NHL

Svar
Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

NHL

Legg inn av Mr.Meep »

National Hockey League

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Laffano16 skrev: søn jul 18, 2021 11:36 am National Hockey League
Tipper det blir mer aktivitet ut i Oktober. Kanskje draften tas her?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Stjerten skrev: ons jul 21, 2021 7:23 pm
Laffano16 skrev: søn jul 18, 2021 11:36 am National Hockey League
Tipper det blir mer aktivitet ut i Oktober. Kanskje draften tas her?
Alt som handler om NHL kan være her ja

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Laffano16 skrev: ons jul 21, 2021 7:24 pm
Stjerten skrev: ons jul 21, 2021 7:23 pm
Laffano16 skrev: søn jul 18, 2021 11:36 am National Hockey League
Tipper det blir mer aktivitet ut i Oktober. Kanskje draften tas her?
Alt som handler om NHL kan være her ja
Vi har en off-season tråd, så kanskje vi kan legge denne her tråden til og bli NHL - Sesongen 21/22 og alt under sesongen her?

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Canucks skrev: ons jul 21, 2021 9:33 pm
Laffano16 skrev: ons jul 21, 2021 7:24 pm
Stjerten skrev: ons jul 21, 2021 7:23 pm
Tipper det blir mer aktivitet ut i Oktober. Kanskje draften tas her?
Alt som handler om NHL kan være her ja
Vi har en off-season tråd, så kanskje vi kan legge denne her tråden til og bli NHL - Sesongen 21/22 og alt under sesongen her?
Godt forslag.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Seattle taper første kamp, 3-4 mot Vegas. Nå var ikke Vegas den enkleste oppgaven Seattle kunne fått. Stone med 3 assist for Vegas.

Pittsburgh med storseier mot Tampa Bay Lightning. 6-2 seier for Penguins.

Kan nok være litt variable resultater i starten men godt å være igang .

Skal NHL sesongen 21-22 tas her eller lages en egen tråd?

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Kan vi ikke bare ta det her ? Er jo godt igang nå :)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: ons okt 13, 2021 10:38 am
Skal NHL sesongen 21-22 tas her eller lages en egen tråd?
Satt å tenkte på å lage en tråd, men har ikke hatt overskuddet til å sette meg ned med det enda, så vi kan vel like gjerne kjøre det her nå (i hvert fall for i år :D )

Tomica

Legg inn av Tomica »

Fem spennende kamper i natt.

NY Rangers - Washington. Rangers har "musceled up" etter fjoråret, og møter Caps og Tom Wilson som fikk (vel ufortjent kanskje?) mye av æren for det. Hvis ikke dette blir en fysisk kamp med minst et slagsmål tenker jeg mange fans sitter skuffet tilbake.

Montreal - Toronto er alltid en klassiker.

Winnipeg - Anaheim.
Et spennende Jets-lag som jeg har store forventninger til mot et som vanlig dørgende kjedelig Ducks.

Chicago - Colorado.
Er spent på Chicago i år, og hva de eventuelt kan få til. Colorado med MacKinnon, Rantanen m.fl.

Vancouver - Edmonton. McDavid og Draisaitl.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

MacKinnon er ute i natt, fått Covid-19.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Tomica skrev: ons okt 13, 2021 8:13 pm Fem spennende kamper i natt.

NY Rangers - Washington. Rangers har "musceled up" etter fjoråret, og møter Caps og Tom Wilson som fikk (vel ufortjent kanskje?) mye av æren for det. Hvis ikke dette blir en fysisk kamp med minst et slagsmål tenker jeg mange fans sitter skuffet tilbake.

Montreal - Toronto er alltid en klassiker.

Winnipeg - Anaheim.
Et spennende Jets-lag som jeg har store forventninger til mot et som vanlig dørgende kjedelig Ducks.

Chicago - Colorado.
Er spent på Chicago i år, og hva de eventuelt kan få til. Colorado med MacKinnon, Rantanen m.fl.

