NHL

Svar
Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Re: NHL

Legg inn av TAdams6 »

Mr.Meep skrev: fre apr 15, 2022 9:25 am Helt wild wild western altså! Er så mange som ta plassene

Men jeg drister meh til å si at Flames Wild og Blues tar og sikrer playoff spot snart men bak der er det tett!

5.Oilers med sine 92 ned til 9. Vegas med 87

Drister med med 10. Canuks 84 og 11. Winnipeg 81 mennde blir outsiders som får det vanskelig med å skaffe playoff

Boston og Caps tar nok de to siste eastern spottene de har en luke på 15! Poeng ned til Islanders
Jeg håper på Winnipeg men har ingen tro der. Men Canucks er i siget. 5 strake seire og 6-2-2 siste 10. Fortsetter de så kan de kanskje kapre en plass

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Fleury slo til med en assist i natt. Står med 5 seire på sine 6 kamper så langt. Kan bli en x-faktor i playoffen for Wild.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Laffen glimter til!


Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

500 poeng på Zucca i dag

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Smurfejonny skrev: lør apr 16, 2022 11:25 pm 500 poeng på Zucca i dag
Og ny franchise rekord i antall assist på en sesong i samme slengen. Ikke gale det 👍🤟

Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

GatlingGun skrev: lør apr 16, 2022 11:35 pm
Smurfejonny skrev: lør apr 16, 2022 11:25 pm 500 poeng på Zucca i dag
Og ny franchise rekord i antall assist på en sesong i samme slengen. Ikke gale det 👍🤟
Han gjør det bra, spørsmålet er jo hva som skjer med han fremover og cap helvete for Minnesota neste sesong og fremover.

emin

Legg inn av emin »

Blues-Wild har virkelig levert i kveld. 5-5 med rett under 4 minutter igjen. Zucca med assist igjen på 5-5.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »



Viser at Dubois har hatt en flott sesong. Men Bunting og Stutzle imponerer mest her

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: man apr 18, 2022 9:15 am

Viser at Dubois har hatt en flott sesong. Men Bunting og Stutzle imponerer mest her
Lurer på hvor mange det egentlig skulle ha vært pådratt mot McDavid i løpet av sesongen.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Akkurat nå med 5 kamper igjen er Vegas utenfor sluttspillet. 3 poeng opp til Kings. En liten bombe hvis de ikke greier å sluttspillet.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Quinn Hughes has officially played 200 games and is now officially a superstar-level NHL dman. Hughes currently has the highest point-per-game pace of any dman drafted in the last 30 years to play 200 or more NHL games. Probably shouldn't have gone 7th overall in 2018.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

That was Kyle Connor's 175th NHL goal.

He sits 3rd from the 2015 draft class in goals behind McDavid (238) and Aho (181).

Worth noting Connor has played 104 fewer games than McDavid and 60 fewer than Aho.

Whats the goal per game average vs those 2?

McDavid .493
Aho .411
Connor .461

Nå må Connor få et lag som presterer. Han blir bare bedre og bedre

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Andrew Copp har vært en bauta for Jets i mange år. Allsidig, kan spille i 1.rekka og i 3.rekka. Mest i 3.rekka hos Jets.
Ekstremt viktig i PK, men har også blitt bedre og bedre i PP.
Jets prioriterte blue line før denne sesongen, noe som gjorde at Copp kun fikk 1-års kontrakt. Han ønsket langtidskontrakt. Men prioriteringa var backer, noe som var helt riktig. Men sett i ettertid, hvor dårlig denne sesongen har gått, burde Jets forlenget med mange år for Copp.

Istedet ble han tradet til Rangers som har hatt en meget god sesong. Copp ville spilt en viktig rolle hos alle NHL lag, ivertfall som en defensiv spiller. Men i Rangers har han også fått masse tillit offensivt. Resultat
15 kamper - 18 poeng
3 mål i nattens kamp.
Ekstremt imponerende.

Spørsmålet mitt er da, hvem signerer han etter sesongen og hvor mye får han betalt? Han er UFA og 27 år gammel.
Jeg tror han fort kan bli i New York og få en 5-års kontrakt. Skal jeg tippe så blir det ca 6mill i lønn.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Kevin Fiala er helt vill for tiden. Fem (!!) nye assist i natt og flere av dem av det lekre slaget. Har nå 14p de siste fem kampene.

Kaprizov er av en helt annen verden, og med sine tre nye poeng i natt har han passert 100p, med fire gjenstående kamper.

Med disse to, pluss Boldy som jeg spår kommer til å blir enorm, så har Wild en god framtid i møte. Til tross for manges tvil rundt de nærmeste årene for Wild..

