NHL

Svar
Tomica

Re: NHL

Legg inn av Tomica »

Chromeback skrev: fre okt 15, 2021 3:18 am
Tomica skrev: fre okt 15, 2021 3:16 am
Chromeback skrev: fre okt 15, 2021 3:05 am Nei, ser at det bare er spilt en periode i Nashville, trodde de hadde spilt to. Da er veien inn litt lengre.
Spår et stort år for Jared McCann i år.
Må innrømme at Seattle sin tropp er litt vag for min egen del :oops: Men det er vel en del typer der som "endelig" kan få skinne.
Den er nokså grå, men Yanni Gourde hadde 64 poeng for noen få år siden, også har jeg troen på McCann. Vanskelig å si hvordan det vil ende for dem i år, de spiller i hvert fall den svakeste divisjonen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Haha, Svechnikov er igang i år igjen ja, nesten at lacrosse-movet satt igjen!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tomica skrev: fre okt 15, 2021 3:28 am
Chromeback skrev: fre okt 15, 2021 3:18 am
Tomica skrev: fre okt 15, 2021 3:16 am

Spår et stort år for Jared McCann i år.
Må innrømme at Seattle sin tropp er litt vag for min egen del :oops: Men det er vel en del typer der som "endelig" kan få skinne.
Den er nokså grå, men Yanni Gourde hadde 64 poeng for noen få år siden, også har jeg troen på McCann. Vanskelig å si hvordan det vil ende for dem i år, de spiller i hvert fall den svakeste divisjonen.
Det eneste jeg egentlig fikk med meg av Seattle var at de tok Twarynski, for så å sette han på waivers forrige uke.

Tipper de ønsker å «rebuilde», hvis det går an å si, og bygge opp en ung stamme. Kan virke sånn med Beniers picket i sommer. Nå kommer det jo to veldig sterke draft classes, så forstår jo at de eventuelt ønsker å bygge opp franchisen sin med det i tankene.

Problemet for det er jo at divisjonen deres er så svak at de fort kan havne i en play-off diskusjon allerede i år.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Mange artige resultater nå.

Canes - Isles 4-3

Pens - Panthers 4-4

Sens - Leafs 3-2

Sabres - Habs 5-1

Blue Jackets - Arizona 7-1

Detroit - Tampa 4-3

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Så går Canes opp til 5-3, og endelig fikk de PP-målet sitt.

Tomica

Legg inn av Tomica »

Chromeback skrev: fre okt 15, 2021 3:37 am
Tomica skrev: fre okt 15, 2021 3:28 am
Chromeback skrev: fre okt 15, 2021 3:18 am

Må innrømme at Seattle sin tropp er litt vag for min egen del :oops: Men det er vel en del typer der som "endelig" kan få skinne.
Den er nokså grå, men Yanni Gourde hadde 64 poeng for noen få år siden, også har jeg troen på McCann. Vanskelig å si hvordan det vil ende for dem i år, de spiller i hvert fall den svakeste divisjonen.
Det eneste jeg egentlig fikk med meg av Seattle var at de tok Twarynski, for så å sette han på waivers forrige uke.

Tipper de ønsker å «rebuilde», hvis det går an å si, og bygge opp en ung stamme. Kan virke sånn med Beniers picket i sommer. Nå kommer det jo to veldig sterke draft classes, så forstår jo at de eventuelt ønsker å bygge opp franchisen sin med det i tankene.

Problemet for det er jo at divisjonen deres er så svak at de fort kan havne i en play-off diskusjon allerede i år.
Jeg tror Seattle ønsker å satse nå. De tenker at de har en forpliktelse til å innfri overfor sine nye fans, noe jeg tror vil overveie fordelene av å "tanke" i deres øyne. Faren er jo at de ender opp med å bli for dårlige for sluttspill og for gode for toppvalgene i draften.

Tomica

Legg inn av Tomica »

3-2 til Dallas i OT. God natt herfra:)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tomica skrev: fre okt 15, 2021 3:49 am
Chromeback skrev: fre okt 15, 2021 3:37 am
Tomica skrev: fre okt 15, 2021 3:28 am

Den er nokså grå, men Yanni Gourde hadde 64 poeng for noen få år siden, også har jeg troen på McCann. Vanskelig å si hvordan det vil ende for dem i år, de spiller i hvert fall den svakeste divisjonen.
Det eneste jeg egentlig fikk med meg av Seattle var at de tok Twarynski, for så å sette han på waivers forrige uke.

Tipper de ønsker å «rebuilde», hvis det går an å si, og bygge opp en ung stamme. Kan virke sånn med Beniers picket i sommer. Nå kommer det jo to veldig sterke draft classes, så forstår jo at de eventuelt ønsker å bygge opp franchisen sin med det i tankene.