Vancouver - Edmonton. McDavid og Draisaitl.
Anaheim slår Jets 4-1. overraskende og skuffende for meg. Men Ducks har noen spennende unggutter på gang. Lundestrom, Zegras og Drysdale leder an. Lundestrom med 1+1 i denne kampen. De har også over 12mill i cap space. Et spennende prosjekt de har på gang hvis ungguttene fortsetter å stå fram

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Sittet å sett litt på høydepunkter i kampen mellom Caps v Rangers, men tror jeg må kikke litt mer. Jevn skuddstatistikk, men Caps er jo dødelig effektive foran kassa med 5-1 seier. Ovi er i gang med to mål også.

Var ikke helt klok på dette Rangers-laget før sesongstarten, og denne premieren gjorde meg ikke noe klokere. Kommer sikkert utover sesongen, men tror at de som fryktet at Rangers har traded seg til ett dårligere lag i årets off-season fort kan få rett.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Fantastisk, dette er det NHL-sendingene trenger mer av!


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Da har Sens fått gjort sin viktigste signering for de neste årene.

Brady Tkachuk forlenger med med syv år, $57.5m totalt og $8.214 i AAV. Ikke sånn alt for ille deal dette for Ottowa sin del, og de beholder kanskje den viktigste brikken de skal bygge laget sitt rundt de neste årene. Gleder meg til å se han og Stützle bygge videre på den relasjonen de allerede har.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Men dæven sesongen har jo starta! Her har jeg ikke fulgt med! VNt iallefall åpningskampen mot Candiens! Let go Maple Leafs!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Blir Canes v Isles på meg i natt. Veldig spent på begge lag her.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Landeskog med 2-match suspensjon for boarding på Kirby Dach.

Tomica

Legg inn av Tomica »

Chromeback skrev: tor okt 14, 2021 10:23 pm Blir Canes v Isles på meg i natt. Veldig spent på begge lag her.
Rangers - Dallas her. Får se hva Rangers kan få til i natt da..

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tomica skrev: fre okt 15, 2021 1:11 am
Chromeback skrev: tor okt 14, 2021 10:23 pm Blir Canes v Isles på meg i natt. Veldig spent på begge lag her.
Rangers - Dallas her. Får se hva Rangers kan få til i natt da..
Må bare dobbeltsjekke her, du var Bruins, sant?

Spent på å høre om Rangers! Som sagt, ett lag jeg ikke helt forstår meg på, og en roster build som man vel trygt kan kalle omstridt. Ett lag som Dallas burde jo være en fin test etter rundjulingen de endte opp med å få av Caps.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hoihoi, Isles tar ledelsen med en scoring som nok fort kan bli diskutert i ettertid.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tok ikke lang tid før Canes og Svech utligner til 1-1 her.

Tomica

Legg inn av Tomica »

Chromeback skrev: fre okt 15, 2021 1:15 am
Tomica skrev: fre okt 15, 2021 1:11 am
Chromeback skrev: tor okt 14, 2021 10:23 pm Blir Canes v Isles på meg i natt. Veldig spent på begge lag her.
Rangers - Dallas her. Får se hva Rangers kan få til i natt da..
Må bare dobbeltsjekke her, du var Bruins, sant?

Spent på å høre om Rangers! Som sagt, ett lag jeg ikke helt forstår meg på, og en roster build som man vel trygt kan kalle omstridt. Ett lag som Dallas burde jo være en fin test etter rundjulingen de endte opp med å få av Caps.
Ja, det stemmer det :)

Men jeg synes Rangers er et spennende lag å følge med på i år. Som deg så forstår jeg meg heller ikke helt på laget, men de har så mange spennende brikker i laget at jeg unner de en liten opptur nå.


...... og der scoret Dallas. 1-0 med 34 sek igjen i første.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tomica skrev: fre okt 15, 2021 1:56 am
Ja, det stemmer det :)

Men jeg synes Rangers er et spennende lag å følge med på i år. Som deg så forstår jeg meg heller ikke helt på laget, men de har så mange spennende brikker i laget at jeg unner de en liten opptur nå.