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

GatlingGun skrev: lør apr 23, 2022 11:16 am Kevin Fiala er helt vill for tiden. Fem (!!) nye assist i natt og flere av dem av det lekre slaget. Har nå 14p de siste fem kampene.

Kaprizov er av en helt annen verden, og med sine tre nye poeng i natt har han passert 100p, med fire gjenstående kamper.

Med disse to, pluss Boldy som jeg spår kommer til å blir enorm, så har Wild en god framtid i møte. Til tross for manges tvil rundt de nærmeste årene for Wild..
Blir et interessant sluttspill for Wild. De kan komme langt med flyt og når nøkkelspillere nå viser slik form så kan det gå langt.
7-1-2 siste 10 og 4W på rad.

Jeg har sett Wild endel før Zucca kom pga det er "lokaloppgjøret" til Jets. Wild var da på vei mot noe. De var bunnsolide og var det laget som ga Jets mest problemer. Når de da etterhvert fikk Kaprizov og Zucca så har det også løsnet offensivt. Møkkalag som jeg allikevel liker litt pga Zucca. Men et drittlag å møte.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Vegas holder på å havne utenfor sluttspillet nå

LA Kings - 96 poeng - 2 kamper igjen
Nashville - 93 poeng - 4 kamper igjen
Dallas - 93 poeng - 3 kamper igjen
Vegas - 89 poeng - 4 kamper igjen

De må vinne de 4 siste for å ha håp om sluttspill

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

TAdams6 skrev: søn apr 24, 2022 10:47 am Vegas holder på å havne utenfor sluttspillet nå

LA Kings - 96 poeng - 2 kamper igjen
Nashville - 93 poeng - 4 kamper igjen
Dallas - 93 poeng - 3 kamper igjen
Vegas - 89 poeng - 4 kamper igjen

De må vinne de 4 siste for å ha håp om sluttspill
Ellevilt!

Number4

Legg inn av Number4 »


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: søn apr 24, 2022 10:47 am Vegas holder på å havne utenfor sluttspillet nå

LA Kings - 96 poeng - 2 kamper igjen
Nashville - 93 poeng - 4 kamper igjen
Dallas - 93 poeng - 3 kamper igjen
Vegas - 89 poeng - 4 kamper igjen

De må vinne de 4 siste for å ha håp om sluttspill
Ser Lehner er ute for sesongen nå også.

Har sansen for Vegas, men godter meg litt etter hvordan Front Officet deres har holdt på.

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

TAdams6 skrev: søn apr 24, 2022 10:47 am Vegas holder på å havne utenfor sluttspillet nå

LA Kings - 96 poeng - 2 kamper igjen
Nashville - 93 poeng - 4 kamper igjen
Dallas - 93 poeng - 3 kamper igjen
Vegas - 89 poeng - 4 kamper igjen

De må vinne de 4 siste for å ha håp om sluttspill
Neida, det holder med at de vinner 2 kamper til så lenge en av dem er mot Dallas samtidig som Dallas også taper sine to andre kamper. Typisk hvis Vegas krangler til seg den siste plassen og slår ut Colorado i første runde.

Wild-Blues og Oilers-Kings er spikra nå. Det laget som havner øverst av Predators, Stars og Golden Knights møter Flames. Nest øverst møter Avalanche. Det siste laget tar sommerferie.

Litt mer åpent i east selv om alle åtte lagene er klare. Leafs-Lightning og Hurricanes-Bruins virker veldig sannsynlig. Pens og Capitals kjemper om å få møte Rangers i første runde (og Canes/Bruins i andre) kontra Panthers i første (og Tampa i andre, null sjanse for at Leafs slår ut Lightning.) Panthers, Lightning og Rangers blir nok å se i andre runde. Litt mer åpent mellom Carolina og Boston.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Her er det sjukt mange gullkorn.


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

For en legende!


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Jorge86 skrev: man apr 25, 2022 9:35 pm
TAdams6 skrev: søn apr 24, 2022 10:47 am Vegas holder på å havne utenfor sluttspillet nå

LA Kings - 96 poeng - 2 kamper igjen
Nashville - 93 poeng - 4 kamper igjen
Dallas - 93 poeng - 3 kamper igjen
Vegas - 89 poeng - 4 kamper igjen

De må vinne de 4 siste for å ha håp om sluttspill
Neida, det holder med at de vinner 2 kamper til så lenge en av dem er mot Dallas samtidig som Dallas også taper sine to andre kamper. Typisk hvis Vegas krangler til seg den siste plassen og slår ut Colorado i første runde.

