2023 Roland Garros

Svar
Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Re: 2023 Roland Garros

Legg inn av Mr.Meep »

storpeder skrev: fre jun 09, 2023 5:47 pm
GoingKronos skrev: fre jun 09, 2023 5:43 pm Snakk om nedtur, Alcaraz hadde tatt tak i kampen og var klar favoritt til å ta det - og så en slik freakish skade.
Måtte gå etter andre sett grunner familiære plikter, oppstod skadesituasjonen før Djoko brøt første gang i 3. sett?
Ja

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »



Dette her er kult

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ble et stort antiklimaks her nå...

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Er det slutt nå?

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

oddvar_kjempebra skrev: fre jun 09, 2023 5:43 pm
Skraevadottir skrev: fre jun 09, 2023 5:43 pm
Olmbas skrev: fre jun 09, 2023 5:40 pm

Vet ikke, men nå har dette publikummet pipet seg gjennom hele turneringen så fort det er et eller annet.
Ja, de piper jo for omtrent alt som kan og ikke kan pipes på, så kanskje de ikke vet det selv en gang.
Kanskje de piper på seg selv fordi de piper så mye.
Hehe, nesten piping på meta-nivå.

Olmbas

Legg inn av Olmbas »

Nå føles det tomt og rart her.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Mr.Meep skrev: fre jun 09, 2023 5:49 pm Ble et stort antiklimaks her nå...
Ja, snakk om. Noe av det verste antiklimakset jeg har vært borti. Med et lite forbehold om at han kan komme tilbake igjen, men jeg tviler på at det skjer.

Men all kred til Novak. Han har fått Carlitos til å løpe så ekstremt mye og så ofte uti spagaten og diverse C-momenter at det er sånne ting som faktisk kan skje med kroppen da. Det er en ekstrem fysisk påkjenning å spille på den måten der, og vi vet at Big Three er atleter på et astronomisk nivå.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Tabbe vis Alcaraz har spist og drukket for lite

Brukeravatar
Il-pirata
Innlegg: 374

Legg inn av Il-pirata »

Jeg skjønner forresten ikke hvorfor Norge ikke kan spandere to kommentatorer. De engelske/amerikanske har alltid det, det samme har som regel danskene og jeg mener også tyskerne har det, de få gangene jeg har hørt på dem. Blir mye mer interessant kommentering da, enn at kun en person sitter og messer alene. Golf har jo skjønt det og få slår Bjørnstad / Haugsrud.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

At Nola jubler for poeng npr han vet Alcarz er skada er litt mmmm

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Il-pirata skrev: fre jun 09, 2023 5:59 pm Jeg skjønner forresten ikke hvorfor Norge ikke kan spandere to kommentatorer. De engelske/amerikanske har alltid det, det samme har som regel danskene og jeg mener også tyskerne har det, de få gangene jeg har hørt på dem. Blir mye mer interessant kommentering da, enn at kun en person sitter og messer alene. Golf har jo skjønt det og få slår Bjørnstad / Haugsrud.
De har vel kjørt noen finaler i GS og enkelte Ruud-kamper med to kommentatorer. Husker i hvert fall at Bentzen og Francke har kommentert sammen. Mener også at de har kjørt Fure/Francke. Jeg syns det er greit med en kommentator, jeg. De engelske som kommenterer RG er ikke superbra heller.
Sist redigert av Skraevadottir den fre jun 09, 2023 6:04 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Il-pirata
Innlegg: 374

Legg inn av Il-pirata »

Nole fyrer opp det franske publikumet nå...

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Mr.Meep skrev: fre jun 09, 2023 6:04 pm At Nola jubler for poeng npr han vet Alcarz er skada er litt mmmm
Veldig spesiell oppførsel utpå der nå. Demonstrerte veldig da han ringet rundt et ballmerke også her. Ikke rart at folk ikke liker ham, men dette visste vi jo fra før av.

Brukeravatar
Il-pirata
Innlegg: 374

Legg inn av Il-pirata »

Skraevadottir skrev: fre jun 09, 2023 6:04 pm De engelske som kommenterer RG er ikke superbra heller.
Får bare være enig om å være uenige der. :)

Brukeravatar
Il-pirata
Innlegg: 374

Legg inn av Il-pirata »

Skraevadottir skrev: fre jun 09, 2023 6:05 pm
Mr.Meep skrev: fre jun 09, 2023 6:04 pm At Nola jubler for poeng npr han vet Alcarz er skada er litt mmmm
Veldig spesiell oppførsel utpå der nå. Demonstrerte veldig da han ringet rundt et ballmerke også her. Ikke rart at folk ikke liker ham, men dette visste vi jo fra før av.
han prøver å fyre opp publikum og han trenger energien, selv om de heier på motstanderen.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Hvem faen er de roper på? Hørtes veldig ut som "Gislefoss! Gislefoss!".

