Comeback for Sørlandsnyhetene

Svar
Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Comeback for Sørlandsnyhetene

Legg inn av newsflash »

Nils Nilsen gjenåpner den kontroversielle siden Sørlandsnyhetene. Siden ble lagt ned etter forrige kommunevalg, etter en rekke kontroverser der det ble påstått at siden spredte usannheter og konspirasjonsteorier.

https://www.nrk.no/sorlandet/sorlandsny ... 1.16420622

Høyres ordførerkandidat går så langt at han håper siden slettes fra facebook.

Hva er det som skiller denne siden fra utallige andre sider der spesielt interesserte samles?

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Hadde vel en ganske stor leserskare etter hvert - og det ble ganske politisk viktig.... Halvsannheter, rykter og elendighet som eskalerer. Ikkje bra.

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

Jeg kjenner faktisk en person som var med i Sørlandsnyhetene i begynnelsen, før han trakk seg. Er på hils med vedkommende osv. Han er i dag skilt.

Jeg har aldri lest Sørlandsnyhetene noe særlig. Har riktignok likt en eneste "smilenyhet" derfra, men det var fordi den ble delt av Facebook venner. Dette var uansett ikke et kontroversielt oppslag.

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

Mitt inntrykk er forresten, at Sørlandsnyhetene spant på motstand mot Kunstsilo og utbygging av Gartnerløkka i Kristiansand.

Det var ganske grove beskyldninger om korrupsjon osv. Personer som har blitt omtalt på Sørlandsnyhetene har sykemeldt seg osv.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»