Problemet for det er jo at divisjonen deres er så svak at de fort kan havne i en play-off diskusjon allerede i år.
Jeg tror Seattle ønsker å satse nå. De tenker at de har en forpliktelse til å innfri overfor sine nye fans, noe jeg tror vil overveie fordelene av å "tanke" i deres øyne. Faren er jo at de ender opp med å bli for dårlige for sluttspill og for gode for toppvalgene i draften.
Det er ett godt poeng det, ser jo hvor mange nye hockeyfans som strømmer til på feks Reddit pga Kraken, så de føler nok på presset ja.

Føler også at den situasjonen fort kan bli en realitet, og da har de jo satt seg i en klinsj ganske tidlig. Det var merkelig at de i hvert fall ikke gikk for en eller to større profiler i expansion draften. Blir uansett spennende å følge dem igjennom sesongen, de er fort en klubb man hadde blitt fan av hvis det ikke var at man allerede hadde ett lag i ligaen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Åpent mål og 6-3 til Canes. Nå lyver resultatet litt, selv om Canes har vært best her. To veldig bra lag, skal bli vanskelig å ta disse utover sesongen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Skjer i Detroit a, 6 - 3 mot Tampa med 11 minutter igjen er solid.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

For øvrig vanvittig deilig med publikum igjen på tribunene! Synd at Viaplay kutter sendingen så tidlig, men gøy å så vidt se The Surge igjen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Chromeback skrev: fre okt 15, 2021 4:03 am Skjer i Detroit a, 6 - 3 mot Tampa med 11 minutter igjen er solid.
36 - 25 i skuddstatistikk fordel Tampa også ja. Interessant kamp.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Der er dommerne feige i Detroit. Der skulle Palat ha røket for boarding, får heller cross checking og to minutter.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Og da var det plutselig 6-5 i Detroit.

Skal aldri si aldri, men tviler på at dette hadde vært status om dommerne hadde gjort jobben sin ordentlig i sted.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Og så er det 6-6. Sykehus. Ned som bommer helt der.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

HAHAHAHA, selvfølgelig er det Palat som avgjør det i OT.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Der sikret vel Kraken sin første seier også, men scoring på åpent mål med 1:21 igjen på klokka. 4-2!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Neida, der ble det 4-3 med 39.9 igjen på klokka! For en kveld :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kraken klarte å ri av stormen uten store problemer, gratulerer med en historisk seier!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Og der sprakk Vegas nullen mot Kings også, så blir spennende å se om LA får snudd det her.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Og der vant Lemioux fighten mot Kolesar. Pent og effektivt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Og der utlignet Kings også, på en rebound. Mye mål så langt i år.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kopitar og PP, 2-1 til Kings! De snudde dette faktisk, trodde ikke at Vegas kom til å la dem gjøre det..

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Taklingen til Palat, for øvrig:


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Larkin røk på denne tidligere i kampen også. Joseph endte ikke opp med noen ting. Larkin sin får nok konsekvenser i ettertid også, men jeg håper inderlig at NHL forstår at dette kommer til å fortsette hvis dommerne ikke starter å slå ned på disse taklingen med en gang.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Bommet i hvert fall totalt på tippingen mellom Kings og Vegas. Hadde aldri trodd av Kings skulle vinne, og i hvert fall ikke 6-2.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Det er først i natt det starter på ordentlig for min del, når Flyers tar i mot Canucks på hjemmebane i ett fullsatt Philly. Canucks har allerede en match i beina, hvor de tapte 3-2 mot Oilers i en shootout.

Ristolainen er ute på day-to-day, og rekker ikke denne kampen. Synd, kunne fort vært en fin måte å starte sesongen på, på hjemmebane.

Nei, rekker noen timer på øyet i kveld, så er det på med drakta og gjøre seg klar for en fly or die!
Jeg er ladd!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Larkin kalt inn, som forventet.



Men hvis verken Joseph eller Palat blir kalt inn til høring så har DoPS allerede skutt seg i foten for sesongen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Overbetalt eller ei?


Tomica

Legg inn av Tomica »

Chromeback skrev: fre okt 15, 2021 3:51 pm Det er først i natt det starter på ordentlig for min del, når Flyers tar i mot Canucks på hjemmebane i ett fullsatt Philly. Canucks har allerede en match i beina, hvor de tapte 3-2 mot Oilers i en shootout.

Ristolainen er ute på day-to-day, og rekker ikke denne kampen. Synd, kunne fort vært en fin måte å starte sesongen på, på hjemmebane.

Nei, rekker noen timer på øyet i kveld, så er det på med drakta og gjøre seg klar for en fly or die!
Jeg er ladd!
Ja, hvordan vil det gå med Flyers i år? Noen gode nyvinninger, men jeg får ikke bestemt meg for om jeg tror de holder til en WC-plass eller ev noe høyere.

God kamp. Jeg får ikke sett noe i natt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»