2023 Roland Garros

Svar
startelver

Re: 2023 Roland Garros

Legg inn av startelver »

Gjør veldig lite feil Argentineren, imponerende.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Cerundolo tar ikke vare på sjansen

MadBum

Legg inn av MadBum »

Balle!

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Da blir det Rune

startelver

Legg inn av startelver »

Det var synd, Rune fikk opp motivasjonen igjen.

startelver

Legg inn av startelver »

Rune blir stor favoritt mot Casper, men skal spilles først.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Cerundolo bryter tilbake gitt

vist

Legg inn av vist »

Syk kamp😀

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Rune ser helt kjørt ut

MadBum

Legg inn av MadBum »

Har ikke sett maken

Genial

Legg inn av Genial »

Spørs om ikke dette var slutten for Rune

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

startelver skrev: man jun 05, 2023 7:00 pm Rune blir stor favoritt mot Casper, men skal spilles først.
1,25 favoritt?

startelver

Legg inn av startelver »

WOW det hadde jeg ikke trodd !! Håper Holger danske fyker ut nå.

startelver

Legg inn av startelver »

Helt spinnvilt!!!!!

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

LittleSteven skrev: man jun 05, 2023 7:20 pm Har sagt det før: jeg elsker best av 5 sett!
Gir en helt annen dimensjon ja, herlig!

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Grattis Rune

Investor

Legg inn av Investor »

Ruud-Rune i kvarten!

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Dansken mentalt sterkest. Rundet fire timer, så forhåpentligvis kostet det!

startelver

Legg inn av startelver »

Helvete altså!! Rune sniker seg alltid inn. Umulig danske!

Genial

Legg inn av Genial »

Perfekt kamp spørr du meg! Ruud møter Rune, men dansken får en lang kamp. Og oddskupongen inn for en gangs skyld.

startelver

Legg inn av startelver »

Rune kunne spilt i 3 timer til, helt latterlig fysikk på han.

startelver

Legg inn av startelver »

CAsper får kjørt seg uansett.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Fy faen! Blir matt av all juksingen til Rune. Cerundolo skulle vunnet. Orker ikke se Rune mot Ruud. Blir kvalm av trynet til drittungen. Det er en kamp jeg ikke vil se.
Sist redigert av TheBaseline den tir jun 06, 2023 7:24 am, redigert 1 gang totalt.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

startelver skrev: man jun 05, 2023 7:27 pm Rune kunne spilt i 3 timer til, helt latterlig fysikk på han.
Lol! Fysikken til Rune er patetisk dårlig. Ruud har mye bedre fysikk.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Umpiren i går burde fått sparken. Fy faen for en patetisk avgjørelse. Har hørt at denne umpiren har gjort slike feil før, merkelig nok ofte når argentinere spiller, og aldri i deres favør. Han burde bli relegert til challengers. Kan ikke ha en slik umpire til å dømme store turnerninger.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

En bra ting kom i hvert fall ut av kampen i går. Selv de som har vært nøytrale eller som har heiet på Rune før, ser nå hvilken drittunge han er. Juks og fanteri. MTF som hele tiden har heiet på Rune kritiserte ham i går, noe som var flott å se. Det var til og med mange som ikke har hatt så mye til overs for Ruud som anerkjente at Ruud er en real fyr, som aldri ville gjort det samme som Rune gjorde i går. Flere der håper nå at Ruud knuser Rune. Nydelig!

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Singlematcher kun på Philippe Chatrier i dag.

Starter med Muchova-Pavlyuchenkova, deretter Svitolina-Sabalenka, så Djokovic-Khachanov, og til slutt dagens høydepunkt med Alcaraz-Tsitsipas. Den siste kampen er night session, men jeg tror at den ikke starter så ekstremt seint, ettersom det er to damekamper først, og det skal vel mye til for at Djokovic og Khachanov blir fem timer. Not before 20:15.

Brukeravatar
Il-pirata
Innlegg: 374

Legg inn av Il-pirata »

Oj, oj, nå ble jeg bekymret... :lol: :lol: Gill Gross har forandret sin spådom til at det er Casper og ikke Holger som når semifinalen. Neida, ikke voldsomt bekymret, for Gill har peiling på tennis selvsagt og i denne ukas mandagsanalyse så går han gjennom alle fire kvartfinalene. Gjennomgangen av Casper-Holger matchen begynner ca etter 38 minutter.


Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Første semi på damesida er klar: Det blir Muchova mot Sabalenka. Dette betyr at Swiatek må til finalen for å holde på #1-rankingen, og hvis Sabalenka også når finalen, så må Swiatek slå henne. For et vanvittig kult oppgjør det kan bli.

Ellers en mulig kontrovers i dag, som vi har sett før på dametouren, hvor Sabalenka går fram til nettet for å ta Svitolina i hånda, men hvor sistnevnte bare går rett til dommeren og ut av stadion. Heldigvis fikk Svitolina litt pipekonsert for det, og Sabalenka var i tillegg så storsinnet at hun ikke nevnte noe om det i takketalen, men heller roste motstanderen for godt spill.

Jeg syns det er utrolig hva folk kan få seg til å gjøre mot andre individer som bare er der for å gjøre jobben sin. Er det greit å trakassere eller ikke behandle russere og belarussere med respekt i dagliglivet også nå? Man kan kalle det symbolhandlinger, men for meg begynner det å minne faretruende om rasisme. Jeg syns man skal ha respekt for enkeltmennesket uansett statsborgerskap, etnisitet og religiøsitet. Det bør være et mål i seg selv.

Genial

Legg inn av Genial »

Skraevadottir skrev: tir jun 06, 2023 3:03 pm Første semi på damesida er klar: Det blir Muchova mot Sabalenka. Dette betyr at Swiatek må til finalen for å holde på #1-rankingen, og hvis Sabalenka også når finalen, så må Swiatek slå henne. For et vanvittig kult oppgjør det kan bli.

Ellers en mulig kontrovers i dag, som vi har sett før på dametouren, hvor Sabalenka går fram til nettet for å ta Svitolina i hånda, men hvor sistnevnte bare går rett til dommeren og ut av stadion. Heldigvis fikk Svitolina litt pipekonsert for det, og Sabalenka var i tillegg så storsinnet at hun ikke nevnte noe om det i takketalen, men heller roste motstanderen for godt spill.

Jeg syns det er utrolig hva folk kan få seg til å gjøre mot andre individer som bare er der for å gjøre jobben sin. Er det greit å trakassere eller ikke behandle russere og belarussere med respekt i dagliglivet også nå? Man kan kalle det symbolhandlinger, men for meg begynner det å minne faretruende om rasisme. Jeg syns man skal ha respekt for enkeltmennesket uansett statsborgerskap, etnisitet og religiøsitet. Det bør være et mål i seg selv.
Det er da naturlig at de ukrainske spillerne ikke håndhilser på spillere fra disse to nasjonene. Dette er verken trakassering eller rasisme. Det handler om at landet og befolkningen deres blir drept, voldtatt og terrorisert. Jeg hadde aldri håndhilst på en tysker under andre verdenskrig. Svitolina og Kasatkina viste respekt for hverandre etter sin match ettersom sistnevnte har tatt avstand fra krigen. Det har ikke Sabalenka eller flesteparten av de andre gjort.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»