Wild-Blues og Oilers-Kings er spikra nå. Det laget som havner øverst av Predators, Stars og Golden Knights møter Flames. Nest øverst møter Avalanche. Det siste laget tar sommerferie.

Litt mer åpent i east selv om alle åtte lagene er klare. Leafs-Lightning og Hurricanes-Bruins virker veldig sannsynlig. Pens og Capitals kjemper om å få møte Rangers i første runde (og Canes/Bruins i andre) kontra Panthers i første (og Tampa i andre, null sjanse for at Leafs slår ut Lightning.) Panthers, Lightning og Rangers blir nok å se i andre runde. Litt mer åpent mellom Carolina og Boston.
Der var Vegas ute. Dallas og Nashville på Wild card plass og sikret playoff

Samtidig blir Montreal nr 32. De ligger best an til draft lotteriet. Det blir avgjort 10.mai
Sist redigert av TAdams6 den tor apr 28, 2022 2:13 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Screenshot_20220428-160857_Bleacher Report.jpg

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Mr.Meep skrev: tor apr 28, 2022 4:10 pm Screenshot_20220428-160857_Bleacher Report.jpg
Prøver meg på en liten tipping her;

Flames
Oilers
Wild
Avs

Canes
Rangers
Tampa
Florida

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: tor apr 28, 2022 2:08 pm
Jorge86 skrev: man apr 25, 2022 9:35 pm
TAdams6 skrev: søn apr 24, 2022 10:47 am Vegas holder på å havne utenfor sluttspillet nå

LA Kings - 96 poeng - 2 kamper igjen
Nashville - 93 poeng - 4 kamper igjen
Dallas - 93 poeng - 3 kamper igjen
Vegas - 89 poeng - 4 kamper igjen

De må vinne de 4 siste for å ha håp om sluttspill
Neida, det holder med at de vinner 2 kamper til så lenge en av dem er mot Dallas samtidig som Dallas også taper sine to andre kamper. Typisk hvis Vegas krangler til seg den siste plassen og slår ut Colorado i første runde.

Wild-Blues og Oilers-Kings er spikra nå. Det laget som havner øverst av Predators, Stars og Golden Knights møter Flames. Nest øverst møter Avalanche. Det siste laget tar sommerferie.

Litt mer åpent i east selv om alle åtte lagene er klare. Leafs-Lightning og Hurricanes-Bruins virker veldig sannsynlig. Pens og Capitals kjemper om å få møte Rangers i første runde (og Canes/Bruins i andre) kontra Panthers i første (og Tampa i andre, null sjanse for at Leafs slår ut Lightning.) Panthers, Lightning og Rangers blir nok å se i andre runde. Litt mer åpent mellom Carolina og Boston.
Der var Vegas ute. Dallas og Nashville på Wild card plass og sikret playoff

Samtidig blir Montreal nr 32. De ligger best an til draft lotteriet. Det blir avgjort 10.mai
Det er vel for øvrig en del nye regler til draften, uten at jeg husker de i farten.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Chromeback skrev: tor apr 28, 2022 4:16 pm
Mr.Meep skrev: tor apr 28, 2022 4:10 pm Screenshot_20220428-160857_Bleacher Report.jpg
Prøver meg på en liten tipping her;

Flames
Oilers
Wild
Avs

Canes
Rangers
Tampa
Florida
Skal jeg tippe med hjertet, håper jeg du har rett, bortsett fra at jeg håper Toronto tar Tampa.
Dessverre har Blues et godt tak på Wild. MAF har vært shaky og Talbot har dårlig statistikk mot Blues. Men krysser fingrene for at Zucca og co, avanserer.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

:cry:
Stjerten skrev: tor apr 28, 2022 4:35 pm
Chromeback skrev: tor apr 28, 2022 4:16 pm
Mr.Meep skrev: tor apr 28, 2022 4:10 pm Screenshot_20220428-160857_Bleacher Report.jpg
Prøver meg på en liten tipping her;

Flames
Oilers
Wild
Avs

Canes
Rangers
Tampa
Florida
Skal jeg tippe med hjertet, håper jeg du har rett, bortsett fra at jeg håper Toronto tar Tampa.
Dessverre har Blues et godt tak på Wild. MAF har vært shaky og Talbot har dårlig statistikk mot Blues. Men krysser fingrene for at Zucca og co, avanserer.
Oilers og Wild er de to jeg er mest usikre på, med Rangers rett bak.

Så er play-off hockey noe helt eget. MAF er jo fort en spiller som kan bære Wild langt i ett play-off, til tross for å vært litt shaky frem til nå.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»