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Il-pirata skrev: fre jun 09, 2023 6:08 pm
Skraevadottir skrev: fre jun 09, 2023 6:05 pm
Mr.Meep skrev: fre jun 09, 2023 6:04 pm At Nola jubler for poeng npr han vet Alcarz er skada er litt mmmm
Veldig spesiell oppførsel utpå der nå. Demonstrerte veldig da han ringet rundt et ballmerke også her. Ikke rart at folk ikke liker ham, men dette visste vi jo fra før av.
han prøver å fyre opp publikum og han trenger energien, selv om de heier på motstanderen.
Det er jo det han alltid gjør, men her hadde det strengt tatt ikke vært nødvendig. Alcaraz er jo tilnærma invalid.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Når man ser det som skjer utpå der nå, kan man tenke hvor utrolig det er at Roger Federer aldri trakk seg fra en eneste av de 1750 påbegynte kampene han spilte profesjonelt i single og double. Det er faktisk det sykeste av alt med den karrieren.

Brukeravatar
Il-pirata
Innlegg: 374

Legg inn av Il-pirata »

Skraevadottir skrev: fre jun 09, 2023 6:09 pm Det er jo det han alltid gjør, men her hadde det strengt tatt ikke vært nødvendig. Alcaraz er jo tilnærma invalid.
Enig.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

Il-pirata skrev: fre jun 09, 2023 6:08 pm han prøver å fyre opp publikum og han trenger energien, selv om de heier på motstanderen.
Djokovic er nå 100% sikret seier her så lenge publikum holder seg rolig. Eneste måten å miste dette på er å skade seg eller fyre opp publikum og donere adrenalin til Alcaraz

Brukeravatar
Il-pirata
Innlegg: 374

Legg inn av Il-pirata »

Den Djocovic som vi ser akkurat nå, kan både Zverev og Ruud slå.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

LittleSteven skrev: fre jun 09, 2023 6:20 pm
Il-pirata skrev: fre jun 09, 2023 6:17 pm Den Djocovic som vi ser akkurat nå, kan både Zverev og Ruud slå.
Det er neppe den Djokovic som møter opp på søndag.
Det møter jo alltid opp en slik Djokovic. Problemet er et han møter aldri opp i de gamene som avgjør kampen.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Nesten walkover for Djoko i finalen. Du verden han soper med seg GS-titler.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Game, set, match. For en atlet Djokovic er. Stor ære også til Carlitos for meget god sportsånd og en kamp hvor han var en av to spillere som leverte på et skyhøyt nivå, på legendenivået, helt til krampa tok han.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Var omtrent 2 timer og 40 min med pur klasse så sa det dessverre stopp men er noe å ta med seg videre for Alcaraz han kommer til å bygge på dette

Investor

Legg inn av Investor »

Fin tale av Djoko der

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

drazyc skrev: ons jun 07, 2023 9:57 am Tipper 3-1 til Novak på fredag.
Den skal du få for!

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Rimelig mye voicecrack på Corretja courtside.

Brukeravatar
Il-pirata
Innlegg: 374

Legg inn av Il-pirata »

MadBum skrev: fre jun 09, 2023 6:23 pm Nesten walkover for Djoko i finalen. Du verden han soper med seg GS-titler.
Tullball. Djokovic er selvsagt favoritt uansett hvem han møter av Ruud eller Zverev, men det blir antagelig en jevn fight. Noles store styrke er i akkurat de avgjørende poengene, men å snakke om walkover er tull.

Elysian

Legg inn av Elysian »

Il-pirata skrev: fre jun 09, 2023 5:59 pm Jeg skjønner forresten ikke hvorfor Norge ikke kan spandere to kommentatorer. De engelske/amerikanske har alltid det, det samme har som regel danskene og jeg mener også tyskerne har det, de få gangene jeg har hørt på dem. Blir mye mer interessant kommentering da, enn at kun en person sitter og messer alene. Golf har jo skjønt det og få slår Bjørnstad / Haugsrud.
Beste kommentaren i hele tråden. 2 kommentatorer som utfyller hverandre perfekt som Bjørnstad/Haugsrud er det vanskelig å finne. Men prøv i hvert fall. Når Viaplay har Majors så gidder jeg ikke se på pga. at han som kommenterer er så flat, og har ingen sidekick som supplerer han.
Sorry off topic.
Alcaraz er den mest ufordragelige fyren av alle med knyttnevene sine, og alle som har jobbet med en kjepphøy spanjol vet hva jeg mener. Til og med Rune og Tsitsipas blir heiet på over han.
Ellers overrasket at ikke alle her inne heier på Casper. Faen for en mann!! Vi har en mann i semi igjen liksom og bare klaging!!!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»