NHL

Svar
Chromeback

Re: NHL

Legg inn av Chromeback »

Og der vant Lemioux fighten mot Kolesar. Pent og effektivt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Og der utlignet Kings også, på en rebound. Mye mål så langt i år.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kopitar og PP, 2-1 til Kings! De snudde dette faktisk, trodde ikke at Vegas kom til å la dem gjøre det..

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Taklingen til Palat, for øvrig:


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Larkin røk på denne tidligere i kampen også. Joseph endte ikke opp med noen ting. Larkin sin får nok konsekvenser i ettertid også, men jeg håper inderlig at NHL forstår at dette kommer til å fortsette hvis dommerne ikke starter å slå ned på disse taklingen med en gang.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Bommet i hvert fall totalt på tippingen mellom Kings og Vegas. Hadde aldri trodd av Kings skulle vinne, og i hvert fall ikke 6-2.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Det er først i natt det starter på ordentlig for min del, når Flyers tar i mot Canucks på hjemmebane i ett fullsatt Philly. Canucks har allerede en match i beina, hvor de tapte 3-2 mot Oilers i en shootout.

Ristolainen er ute på day-to-day, og rekker ikke denne kampen. Synd, kunne fort vært en fin måte å starte sesongen på, på hjemmebane.

Nei, rekker noen timer på øyet i kveld, så er det på med drakta og gjøre seg klar for en fly or die!
Jeg er ladd!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Larkin kalt inn, som forventet.



Men hvis verken Joseph eller Palat blir kalt inn til høring så har DoPS allerede skutt seg i foten for sesongen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Overbetalt eller ei?


Tomica

Legg inn av Tomica »

Chromeback skrev: fre okt 15, 2021 3:51 pm Det er først i natt det starter på ordentlig for min del, når Flyers tar i mot Canucks på hjemmebane i ett fullsatt Philly. Canucks har allerede en match i beina, hvor de tapte 3-2 mot Oilers i en shootout.

Ristolainen er ute på day-to-day, og rekker ikke denne kampen. Synd, kunne fort vært en fin måte å starte sesongen på, på hjemmebane.

Nei, rekker noen timer på øyet i kveld, så er det på med drakta og gjøre seg klar for en fly or die!
Jeg er ladd!
Ja, hvordan vil det gå med Flyers i år? Noen gode nyvinninger, men jeg får ikke bestemt meg for om jeg tror de holder til en WC-plass eller ev noe høyere.

God kamp. Jeg får ikke sett noe i natt.

Tomica

Legg inn av Tomica »

Chromeback skrev: fre okt 15, 2021 6:05 pm Overbetalt eller ei?

Overbetalt. Men prisen på gode forsvarsspillere har blitt helt sinnsyk, så er vel å forvente. Uansett veldig fornøyd med å ha ham i Bruins på lang kontrakt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Adam Fox viser hvorfor han vant Norris-trofeet i fjor.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tomica skrev: fre okt 15, 2021 7:18 pm
Chromeback skrev: fre okt 15, 2021 3:51 pm Det er først i natt det starter på ordentlig for min del, når Flyers tar i mot Canucks på hjemmebane i ett fullsatt Philly. Canucks har allerede en match i beina, hvor de tapte 3-2 mot Oilers i en shootout.

Ristolainen er ute på day-to-day, og rekker ikke denne kampen. Synd, kunne fort vært en fin måte å starte sesongen på, på hjemmebane.

Nei, rekker noen timer på øyet i kveld, så er det på med drakta og gjøre seg klar for en fly or die!
Jeg er ladd!
Ja, hvordan vil det gå med Flyers i år? Noen gode nyvinninger, men jeg får ikke bestemt meg for om jeg tror de holder til en WC-plass eller ev noe høyere.

God kamp. Jeg får ikke sett noe i natt.
Si det. En ting er hvordan Flyers vil se ut, men spent på hele Metro egentlig. Jeg tør ikke å spå for mye, men jeg vet jo at det har blitt jobbet ekstremt mye med detaljer i pre-season.

Hvis vi har fått på plass forsvaret i år, så skal vi i hvert fall ha en WC-plass. Det er jo også riktig år for våres del i år.

Men ja, litt avhengig av hvordan Penguins og Caps også ser ut. Isles og Canes så så solide ut som man kunne forventet. Rangers er jo 50/50. Devils og Sabres regner jeg egentlig ikke med, men man vet jo aldri, særlig Devils kan jo plutselig overraske.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

God start i Philly. Hatt fem minutter med press, og endelig skyter vi, og det ender med matchens første PP.

Fine tendenser!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

JAAAA!!

Hvor kom dette laget her fra!? Står godt i presset, pasningene er solide og vi skyter hver gang vi har muligheten. Dette var noe helt nytt!

1-0!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Farabee med gollen, for øvrig. Dette er sesongen hans.
Sist redigert av Chromeback den lør okt 16, 2021 1:39 am, redigert 1 gang totalt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Vi scorte visst på PP, men de første ti minuttene var det egentlig umulig å skille om vi spilte PP eller 5 v 5.

Jevnet seg litt mer ut nå.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hamilton med en ålreit debut også, så langt.



1-0 til Jersey til pause der også.

Number4

Legg inn av Number4 »

Habs er så feige.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Number4 skrev: lør okt 16, 2021 2:06 am Habs er så feige.
Hva har de gjort denne gangen?

Eller gjelder det Dougie?
Sist redigert av Chromeback den lør okt 16, 2021 2:11 am, redigert 1 gang totalt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ble forresten en kamp på Larkin, men han er nok uansett ute på ubestemt tid. Virker som verken Joseph eller Palat får noen konsekvenser for sine taklinger.

Så ligaen ønsker jo helt tydelig ikke å gjøre noe med disse taklingene, selv om de egentlig skal slås ekstra hardt ned på i år.

Number4

Legg inn av Number4 »

Chromeback skrev: lør okt 16, 2021 2:09 am
Number4 skrev: lør okt 16, 2021 2:06 am Habs er så feige.
Hva har de gjort denne gangen?

Eller gjelder det Dougie?
Neida, bare jeg som skulle fyre opp litt. Egentlig ikke noe i mot Canadiens.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Fyfaen, jaja. Pod kommer fort til å bli bra for Canucks.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Number4 skrev: lør okt 16, 2021 2:13 am
Chromeback skrev: lør okt 16, 2021 2:09 am
Number4 skrev: lør okt 16, 2021 2:06 am Habs er så feige.
Hva har de gjort denne gangen?

Eller gjelder det Dougie?
Neida, bare jeg som skulle fyre opp litt. Egentlig ikke noe i mot Canadiens.
Blanda Habs og Canes her i ett halvt sekund, litt småtrøtt.

Habs kan vi godt hate på etter den off-seasonen deres.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

KØDDER DU

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Men kødder du nå ellers, fy faen

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hvordan er det mulig å slippe inn to såpass idiotiske mål ila en periode

Number4

Legg inn av Number4 »

Kunne spilt for Woolwich han!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

CAM!!!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

For en latterlig periode. Totalt useriøse mål i mot. Spent på hvorfor dommerne ikke blåste det siste spillet dødt før Canucks sin fjerde scoring. Nekter å tro at de hadde kontroll på hvor den pucken var.

Orker egentlig ikke å drive å klage på dommerne, men i dag har det vært mye rart.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»