Etter at ledelsen i onlyfans leste denne meldingen fra Ale her inne, har de nå bestemt seg for å stenge for seksuelt innhold. DER gikk faktisk streken.Ale-Jet skrev: ↑ons aug 18, 2021 5:15 am Man må ta onlyfans for det det er. Javisst handler det om penger, men det er også mulig å skjule ansiktet. Det fine med OF er at man kan kontakte jenter man liker, og de får oppmerksomheten de søker. Jeg har abonnert blant andre på ei jeg var forelsket i på Høgskolen og ei som er en venninne av en venn av meg. Hvor hot tror du ikke det var for meg å se bildene og videoene dem hadde lagt ut. Damer som sannsynligvis ikke ville hatt sex med meg i virkeligheten. Mens nå kunne jeg plutselig se rumpa, puppene, dirtytalk, sikling, lingerie osv. Alle jentene jeg snakker om er i 20-årene og liker den attention som onlyfans gir dem. De gjør dette av egen og fri vilje.
Dro det ikke så veldig langt med dem jeg visste hvem var fra før, ble bare litt chatting innpå der og følge med når de la ut noe nytt i feeden. Jeg har noen spesielle fetisjer når det kommer til jenter, og kom over ei dritpen dame fra Hamar litt sånn ut av det blå. Hun skrev i bioen sin at hun lagde personal content, og at ingenting var for grisete å spørre om. Siden hun var så stunning, måtte jeg bare spørre: «Gjør du fart fetish?» Det var litt nøling i førsten siden hun ikke hadde gjort akkurat det før, men hun sa ja, og da i den personlige videoen var det sånn at hun sa navnet mitt, noe tease dancing, før hun utførte fetisjen. Helt magisk når deilige damer promper. Det var bare en kort video på 3 minutter hun sendte meg på DM. Men vi følte begge det var win-win. Hun fikk noen kroner som kom godt med for henne, mens jeg fikk en hot video bare for meg selv som jeg kunne runke til alene. Ingen skade skjedd.
https://www.vg.no/rampelys/i/G3PRgJ/onl ... -mennesker