2023 Roland Garros

Svar
Mehell

Re: 2023 Roland Garros

Legg inn av Mehell »

LittleSteven skrev: fre jun 09, 2023 5:35 pm Wtf! Franskmenn altså... jeg holder med Nole, men faen så ufortjent piping!
Ja, helt latterlig.

TWU

Legg inn av TWU »

Piper de ikke fordi han mister poenget? Eller jeg som misforstår?

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Il-pirata skrev: fre jun 09, 2023 5:34 pm Er det bare jeg som ikke aner hvem disse fotballkommentatorene som nevnes er? Men så har jeg knapt sett en fotballkamp de siste 20 årene heller.
Har du ikke hørt om Jesper Mathisen? Sønn av Sørlandets største fotballspiller gjennom tidene - Svein "Matta" Mathisen!

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Piper vel på dommeren som gir gamet til Novak?

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

TWU skrev: fre jun 09, 2023 5:37 pm Piper de ikke fordi han mister poenget? Eller jeg som misforstår?
Tror det var det.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Synd hvis en slik kamp som dette blir stoppet/ødelagt av skade..

Olmbas

Legg inn av Olmbas »

TWU skrev: fre jun 09, 2023 5:37 pm Piper de ikke fordi han mister poenget? Eller jeg som misforstår?
Vet ikke, men nå har dette publikummet pipet seg gjennom hele turneringen så fort det er et eller annet.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Dette er bare trist å se på.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Fuck altså. Dette suger.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Olmbas skrev: fre jun 09, 2023 5:40 pm
TWU skrev: fre jun 09, 2023 5:37 pm Piper de ikke fordi han mister poenget? Eller jeg som misforstår?
Vet ikke, men nå har dette publikummet pipet seg gjennom hele turneringen så fort det er et eller annet.
Ja, de piper jo for omtrent alt som kan og ikke kan pipes på, så kanskje de ikke vet det selv en gang.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Dette er over. Bare å gi seg nå dessverre.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Snakk om nedtur, Alcaraz hadde tatt tak i kampen og var klar favoritt til å ta det - og så en slik freakish skade.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Skraevadottir skrev: fre jun 09, 2023 5:43 pm
Olmbas skrev: fre jun 09, 2023 5:40 pm
TWU skrev: fre jun 09, 2023 5:37 pm Piper de ikke fordi han mister poenget? Eller jeg som misforstår?
Vet ikke, men nå har dette publikummet pipet seg gjennom hele turneringen så fort det er et eller annet.
Ja, de piper jo for omtrent alt som kan og ikke kan pipes på, så kanskje de ikke vet det selv en gang.
Kanskje de piper på seg selv fordi de piper så mye.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Dette er bare trist. Både settingen, hvem som spiller mot hverandre og nivået på kampen så langt..

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Er det kramper?

Il-pirata

Legg inn av Il-pirata »

LeSorcier skrev: fre jun 09, 2023 5:37 pm
Il-pirata skrev: fre jun 09, 2023 5:34 pm Er det bare jeg som ikke aner hvem disse fotballkommentatorene som nevnes er? Men så har jeg knapt sett en fotballkamp de siste 20 årene heller.
Har du ikke hørt om Jesper Mathisen? Sønn av Sørlandets største fotballspiller gjennom tidene - Svein "Matta" Mathisen!
Nei, men jeg har hørt om Matta da, så på fotball dengang.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Han er jo mentalt borte og nå. Ser ingen grunn til å fortsette.

Il-pirata

Legg inn av Il-pirata »

Olmbas skrev: fre jun 09, 2023 5:35 pm Er det kneet er det nok dessverre over og ut, håper det bare er krampe, som kan behandles.,
Problemet er at en ikke får medical for kramper.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Game over folkz... Novak i finale

storpeder

Legg inn av storpeder »

GoingKronos skrev: fre jun 09, 2023 5:43 pm Snakk om nedtur, Alcaraz hadde tatt tak i kampen og var klar favoritt til å ta det - og så en slik freakish skade.
Måtte gå etter andre sett grunner familiære plikter, oppstod skadesituasjonen før Djoko brøt første gang i 3. sett?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

storpeder skrev: fre jun 09, 2023 5:47 pm
GoingKronos skrev: fre jun 09, 2023 5:43 pm Snakk om nedtur, Alcaraz hadde tatt tak i kampen og var klar favoritt til å ta det - og så en slik freakish skade.
Måtte gå etter andre sett grunner familiære plikter, oppstod skadesituasjonen før Djoko brøt første gang i 3. sett?
Ja

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »



Dette her er kult

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ble et stort antiklimaks her nå...

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Er det slutt nå?

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

oddvar_kjempebra skrev: fre jun 09, 2023 5:43 pm
Skraevadottir skrev: fre jun 09, 2023 5:43 pm
Olmbas skrev: fre jun 09, 2023 5:40 pm

Vet ikke, men nå har dette publikummet pipet seg gjennom hele turneringen så fort det er et eller annet.
Ja, de piper jo for omtrent alt som kan og ikke kan pipes på, så kanskje de ikke vet det selv en gang.
Kanskje de piper på seg selv fordi de piper så mye.
Hehe, nesten piping på meta-nivå.

Olmbas

Legg inn av Olmbas »

Nå føles det tomt og rart her.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Mr.Meep skrev: fre jun 09, 2023 5:49 pm Ble et stort antiklimaks her nå...
Ja, snakk om. Noe av det verste antiklimakset jeg har vært borti. Med et lite forbehold om at han kan komme tilbake igjen, men jeg tviler på at det skjer.

Men all kred til Novak. Han har fått Carlitos til å løpe så ekstremt mye og så ofte uti spagaten og diverse C-momenter at det er sånne ting som faktisk kan skje med kroppen da. Det er en ekstrem fysisk påkjenning å spille på den måten der, og vi vet at Big Three er atleter på et astronomisk nivå.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Tabbe vis Alcaraz har spist og drukket for lite

Il-pirata

Legg inn av Il-pirata »

Jeg skjønner forresten ikke hvorfor Norge ikke kan spandere to kommentatorer. De engelske/amerikanske har alltid det, det samme har som regel danskene og jeg mener også tyskerne har det, de få gangene jeg har hørt på dem. Blir mye mer interessant kommentering da, enn at kun en person sitter og messer alene. Golf har jo skjønt det og få slår Bjørnstad / Haugsrud.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

At Nola jubler for poeng npr han vet Alcarz er skada er litt mmmm

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»