Manchester United - Wolves

Svar
TheRealArt_Verified

Re: Manchester United - Wolves

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Går på rævva dette. Tipper 0-1.

taknina

Legg inn av taknina »

To do or not to do, that's the questionmark.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Er overladd som vanlig

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Hvorfor i granskauen bleiker han øyenbryna?

qbah

Legg inn av qbah »

Blir tap.

Saliph

Legg inn av Saliph »

TheOpiate skrev: tor mai 11, 2023 12:36 am Hvorfor i granskauen bleiker han øyenbryna?
Fordi han er phet.

Anyway, vinner vi ikke denne, etter en ukes pause, så ryker topp 4. Da er dette laget ferdig for sesongen.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

3-0

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Ale skrev: tor mai 11, 2023 9:33 amEr dere ladd
Jeg er ladd. plassen er sikret. Vi gjorde grinebiterne i Villa bitre og vonbrotne. Så denne kan du ta min venn.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Saliph skrev: tor mai 11, 2023 8:45 am
TheOpiate skrev: tor mai 11, 2023 12:36 am Hvorfor i granskauen bleiker han øyenbryna?
Fordi han er phet.

Anyway, vinner vi ikke denne, etter en ukes pause, så ryker topp 4. Da er dette laget ferdig for sesongen.
Realistisk sett er det da over, man er såpass ræva borte og Chelsea vil være heltent på å sende oss ut av topp 4 at det i beste fall blir seier mot Fulham bare.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Hetfield skrev: tor mai 11, 2023 11:37 am
Saliph skrev: tor mai 11, 2023 8:45 am
TheOpiate skrev: tor mai 11, 2023 12:36 am Hvorfor i granskauen bleiker han øyenbryna?
Fordi han er phet.

Anyway, vinner vi ikke denne, etter en ukes pause, så ryker topp 4. Da er dette laget ferdig for sesongen.
Realistisk sett er det da over, man er såpass ræva borte og Chelsea vil være heltent på å sende oss ut av topp 4 at det i beste fall blir seier mot Fulham bare.
Fulham rundspilte Man Utd på OT for få uker siden. Burde strengt tatt fått med seg noe mot Liverpool også. Kommer til å være passe gira på en revansje i det oppgjøret, tror jeg. Den blir ikke lett!

Lezah

Legg inn av Lezah »

1-1.

Jack

Legg inn av Jack »

Dårlig kamptråd. På bakgrunn av det vil dette dessverre ende i uavgjort. 1-1.

Dubia

Legg inn av Dubia »

Must win. Som Hangeland ville sagt så handler det om å vinne denne kampen.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Vel, det kan holde med både 1 og 0 poeng her, avhengig av andre resultater i denne runden og i de neste, men gutta må kjenne sin besøkelsestid og se til h...... å ta tak og avgjøre!

Finnes ikke ladd og det er ingenting pr.d.d. som gir meg noen stor tro, har bare håpet igjen og det må noe så basisk til som å score mål...!
Tips: 1-1

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Best for ten hag om han sørger for å vinne denne, hvis ikke så har han dårligere stats enn OGS

lsklars

Legg inn av lsklars »

Kunne ikke brydd meg mindre.

Brukeravatar
busemannen
Innlegg: 864
Sted: Lauvtjern

Legg inn av busemannen »

lars da.

taknina

Legg inn av taknina »

dalagubbe skrev: tor mai 11, 2023 9:04 pm Best for ten hag om han sørger for å vinne denne, hvis ikke så har han dårligere stats enn OGS
Dwight Yorke is not amused og holder en knapp på OLE ser jeg.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Rashford er veldig tvilsom ifølge Ten Hag.

Jaja, det får gå som det går.

Jack

Legg inn av Jack »


InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Shite!

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Varane er tilbake i troppen.

Jack

Legg inn av Jack »

Saliph skrev: fre mai 12, 2023 3:25 pm Rashford er veldig tvilsom ifølge Ten Hag.

Jaja, det får gå som det går.
Tenk om vi hadde hatt en kvalitetsving til drøye £72.9m som kunne erstattet ham i lagoppstillingen uten at vi hadde blitt betydelig svekket.

Dessverre har vi ikke råd til slik luksus.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

missChance skrev: fre mai 12, 2023 3:37 pm Varane er tilbake i troppen.
Flott det og stoler på at EtH ikke tar noen sjanser med ham, for han trengs framover men kanskje ikke først&fremst i denne kampen..!?

Håper på en pragmatisk/kynisk innstilling i tilnærmingen til kampene nå i innspurten, og vi bør kunne slå Wolwes uten både Varane&Rash på banen...!

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

InsVerderben skrev: fre mai 12, 2023 4:03 pm
missChance skrev: fre mai 12, 2023 3:37 pm Varane er tilbake i troppen.
Flott det og stoler på at EtH ikke tar noen sjanser med ham, for han trengs framover men kanskje ikke først&fremst i denne kampen..!?

Håper på en pragmatisk/kynisk innstilling i tilnærmingen til kampene nå i innspurten, og vi bør kunne slå Wolwes uten både Varane&Rash på banen...!
Håper Garnacho kan tåle en omgang.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Lezah skrev: tor mai 11, 2023 12:37 pm1-1.
Meg når dommer blåser etter 90+tilegg:


Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Vi fortsetter vårt elendige spill. Kanskje klarer vi fortsatt seier, men jeg tviler for å være ærlig.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Er dere ladd

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

XI | De Gea, Wan-Bissaka, Varane, Lindelof, Shaw, Casemiro, Eriksen, Antony, Fernandes, Sancho, Martial.

Benk: Butland, Maguire, Malacia, Fred, Dalot, Weghorst, Pellistri, Elanga, Garnacho.

Lurer på hvor lenge Marcus er ute.

Garnacho må inn på et eller annet tidspunkt.

StørsteiEuropa_Utd

Legg inn av StørsteiEuropa_Utd »

missChance skrev: lør mai 13, 2023 3:02 pm XI | De Gea, Wan-Bissaka, Varane, Lindelof, Shaw, Casemiro, Eriksen, Antony, Fernandes, Sancho, Martial.
Godt lag. Vanskelig å skjønne om vi ikke har full motivasjon og tenning for å vinne denne..

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»