NHL

Svar
Chromeback

Re: NHL

Legg inn av Chromeback »

5 mål på tavla og tre mann i boksen.

Dette lukter Broad Street, deilig.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Chromeback skrev: tir okt 19, 2021 12:09 am Evander Kane fortsetter med å levere utenfor isen.

Utestengt i 21 kamper for brudd på CoVid-protokollen til ligaen.
👀

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Kraken hvordan er de? Ikke noe GK gode?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Maple leafs KJØRER OVER nYR over 30 skudd toatal etter 2nd ogg over 10 min offense....

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Laffano16 skrev: tir okt 19, 2021 2:38 am Maple leafs KJØRER OVER nYR over 30 skudd toatal etter 2nd ogg over 10 min offense....
Shesterkin is on fire.

Strider

Legg inn av Strider »

Når blir Emilio Pettersen klar for første NHL kamp tror dere?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Erre mulig makan til bom show

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Fy fløte leafs....

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

OT erre mulig!!!!

40 ish skudd kun 1 jævla mål!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Wtf erre mulig!!! Omtrent åpen goal og miss!!!!!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Damn it Matthews!!!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Er så jævla vilt!!!! NYR vinner faen meg.........

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Shesterkin player of game!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Fyfaen ass

Number4

Legg inn av Number4 »

Holder nå!

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: tir okt 19, 2021 12:09 am Evander Kane fortsetter med å levere utenfor isen.

Utestengt i 21 kamper for brudd på CoVid-protokollen til ligaen.
forward Evander Kane has been suspended for 21 games for violating the NHL's COVID protocols. He provided a fraudulent vaccination card.

Further, NHL says they could not substantiate domestic abuse allegations made by his estranged wife. That matter closed.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

19 år gamle Jamie Drysdale virker å få sitt store gjennombrudd. Virker ekstremt spennende

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ekstremt deilig seier i natt. Synd at smultringen sprakk, men men. En mye bedre opplevelse for Hart i natt enn i premieren. Viser også hvor høyt toppnivå han har i enkelte situasjoner, som denne i første periode.



Forsvaret ser også ut til å sitte ordentlig nå. Seeler gjør også sitt for å ble en fanfavoritt fortest mulig, selv som #7 defender.



Endte opp med å stå å rope for å fyre opp fansen mens han var i boksen. Herlig type.

Noterte meg også underveis i kampen at flere og flere begynte å nevne en ny rivalisering med Kraken, og jeg hadde ikke hatt noe i mot det for å være ærlig. Kult lag, og de har noen skikkelige shitfaces, så kan respektere det. Bastian prøvde seg på alt og alle, og endte opp med en ganske spesiell statistikk for Kraken. Han endte opp med 6:35 TOIs og 27 PIMs. Startet en scrum ved å gå etter Giroux, og fikk seg en solid runde med Nate.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Denne fra Buch er også en interessant måte å starte sesongen på. Endte opp med match penalty.


Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Chromeback skrev: tir okt 19, 2021 10:54 am Noterte meg også underveis i kampen at flere og flere begynte å nevne en ny rivalisering med Kraken, og jeg hadde ikke hatt noe i mot det for å være ærlig. Kult lag, og de har noen skikkelige shitfaces, så kan respektere det. Bastian prøvde seg på alt og alle, og endte opp med en ganske spesiell statistikk for Kraken. Han endte opp med 6:35 TOIs og 27 PIMs. Startet en scrum ved å gå etter Giroux, og fikk seg en solid runde med Nate.
Møtes vel bare 1-2 ganger i året, så det blir ikke rare rivaleriet i så fall. Er det egentlig noen sånne på tvers av divisjonene? Jeg kommer ikke på noen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jorge86 skrev: tir okt 19, 2021 8:08 pm
Chromeback skrev: tir okt 19, 2021 10:54 am Noterte meg også underveis i kampen at flere og flere begynte å nevne en ny rivalisering med Kraken, og jeg hadde ikke hatt noe i mot det for å være ærlig. Kult lag, og de har noen skikkelige shitfaces, så kan respektere det. Bastian prøvde seg på alt og alle, og endte opp med en ganske spesiell statistikk for Kraken. Han endte opp med 6:35 TOIs og 27 PIMs. Startet en scrum ved å gå etter Giroux, og fikk seg en solid runde med Nate.
Møtes vel bare 1-2 ganger i året, så det blir ikke rare rivaleriet i så fall. Er det egentlig noen sånne på tvers av divisjonene? Jeg kommer ikke på noen.
Ja, gode poenger det for så vidt, tror det kanskje var noe som mest på sagt i kampens hete, for det var bra fyr i WFC i natt.

Seattle er jo ikke noen naturlig klubb å ha en feide med sånn sett, men hvis oppgjørene fremover fortsetter i samme spor så blir det i hvert fall ett oppgjør man ser frem i mot de 1-2 gangene man møtes i året.

Kraken kommer jo også uansett langt ned på en liste hos Flyers, og vise versa, men tror folk bare syntes at det var gøy at det smalt skikkelig igjen. Lenge siden man har sett Flyers så tente.

Juventus

Legg inn av Juventus »

Jorge86 skrev: tir okt 19, 2021 8:08 pm
Chromeback skrev: tir okt 19, 2021 10:54 am Noterte meg også underveis i kampen at flere og flere begynte å nevne en ny rivalisering med Kraken, og jeg hadde ikke hatt noe i mot det for å være ærlig. Kult lag, og de har noen skikkelige shitfaces, så kan respektere det. Bastian prøvde seg på alt og alle, og endte opp med en ganske spesiell statistikk for Kraken. Han endte opp med 6:35 TOIs og 27 PIMs. Startet en scrum ved å gå etter Giroux, og fikk seg en solid runde med Nate.
Møtes vel bare 1-2 ganger i året, så det blir ikke rare rivaleriet i så fall. Er det egentlig noen sånne på tvers av divisjonene? Jeg kommer ikke på noen.
Chicago har vel litt noen rivaler i Øst. Som en del av original six har de mye historie mot lagene i øst. Spesielt Detroit som er nære og som flyttet til øst ganske nylig. LAK og NYR har jo litt ekstra rivaleri som de største byene på hver sin side av USA.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Zucca med sesongens første hjemmemål. 3-3 etter to perioder i Minnesota. Morsom kamp så langt. Foligno i fight i slutten av 1.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Helt utrolig, Winnipeg ledet 6-4 på tavla, men coach challenging dømte det offside. Så utligner Wild til 5-5 med sekunder igjen. Now, OT
Og der vant Wild med powerplay goal i OT. Flott kamp av Zucca og co.

Number4

Legg inn av Number4 »

Litt av en kamp. Hadde jeg vært Jets fan ville jeg vært passe sur.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Altfor trøtt til å oppdatere med poeng og slikt. GG. Sov godt.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Number4 skrev: ons okt 20, 2021 5:25 am Litt av en kamp. Hadde jeg vært Jets fan ville jeg vært passe sur.
Det tror jeg på, hadde jeg vært å.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Number4 skrev: ons okt 20, 2021 5:25 am Litt av en kamp. Hadde jeg vært Jets fan ville jeg vært passe sur.
Jo takk. Det har vært en treg start på sesongen selv om Jets har vært med på leken i alle kampene. Det må snart snu

K1980

Legg inn av K1980 »

Styggeste 4 poeng i verdenshistorien på Zucca?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Seig sesongstart for Jets, ja. Regner med at de begynner å komme seg om ikke så alt for lenge.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»