Real Madrid - Manchester City *** CL semifinale 1 oppgjør.

Svar
peraleks

Real Madrid - Manchester City *** CL semifinale 1 oppgjør.

Legg inn av peraleks »

Real Madrid møter da altså Manchester City hjemme i første kamp av årets CL Semifinale-runde.

Vinicius Jr., Haaland og Rodrygo er alle i storform for tiden noe som burde gi en innholdsrik kamp, ellers kommer Real Madrid fra en nylig seier i Copa del Rey mens City er i teten i PL.

Innbyrdes er City foran med 4 seiere, 2 uavgjort og 3 seiere til RM.

Ser man på toppscorertabellen er Haaland på en soleklar førsteplass med sine 12 mål.
Vinicius Jr. på 6 og Rodrygo på 5 er de nærmeste bak fra RM igjen.

Kamptips: 3-1 til Real Madrid.

Kjør kamp!

startelver

Legg inn av startelver »

Hala Madrid!

Hvis alle spiller på sitt beste bør dette bli seier, 3-1 er også tipset her, men 1 mål er også helt greit å ta med til Manchester. Benzema våkner nok også opp til denne.

Mulige lagoppstillinger :

RM:
Carvajal, Militao, Alaba, Camavinga; Kroos, Modric, Valverde; Vinicius, Benzema, Rodrygo

Man City : Ederson, Walker, Stones, Dias, Akanji; Rodri, Gundogan, De Bruyne; Grealish, Haaland, Silva

Soldado

Legg inn av Soldado »

Dette tror jeg blir stillingskrig i store deler av kampen, før det kanskje løsner for ett av lagene på slutten. Spennende blir det, men jeg er skeptisk til om man slår City over to kamper.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Ser fram til denne, burde ha vært finalen men så dessverre ikke.
Benzma - Braut, Modrc - De Bruyne, Ancelotti - PEP, etc, etc....!
Er nøytral og håper på meget god fotball uten å favorisere noen.
Kan bli en episk match og tipper 2-2.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

Sykt hvordan tidene endrer seg. I gamle dager var det Real Madrid - Man Utd som var gigantoppgjøret, nå er det City (som før 2008) knapt ble fulgt av noen.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Albania skrev: tir mai 09, 2023 5:19 pm Sykt hvordan tidene endrer seg. I gamle dager var det Real Madrid - Man Utd som var gigantoppgjøret, nå er det City (som før 2008) knapt ble fulgt av noen.
Man kommer langt med massiv pengedoping ja.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Albania skrev: tir mai 09, 2023 5:19 pm Sykt hvordan tidene endrer seg. I gamle dager var det Real Madrid - Man Utd som var gigantoppgjøret, nå er det City (som før 2008) knapt ble fulgt av noen.
Tar en "taknina:"
The times they are a-changin'...

lsklars

Legg inn av lsklars »

Jevnt og spennende.

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Bare en semi som er verdt å se på og den spilles i morra.

Trappoppned

Legg inn av Trappoppned »

Rexwiller skrev: tir mai 09, 2023 5:33 pm Bare en semi som er verdt å se på og den spilles i morra.
Hvorfor?

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Jeg tror Real kommer til å få kjørt seg både hjemme og borte. Det passer nok City bra å møte et lag som ikke ligger med elleve mann innenfor egen sekstenmeter i 90 minutter. City har så mye mer kvalitet i laget at dette skal være plankekjøring.

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Trappoppned skrev: tir mai 09, 2023 6:19 pm
Rexwiller skrev: tir mai 09, 2023 5:33 pm Bare en semi som er verdt å se på og den spilles i morra.
Hvorfor?
Fordi det er et byderby hvorav det ene er et av tidenes beste lag, og som har gjort comeback blant europas storheter. Dessuten er jeg drittlei Real Madrid og jukselaget City.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Rudiger vs Haaland blir en interessant duell. Også er jeg jævla spent på om Kroos holder tempoet som det kan bli på midtbanen. Rodrygo kan nesten ikke benkes, og da blir det fort Valverde på midten.

Betryggende at Camavinga spiller back. Han er såpass god å forsvare seg at han har blitt vår beste back på rekordtid. Carvajal motsatt MÅ ha en god kamp defensivt.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Uhyre vanskelig å håpe at noen av disse lagene vinner, men det laget jeg ønsker hardest skal tape er naturligvis Man City.

