NHL

Svar
Chromeback

Re: NHL

Legg inn av Chromeback »

JADDAAAA

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Da går vi til OT

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tror jeg aldri har sett noen spille så kjedelig OT som det Canucks gjorde nå. Shootout da, her får man oppleve absolutt alt i kveld.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jaja, shootouts har vi aldri vært bra på.

En veldig solid omgang, en helt forferdelig omgang, og en midt-på-treet omgang. Mye å ta tak i her.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Flott mål, årets feiring.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Fryktelig spent på Podkolzin sin sesong. Kan fort være Calder-vinneren man følger her.


Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

TylerDurdenNorway skrev: fre okt 15, 2021 3:11 am Hvordan ser dere kampene? Viaplay eller annet?
Ser kampene stort sett på Viaplay, men ser på stream i pausene. Syntes ikke studio sendingene på Viaplay er noe å se på, da er det bedre på stream.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »


Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Chromeback skrev: lør okt 16, 2021 4:02 am Jaja, shootouts har vi aldri vært bra på.

En veldig solid omgang, en helt forferdelig omgang, og en midt-på-treet omgang. Mye å ta tak i her.
Periode, LaGoeba. PERIODE. Ikke gå i den soccer-fella der igjen, er du grei :lol:

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

For øvrig på grensa til respektløst ovenfor fans i Europa at den eneste kampen som sendes tidlig den første helga i sesongen er Sabres-Coyotes.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jorge86 skrev: lør okt 16, 2021 7:50 pm
Chromeback skrev: lør okt 16, 2021 4:02 am Jaja, shootouts har vi aldri vært bra på.

En veldig solid omgang, en helt forferdelig omgang, og en midt-på-treet omgang. Mye å ta tak i her.
Periode, LaGoeba. PERIODE. Ikke gå i den soccer-fella der igjen, er du grei :lol:
Haha, herregud, skylder på at jeg var veldig klar for senga! Holdte på å gjøre samme feilen tidligere også, men da oppdaget jeg feilen før jeg rakk å trykke send :roll:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jorge86 skrev: lør okt 16, 2021 7:51 pm For øvrig på grensa til respektløst ovenfor fans i Europa at den eneste kampen som sendes tidlig den første helga i sesongen er Sabres-Coyotes.
:lol: :lol:

Hvordan er formen nå? Kommet deg etter operasjonen?

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Chromeback skrev: lør okt 16, 2021 7:54 pm
Jorge86 skrev: lør okt 16, 2021 7:51 pm For øvrig på grensa til respektløst ovenfor fans i Europa at den eneste kampen som sendes tidlig den første helga i sesongen er Sabres-Coyotes.
:lol: :lol:

Hvordan er formen nå? Kommet deg etter operasjonen?
Ja, alt på stell nå! Nå er jeg bare rasende på det makkverket av en kamp NHL velger i beste sendetid, og med jobb i morra får jeg ikke sett noe krydder i natt heller. Noen må få sparken for å velge den som tidligkamp. Både fordi det er første helg, og fordi ingen andre kamper går tidlig. Da kan man ikke vise Buffalo som allerede har vunnet en av de to de vinner i år mot et lyngrått Arizona-lag.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jorge86 skrev: lør okt 16, 2021 8:10 pm
Chromeback skrev: lør okt 16, 2021 7:54 pm
Jorge86 skrev: lør okt 16, 2021 7:51 pm For øvrig på grensa til respektløst ovenfor fans i Europa at den eneste kampen som sendes tidlig den første helga i sesongen er Sabres-Coyotes.
:lol: :lol:

Hvordan er formen nå? Kommet deg etter operasjonen?
Ja, alt på stell nå! Nå er jeg bare rasende på det makkverket av en kamp NHL velger i beste sendetid, og med jobb i morra får jeg ikke sett noe krydder i natt heller. Noen må få sparken for å velge den som tidligkamp. Både fordi det er første helg, og fordi ingen andre kamper går tidlig. Da kan man ikke vise Buffalo som allerede har vunnet en av de to de vinner i år mot et lyngrått Arizona-lag.
Godt å høre! Da gleder jeg meg til flere breiale uttalelser utover sesongen :D

Har ikke engang registrert denne tidligkampen. Ser det står 1-1, men virkelig ikke en kamp jeg gidder å bruke tid på. Skjønner raseriet her.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

lol


Tomica

Legg inn av Tomica »

14 kamper i natt. Seattle med første hjemmekamp. Varmer opp med første omgang av Islanders - Panthers nå, før det endelig blir sesongstart for Bruins!

Tomica

Legg inn av Tomica »

Chromeback skrev: lør okt 16, 2021 8:20 pm lol

:lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jeg havnet spontant på byen, så må melde pass frem til eventuelt nach.

Tomica

Legg inn av Tomica »

1-0 til Bruins etter første. Marchand på straffeskudd. Dallas klarer bare 4 skudd på mål, 3 av dem ila. slutten av perioden da de hadde power play.
Ekkel hendelse der Roope Hintz ser ut til å bli kuttet i ansiktet av et skøyteblad. Håper virkelig det går bra.

Tomica

Legg inn av Tomica »

Går heldigvis bra med Hintz. På banen i andre periode.

Tomica

Legg inn av Tomica »

2-1 Bruins. DeBrusk.

Tomica

Legg inn av Tomica »

Marchand emty net! 3-1:)

Tomica

Legg inn av Tomica »

Det ender 3-1 til Bruins. Dominerer kampen, og vinner fortjent.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Litt sånn ekstra trist når man leser om dette, samtidig så er det utrolig tøft gjort av familien å velge å stå frem med dette også.


Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Kucherov skada, ryktes at han er ute til playoff. Det kan i så fall bare bety én ting,

Welcome to Tampa, Jack Eichel.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jorge86 skrev: man okt 18, 2021 6:53 pm Kucherov skada, ryktes at han er ute til playoff. Det kan i så fall bare bety én ting,

Welcome to Tampa, Jack Eichel.
Dette er humor. Men Jack vil vel også være LTIR, så da er begge klare for play-off i så fall? :D

Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

Jorge86 skrev: man okt 18, 2021 6:53 pm Kucherov skada, ryktes at han er ute til playoff. Det kan i så fall bare bety én ting,

Welcome to Tampa, Jack Eichel.
Tilfeldigvis tilbake til første kamp i sluttspillet? Kanskje de skal å prøve å slå prisen på sluttspill troppen de hadde sist.

Tomica

Legg inn av Tomica »

Jorge86 skrev: man okt 18, 2021 6:53 pm Kucherov skada, ryktes at han er ute til playoff. Det kan i så fall bare bety én ting,

Welcome to Tampa, Jack Eichel.
Hehe :-)
Men seriøst, hadde vært trist å ikke få oppleve en av verdens beste spillere enda en regular season. Håper ikke de verste spådommene slår til her.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Evander Kane fortsetter med å levere utenfor isen.

Utestengt i 21 kamper for brudd på CoVid-protokollen til ligaen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

For en drømmematch mot Kraken så langt. 5-0 med 11:11 igjen av andre periode.

Og der kom scrummen også ja!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»