no/voksen-mann-banket-to ... 57-2137063
Smart å lenke til en plussak i ei lokalblekke lissom

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Kul_Djevel skrev: tir mai 16, 2023 12:08 pm
seriemester2013 skrev: man mai 15, 2023 11:45 pm
perchri skrev: man mai 15, 2023 11:40 pm
...kommer vel om ikke lenge, noe a,la Klu Klux Klan, som kan få orden der politiet og rettsvesent slipper opp, grunnt idiotiske lover made in 1950 åra. folk må da snart gå lei all denne elendigheten uten konsekvenser??
I alle fall en som har tatt saken i egne hender for å beskytte sønnen sin, sier ikke det er bra, men forståelig når alt annet svikter
https://www.dt.no/voksen-mann-banket-to ... 57-2137063
Smart å lenke til en plussak i ei lokalblekke lissom
Mange som har abonnement som gjør at de har tilgang på +saker i andre lokalblekker, lenken var til de som hadde tilgang, tor det er mange her inne, men kan jo ikke vite. At far ikke har sett annen utvei enn selvtekt er synd, men kjenner jeg hadde overveid slikt selv om sønnen min ble drevet til vanvidd av mobbere

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Kul_Djevel skrev: tir mai 16, 2023 12:08 pm Smart å lenke til en plussak i ei lokalblekke lissom
Har ikke pluss i denne blekka, men kunne lese likevel...

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

seriemester2013 skrev: tir mai 16, 2023 12:50 pm At far ikke har sett annen utvei enn selvtekt er synd, men kjenner jeg hadde overveid slikt selv om sønnen min ble drevet til vanvidd av mobbere
Her har jeg full forståelse for faren, og straffen han eventuelt vil få vil nok være verdt det.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Knaberaps skrev: tir mai 16, 2023 12:59 pm
Kul_Djevel skrev: tir mai 16, 2023 12:08 pm Smart å lenke til en plussak i ei lokalblekke lissom
Har ikke pluss i denne blekka, men kunne lese likevel...
Så bra for deg da :D

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hjelper vel ikke å sette «Lawyer up baby» som status på TikToken sin heller.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Kul_Djevel skrev: tir mai 16, 2023 1:29 pm Så bra for deg da :D
Neeh, ikke noe spesielt. Var bedre å påvise dine begrensede EDB-kunnskaper :)

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Knaberaps skrev: tir mai 16, 2023 1:34 pm
Kul_Djevel skrev: tir mai 16, 2023 1:29 pm Så bra for deg da :D
Neeh, ikke noe spesielt. Var bedre å påvise dine begrensede EDB-kunnskaper :)
Har jeg begrensede EDB kunnskaper fordi jeg ikke har abonnement eller bruker i amedia? Hvilken andre tjenester bør man også ha abonnement på for å ha gode EDB kunnskaper?` :lol:

Genial

Legg inn av Genial »

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/K ... lle-gjoere

Håper den gjengen her får kjørt seg bak murene.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Kul_Djevel skrev: tir mai 16, 2023 1:41 pm Har jeg begrensede EDB kunnskaper fordi jeg ikke har abonnement eller bruker i amedia?
Nei, det var bare en joik. (Joke - vits.)

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Genial skrev: tir mai 16, 2023 1:45 pm https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/K ... lle-gjoere

Håper den gjengen her får kjørt seg bak murene.
De må kanskje bytte på å plukke opp såpestykket.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Litt vanskelig noen ganger å få tak i saken:
"Kvinnen har tidligere anmeldt to av mennene for voldtekt i desember 2020. Dette er en annen sak. Den ble henlagt på bevisets stilling, opplyser advokat Ellen Eikeseth Mjøs til VG. "

Hva menes med dette?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

VivaLV skrev: tir mai 16, 2023 1:58 pm Litt vanskelig noen ganger å få tak i saken:
"Kvinnen har tidligere anmeldt to av mennene for voldtekt i desember 2020. Dette er en annen sak. Den ble henlagt på bevisets stilling, opplyser advokat Ellen Eikeseth Mjøs til VG. "

Hva menes med dette?
Er det ikke ganske tydelig? Hun anmeldte to av de tiltalte for en annen voldtekt i 2020. Denne saken ble henlagt på bevisets stilling.
Sist redigert av Solvgutt1 den tir mai 16, 2023 2:10 pm, redigert 1 gang totalt.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Disse er nok skyldige i flere voldtekter, men uavhengig av det er det åpenbart at man snakker om ganske lavmåls avskum her.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Solvgutt1 skrev: tir mai 16, 2023 2:07 pm Disse er nok skyldige i flere voldtekter, men uavhengig av det er det åpenbart at man snakker om ganske lavmåls avskum her.
De er vel ikke dømt ennå da.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Kul_Djevel skrev: tir mai 16, 2023 2:16 pm
Solvgutt1 skrev: tir mai 16, 2023 2:07 pm Disse er nok skyldige i flere voldtekter, men uavhengig av det er det åpenbart at man snakker om ganske lavmåls avskum her.
De er vel ikke dømt ennå da.
Derfor "nok". Kan erstatte det med "trolig". Av de er avskum er ikke noe de kan dømmes for. Det får komme an på øyet som ser.

