AC Milan - Internazionale (CL Semifinale kamp 1)

Svar
nottimagiche

Re: AC Milan - Internazionale (CL Semifinale kamp 1)

Legg inn av nottimagiche »

Saturn skrev: ons mai 10, 2023 9:21 pm
Borealis88 skrev: ons mai 10, 2023 9:13 pm
nottimagiche skrev: ons mai 10, 2023 8:50 pm Deilig med en semi blottet for anglofili og annet tøv.
Bra av Dzeko og Micktaryan så langt. Hva gjorde Chelseas Tomori? Arsenals Giroud har mye å gjøre. Tenk om Inter setter på Lukaku. Man Utds Darmian har vært usynlig. Kanskje Liverpools Origi kan gjøre greia si?

Arsenals Bennacer hangler?
Stamsø Møller er da ikke så anglofil, ikke han andre heller som kommenterer.

Verre med de andre i TV2.
Er vel en grunn til at de kommenterer denne. Stamsø Møller var vel Serie A-kommentator tidligere, om jeg ikke husker feil.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Real-_- skrev: ons mai 10, 2023 9:19 pm Aldri noe skade på Maignan. Bruker bare tid der så de skal få bytte.
Haler ut tiden for å begrense nederlag ;)

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Hver gang jeg ser Dzeko spille så blir det å søke opp Grafite. Hver eneste gang like overrasket over den sesongen de hadde i 08-09.

Saturn

Legg inn av Saturn »

Real-_- skrev: ons mai 10, 2023 9:24 pm Hver gang jeg ser Dzeko spille så blir det å søke opp Grafite. Hver eneste gang like overrasket over den sesongen de hadde i 08-09.
Hadde de ikke Diego Ribas også?

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Tydelig at kommentatorene ikke har peiling på tennis, ellers ville de kjent igjen Matteo Berrettini på tribunen.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Saturn skrev: ons mai 10, 2023 9:27 pm
Real-_- skrev: ons mai 10, 2023 9:24 pm Hver gang jeg ser Dzeko spille så blir det å søke opp Grafite. Hver eneste gang like overrasket over den sesongen de hadde i 08-09.
Hadde de ikke Diego Ribas også?
Han var i Werder Bremen, ikke Wolfsburg :D

Saturn

Legg inn av Saturn »

nottimagiche skrev: ons mai 10, 2023 9:23 pm
Saturn skrev: ons mai 10, 2023 9:21 pm
Borealis88 skrev: ons mai 10, 2023 9:13 pm

Bra av Dzeko og Micktaryan så langt. Hva gjorde Chelseas Tomori? Arsenals Giroud har mye å gjøre. Tenk om Inter setter på Lukaku. Man Utds Darmian har vært usynlig. Kanskje Liverpools Origi kan gjøre greia si?

Arsenals Bennacer hangler?
Stamsø Møller er da ikke så anglofil, ikke han andre heller som kommenterer.

Verre med de andre i TV2.
Er vel en grunn til at de kommenterer denne.
Ja, det er jobben deres.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Skraevadottir skrev: ons mai 10, 2023 9:28 pm Tydelig at kommentatorene ikke har peiling på tennis, ellers ville de kjent igjen Matteo Berrettini på tribunen.
Han greide iallefall Djokovic.

Saturn

Legg inn av Saturn »

ElGuaje skrev: ons mai 10, 2023 9:29 pm
Saturn skrev: ons mai 10, 2023 9:27 pm
Real-_- skrev: ons mai 10, 2023 9:24 pm Hver gang jeg ser Dzeko spille så blir det å søke opp Grafite. Hver eneste gang like overrasket over den sesongen de hadde i 08-09.
Hadde de ikke Diego Ribas også?
Han var i Werder Bremen, ikke Wolfsburg :D
Det begynner å bli lenge siden! Han gikk visst til Wolfsburg i 2010 fant jeg ut.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Billig.

Jack

Legg inn av Jack »

Aldri straffe.

Denne dommeren har vært greit pro-Inter denne matchen.
Sist redigert av Jack den ons mai 10, 2023 9:32 pm, redigert 1 gang totalt.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Når Lauturo Martinez herjer med deg, da vet du at du har en dårlig dag på jobben.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Fy faen for en dive!!

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

For lett?

Kanskje en ide å skyte der, Martinez?
Sist redigert av Folk_flesk den ons mai 10, 2023 9:33 pm, redigert 1 gang totalt.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Det der kaller vi filming. Pinlig om VAR ikke tar den.

Dubia

Legg inn av Dubia »

Trodde det var touch på beinet som gjorde at Martinez falt

Tormund

Legg inn av Tormund »

Der var bolleknegten heldig.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Tormund skrev: ons mai 10, 2023 9:32 pm Når Lauturo Martinez herjer med deg, da vet du at du har en dårlig dag på jobben.
Han er jo som kjent helt elendig.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Bra av dommer.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Ikke gult kort for filming, nejdaa

Dubia

Legg inn av Dubia »

nottimagiche skrev: ons mai 10, 2023 8:50 pm Deilig med en semi blottet for anglofili og annet tøv.
Men dog ett forferdelig nivå.

Saturn

Legg inn av Saturn »

Skraevadottir skrev: ons mai 10, 2023 9:28 pm Tydelig at kommentatorene ikke har peiling på tennis, ellers ville de kjent igjen Matteo Berrettini på tribunen.
Bilde

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1655

Legg inn av JauKaninen »

Der er jeg glad for VAR, juksemakere får ikke straffesparket sitt likevel. HERLIG

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Megapixsel skrev: ons mai 10, 2023 9:33 pm Ikke gult kort for filming, nejdaa
Man får ikke slutt på dævelskapen om det ikke har noen andre konsekvenser enn at det ikke blir straffe. Da risikerer man jo ingenting lenger når man filmer. For noen år siden sa de at de skulle være mye strengere på dette, men det ser man ingen tegn til.
Sist redigert av Skraevadottir den ons mai 10, 2023 9:36 pm, redigert 1 gang totalt.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Oj, nå er det nære 3-0. Skal Milan fortsette dette forsvaret?

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

BT Sport-kommentatorene er sjokkerte over at straffen blir omgjort. De mener det var klar straffe. Jeg må innrømme jeg er litt usikker på hvordan de bedømmer det slik, jeg så ikke noe særlig kontakt selv.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Dommer kan ikke gi gult etter VAR.

Skulle dommer gitt gult måtte han sett forseelsen sjøl.
Sist redigert av PapaSmurf den ons mai 10, 2023 9:37 pm, redigert 1 gang totalt.

Jack

Legg inn av Jack »

BT Sports-gjengen med McManaman og Rio Ferdinand i spissen har røyka greit med italiensk kvalitetscrack i kveld og melder dommertabbe og at det skulle ha vært dømt straffe.

Saturn

Legg inn av Saturn »

Milan sprudler utpå her! Milan laget er helt ute å kjøre.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jack skrev: ons mai 10, 2023 9:36 pm BT Sports-gjengen med McManaman og Rio Ferdinand i spissen har røyka greit med italiensk kvalitetscrack i kveld og melder dommertabbe og at det skulle ha vært dømt straffe.
Aldri straffe. Det er ikke holding, mer et lite klapp.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»