...... og der scoret Dallas. 1-0 med 34 sek igjen i første.
Da husket jeg rett :lol:

Rangers har absolutt ett veldig spennende lag (noe som ikke skulle mangle etter de siste års drafter, men..), tror både at Kappo og Lafreniere kommer til å få breakout-årene sine i år. Samme med Jack Hughes i Jersey.

I Carolina har Canes snudd til 2-1 til pause. Det er ikke noen spektakulær hockey så langt, men det er to fryktelig solide lag som spiller veldig bra. Mye fysisk hockey også, ser dessverre ut som at DeAngelo er en god fit for Carolina.

Tomica

Legg inn av Tomica »

Chromeback skrev: fre okt 15, 2021 2:12 am
Tomica skrev: fre okt 15, 2021 1:56 am
Ja, det stemmer det :)

Men jeg synes Rangers er et spennende lag å følge med på i år. Som deg så forstår jeg meg heller ikke helt på laget, men de har så mange spennende brikker i laget at jeg unner de en liten opptur nå.

...... og der scoret Dallas. 1-0 med 34 sek igjen i første.
Da husket jeg rett :lol:

Rangers har absolutt ett veldig spennende lag (noe som ikke skulle mangle etter de siste års drafter, men..), tror både at Kappo og Lafreniere kommer til å få breakout-årene sine i år. Samme med Jack Hughes i Jersey.

I Carolina har Canes snudd til 2-1 til pause. Det er ikke noen spektakulær hockey så langt, men det er to fryktelig solide lag som spiller veldig bra. Mye fysisk hockey også, ser dessverre ut som at DeAngelo er en god fit for Carolina.
Er usikker på Kappo, men Lafreniere tror jeg kommer til å gjøre en mye bedre sesong enn i fjor, om ikke en breakout, så i hvertfall bedre. Lafreniere var en no-brainer som nr. 1 i sin draft, men litt "synd" at det var Rangers som allerede var godt dekket på LW med Panarin og Kreider som vant lotteriet.

Har vært en ganske kjedelig kamp til nå. Fin hyllest til Rod Gilbert før kamp. DeAngelo og Canes blir artig å følge utover i sesongen, det var vel helst de utenomsportslige årsakene til at Rangers kvittet seg med ham. En god PP-spiller, som Carolina nok kan ha nytte av.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tomica skrev: fre okt 15, 2021 2:31 am
Chromeback skrev: fre okt 15, 2021 2:12 am
Tomica skrev: fre okt 15, 2021 1:56 am
Ja, det stemmer det :)

Men jeg synes Rangers er et spennende lag å følge med på i år. Som deg så forstår jeg meg heller ikke helt på laget, men de har så mange spennende brikker i laget at jeg unner de en liten opptur nå.

...... og der scoret Dallas. 1-0 med 34 sek igjen i første.
Da husket jeg rett :lol:

Rangers har absolutt ett veldig spennende lag (noe som ikke skulle mangle etter de siste års drafter, men..), tror både at Kappo og Lafreniere kommer til å få breakout-årene sine i år. Samme med Jack Hughes i Jersey.

I Carolina har Canes snudd til 2-1 til pause. Det er ikke noen spektakulær hockey så langt, men det er to fryktelig solide lag som spiller veldig bra. Mye fysisk hockey også, ser dessverre ut som at DeAngelo er en god fit for Carolina.
Er usikker på Kappo, men Lafreniere tror jeg kommer til å gjøre en mye bedre sesong enn i fjor, om ikke en breakout, så i hvertfall bedre. Lafreniere var en no-brainer som nr. 1 i sin draft, men litt "synd" at det var Rangers som allerede var godt dekket på LW med Panarin og Kreider som vant lotteriet.
Skjønner at man er usikker på Kakko, men etter hva jeg har skjønt tok han store steg spillemessig i fjor (særlig som en two-way winger), selv om det ikke viste seg i poengstatistikken. Tror at hvis han får spille på linje med Strome og Panarin så vil man se han skinne i en større grad.