Det skjer neppe. All mulig respekt til Real Madrid og den insane CL-vodooen de har, men denne gangen tror jeg ikke det holder.

startelver

Legg inn av startelver »







Ghost

Legg inn av Ghost »

Soldado skrev: tir mai 09, 2023 7:12 pm Rudiger vs Haaland blir en interessant duell. Også er jeg jævla spent på om Kroos holder tempoet som det kan bli på midtbanen. Rodrygo kan nesten ikke benkes, og da blir det fort Valverde på midten.

Betryggende at Camavinga spiller back. Han er såpass god å forsvare seg at han har blitt vår beste back på rekordtid. Carvajal motsatt MÅ ha en god kamp defensivt.
De to tyske Toniene de jeg er klart mest skeptisk til ja. Når det er dårlig er det virkelig dårlig.

Men ikke noen alternativer når ting ble som de ble. Kanskje Tchouameni inn for Kroos, men forstår at man kjører inn Kroos hjemme.

Selv er jeg mer bekymret for Camavinga enn Carvajal denne kampen. Carvajal er alltid solid når det gjelder, og Camavinga er fortsatt uskolert. Og Bernardo Silva er vesentlig verre å møte enn Grealish... Men der og er det jo det beste ut fra alternativene.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

k9b skrev: tir mai 09, 2023 7:34 pm Uhyre vanskelig å håpe at noen av disse lagene vinner, men det laget jeg ønsker hardest skal tape er naturligvis Man City.

Det skjer neppe. All mulig respekt til Real Madrid og den insane CL-vodooen de har, men denne gangen tror jeg ikke det holder.
Kjent kommentar angående Real i mange år dette her.

Andtho01
Innlegg: 130

Legg inn av Andtho01 »

Kjør da Real Madrid kjør over møkka klubben

startelver

Legg inn av startelver »

På papiret synes jeg Real ser minst like sterke ut spiller for spiller. Så er vel Pep mest opptatt av at forsvarslinja holder denne gangen.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Ghost skrev: tir mai 09, 2023 7:55 pm
Soldado skrev: tir mai 09, 2023 7:12 pm Rudiger vs Haaland blir en interessant duell. Også er jeg jævla spent på om Kroos holder tempoet som det kan bli på midtbanen. Rodrygo kan nesten ikke benkes, og da blir det fort Valverde på midten.

Betryggende at Camavinga spiller back. Han er såpass god å forsvare seg at han har blitt vår beste back på rekordtid. Carvajal motsatt MÅ ha en god kamp defensivt.
De to tyske Toniene de jeg er klart mest skeptisk til ja. Når det er dårlig er det virkelig dårlig.

Men ikke noen alternativer når ting ble som de ble. Kanskje Tchouameni inn for Kroos, men forstår at man kjører inn Kroos hjemme.

Selv er jeg mer bekymret for Camavinga enn Carvajal denne kampen. Carvajal er alltid solid når det gjelder, og Camavinga er fortsatt uskolert. Og Bernardo Silva er vesentlig verre å møte enn Grealish... Men der og er det jo det beste ut fra alternativene.
Jo mer jeg tenker på det tror jeg faktisk jeg hadde foretrukket Nacho som VB og Camavinga for Kroos.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Hala Madrid

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Her heier vi på Big Game Karim

lsklars

Legg inn av lsklars »

Halal Madrid!

Koffer

Legg inn av Koffer »

Ghost skrev: tir mai 09, 2023 7:55 pm
Soldado skrev: tir mai 09, 2023 7:12 pm Rudiger vs Haaland blir en interessant duell. Også er jeg jævla spent på om Kroos holder tempoet som det kan bli på midtbanen. Rodrygo kan nesten ikke benkes, og da blir det fort Valverde på midten.

Betryggende at Camavinga spiller back. Han er såpass god å forsvare seg at han har blitt vår beste back på rekordtid. Carvajal motsatt MÅ ha en god kamp defensivt.
De to tyske Toniene de jeg er klart mest skeptisk til ja. Når det er dårlig er det virkelig dårlig.

