FA-cupfinale: Man City - Man Utd

Svar
Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Re: FA-cupfinale: Man City - Man Utd

Legg inn av ehall »

Er ikke ofte jeg er i engelske kamptråder, og bra er det, for nivået her er ikke akkurat imponerende. Men skjønner jo hvorfor det blir på så mange sider når man lirer av seg det ene pisset etter det andre som ikke har noen ting med kampen å gjøre.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

dalagubbe skrev: lør jun 03, 2023 5:26 pm Sancho er bedre på høyre, og nå får vi Bruno i riktig posisjon også
Sancho har vært best iår de få gangene han har spilt i 10ern, men det vil jo ikke bli vanlig så lenge man har evighetsmaskinen Fernandes der.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Nære rash

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Hva er xg sp langt egentlig

daoooo

Legg inn av daoooo »

Der bør Rashford få ballen på mål, fikk veldig god tid..

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Fridolina Rolfo har i tillegg til å ha et eminent navn sendt Barca i ledelsen mot Wolfsburg.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hetfield skrev: lør jun 03, 2023 5:30 pm
dalagubbe skrev: lør jun 03, 2023 5:26 pm Sancho er bedre på høyre, og nå får vi Bruno i riktig posisjon også
Sancho har vært best iår de få gangene han har spilt i 10ern, men det vil jo ikke bli vanlig så lenge man har evighetsmaskinen Fernandes der.
Er jo der Mount også får utnyttet ferdighetene sine best også, sånn for neste sesong av igjen hvis han skulle komme.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

ehall skrev: lør jun 03, 2023 5:30 pm Er ikke ofte jeg er i engelske kamptråder, og bra er det, for nivået her er ikke akkurat imponerende. Men skjønner jo hvorfor det blir på så mange sider når man lirer av seg det ene pisset etter det andre som ikke har noen ting med kampen å gjøre.
Enig. Det er lavt nivå slik det var på VGD.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Aldri offside

Mvh
chelsea8

pigg

Legg inn av pigg »

Aaaah, den skal du jo sette, Erling...

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Må sette sjansene vettu, først rash og nå garnacho

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Chromeback skrev: lør jun 03, 2023 5:33 pm
Hetfield skrev: lør jun 03, 2023 5:30 pm
dalagubbe skrev: lør jun 03, 2023 5:26 pm Sancho er bedre på høyre, og nå får vi Bruno i riktig posisjon også
Sancho har vært best iår de få gangene han har spilt i 10ern, men det vil jo ikke bli vanlig så lenge man har evighetsmaskinen Fernandes der.
Er jo der Mount også får utnyttet ferdighetene sine best også, sånn for neste sesong av igjen hvis han skulle komme.
Fernandes flyttes nok da ned, og med Mount så blir man ikke svekket i presspillet med det byttet.

På siste tredjedel med ball er det jo en annen sak..

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

missChance skrev: lør jun 03, 2023 5:29 pm
Champis skrev: lør jun 03, 2023 5:27 pm
fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:18 pm

Du snakker om manisk?

Du er jo sportsvasket og forkynner dets budskap.
Nei, tar heller et snev av moral enn det greiene du holder på med. Lykke til.

Haha, takk for at du eksemplifiserer hva jeg snakker om 😂😂

Du mener at jeg er sportsvasker fordi jeg mener reglene bør endres sånn at slike situasjoner ikke blir straffe. Jeg hadde sagt nøyaktig det samme om det var United som fikk en slik straffe dømt mot selv. At du klarer å gjøre det til en diskusjon om sportsvasking tror jeg det kun er du i hele verden som forstår. Så ja - ganske så manisk må man kunne kalle det du holder på med 😂
Det har jo ingenting med denne kampen å gjøre at reglene ev. bør endres. De kan ikke endres under cup-finalen bare fordi United dro nytte av dommerens riktige avgjørelse.
Fyren er jo helt nedsnødd.

startelver

Legg inn av startelver »

City er så forbanna nonchalante i egen banehalvdel, kommer til å straffe seg.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Cas har vært veldig nøytral i dag

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

startelver skrev: lør jun 03, 2023 5:36 pm City er så forbanna nonchalante i egen banehalvdel, kommer til å straffe seg.
Tror ikke det.
Hvor mye er du villig til å sette på det?