Lafreniere har potensialet til å bli hvor gang han selv vil. Fortsatt veldig bitter over at Rangers vant dette picket.

Tomica

Legg inn av Tomica »

Chromeback skrev: fre okt 15, 2021 2:46 am
Tomica skrev: fre okt 15, 2021 2:31 am
Chromeback skrev: fre okt 15, 2021 2:12 am

Da husket jeg rett :lol:

Rangers har absolutt ett veldig spennende lag (noe som ikke skulle mangle etter de siste års drafter, men..), tror både at Kappo og Lafreniere kommer til å få breakout-årene sine i år. Samme med Jack Hughes i Jersey.

I Carolina har Canes snudd til 2-1 til pause. Det er ikke noen spektakulær hockey så langt, men det er to fryktelig solide lag som spiller veldig bra. Mye fysisk hockey også, ser dessverre ut som at DeAngelo er en god fit for Carolina.
Er usikker på Kappo, men Lafreniere tror jeg kommer til å gjøre en mye bedre sesong enn i fjor, om ikke en breakout, så i hvertfall bedre. Lafreniere var en no-brainer som nr. 1 i sin draft, men litt "synd" at det var Rangers som allerede var godt dekket på LW med Panarin og Kreider som vant lotteriet.
Skjønner at man er usikker på Kakko, men etter hva jeg har skjønt tok han store steg spillemessig i fjor (særlig som en two-way winger), selv om det ikke viste seg i poengstatistikken. Tror at hvis han får spille på linje med Strome og Panarin så vil man se han skinne i en større grad.

Lafreniere har potensialet til å bli hvor gang han selv vil. Fortsatt veldig bitter over at Rangers vant dette picket.
Panarin har gjort underverker for Strome, så hvorfor ikke Kakko?

2-2 nå. Et helt annet Rangers i andre omgang. Ser ellers at Tampa fortsetter å slite, under 0-2 mot Detroit for øyeblikket. Senators leder 3-0 mot Leafs, hehe :) (Har visse antipatier mot det laget, ja).

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tomica skrev: fre okt 15, 2021 2:54 am
Chromeback skrev: fre okt 15, 2021 2:46 am
Tomica skrev: fre okt 15, 2021 2:31 am

Er usikker på Kappo, men Lafreniere tror jeg kommer til å gjøre en mye bedre sesong enn i fjor, om ikke en breakout, så i hvertfall bedre. Lafreniere var en no-brainer som nr. 1 i sin draft, men litt "synd" at det var Rangers som allerede var godt dekket på LW med Panarin og Kreider som vant lotteriet.
Skjønner at man er usikker på Kakko, men etter hva jeg har skjønt tok han store steg spillemessig i fjor (særlig som en two-way winger), selv om det ikke viste seg i poengstatistikken. Tror at hvis han får spille på linje med Strome og Panarin så vil man se han skinne i en større grad.

Lafreniere har potensialet til å bli hvor gang han selv vil. Fortsatt veldig bitter over at Rangers vant dette picket.
Panarin har gjort underverker for Strome, så hvorfor ikke Kakko?

2-2 nå. Et helt annet Rangers i andre omgang. Ser ellers at Tampa fortsetter å slite, under 0-2 mot Detroit for øyeblikket. Senators leder 3-0 mot Leafs, hehe :) (Har visse antipatier mot det laget, ja).
Nydelige resultater så langt, kan godt holde seg 2-2 i Dallas. Nå har Canes gått opp til 4-2 og rett i PP. Trotz bommet greit på en challenge der.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Sabres kjører over Habs også ja. Jøsses.

Tomica

Legg inn av Tomica »

Chromeback skrev: fre okt 15, 2021 2:59 am Sabres kjører over Habs også ja. Jøsses.
Bare herlig det :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»