Men ikke noen alternativer når ting ble som de ble. Kanskje Tchouameni inn for Kroos, men forstår at man kjører inn Kroos hjemme.

Selv er jeg mer bekymret for Camavinga enn Carvajal denne kampen. Carvajal er alltid solid når det gjelder, og Camavinga er fortsatt uskolert. Og Bernardo Silva er vesentlig verre å møte enn Grealish... Men der og er det jo det beste ut fra alternativene.
Fanden ta at det er hjemme først, men det får man ikke gjort noe med.

Midtbanen til City må stoppes. Kroos-Modric-Valverde... nja, tja. Denne 4-3-3 mot gode lag... er ikke sikkert man har kattens (Gatos/Madrid) ni liv denne sesongen.

Skulle gjerne hatt Tchouameni inn. Militao også, men han er skadet/suspendert? Dårlig oppdatert om dagen.

Ellers skulle jeg ønske man kunne skreddersy litt mer enn man gjør. En 4-5-1 med Alaba opp på midtbanen sammen med Tchouameni og Militao-Rudiger i forsvar. F.eks. i Manc.

startelver

Legg inn av startelver »

LeSorcier skrev: tir mai 09, 2023 6:25 pm Jeg tror Real kommer til å få kjørt seg både hjemme og borte. Det passer nok City bra å møte et lag som ikke ligger med elleve mann innenfor egen sekstenmeter i 90 minutter. City har så mye mer kvalitet i laget at dette skal være plankekjøring.
Ikke enig, City skal også få kjørt seg, spesielt i kveld, uansett blir dette en tight kamp.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Benzema hattrick

Ghost

Legg inn av Ghost »

Koffer skrev: tir mai 09, 2023 8:28 pm
Ghost skrev: tir mai 09, 2023 7:55 pm
Soldado skrev: tir mai 09, 2023 7:12 pm Rudiger vs Haaland blir en interessant duell. Også er jeg jævla spent på om Kroos holder tempoet som det kan bli på midtbanen. Rodrygo kan nesten ikke benkes, og da blir det fort Valverde på midten.

Betryggende at Camavinga spiller back. Han er såpass god å forsvare seg at han har blitt vår beste back på rekordtid. Carvajal motsatt MÅ ha en god kamp defensivt.
De to tyske Toniene de jeg er klart mest skeptisk til ja. Når det er dårlig er det virkelig dårlig.

Men ikke noen alternativer når ting ble som de ble. Kanskje Tchouameni inn for Kroos, men forstår at man kjører inn Kroos hjemme.

Selv er jeg mer bekymret for Camavinga enn Carvajal denne kampen. Carvajal er alltid solid når det gjelder, og Camavinga er fortsatt uskolert. Og Bernardo Silva er vesentlig verre å møte enn Grealish... Men der og er det jo det beste ut fra alternativene.
Skulle gjerne hatt Tchouameni inn. Militao også, men han er skadet/suspendert? Dårlig oppdatert om dagen.
Millitao suspendert ja. Etter et helt håpløst kort mot Chelsea når man hadde kontroll... Det svekker jo dessverre sjansene betraktelig.

Kroos har motbevist meg før denne sesongen så får håpe det skjer igjen. Men i utgangspunktet skeptisk. Har funket dårlig mot City før.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Blir rom for KdB å kose seg i her, tror jeg. Kommer til å straffe seg.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

LeSorcier skrev: tir mai 09, 2023 6:25 pm Jeg tror Real kommer til å få kjørt seg både hjemme og borte. Det passer nok City bra å møte et lag som ikke ligger med elleve mann innenfor egen sekstenmeter i 90 minutter. City har så mye mer kvalitet i laget at dette skal være plankekjøring.
Føler City er et altfor "hypa" lag. Vi får se.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

startelver skrev: tir mai 09, 2023 8:29 pm
LeSorcier skrev: tir mai 09, 2023 6:25 pm Jeg tror Real kommer til å få kjørt seg både hjemme og borte. Det passer nok City bra å møte et lag som ikke ligger med elleve mann innenfor egen sekstenmeter i 90 minutter. City har så mye mer kvalitet i laget at dette skal være plankekjøring.
Ikke enig, City skal også få kjørt seg, spesielt i kveld, uansett blir dette en tight kamp.
Vi får se, vi får se.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»