Noen syns kanskje det er sjarmerende at voksne menn knuller 15-åringer på tur mens de filmer det.
Sist redigert av Solvgutt1 den tir mai 16, 2023 2:18 pm, redigert 1 gang totalt.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Solvgutt1 skrev: tir mai 16, 2023 2:04 pm
VivaLV skrev: tir mai 16, 2023 1:58 pm Litt vanskelig noen ganger å få tak i saken:
"Kvinnen har tidligere anmeldt to av mennene for voldtekt i desember 2020. Dette er en annen sak. Den ble henlagt på bevisets stilling, opplyser advokat Ellen Eikeseth Mjøs til VG. "

Hva menes med dette?
Er det ikke ganske tydelig? Hun anmeldte to av de tiltalte for en annen voldtekt i 2020. Denne saken ble henlagt på bevisets stilling.
Ja, men traff hun de tilfeldig, hang i de i samme gjeng? Skulle tru den uansett var relevant for denne saken.
Jeg høres litt ut som Kul_Djevel nå, men jeg husker Hemsesalsaken hvor det også var massiv forhåndsdømming og alle var enige om de var skyldige. De ble jo frikjent i den saken.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

VivaLV skrev: tir mai 16, 2023 2:18 pm
Solvgutt1 skrev: tir mai 16, 2023 2:04 pm
VivaLV skrev: tir mai 16, 2023 1:58 pm Litt vanskelig noen ganger å få tak i saken:
"Kvinnen har tidligere anmeldt to av mennene for voldtekt i desember 2020. Dette er en annen sak. Den ble henlagt på bevisets stilling, opplyser advokat Ellen Eikeseth Mjøs til VG. "

Hva menes med dette?
Er det ikke ganske tydelig? Hun anmeldte to av de tiltalte for en annen voldtekt i 2020. Denne saken ble henlagt på bevisets stilling.
Ja, men traff hun de tilfeldig, hang i de i samme gjeng? Skulle tru den uansett var relevant for denne saken.
Jeg høres litt ut som Kul_Djevel nå, men jeg husker Hemsesalsaken hvor det også var massiv forhåndsdømming og alle var enige om de var skyldige. De ble jo frikjent i den saken.
Ja hun kjente dem. Det har da kommet godt fram i saken. Har du ikke satt deg inn i den?

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Solvgutt1 skrev: tir mai 16, 2023 2:17 pm
Kul_Djevel skrev: tir mai 16, 2023 2:16 pm
Solvgutt1 skrev: tir mai 16, 2023 2:07 pm Disse er nok skyldige i flere voldtekter, men uavhengig av det er det åpenbart at man snakker om ganske lavmåls avskum her.
De er vel ikke dømt ennå da.
Derfor "nok". Kan erstatte det med "trolig". Av de er avskum er ikke noe de kan dømmes for. Det får komme an på øyet som ser.

Noen syns kanskje det er sjarmerende at voksne menn knuller 15-åringer på tur mens de filmer det.
Nå hevder jo de at dette ikke har skjedd da....

Så får man se hva retten kommer frem til.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Kul_Djevel skrev: tir mai 16, 2023 2:22 pm
Solvgutt1 skrev: tir mai 16, 2023 2:17 pm
Kul_Djevel skrev: tir mai 16, 2023 2:16 pm

De er vel ikke dømt ennå da.
Derfor "nok". Kan erstatte det med "trolig". Av de er avskum er ikke noe de kan dømmes for. Det får komme an på øyet som ser.

Noen syns kanskje det er sjarmerende at voksne menn knuller 15-åringer på tur mens de filmer det.
Nå hevder jo de at dette ikke har skjedd da....

Så får man se hva retten kommer frem til.
De erkjenner at det har skjedd, men påstår at hun hadde sagt at hun var 16 år. Pleier ikke å være et gangbart forsvar, og det ville ikke gjort dem til noe mindre avskum akkurat.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»