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Det der er jo ikke frispark

Dubia

Legg inn av Dubia »

Fy faen det er svakt dømt

KBY

Legg inn av KBY »

dalagubbe skrev: lør jun 03, 2023 5:38 pm Det der er jo ikke frispark
Hvis du er City så er det jo det selvfølgelig….

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Svak match av De Bruyne. Ut fra hans standard.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Kevin med brødet ut.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Hvor er klagestormen over det helt latterlige frisparket casemiro får mot seg der? Chelski fans?

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Hadde aldri trodd kampen skulle leve når man går inn i siste 15.

thomassim

Legg inn av thomassim »

For en pusete dømming

Champis

Legg inn av Champis »

missChance skrev: lør jun 03, 2023 5:29 pm
Champis skrev: lør jun 03, 2023 5:27 pm
fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:18 pm

Du snakker om manisk?

Du er jo sportsvasket og forkynner dets budskap.
Nei, tar heller et snev av moral enn det greiene du holder på med. Lykke til.

Haha, takk for at du eksemplifiserer hva jeg snakker om 😂😂

Du mener at jeg er sportsvasker fordi jeg mener reglene bør endres sånn at slike situasjoner ikke blir straffe. Jeg hadde sagt nøyaktig det samme om det var United som fikk en slik straffe dømt mot selv. At du klarer å gjøre det til en diskusjon om sportsvasking tror jeg det kun er du i hele verden som forstår. Så ja - ganske så manisk må man kunne kalle det du holder på med 😂
Det har jo ingenting med denne kampen å gjøre at reglene ev. bør endres. De kan ikke endres under cup-finalen bare fordi United dro nytte av dommerens riktige avgjørelse.

Herregud…..

Min kommentar til straffen er altså at jeg synes det er trist at sånne blir dømt straffe på.

Jeg sier også at det er riktig med straffe, men at jeg synes reglene bør endres.

Så er altså kommentarene fra to andre her at det heller er trist for fotballen at ikke City spiller i League 2. og sånn som i det innlegget som du svarer på, hvor jeg blir anklaget for å støtte sportsvasking fordi jeg synes det er trist med sånne straffer.

Og så kommer du med dette??? Som ikke har en dritt med diskusjonen å gjøre! Du er t.o.m. moderator her inne, og så synes du det tydeligvis er helt ok med den type diskusjon? Ikke rart man blir litt motløs….

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Ohlaien skrev: lør jun 03, 2023 5:39 pm Kevin med brødet ut.
In Nårvej vi kål ju Kevin de Bryne

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

ehall skrev: lør jun 03, 2023 5:30 pm Er ikke ofte jeg er i engelske kamptråder, og bra er det, for nivået her er ikke akkurat imponerende. Men skjønner jo hvorfor det blir på så mange sider når man lirer av seg det ene pisset etter det andre som ikke har noen ting med kampen å gjøre.
Har gitt opp FD når det gjelder engelske lag for lenge siden. Alle tråder er giftige. Og fotballen drukner alltid i møkkaspredning. Syns det er trist. Tenkte jeg skulle inn for å sjekke ståa, men alt er ved det gamle.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Haha der kommer det gule

Isolert sett helt ok, men city har jo hatt flere slike uten konsekvens

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Forbanna billige mål vi får imot, arrgh, det første målet skal jo ikke være mulig etter 15 sek, kommer ikke over det

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

dalagubbe skrev: lør jun 03, 2023 5:37 pm Cas har vært veldig nøytral i dag
He? Har jo vært en av de beste til United i dag!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»